Gjest Ajax Skrevet 13. november 2016 #9621 Skrevet 13. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vil det si? Anonymkode: 8b60e...788 Svarer ikke til AB i denne tråden jeg 😄
Dr. A. Kula Skrevet 13. november 2016 #9622 Skrevet 13. november 2016 @toothfairy siden du tilsynelatende ikke forstod spørsmålet mitt tidligere, så gjentar jeg: Hva er ditt beste partytriks, som du selv gjør? @minister-mio har du lagt planer for nyttårsaften? @calavi kommer du - i likhet med avataren din - til å bruke (lange) hansker i nyttårsselskapet du skal i? @canacas når reiste du sist med fly? @Ajax hvorfor byttet du brukernavn, og hva er inspirasjonen til brukernavnet?
Gjest Ajax Skrevet 13. november 2016 #9623 Skrevet 13. november 2016 5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @Ajax hvorfor byttet du brukernavn, og hva er inspirasjonen til brukernavnet? Sikkert av samme grunn som at jeg bytter hårfrisyre så ofte 😄 Inspirasjonen er figuren Ajax fra filmen "The Warriors" @Dr. A. Kula Kjenner du igjen skuespilleren som spilte Ajax?
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. november 2016 #9624 Skrevet 13. november 2016 @EpleDrue Ops, så denne litt for seint. Var så opptatt med Farmen Jeg er uansett glad for at Oddvar vant og at Lasse måtte gå . Jeg håper litt på at Oddvar og Stine finner hverandre Hva gjør du i kveld da, eplegutten?
Gjest canacas Skrevet 13. november 2016 #9625 Skrevet 13. november 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: @toothfairy siden du tilsynelatende ikke forstod spørsmålet mitt tidligere, så gjentar jeg: Hva er ditt beste partytriks, som du selv gjør? @minister-mio har du lagt planer for nyttårsaften? @calavi kommer du - i likhet med avataren din - til å bruke (lange) hansker i nyttårsselskapet du skal i? @canacas når reiste du sist med fly? @Ajax hvorfor byttet du brukernavn, og hva er inspirasjonen til brukernavnet? Gikk totalt canacas på et fly i august. Flyforbud heretter @Dr. A. Kula hender det du leker doktor på fritiden?
chouette Skrevet 13. november 2016 #9626 Skrevet 13. november 2016 34 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @toothfairy siden du tilsynelatende ikke forstod spørsmålet mitt tidligere, så gjentar jeg: Hva er ditt beste partytriks, som du selv gjør? @minister-mio har du lagt planer for nyttårsaften? @calavi kommer du - i likhet med avataren din - til å bruke (lange) hansker i nyttårsselskapet du skal i? @canacas når reiste du sist med fly? @Ajax hvorfor byttet du brukernavn, og hva er inspirasjonen til brukernavnet? Partytriks meg her og partytriks meg der. Jeg har da allerede svart.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #9627 Skrevet 13. november 2016 36 minutter siden, Mysticgirl skrev: Hva gjør du i kveld da, eplegutten? han sender pikk bilder på pm Anonymkode: c4433...f99 1
Dr. A. Kula Skrevet 13. november 2016 #9628 Skrevet 13. november 2016 10 minutter siden, Ajax skrev: Sikkert av samme grunn som at jeg bytter hårfrisyre så ofte 😄 Inspirasjonen er figuren Ajax fra filmen "The Warriors" @Dr. A. Kula Kjenner du igjen skuespilleren som spilte Ajax? Nei, det gjør jeg ikke faktisk. Måtte sjekke IMDB, men fikk ikke noen umiddelbare assosiasjoner. @Ajax tenkte du på at han har spilt i Blade? 9 minutter siden, canacas skrev: Gikk totalt canacas på et fly i august. Flyforbud heretter @Dr. A. Kula hender det du leker doktor på fritiden? Da skal jeg kanskje ikke trenge å spørre om bakgrunnen for brukernavnet ditt får jo noen hint i det svaret... Jeg leker i hvertfall ikke medisinsk doktor, det har jeg vel ikke gjort siden (før?) barneskolen. Det inngår heller ikke som del av rollespill på soverommet. @canacas driver du med rollespill/cosplay? 10 minutter siden, toothfairy skrev: Partytriks meg her og partytriks meg der. Jeg har da allerede svart. Drit i partytriks, må jeg rydde danseplass på gulvet om du er invitert på fest hos meg, eller står du "stille" når du danser?
Gjest canacas Skrevet 13. november 2016 #9629 Skrevet 13. november 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: @canacas driver du med rollespill/cosplay? i all verden. Sånt er jeg for dydig for! @Dr. A. Kula burde du ikke lagt deg snart? @Ajax byttet du navn for moro skyld, eller for at jeg ikke skulle stalke bildene dine lenger?
Gjest Ajax Skrevet 13. november 2016 #9630 Skrevet 13. november 2016 8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, det gjør jeg ikke faktisk. Måtte sjekke IMDB, men fikk ikke noen umiddelbare assosiasjoner. @Ajax tenkte du på at han har spilt i Blade? Blandt annet ja 😄 @Dr. A. Kula Kunne du tenkt deg å spille i Blade?
Gjest Ajax Skrevet 13. november 2016 #9631 Skrevet 13. november 2016 7 minutter siden, canacas skrev: @Ajax byttet du navn for moro skyld, eller for at jeg ikke skulle stalke bildene dine lenger? Jeg tror ikke jeg har noen bilder ute som du kan stalke. @canacas Hvor mange timer vil du si du har brukt tilsammen på å stalke bildene mine?
Dr. A. Kula Skrevet 13. november 2016 #9632 Skrevet 13. november 2016 4 minutter siden, canacas skrev: i all verden. Sånt er jeg for dydig for! @Dr. A. Kula burde du ikke lagt deg snart? @Ajax byttet du navn for moro skyld, eller for at jeg ikke skulle stalke bildene dine lenger? Hva har dyktighet med rollespill/costly å gjøre? Jeg var ikke på soverommet nå! Jo, jeg burde være lagt nå. Men er jeg det? Nei, ikke i dag heller. 5 minutter siden, Ajax skrev: Blandt annet ja 😄 @Dr. A. Kula Kunne du tenkt deg å spille i Blade? Det kunne jeg nok tenkt meg ja. Kunne du tenkt deg rollen som Cyrus eller @Ajax?
Gjest Ajax Skrevet 13. november 2016 #9633 Skrevet 13. november 2016 10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Kunne du tenkt deg rollen som Cyrus eller @Ajax? Ajax såklart. Han har jo mye mer screentime. @Dr. A. Kula Tror du færre folk hadde likt å fiske om fisk hadde skreket når vi dro dem opp av vannet?
Dr. A. Kula Skrevet 14. november 2016 #9634 Skrevet 14. november 2016 21 minutter siden, Ajax skrev: Ajax såklart. Han har jo mye mer screentime. @Dr. A. Kula Tror du færre folk hadde likt å fiske om fisk hadde skreket når vi dro dem opp av vannet? Nei, kanskje marginalt. Om fisken skrek, ville ikke menneskene reagert negativt på lyden likevel. @Ajax fisker du eller driver med jakt?
Gjest Ajax Skrevet 14. november 2016 #9635 Skrevet 14. november 2016 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, kanskje marginalt. Om fisken skrek, ville ikke menneskene reagert negativt på lyden likevel. @Ajax fisker du eller driver med jakt? Ja, men bare etter daaamer. Neida jeg tulla. @Dr. A. Kula Vampyrer er kulere enn varulver. Fleip eller fakta?
Dr. A. Kula Skrevet 14. november 2016 #9636 Skrevet 14. november 2016 Akkurat nå, Ajax skrev: Ja, men bare etter daaamer. Neida jeg tulla. @Dr. A. Kula Vampyrer er kulere enn varulver. Fleip eller fakta? Hvordan våger De?
Coronas Skrevet 14. november 2016 #9637 Skrevet 14. november 2016 På 11/12/2016 den 12.18, Byjenta! skrev: Aldri for tidlig med julebakst, hehe. I helgen blir det bort til svigers spise i dag, ellers blir det pakking og maling. Holder på med å male den leiligheten her, må male stua og gangen før vi flytter. Holder på med å flytte, eller skal snart flytte vi nå så. Blir ikke julebakst på meg i år, blir nok neste år da vi skal være hjemme i jula. I år skal vi ned til familien min å feire jul, så da blir det ikke bakst. Og før det så blir det mye flytting. - Drømme reisemål? Det må blir Sør Amerika, machu picchu og Peru generelt, tur på Amasonas elven, Brasil, Argentina m mer. Så luksus backpacking gjennom Sør Amerika Dvs hotellrom istedet for dorms/gjestehus og nok peng til transport. Selvfølgelig moro å reise på veien i en sliten buss ol. Men fly går litt forterer @Byjenta! Blir det hus eller leilighet dere flytter til? Nytt? Bygget selv?
Coronas Skrevet 14. november 2016 #9638 Skrevet 14. november 2016 9 timer siden, EpleDrue skrev: Superman! Vil fly, det må jo være kjempegøy! @Coronas Hva bestod søndagsmiddagen av? Superman er jo konge da Selv liker jeg Thor Sikkert fordi jeg så filmene med han forleden og fyren var jo superkjekk Sterk og mektig hihi Søndagsmiddag ble så kjedelig som spaghetti med kjøtt og saus.... Ble litt sånn siden jeg ikke var hjemme på lørdag og store deler av søndagen. Gosh når jeg tenker tilbake, kaffe på sengen og en sjokoladebit.... servert Knall helg egentlig @EpleDrue Hvordan var din søndag?
Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #9639 Skrevet 14. november 2016 9 timer siden, Ajax skrev: Jeg tror ikke jeg har noen bilder ute som du kan stalke. @canacas Hvor mange timer vil du si du har brukt tilsammen på å stalke bildene mine? Altfor lite! Har som mål å jazze opp tidbruken denne uka
Byjenta! Skrevet 14. november 2016 #9640 Skrevet 14. november 2016 3 timer siden, Coronas skrev: Det må blir Sør Amerika, machu picchu og Peru generelt, tur på Amasonas elven, Brasil, Argentina m mer. Så luksus backpacking gjennom Sør Amerika Dvs hotellrom istedet for dorms/gjestehus og nok peng til transport. Selvfølgelig moro å reise på veien i en sliten buss ol. Men fly går litt forterer @Byjenta! Blir det hus eller leilighet dere flytter til? Nytt? Bygget selv? Åja:) Vi flytter inn i rekkehusleilighet @Coronas : noen plass i Norge du ønsker å reise til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå