Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
14 minutter siden, EpleDrue skrev:

:ph34r::ph34r: Du kan få stille et nytt spørsmål! @calavi Hvor lang arbeidsdag har du?

@toothfairy Hva ser du når du ser ut av soveromsvinduet ditt?

En parkeringsplass og en park 🍂🚕

Noengang spilt tennis @EpleDrue

@calavi synes du det er dårlig stil at *kremt* enkelte ikke vil svare på spørsmål du stiller? :laugh:

Endret av toothfairy
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, toothfairy skrev:

Øl til maten og en bitteliten likør til kaffen sikkert:) 

Tror det blir 18 land til sammen.

@Byjenta! har du noen arr på kroppen? Hvis ja, hvordan har du pådratt deg det/de?

Åja. :)

Det har jeg. Det er pga operasjoner ;)

@toothfairy Hvordan tlf har du?

3 timer siden, toothfairy skrev:

Skrevet
1 time siden, EpleDrue skrev:

@Byjenta! Skal du ha rød kjole på julaften? 

Det vet jeg ikke. Blir nok enten rød, rosa eller svart. 

Skrevet
5 timer siden, toothfairy skrev:

Øl til maten og en bitteliten likør til kaffen sikkert:) 

Tror det blir 18 land til sammen.

@Byjenta! har du noen arr på kroppen? Hvis ja, hvordan har du pådratt deg det/de?

@Fox Mulder Er du eldst, yngst eller midterste i søskenflokken?

@Dr. A. Kula hvor mange par converse har du/har du hatt?

@incognita er du kilen? 

Tror ikke det er mange parene - om noen, men det begynner å bli noen år siden jeg var i primær-målgruppen for deres fottøy, så jeg har ikke noe eksakt tall. Alt fra ingen til 5.

@toothfairy blir det da juleøl fra pol eller butikk, eller nyter du like gjerne en alkoholfri juleøl (eksempelvis julemunk)?

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 8.11.2016 den 9.42):

Endret av annebanane
Skrevet
3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Tror du virkelig jeg kommer til å fortelle deg det? Skal jo komme som et overraskelsesmoment :opplyser: 

Skal dere følge med på valget i USA i natt, @EpleDrue, @Rossin, @Dr. A. Kula, @toothfairy, @minister-mio, @Byjenta!, @Fox Mulder?

Bonusspm til @Dr. A. Kula: er juleøl din favoritt-kategori innen øl siden det er så mange spm om det her inne?

Det skal jeg ikke nei :) skal du?

vært i USA @Moonwalker?

Skrevet (endret)
48 minutter siden, Moonwalker skrev:

Tror du virkelig jeg kommer til å fortelle deg det? Skal jo komme som et overraskelsesmoment :opplyser: 

Skal dere følge med på valget i USA i natt, @EpleDrue, @Rossin, @Dr. A. Kula, @toothfairy, @minister-mio, @Byjenta!, @Fox Mulder?

Bonusspm til @Dr. A. Kula: er juleøl din favoritt-kategori innen øl siden det er så mange spm om det her inne?

Skal neppe sitte oppe hele natten, men det står nok på i bakgrunnen til jeg legger meg. Resultatene kommer vel ikke før på morgenkvisten uansett?

Til bonusspørsmål (takk for det). Jeg liker mørkt/sterkt øl bedre enn vanlig pils fra butikk. Juleøl faller gjerne i den kategorien, så ja juleøl er en favoritt. Og den er sesongbetont og nettopp ankommet polet, så derfor mange spørsmål for tiden.

@Moonwalker, hva vil du jeg skal spørre om?

Endret av Dr. A. Kula
Gjest Fox Mulder
Skrevet
17 timer siden, toothfairy skrev:

Skal du følge morgendagens valgsending utover kvelden/natten?

Nei, dessverre. Skal på jobb.

8 timer siden, toothfairy skrev:

@Fox Mulder Er du eldst, yngst eller midterste i søskenflokken?

Eldst.

1 time siden, Moonwalker skrev:

Nei, men hadde jeg hatt fri dagen etter så hadde jeg sett på.

@incognita Hører du noe på Beatles?

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 8.11.2016 den 14.36):

Endret av annebanane
Gjest EpleDrue
Skrevet
7 timer siden, toothfairy skrev:

Noengang spilt tennis @EpleDrue

Gått tom for kreative spørsmål, @toothfairy? Selvfølgelig har jeg spilt tennis 1 gang..:fnise:

Skrevet
43 minutter siden, Moonwalker skrev:

Tenkte det. Synest det er interessant selv om jeg ikke er særlig interessert i politikk ellers. Også vil jeg ha med meg uttalelser fra folk etterhvert. Tror det kan bli litt av et show. 

Ikke komt meg til USA enda. Snart! Hvor er ditt neste reisemål utenlands, @Byjenta!?

Resultatene kommer nok rundt 05 om det ikke blir veldig tett, sier avisene. 

Du vil du skal spørre om det du føler for. Alt fra juleølspm til universet. @Dr. A. Kula har du kjørt slike motoriserte handlevogner?

Nei, det kan jeg ikke minnes at jeg har.

@Moonwalker har du noen gang vært på TV, (utenom som linselus)?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 8.11.2016 den 17.20):

Endret av annebanane
Skrevet
4 minutter siden, Moonwalker skrev:

Desverre har jeg det.

@Dr. A. Kula Hva er din favorittkanal på radioen?

:sjokk: Dessverre?

NRK mP3 for musikk, NRK Alltid Nyheter for info.

@Moonwalker burde jeg skrive mer "poesi"?

Skrevet
6 timer siden, Byjenta! skrev:

@toothfairy Hvordan tlf har du?

iphone 6s

Er du fornøyd med KG's mobilversjon?

3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Tror ikke det er mange parene - om noen, men det begynner å bli noen år siden jeg var i primær-målgruppen for deres fottøy, så jeg har ikke noe eksakt tall. Alt fra ingen til 5.

@toothfairy blir det da juleøl fra pol eller butikk, eller nyter du like gjerne en alkoholfri juleøl (eksempelvis julemunk)?

Har ikke tenkt så langt. Men foretrekker noe friskt øl som en kontrast til den feite, salte maten :spise:

Velger sjeldent alkoholfritt.

Hva spiste du til lunsj i dag?

3 timer siden, Moonwalker skrev:

Å, ja.  I'm with Madam President :duskedame:Kommer sikkert til å sovne på sofaen tenker jeg. 

Hvilken regning var den siste du betalte?

31 minutter siden, EpleDrue skrev:

Gått tom for kreative spørsmål, @toothfairy? Selvfølgelig har jeg spilt tennis 1 gang..:fnise:

Var det så kjipt altså?  Du vil ha det mer vågalt? Her kommer et vågalt et.

Hvilken Disney prinsesse er den fineste?

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, toothfairy skrev:

<...>

Har ikke tenkt så langt. Men foretrekker noe friskt øl som en kontrast til den feite, salte maten :spise:

Velger sjeldent alkoholfritt.

Hva spiste du til lunsj i dag?

<...>

Knekkebrød!

Gjentar spørsmålet som m-m fikk i går:

Sitat

Favorittplagget tenker jeg er noe jeg bruker når jeg kler meg opp, altså ikke et hverdagsplagg. Det er en knyttesløyfe. Der man må knytte selv, slik som med slips. Er jo et realt party-triks å knytte opp sløyfen slik at den henger rundt halsen, for så å knytte den på igjen. Litt James Bond stil :nigo: 

@toothfairy synes du det er et kleint party-triks, eller lar du deg imponere av denslags?

Skrevet
9 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Knekkebrød!

Gjentar spørsmålet som m-m fikk i går:

@toothfairy synes du det er et kleint party-triks, eller lar du deg imponere av denslags?

Ingen sak å knyte sløyfe vel. Stilig med JB stil og det der, men ikke imponerende. Albueslikking er litt mer  :erter:

Hvor gammel var du da du giftet deg?

Skrevet
19 minutter siden, toothfairy skrev:

Ingen sak å knyte sløyfe vel. Stilig med JB stil og det der, men ikke imponerende. Albueslikking er litt mer  :erter:

Hvor gammel var du da du giftet deg?

Selv nå det gjøres uten speil?

Mellom 20 og 25 år.

@toothfairy beskriv et party-triks du lar deg imponere av!

Skrevet (endret)
19 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Selv nå det gjøres uten speil?

Mellom 20 og 25 år.

@toothfairy beskriv et party-triks du lar deg imponere av!

Litt da.

Albueslikking! Men er seriøst dårlig på partytriks. Forresten prøvd mattetrikset som skal vise skostørrelsen og alderen din? Om du har hatt bursdag for i år må du plotte inn året før fødselsåret ditt da. Går sånn her.

(Skostørrelse) X 5 + 50 X 20 + 1015 - (året før ditt fødselsår) = Tallet som skal representere din skostørrelse og alder :P Skal visst funke på alle. 

Endret av toothfairy
Skrevet
2 timer siden, Moonwalker skrev:

Ikke komt meg til USA enda. Snart! Hvor er ditt neste reisemål utenlands, @Byjenta!?

Ånei! :) Nei, vet ikke. Har veldig lyst til Australia, og New Zeland som jeg ikke har vært i, og tilbake til USA og flere steder der. :) Men ellers så blir det nok danmark, Krakow eller noe som blir neste sted vi reiser til :)  Har vært i Krakow før, og trives så godt. 

@Moonwalker A eller B menneske? 

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 8.11.2016 den 17.34):

Endret av annebanane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...