Byjenta! Skrevet 6. november 2016 #9401 Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, Coronas skrev: Dårlige komedier. @Byjenta! Et feriested du drømmer om. Det VAR Los Angeles, men der har jeg vært :D Utenom det er det vel å kjøre route 66 da...... Og Australia og New Zeland. :D @Coronas stasjonær eller bærbar pc?
Coronas Skrevet 6. november 2016 #9402 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, Byjenta! skrev: Det VAR Los Angeles, men der har jeg vært :D Utenom det er det vel å kjøre route 66 da...... Og Australia og New Zeland. :D @Coronas stasjonær eller bærbar pc? Jeg har bare bærbar, og vil nok alltid fortsette med det. Mindre plass og støvsamler. @Byjenta! Er du en skientusiast/friluftsetusiast eller er det best innendørs?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9403 Skrevet 6. november 2016 54 minutter siden, minister-mio skrev: Litt opp og ned, enn din? Tidligere i dag. @incognita klarer du ta tærne til nesa? @Rossin Når begynner du på jobb i morgen? @Lady hvorfor får jeg ikke tagget? @Coronas er du god på å kutte lime? @Epledrue hvilken smak liker du best på is? Min dag har vært fin. Jeg klarer å ta tærne til nesa!! Faktisk klarer jeg nesten hele foten bak hodet... @minister-mio har du noen kule partytriks?
minister-mio Skrevet 6. november 2016 #9404 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Min dag har vært fin. Jeg klarer å ta tærne til nesa!! Faktisk klarer jeg nesten hele foten bak hodet... @minister-mio har du noen kule partytriks? Jeg kan ett eller to relativt kule ja. @incognita sitter du behagelig i full lotus? 1
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9405 Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Jeg kan ett eller to relativt kule ja. @incognita sitter du behagelig i full lotus? Mener du sånn med bena flettet på oversiden? Ikke spesielt. Men sitter fint i ...ehm...vanlig lotus(?) @minister-mio Er du fornøyd med at det endelig er vinter?
minister-mio Skrevet 6. november 2016 #9406 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Mener du sånn med bena flettet på oversiden? Ikke spesielt. Men sitter fint i ...ehm...vanlig lotus(?) @minister-mio Er du fornøyd med at det endelig er vinter? Veldig glad for det.. Jeg er en vinterperson @incognita har du tent stearinlys i dag? @Byjenta! når skal du stå opp i morgen?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9407 Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Veldig glad for det.. Jeg er en vinterperson @incognita har du tent stearinlys i dag? @Byjenta! når skal du stå opp i morgen? Er paven pedo...? KLART jeg har @minister-mio skrur du av alt av lys i heimen før du legger deg? @Kaiser Jacklost XV Hva er favorittbrusen din?
minister-mio Skrevet 6. november 2016 #9408 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Er paven pedo...? KLART jeg har @minister-mio skrur du av alt av lys i heimen før du legger deg? Nei, da kan jeg jo bli mørkredd! Men jeg skrur av de fleste da. @incognita liker du te?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9409 Skrevet 6. november 2016 15 minutter siden, minister-mio skrev: Veldig glad for det.. Jeg er en vinterperson @incognita har du tent stearinlys i dag? @Byjenta! når skal du stå opp i morgen? Er paven pedo...? KLART jeg har @minister-mio skrur du av alt av lys i heimen før du legger deg? @Kaiser Jacklost XV Hva er favorittbrusen din?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9410 Skrevet 6. november 2016 9 minutter siden, minister-mio skrev: Nei, da kan jeg jo bli mørkredd! Men jeg skrur av de fleste da. @incognita liker du te? (Omg! Det der skjedde tidligere også!!! Aaargh!) Ja, liker noen typer te. Men er egentlig en kaffedrikker da @minister-mio Hva er signaturkaka di?
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 #9411 Skrevet 6. november 2016 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Jepp, kunne kanskje vært far til enkelte brukere her inne. Aldersmessig i hvertfall. Ikke liker eller ikke hørt? Liker forslaget, men er det like positivt bad-boy som nåværende? Men er vel bedre enn Per I. Skop. @incognita fikk du ikke med deg spørsmålene mine? @minister-mio har du oppdatert tegningen i KG-TEGNINGEN din i det siste? @EpleDrue, gratulerer med ledelse i PL og avsluttet Tippeliga. Gikk sluttrinn din vei, og hvor surt var det å få ett mål i mot i dag?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9412 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: @incognita fikk du ikke med deg spørsmålene mine? @minister-mio har du oppdatert tegningen i KG-TEGNINGEN din i det siste? @EpleDrue, gratulerer med ledelse i PL og avsluttet Tippeliga. Gikk sluttrinn din vei, og hvor surt var det å få ett mål i mot i dag? Om forladels, det gikk meg hus forbi. Hørt om, og liker ikke. Enig i at brukernavnet du har nå er best av de 3. @Dr. A. Kula og @EpleDrue spiller dere fantasy PL?
minister-mio Skrevet 6. november 2016 #9413 Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: (Omg! Det der skjedde tidligere også!!! Aaargh!) Ja, liker noen typer te. Men er egentlig en kaffedrikker da @minister-mio Hva er signaturkaka di? Jeg har egentlig ingen og det tror jeg er like greit. Men eplekake er safe da. Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: @minister-mio har du oppdatert tegningen i KG-TEGNINGEN din i det siste? Nei, og jeg henger etter det jeg har lovt. Skal prøve å gjøre det i dagslys i morgen @incognita skal du noe gøy til uka? @Dr. A. Kula hvordan har helgen vært? @Uredd Hva skal du i morgen?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9414 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Jeg har egentlig ingen og det tror jeg er like greit. Men eplekake er safe da. Nei, og jeg henger etter det jeg har lovt. Skal prøve å gjøre det i dagslys i morgen @incognita skal du noe gøy til uka? @Dr. A. Kula hvordan har helgen vært? @Uredd Hva skal du i morgen? Jeg skal litt forskjellig, av både gøy og mindre gøy karakter. @minister-mio bruker du sminke hver dag?
minister-mio Skrevet 6. november 2016 #9415 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Jeg skal litt forskjellig, av både gøy og mindre gøy karakter. @minister-mio bruker du sminke hver dag? Nei @incognita kan du reglene i rummikub?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9416 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Nei @incognita kan du reglene i rummikub? Nei. @minister-mio sparer du til pensjon?
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 #9417 Skrevet 6. november 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Om forladels, det gikk meg hus forbi. Hørt om, og liker ikke. Enig i at brukernavnet du har nå er best av de 3. @Dr. A. Kula og @EpleDrue spiller dere fantasy PL? Kan svare for begge da dette har vært avklart i denne tråden for noen innlegg siden. JA, vi deltar begge. @incognita spiller du selv, og hva er i såkalt din totalsum etter denne runden? 5 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg har egentlig ingen og det tror jeg er like greit. Men eplekake er safe da. Nei, og jeg henger etter det jeg har lovt. Skal prøve å gjøre det i dagslys i morgen @incognita skal du noe gøy til uka? @Dr. A. Kula hvordan har helgen vært? @Uredd Hva skal du i morgen? Venter i spenning, men ikke stress med det. I går var det felles dekkskifte for totalt 6 biler hos en svoger, med påfølgende matbit og en rolig kveld. I dag har det bare vært dagfinn. Kom meg ikke avgårde på det som var planen. Gjorde du?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9418 Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Kan svare for begge da dette har vært avklart i denne tråden for noen innlegg siden. JA, vi deltar begge. @incognita spiller du selv, og hva er i såkalt din totalsum etter denne runden? Venter i spenning, men ikke stress med det. I går var det felles dekkskifte for totalt 6 biler hos en svoger, med påfølgende matbit og en rolig kveld. I dag har det bare vært dagfinn. Kom meg ikke avgårde på det som var planen. Gjorde du? Det gjør jeg. 55 poeng denne runden (før bonus)..helt middels. Hva med deg?
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 #9419 Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Det gjør jeg. 55 poeng denne runden (før bonus)..helt middels. Hva med deg? Sjekket nettopp, bonus er delt ut, og resultstet for runden er 52. Og jeg ser jeg hadde litt flaks også (for en gangs skyld) da førstereserven kom inn og bidro med 12 poeng (Defoe) Totalsummen da? (Min er snaue 500)
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9420 Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Sjekket nettopp, bonus er delt ut, og resultstet for runden er 52. Og jeg ser jeg hadde litt flaks også (for en gangs skyld) da førstereserven kom inn og bidro med 12 poeng (Defoe) Totalsummen da? (Min er snaue 500) Jeg har ikke sjekket siden bonus ble lagt til 🙈 ikke spør om total da, den er så rævva at jeg skjemmes. Spør heller igjen i 3 kvartar, da pleier det å ta seg opp for min del. @Dr. A. Kula Spiller du om penger i en liga med venner/kolleger etc?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå