Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, minister-mio skrev:

Bare ha litt hverdag egentlig.. Jobb, trening, chille hjemme.

@Cyrus damER? Flertall? You dawg :P

Deilig med vanlig hverdag. Jeg savner den følelsen iblant.

Ja, jeg har jo ikke så mye annet å trøste meg med når jeg er litt nedfor, så jeg har kasta meg på tinder igjen.

@minister-mio Katten min har brukket en hjørnetann. Tror du han trenger noen form for behandling ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Deilig med vanlig hverdag. Jeg savner den følelsen iblant.

Ja, jeg har jo ikke så mye annet å trøste meg med når jeg er litt nedfor, så jeg har kasta meg på tinder igjen.

@minister-mio Katten min har brukket en hjørnetann. Tror du han trenger noen form for behandling ?

Jeg er ikke kvalifisert til å avgjøre det, men dersom det er mer enn et år siden han var hos dyrlegen er det greit å ta han for en full skjekk uansett.

@Cyrus hvorfor så nedfor om dagen?

Skrevet
6 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg er ikke kvalifisert til å avgjøre det, men dersom det er mer enn et år siden han var hos dyrlegen er det greit å ta han for en full skjekk uansett.

@Cyrus hvorfor så nedfor om dagen?

Han ser hvertfall helt mongo ut uten den tanna 😂 Jeg passer på at han får høre det så ofte som mulig.

Bare litt uforutsett motgang som gjør at ting fra fortiden blusser opp. Og av en eller annen grunn er jeg blitt sentrum for andre menneskers misnøye. Det er slikt som går over av seg selv 😄

@minister-mio Hvor mye tar du i knebøy?

Skrevet
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Han ser hvertfall helt mongo ut uten den tanna 😂 Jeg passer på at han får høre det så ofte som mulig.

Bare litt uforutsett motgang som gjør at ting fra fortiden blusser opp. Og av en eller annen grunn er jeg blitt sentrum for andre menneskers misnøye. Det er slikt som går over av seg selv 😄

@minister-mio Hvor mye tar du i knebøy?

Jeg løfter ikke per se. Tar noen knebøy med en sånn kettlebell eller hva det heter på brystet liksom. 18 kg. Eller noe tror jeg den er.

@Cyrus jeg tror jeg skjønner hvordan du har det, men jeg tror du tar det bra. Er du flink til "å ta vare på deg selv" som det heter?

Skrevet
33 minutter siden, Cyrus skrev:

De er hos moren sin, så det får hun styre med.

@minister-mio Har du skåret ut noen gresskar for anledningen?

Er hun pen? 

Anonymkode: e8ba1...ac6

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hun pen? 

Spør med brukernavn så kanskje jeg til og med pmer deg et bilde av henne

Skrevet
15 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg løfter ikke per se. Tar noen knebøy med en sånn kettlebell eller hva det heter på brystet liksom. 18 kg. Eller noe tror jeg den er.

@Cyrus jeg tror jeg skjønner hvordan du har det, men jeg tror du tar det bra. Er du flink til "å ta vare på deg selv" som det heter?

Det spørs hva du mener med å ta vare på seg selv. Jeg klare hvertfall å la være de tinga psykologen en gang omtalte som selvdestruktiv atferd.

@minister-mio Jeg skal trene nå. Så du kan få et spørsmål senere 😄

Gjest Jacklost
Skrevet

På 18.10.2016 den 16.51, melatonin skrev:

@Jacklost Nei har ikke laget det selv :)

Hvilken kjendis ligner du mest på?

Vet ikke :P Tells shrek som en kjendis? :ler:

På 18.10.2016 den 20.30, Lady skrev:

Jaaa 😊 Må se den igjen. Så koslig film!

@Jacklost Gelder du deg til jul?

Ja :) @Lady Du da?

På 18.10.2016 den 20.52, Coronas skrev:

Jeg digger det jeg har på profilbildet. Gjerne helst med en limebåt oppi.

@Jacklost Hva foretrekker du å slukke tørsten med i helgen?

Vann :)

På 19.10.2016 den 15.01, Gjest RaspberryPi skrev:

@Jacklost Hvilken by vil du si er den fineste i Norge?

Ålesund :nigo:

På 19.10.2016 den 15.42, EpleDrue skrev:

Har ingen planer om det, men jeg ender helt sikkert opp med å se det ila livet! Har sett mye av den gamle serien, kan nok bli spennende med nyinnspilling. @Jacklost Har du sett serien Lost? Hvis ja, ble du også lost av å se den?

Tenkte likom Dr.U.E.Saft, men så følte jeg at jeg kopierte stilen din, og droppet det. :ler2:

Tror det hadde vært positivt for norsk kvinnefotball med litt endringer i tabelltoppen. Vi kan jo håpe de går på en kjempesmell i neste runde. 

Kan evt gå som en mix av Drakula og eple/drue. Det må jo bare øke vinnersjansen tenker jeg. :ninja:

Den er en av mine favoritt serier :) Jeg ble lost av slutten, dummeste slutten jeg har sett..

På 19.10.2016 den 15.50, Cyrus skrev:

@Jacklost Den beste frokostmaten du kan få?

Hjemmelaget brød med stekt bacon og appelsinjus :)

På 19.10.2016 den 19.13, calavi skrev:

Beagle
Staffordshire bull terrier
Jack Russell terrier

Jeg er ikke så voldsomt aktiv her inne lenger, så jeg sender sjeldent PM med folk og kjenner sånn sett til få av brukerne her inne.. Det gjør det vanskelig å navngi enkeltbrukere. Men, jeg er jo også veldig nysgjerrig av meg og elsker å treffe nye mennesker, så sånn sett kunne jeg møtt flere. Sesielt fra denne tråden, her er det alltid så god stemning :)

Jeg er generelt en stor smågodt-fan så å velge kun én bit er tricky... Candy king er helt klart favoritten, og om jeg  velge så må det kanskje bli "Sur diamant". I hvert fall akkurat nå.... Men det kan fort endre seg... 

Stort sett har jeg alltid fått julestrømpe, enten av mamma eller kjærester, men i fjor fikk jeg plutselig ikke :grine: Det var faktisk ganske krise, og jeg har enda traumer... Jeg feiret hjemme hos mamma uten samboeren og jeg tror de glemte av det begge to, men jeg satser på av fadesen ikke gjentar seg i år :fnise:

Hva bør en skikkelig julestrømpe inneholde,
@Jacklost Hva er det beste med julen? 
@Dr. A. Kula

At familien samles :) @calavi Hva med deg da?

På 19.10.2016 den 21.39, Mysticgirl skrev:

Njaaa.. kanskje ikke så veldig lenge :fnise:

Ja, kanskje :laugh:

@Jacklost  og EpleDrue som det ikke går an å sitere nå av en uviss grunn. Skal dere se Farmen snart?

Hver gang :) @Mysticgirl Du da?

@Rainstorm Hvor er profilbildet ditt fra?

@Byjenta! Har du fått med deg spørsmålet mitt?

Skrevet
1 time siden, minister-mio skrev:

Jeg pleier å slå meg sammen med noen andre i familien for å få syv sorter så det kommer an på hva de baker

@Dr. A. Kula tror du det kommer til å ringe på mange barn hos deg i dag?

Lurt. Tenker jeg skal kjøre kjøkkenmaskinen hardt etterhvert, så det blir nok kaker her også.

Japp, og nå ringte det akkurat på

Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Har ikke noe imot de men er veldig sjeldent jeg ser på :P @minister-mio Har du sett fredag den 13 filmene? I så fall, hva synes du om de?

Jeg så de som barn, så husker knapt hvordan de var, men husker jeg likte dem?

@Kaiser Jacklost XV feirer du Halloween i dag?

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg så de som barn, så husker knapt hvordan de var, men husker jeg likte dem?

@Kaiser Jacklost XV feirer du Halloween i dag?

Modig du :) Jeg så de når jeg var 14 og ble vettskremt :redd:

Aldri :)

@minister-mio Har du sett Haisommer filmene?

Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Modig du :) Jeg så de når jeg var 14 og ble vettskremt :redd:

Aldri :)

@minister-mio Har du sett Haisommer filmene?

Hørt de er bra, men tør ikke

@Kaiser Jacklost XV er du glad i å bade?

Skrevet
29 minutter siden, Cyrus skrev:

Spør med brukernavn så kanskje jeg til og med pmer deg et bilde av henne

Hvorfor så viktig med brukernavn? Er det en felle? 

Skrevet
40 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Har ikke noe imot de men er veldig sjeldent jeg ser på :P @minister-mio Har du sett fredag den 13 filmene? I så fall, hva synes du om de?

@Dr. A. Kula Hva liker du best ved julen?

Pynting av tre lille julaften, familieselskap med god mat, og gleden og forventningene til barna. Og så er det kjempedeilig å få ungene i seng på julsften, løsne litt på antrekket og sette seg ned med fruen, gjerne med litt godt i glasset og bare slappe helt av.

Du da @Kaiser Jacklost XV?

Skrevet
1 time siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

@Byjenta! Har du fått med deg spørsmålet mitt?

nop

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så viktig med brukernavn? Er det en felle? 

Jeg liker å vite hvem jeg snakker med

Skrevet
3 timer siden, Coronas skrev:

Jeg har en tiger tatovert på ryggen/skulderen. Har litt lyst på en til. Har hatt piercing i tunga og nesen. Nå har jeg bare i navlen.

@Byjenta! Liker du kroppskunst? Har du noen selv? Og om ikke, ville du hatt?

Ja og nei. Det spørs helt hva det er. Tatoveringer f.eks, spørs hvilket kjønn, hva det er, hvor det er, hvor stort det er osv... 

Jeg har hatt hull i navlen, nå har jeg 2 hull i ene øra og 1 i andre.  Ellers har jeg tatoveringer ja. :) Har 3 tatoveringer, eller 5 spørs litt åssen du ser på det, haha.

@Coronas : Hvis du skal ut å spise, hvor liker du best å gå? 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
3 timer siden, Byjenta! skrev:

nop

På 18.10.2016 den 12.21, Kaiser Jacklost XV skrev:

@byjenta Er du en byjente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...