Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

@incognita og jeg ble glad av sheeeeees back tråden.. Hehe.. Jeg er ikke helt riktig nagla.. 

Anonymkode: 67542...c85

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

@incognita og jeg ble glad av sheeeeees back tråden.. Hehe.. Jeg er ikke helt riktig nagla.. 

Gjest incognita
Skrevet

Uææ hvor ble det svaret mitt.....

Jeg skrev "ntåå. Jeg også ..... :sjenert:"

Gjest EpleDrue
Skrevet
7 minutter siden, incognita skrev:

Jeg er niogtyve.

Jeg er altfor tungt medisinert til å bli lett irritert, neida.. (Joda!) :nigo: Helt ærlig så har det avtatt med årene. Lite som klarer å irritere meg egentlig.

@EpleDrue Hvorfor sover vi ikke nå?

Ja, da var gammel riktig! :sprettoy:

Jeg vet ikke med deg, men jeg ser tv-serie. Hvorfor sover ikke du, @incognita

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Ja, da var gammel riktig! :sprettoy:

Jeg vet ikke med deg, men jeg ser tv-serie. Hvorfor sover ikke du, @incognita

Pass deg nå.

Fordiii. ..jeg ligger under dyna og skriver på KG. :ninja: Kødder ikke når jeg sier det er minst 33 minusgrader her. 

@EpleDrue hvilken serie?

Gjest incognita
Skrevet

Celsius altså, bare sånn for å unngå misforståelser. 

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

Pass deg nå.

Fordiii. ..jeg ligger under dyna og skriver på KG. :ninja: Kødder ikke når jeg sier det er minst 33 minusgrader her. 

@EpleDrue hvilken serie?

Så så.. 

Visste du at dersom du lar kroppen din fryse over lengre tid vil immunsystemet ditt bli svekket? Dette er selvfølgelig mer utsatt hos kvinner enn menn. 

Jeg ser på Shameless. :)  Hvilken tv-serie følger du med på for tiden, @incognita

Skrevet
3 minutter siden, incognita skrev:

Blir her og forson deg med at du aldri kommer til å klare å forlate oss. :kose:

Hva var tråden din med spørsmålet du ikke fikk svar på?

Veel, det holder jeg helt anonymt.. :ph34r: Hehe.. Ikke noe ekkelt, men det er altfor flaut.. Og egentlig ikke flaut likevel, men mine venner skjønner ikke problemet..ei heller Google den allmektige..hverken på engelsk eller norsk.. Så inntil flere får samme problemet, (og ja, det kommer til å bre seg med tiden..er av type i dagens moderne samfunn oppstår nye problemer) så lever jeg med det helt alene.. Google har svaret jeg søker om noen år. :) 

Lager flere spørsmål enn svar jeg nå, bare hyggelig. :fnise:

@incognita sove nå, og vinke hade? Hihi.. :sFun_sleeping: den slipper jeg unna med glatt.. :fnise: 

Koselig å prate med deg, om det nå enn bare var et sekund i det store hele + 10 nye minutter på å lage tagg..  Har mista touchen igjen :laugh: Ha det bra, sove godt.. Så kanskje prates vi igjen.. :)

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 5.11.2016 den 17.34):

Helt ærlig så har jeg ikke peiling 

Endret av Moonwalker
Skrevet
9 timer siden, EpleDrue skrev:

Dårlig vær. Dårlig klær.

Det fikk jeg, klar til morgendagens viktige kamp. :) Regner med du skal se kampen, @Dr. A. Kula? Er du fornøyd med sluttresultatet i Toppserien? 

@incognita Velkommen tilbake! Siden jeg aldri fikk stille deg mitt standard spørsmål får du det nå. Hva var det siste du hadde i munnen? 

@minister-mio Vet du egentlig hvordan nasjonalsangen starter? 

@Mysticgirl Hvordan var helgen? *blunk blunk* 

@Lady Hvor fort kan en kvinne finne ut at hun er gravid? 

Je, vil nok prøve å få sett den men ikke for de grunnene jeg tror du mener ligger bak. Men det blir ikke tema i tråden. Ser ikke bort fra at det kan bli litt skifting av kanaler heller.

Nei, ikke fornøyd med tabellslutt i Toppserien. Laget jeg følger mest der havnet mye lenger ned enn forventet.

Har du hamstret inn hele adventskalenderen i øl, eller bare litt til å ha fremover?

Skrevet
8 timer siden, incognita skrev:

@toothfairy og @minister-mio, dere stilte meg spørsmål, men det ble bare rot da jeg skulle svare (IKKE brukerfeil :kjefte:), og hver gang jeg siterer de innleggene blir det bare kaos.

Så da spør jeg heller dere begge, hva har vært den største snakkisen på KG mens jeg har vært borte? :popcorn:

*tenketenke*

Faktisk ikke sikker! All dramaen pleier liksom å forsvinne idet du glimrer med ditt fravær :fnise: nædda. Kom på en ting. Kan ta på pm :laugh:

Skrevet
45 minutter siden, Moonwalker skrev:

Mener det er 38. Kanskje 36 :ler: Jeg blander litt med et sted jeg bodde før innimellom. Fint å bo et sted hvor det finnes svært mange gater med samme husnummer, så det blir ikke like stalkerish som det kunne blitt.

@toothfairy bor du i hus eller leilighet?

Leilighet! Ganske lavt nummer☺️

Skrevet
På 4.11.2016 den 19.35, Moonwalker skrev:

Min første setning indikerte et ja fra meg. 

Lurer ennå på mine 2 spm :)

Ble usikker om jeg vet hvilke to spørsmål du etterlyser svar på, så har du fått svar på alle spørsmålene dine, @Moonwalker

Skrevet
5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ble usikker om jeg vet hvilke to spørsmål du etterlyser svar på, så har du fått svar på alle spørsmålene dine, @Moonwalker

Nei, det har jeg ikke. Lurer ennå på om du har mye dyre- og gårdskunnskap? :P

Skrevet
13 minutter siden, Moonwalker skrev:

Nei, det har jeg ikke. Lurer ennå på om du har mye dyre- og gårdskunnskap? :P

Ok, trodde kanskje du refererer til spørsmål stilt tidligere i tråden.

Vil ikke påberope meg mye kunnskap, men har tilbragt noe tid på gård som liten, da jeg har familie som driver gård. Så noe over den gjennomsnittlige skolekunnskapen har jeg muligens, men er langtfra noen agronom.

Gjorde et søk på marispener og fant dette hos snl.

https://snl.no/marispener 

Har du selv gårdserfaring, @Moonwalker?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 6.11.2016 den 13.33):

Endret av Moonwalker
Skrevet
2 minutter siden, Moonwalker skrev:

Jada. Til og med hatt odelsretten. 

@Dr. A. Kula har du skjegg? Om ja; hvor langt/kort foretrekker du å ha det?

Har skjegg, men fruen og meg er uenige om hvor langt/kort jeg foretrekker det! 

Siden du har hatt odelsrett, formoder jeg at du er eldst av dine foreldres barn. Men selv om du sa den fra deg (til søsken eller onkler eller søskenbarn (antar tanter er for gamle til odelsrett, hvis ikke er de også i rekken), så lurer jeg på om du fortsatt er i odelsretten, eller om du er helt avskåret fra dette? Og skyldes det i så fall at du har fratatt deg odel eller fordi Odalen er videreført til søskenbarn (eller senere slektsledd)?

Eller ble gården solgt og Odalen annullert?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 6.11.2016 den 14.03):

Endret av Moonwalker
Skrevet

Hva partner liker er jo også en parameter til hva jeg liker. Om hun viser stor misnøye, er det jo ikke luke lett å foretrekke den varianten. Noen ganger betyr selvfølelsen av å ha noe du trives godt med mer enn meningen til partner, andre ganger ikke.

Neppe god TV fra sofaen våres. Når fruen har fått bestemt hva vi skal se, så sovner hun og dermed effektivt ødelegger den sosiale delen av soda konseptet.

Gjest incognita
Skrevet
5 timer siden, toothfairy skrev:

*tenketenke*

Faktisk ikke sikker! All dramaen pleier liksom å forsvinne idet du glimrer med ditt fravær :fnise: nædda. Kom på en ting. Kan ta på pm :laugh:

Hahah tror jeg på faktisk :fnise:

Jaaa, send send :popcorn:

@minister-mio hvordan har dagen vært?

@Dr. A. Kula Hvor gammel er du?

@EpleDrue Blir du sur hvis jeg sier deg at det du sa om immunforsvaret er en sannhet med modifikasjoner? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...