chouette Skrevet 19. november 2016 #9921 Skrevet 19. november 2016 7 minutter siden, Swarovski skrev: Så morsom tråd Kan jeg få bli med? @toothfairy bruker du kontaktlinser eller briller? Det kan du absolutt! 😊 jeg bruker lesebriller. Muligens litt langsynt. @Swarovski hvilket fylke bor du i? 42 minutter siden, Byjenta! skrev: Gjør ikke det så ofte gitt faktisk.... Hehe @toothfairy Hva syntes du om nyttårsaften? Er det en dag du ser frem til og feirer veldig, eller er det bare nesten som en vanlig dag for deg? Jeg liker nyttårsaften godt, men det er også litt vemodig siden juleferien nærmer seg slutten har tenkt sånn siden jeg var barn. Men det vil aldri bli en helt vanlig dag for meg, årets siste dag er utvilsomt spesiell ✨ feirer den alltid, mer eller mindre. @Byjenta! Har du noen gang opplevd en av følgende: trafikkulykke, brann eller innbrudd
Dr. A. Kula Skrevet 19. november 2016 #9922 Skrevet 19. november 2016 43 minutter siden, Coronas skrev: Fotballskoene har jeg vokst ut av eller spilt ut he he. Er jo en stund siden jeg spilte sist. Hmmm må ha vært bedriftsfotballen det for mange år siden. OG jeg skal ikke prøve det igjen. Var en gutt fra Eik fotballklubb (jobbet for Meny) som jeg klarte å drible, tror han ble litt sur av å bli det av ei jente, så han spilte dirty og løp meg ned slik at jeg brakk et par ribben (måtte sykemelde meg dagen etter) Aldri mer I Norwaycup kom vi til 8.dels finalen et år. Den andre året kom vi sikkert ikke så langt for jeg husker ikke ha ha ha Har ikke prøvd det FPL greiene men har hørt at noen har nevnt det. Har jo levd med en gamer i 14 år Gamere er greie de altså. Bare det ikke tar over livet. @Dr. A. Kula Har du spilt for et spesi fotballag og hvor langt kom dere evt? Ps kunstgress er vondt å skli på, hverfall den gamle typen (år 1988) Har aldri skjønt det at det skal være verre å være mindre dyktig enn jenter. Kanskje fordi det var ei jente med i kameratgjengen som spilte, som var god, og vi lærte oss å respektere hverandre for ferdighetene våre, og ikke kjønnene? Å bli slått tunnell på er like surt enten den som gjør det er enn "snørrunge" eller noen som er eldre. Kan ikke minnes å selv å ha deltatt på turneringer i ungdomstiden, vi spilte vel bare lokalserie. Spilte jo heller ikke på første laget, så det var nok mindre prioritert den gang. Men jeg kjenner igjen dine minner om "kunstgress". Spilte også på en slik bane, og dengang var fotballknickers like nødvendig på kunstgress som på grus. Jepp, har gjort sklitakling i skjorts på grus. Da var det frem med skurekosten på låret for å få ut all småstein!! @Coronas har du gjort samme tabben som jeg beskrev over (sklitakling på grus i skjorts)? 22 minutter siden, toothfairy skrev: Det høres veldig klokt ut. ja, en gang. Jobbet i kiosk. Kom inn en dame i 50-årene(usikker på om psykisk syk eller veldig høy, kanskje en kombo) som begynte å skjelle meg ut før hun sa at jeg så ut som Barbie og måtte dø men kan ha vært et skjult kompliment kanskje. Barbie er ikke sånn halvgærn vel. Skal du mekke julekalender til gullungene @Ajax? Aldri spilt FPL. Spilte fotball i 8-12årsalderen men ble aldri helt bitt av basillen. Sikkert fordi jeg aldri ble ordentlig god😆 hvilken La Liga klubb tror du er min favoritt @Dr. A. Kula? Jeg tenker du tok turen til Lerkendal og satt på bortetribunen da Atletico Madrid spilte mot Rosenborg for noen år siden! @toothfairy hvor rett hadde jeg nå? 17 minutter siden, Swarovski skrev: Så morsom tråd Kan jeg få bli med? @toothfairy bruker du kontaktlinser eller briller? Velkommen @Swarovski, alltid kjekt med nye brukere. Her skal du få standardspørsmålet mitt: Har du spilt/eller spiller du fotball og/eller FPL?
Coronas Skrevet 19. november 2016 #9923 Skrevet 19. november 2016 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Har aldri skjønt det at det skal være verre å være mindre dyktig enn jenter. Kanskje fordi det var ei jente med i kameratgjengen som spilte, som var god, og vi lærte oss å respektere hverandre for ferdighetene våre, og ikke kjønnene? Å bli slått tunnell på er like surt enten den som gjør det er enn "snørrunge" eller noen som er eldre. Kan ikke minnes å selv å ha deltatt på turneringer i ungdomstiden, vi spilte vel bare lokalserie. Spilte jo heller ikke på første laget, så det var nok mindre prioritert den gang. Men jeg kjenner igjen dine minner om "kunstgress". Spilte også på en slik bane, og dengang var fotballknickers like nødvendig på kunstgress som på grus. Jepp, har gjort sklitakling i skjorts på grus. Da var det frem med skurekosten på låret for å få ut all småstein!! @Coronas har du gjort samme tabben som jeg beskrev over (sklitakling på grus i skjorts)? Ha ha ha ha hihihi nei jeg har ikke gjort det. Vel jeg har hatt lyst, men jeg er jente og trenger ikke flere tigerstriper på kroppen Beste med Ekeberg er jo at det er gress og i slutten av juli begynnelsen av august så regner det litt. Har sklidd mye på gressbane. Vi fikk ikke sitte i bussete fordi vi var så møkkete etter kamp. Måtte ta til takke med gulvet i bussen @Dr. A. Kula Syns du ungdommen er blitt svakere med tiden (vi fikk grus i sår og man klatrer i trær uten EU sand)?
applestories Skrevet 19. november 2016 #9924 Skrevet 19. november 2016 10 timer siden, EpleDrue skrev: @applestories Jeg fikk aldri sitert deg igjen, men ja, jeg så finalen av Alt for Norge. Synes du det var Johnny som var den verdige vinneren? Syntes de fleste ville vært verdige vinnere, som alltid i det programmet. Jeg trodde Kate kom til å vinne så det var litt overraskende, men ikke skuffende. Johnny virket jo som en flott fyr
chouette Skrevet 19. november 2016 #9925 Skrevet 19. november 2016 16 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Har aldri skjønt det at det skal være verre å være mindre dyktig enn jenter. Kanskje fordi det var ei jente med i kameratgjengen som spilte, som var god, og vi lærte oss å respektere hverandre for ferdighetene våre, og ikke kjønnene? Å bli slått tunnell på er like surt enten den som gjør det er enn "snørrunge" eller noen som er eldre. Kan ikke minnes å selv å ha deltatt på turneringer i ungdomstiden, vi spilte vel bare lokalserie. Spilte jo heller ikke på første laget, så det var nok mindre prioritert den gang. Men jeg kjenner igjen dine minner om "kunstgress". Spilte også på en slik bane, og dengang var fotballknickers like nødvendig på kunstgress som på grus. Jepp, har gjort sklitakling i skjorts på grus. Da var det frem med skurekosten på låret for å få ut all småstein!! Jeg tenker du tok turen til Lerkendal og satt på bortetribunen da Atletico Madrid spilte mot Rosenborg for noen år siden! @toothfairy hvor rett hadde jeg nå? Ikke veldig! Du må litt lenger østover☺️ Og bittelitt opp på tabellen👏🏼 @Dr. A. Kula hvor mange fotballstadioner har du besøkt i løpet av ditt liv?
Byjenta! Skrevet 19. november 2016 #9926 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, toothfairy skrev: Jeg liker nyttårsaften godt, men det er også litt vemodig siden juleferien nærmer seg slutten har tenkt sånn siden jeg var barn. Men det vil aldri bli en helt vanlig dag for meg, årets siste dag er utvilsomt spesiell ✨ feirer den alltid, mer eller mindre. @Byjenta! Har du noen gang opplevd en av følgende: trafikkulykke, brann eller innbrudd Det har jeg. Har vært i en trafikkulykke. Min mamma og jeg ble påkjørt bakfra og dyttet i motsatt kjørefelt i fjor vår. Jeg har fortsatt skader etter det, sliter med nakkeslengskade, og vondt i armen og sliter med ryggen ennå. Men ikke noe få gjort noe med. @toothfairy Er du glad i å pynte deg? Liker du best kjoler eller skjørt? @Swarovski Så hyggelig med flere folk Hvor gammel er du?
Gjest incognita Skrevet 19. november 2016 #9927 Skrevet 19. november 2016 3 timer siden, Ajax skrev: Stringer, joggebukse, og høye sko. Da gir jeg illusjonen av at jeg har kjempestor overkropp samtidig som jeg skuler de smale anklene mine 😄 @incognita Har du hatt tannregulering ? Yep. 3 timer siden, Moonwalker skrev: Nei. Jeg er en arbeidskvinne @incognita foretrekker du turnus eller fast arbeidstid hver dag? Fast er helt klart best, men det er en sjelden gode i mitt yrke dessverre. 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Ja, det høres ut som den, ja.(ble avslørt at jeg leser på seksualrommet nå  ) Jeg tror det er stor begrepsforvirring rundt feminisme. Originalbtydningen blir ofte erstattet med det negativt ladde ekstremfeminisme begrepet. Dermed er det feil å være antifeminist til Originalbtydningen men OK til evolusjonsbetydningen. Aksepten (eller mangel på) ligger i begrepsfortåelse (eller mangel på) @incognita du glemte å svare på spørsmålet (hvor mange brukere har du blokkert) Ja. @Coronas har du spillt/spiller du fotball, og har du lag på FPL? (det blir mitt standardspørsmål, EpleDrue har et annet. Hvis du ikke vet hva FPL er, så spiller du ikke) Det ser jeg ikke bort fra at jeg hadde. Er ganske sosialt anlagt og trives med mennesker, gjerne de samme men liker å bli kjent med nye. Men tror jeg ville blitt møtt med mistro og fordommer om jeg som voksen mann satte meg på utdanningsløpet for å bli for eksempel barnehageonkel. @Moonwalker tror du jeg ville blitt behandlet ulikt en kvinne i tilsvarende alder som meg selv om jeg omskolerte meg til barnehagelærer /barnevernspedagog? Om forladels, glemte helt å svare deg. Jeg har ikke blokkert noen. 2 timer siden, Byjenta! skrev: Høres bra ut. Ja, er jo det. Er ikke en person som går til kirka hver søndag og slikt nei... Det er jeg ikke, men jeg tror jo på noen ting. Og jeg er døpt, konfirmert og skal gifte meg i kirken. @incognita: Kylling eller fisk? Kylling Alle sammen: Beskriv dere selv i 3 setninger.
Byjenta! Skrevet 19. november 2016 #9928 Skrevet 19. november 2016 14 minutter siden, incognita skrev: Yep. Fast er helt klart best, men det er en sjelden gode i mitt yrke dessverre. Om forladels, glemte helt å svare deg. Jeg har ikke blokkert noen. Kylling Alle sammen: Beskriv dere selv i 3 setninger. Herlig vil si jeg er snill, omsorgsfull og sta. @incognita : sett the huntsman winters war?
Gjest incognita Skrevet 19. november 2016 #9929 Skrevet 19. november 2016 10 minutter siden, Byjenta! skrev: Herlig vil si jeg er snill, omsorgsfull og sta. @incognita : sett the huntsman winters war? Nei. Har jeg gått glipp av noe? 🙈 @Byjenta! Tror du på at jeg er på butikken i pysjamas (en veldig barnslig en som sådan) i skrivende stund?
calavi Skrevet 19. november 2016 #9930 Skrevet 19. november 2016 22 timer siden, minister-mio skrev: @calavi har du godt kontroll på privatøkonomien? Det har jeg ja 20 timer siden, Lady skrev: @calavi Har du lagt ut bilde av deg på kg før? Ja 19 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @calavi har du fått registrert lag i FPL før morgendagens runde? Nei, gjorde nok ikke det. 12 timer siden, EpleDrue skrev: @calavi Har du noen gode tips for å komme i julestemning dersom vi i år også ender opp med en regnfull juletid? Hmm, jeg vet ikke om jeg har noen konkrete tips, nei. Å ha snø på julaften er liksom blitt en bonus de siste årene, så jeg prøver å ikke fokusere så mye på været og gjøre som jeg pleier.. Fyr i peisen, hør på julemusikk og lukk igjen gardinene Apropos jul, i morgen skal jeg drikke julebrus og høre på julemusikk for første gang. Jeg gleder meg helt ekstremt mye 5 timer siden, AnonymBruker skrev: @calavi hvilken rolle har du i vennegjengen? Anonymkode: f4ab7...358 Jeg er nok den ordentlige og ansvarsfulle. Det mener i hvert fall min samboer @Dr. A. Kula Hvilket lag holder du med i PL? @EpleDrueHar du drukket julebrus og hørt på julemusikk i år? @Moonwalker Hva bestiller du når du er på café? @incognita Skal du se på cupfinalen i morgen? @Lady Hva har du gjort i dag? @minister-mio Hva skal til for å irritere deg?
Byjenta! Skrevet 19. november 2016 #9931 Skrevet 19. november 2016 18 minutter siden, incognita skrev: Nei. Har jeg gått glipp av noe? 🙈 @Byjenta! Tror du på at jeg er på butikken i pysjamas (en veldig barnslig en som sådan) i skrivende stund? Ja, utrolig bra film! Vi ser på den nå også. Hehe, ja... Er du det? @incognita favoritt skuespiller og skuespillerinne?
annebanane Skrevet 19. november 2016 #9932 Skrevet 19. november 2016 (endret) toothfairy skrev (På 19.11.2016 den 18.04): Endret 15. januar 2023 av annebanane
annebanane Skrevet 19. november 2016 #9933 Skrevet 19. november 2016 16 minutter siden, calavi skrev: @Dr. A. Kula Hvilket lag holder du med i PL? @EpleDrueHar du drukket julebrus og hørt på julemusikk i år? @Moonwalker Hva bestiller du når du er på café? @incognita Skal du se på cupfinalen i morgen? @Lady Hva har du gjort i dag? @minister-mio Hva skal til for å irritere deg? Vann, et rundstykke, kakao eller øl. Alt etter formen. @calavi hvordan bretter du genserne dine?
Byjenta! Skrevet 19. november 2016 #9934 Skrevet 19. november 2016 20 minutter siden, Moonwalker skrev: Glad i brettspill, ja! Dårlig taper er jeg ikke, men kan bli litt ovenpå når jeg vinner @Byjenta! har du sunget mye offentlig? herlig. Nja, noe med skolen før. vært masse på scenen via korps og slikt, men ikke mye synging foran folk på scene og slikt, men veldig glad i å synge da. Og skrive sanger! @Moonwalker Din drømmejobb?
chouette Skrevet 19. november 2016 #9935 Skrevet 19. november 2016 2 timer siden, Byjenta! skrev: Det har jeg. Har vært i en trafikkulykke. Min mamma og jeg ble påkjørt bakfra og dyttet i motsatt kjørefelt i fjor vår. Jeg har fortsatt skader etter det, sliter med nakkeslengskade, og vondt i armen og sliter med ryggen ennå. Men ikke noe få gjort noe med. @toothfairy Er du glad i å pynte deg? Liker du best kjoler eller skjørt? Liker helt klart best kjoler. Synes det kan være stress å finne den perfekte blusen eller skjorten til det perfekte skjørtet. Mer praktisk med helt plagg. @Byjenta! Tror du på det overnaturlige? 1 time siden, Moonwalker skrev: Hadde jeg hatt en kjæreste hadde jeg kysset mye på han hver dag vi var sammen @toothfairy lange eller korte kyss? Begge deler! Men sier korte. For da vil man bare ha mer @Moonwalker På en skala fra 1-10, hvor født på solsiden vil du si at du er?
Byjenta! Skrevet 19. november 2016 #9936 Skrevet 19. november 2016 10 minutter siden, toothfairy skrev: Liker helt klart best kjoler. Synes det kan være stress å finne den perfekte blusen eller skjorten til det perfekte skjørtet. Mer praktisk med helt plagg. @Byjenta! Tror du på det overnaturlige? Det gjør jeg. Jeg kan selv se og merke det overnaturlige. Så det tror jeg fullt og helt på. @toothfairy: Noen spesielle steder i norge du vil besøke?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #9937 Skrevet 19. november 2016 @Mysticgirl Hvor mange fra KG har du hatt sex med? Anonymkode: 643f2...377
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #9938 Skrevet 20. november 2016 6 timer siden, toothfairy skrev: Det høres veldig klokt ut. ja, en gang. Jobbet i kiosk. Kom inn en dame i 50-årene(usikker på om psykisk syk eller veldig høy, kanskje en kombo) som begynte å skjelle meg ut før hun sa at jeg så ut som Barbie og måtte dø men kan ha vært et skjult kompliment kanskje. Barbie er ikke sånn halvgærn vel. Skal du mekke julekalender til gullungene @Ajax? Nei. De ville ha sånn kindersjokoladekalender så da benytter jeg sjansen til å være lat 😄 @toothfairy Bruker du tøfler når du rusler rundt i heimen?
Gjest (:smilejenta:) Skrevet 20. november 2016 #9939 Skrevet 20. november 2016 6 timer siden, toothfairy skrev: @Swarovski hvilket fylke bor du i? Jeg bor i Hordaland 6 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Velkommen @Swarovski, alltid kjekt med nye brukere. Her skal du få standardspørsmålet mitt: Har du spilt/eller spiller du fotball og/eller FPL? Takk for det Jeg har ikke spilt fotball, men har spilt litt FIFA 5 timer siden, Byjenta! skrev: @Swarovski Så hyggelig med flere folk Hvor gammel er du? Jeg er 26 @Byjenta! og @Dr. A. Kula Hvis du måtte fjerne en helligdag på kalenderen, hvilken hadde du valgt?
Byjenta! Skrevet 20. november 2016 #9940 Skrevet 20. november 2016 9 timer siden, (:smilejenta:) skrev: @Byjenta! Hvis du måtte fjerne en helligdag på kalenderen, hvilken hadde du valgt? Oi. Vanskelig. Hihi. Ikke sikker jeg... @(:smilejenta:) har du barn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå