Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
27 minutter siden, incognita skrev:

@Ajax Hvor mange jenter har du ligget med i 2016 (siden lady synes det var upassende å spørre :P )?

Her er ingenting upassende 😄

3

@incognita Har du sovnet mens du har hatt sex?

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet
4 minutter siden, Ajax skrev:

Her er ingenting upassende 😄

3

@incognita Har du sovnet mens du har hatt sex?

Hmm nei jeg pleier stort sett å være våken når jeg har sex gitt. Rart med det. :fnise:

@Ajax Hva er ditt beste partytriks?

Skrevet
3 minutter siden, incognita skrev:

Hmm nei jeg pleier stort sett å være våken når jeg har sex gitt. Rart med det. :fnise:

@Ajax Hva er ditt beste partytriks?

Jeg har ingen partytriks...

Kan du lære meg noen?

Gjest incognita
Skrevet
4 minutter siden, Ajax skrev:

Jeg har ingen partytriks...

Kan du lære meg noen?

Hmm ja. Jeg kan noen faktisk. Men de har høy gjenkjennelsesfaktor så det må isåfall tas på PM :ninja:

@Ajax Har du mange nære venner?

Skrevet
4 minutter siden, incognita skrev:

Hmm ja. Jeg kan noen faktisk. Men de har høy gjenkjennelsesfaktor så det må isåfall tas på PM :ninja:

@Ajax Har du mange nære venner?

Nei

@incognita Er du ofte hos doktoren?

Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, Ajax skrev:

Nei

@incognita Er du ofte hos doktoren?

Hver eneste dag.

@Ajax Synes du ikke "doktor" har litt gammeldags schwung over seg?

Skrevet
42 minutter siden, incognita skrev:

Nei, jeg er ikke så glad i småkaker egentlig, waster heller kalorier på smågodt. :fnise:

Ingen dialekter er "stygge" synes jeg, men jeg møtte en kar fra Skjåk en gang. Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønte et kvekk av det han sa. Flaut 🙈

Hmm. Ja, det vil jeg si. Iallefall i de fleste settinger.

Oi! Aner ikke. Kanskje 30? :klo:

Hmm mækkern. 

Ja, det har jeg.  Skal vi se... Ålesund, Vigra, Giske, Valderøya, Godøy, Ellingsøy, Skodje, Haram, Sjøholt, Brusdal, Spjelkavik, Fremmerholen, Olsvika, Breivika, Lerstad, Gåseid, Larsgården, Aksla, Hessa, Sula, Blindheim, Flisnes, Sykkylven, Langevåg, Stranda, Hellesylt, Ørsta, Volda, Vestnes, Åndalsnes. Det var de stedene jeg kom på gitt. 

Sånn passe. Jeg var flinkere før (63 i pers), men har tapt meg ass. 

Førstnevnte. :ninja:

@Lady Blir du ofte spurt om ting du synes er upassende å spørre om, og hvordan unngår du å svare?

Nei, men har en venninne helt uten filter. Hun spør om alt innen sex, hvor mye man tjener osv 😒🙈

@incognita Har du et forslag til en fin måte å si fra at man syns det er litt upassende ? 

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, Lady skrev:

Nei, men har en venninne helt uten filter. Hun spør om alt innen sex, hvor mye man tjener osv 😒🙈

@incognita Har du et forslag til en fin måte å si fra at man syns det er litt upassende ? 

Det er alltid best å bare være direkte synes jeg. Bare si "Jeg er ikke så åpen om sånt jeg, synes det er litt privat og vil helst holde det for meg selv." :)

@Lady Hvilke 3 kvaliteter er viktigst i en potensiell kjæreste?

Skrevet
14 timer siden, minister-mio skrev:

@Lady hva var det siste du skrev på sms?

"Må se ann litt. Gir deg beskjed"

@minister-mio Ringer du mest eller sender du mest SMS?

Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

Det er alltid best å bare være direkte synes jeg. Bare si "Jeg er ikke så åpen om sånt jeg, synes det er litt privat og vil helst holde det for meg selv." :)

@Lady Hvilke 3 kvaliteter er viktigst i en potensiell kjæreste?

Humor! Humor er veldig viktig for meg. Vi må ha samme humor og kunne le sammen. Omsorgsfull og til å stole på er også viktig. 

@incognita Samme spm tilbake 😊

Gjest incognita
Skrevet
13 minutter siden, Lady skrev:

Humor! Humor er veldig viktig for meg. Vi må ha samme humor og kunne le sammen. Omsorgsfull og til å stole på er også viktig. 

@incognita Samme spm tilbake 😊

Da sier jeg de kvalitetene jeg setter mest pris på ved min kjære: Selvgående, ambisiøs, sympatisk, intellektuell, hysterisk morsom, verdens diggeste.

Oi, ble visst flere enn 3 det ... :rodmer:

@Lady Hva er det fineste noen kan gjøre for deg?

Skrevet
18 timer siden, Nordavind skrev:

Huffda. Det var leit å høre. Jeg håper dette ordner seg snart for deg!

Jeg har det bra, kan ikke klage. Bortsett fra litt jobbbstress så har jeg virkelig ingenting å klage over.

@Daybreak lenge siden jeg har sett deg her- alt vel?

Eg lever i beste velgåande :Hehe:

@Nordavind Kva arbeider du med?

@EpleDrue Kva ønskjer du deg til jul?

Skrevet
4 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@minister-mio siden du spør meg om klær, tillater jeg meg å spøøre om du er bevisst på at undertøyet matcher, eller ei?

Ja det er jeg i grunn

1 time siden, Lady skrev:

"Må se ann litt. Gir deg beskjed"

@minister-mio Ringer du mest eller sender du mest SMS?

utpreget sms-person

2 timer siden, incognita skrev:

@minister-mio Favoritt sovestilling?

fosterstilling eller "childs pose"

@Dr. A. Kula favoritt beatle?

@Lady hva slags sko var de siste du hadde på?

@incognita Liker du å blåse tyggegummibobler?

Gjest EpleDrue
Skrevet
13 timer siden, minister-mio skrev:

@EpleDrue når var sist du var full?

Sånn skikkelig full at jeg glemmer store deler av kvelden? 1 måneds tid siden. Skulle aldri drikke alkohol igjen etter den kvelden. Ellers var jeg ikke kjørbar i går kveld, men det er jeg ikke uansett for tiden. :sprettoy: @minister-mio Har du ofte fylleangst? 

8 timer siden, Coronas skrev:

@EpleDrueHva slags musikk går det i når du svinger deg med skurekluten? ;) 

Da går det egentlig i det som NRK MP3 spiller. Det kan være veldig varierende, men kommer som oftest sanger jeg kan, og da får jeg trent sangstemmen også. :)  

@Coronas Eier du sokker med morsomme figurer på? 

Nå er jo jeg mest kjent for telletråder, kanskje vi skulle heller oppfordret noen av kvinnene her inne til å opprette de trådene (det var jo en EM-tråd nylig), vi er jo tross alt på KG.

Siden du ble stolt av J16 til Rogaland, betyr det at du kjenner til laget som vant, eller tar jeg feil når jeg mistenker du er fra Rogaland, @EpleDrue

Da oppfordrer jeg @incognita til å starte en PL og FPL tråd her inne. Tenker vi snart bikker 10 000 kommentarer der også ;) 

Kjenner veldig godt til laget som vant, ja. Nær relasjon til en av spillerene. :) Derfor ble jeg veldig stolt, og selvfølgelig siden jeg er fra Rogaland gjorde det godt med to NM-gull. @Dr. A. Kula Vil Norge gjøre det bra i Europa i 2017 sesongen? Nå tenker jeg både innen herre og kvinnefotballen. 

2 timer siden, incognita skrev:

@EpleDrue Det har kommet meg for øre (øye? :klo:) at det visstnok var spekulasjoner da du dukket opp her - om du faktisk var meg. Kan du selv skjønne hvordan noen kunne tro det?

Nei, egentlig ikke. Først visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. For alt jeg visste kunne du være tidenes kjipeste bruker. Etter noen måneder her inne har jeg slått meg til ro med at det mest sansynligvis var ment positivt. Minus det at jeg ikke er kvinne da. Kanskje det som såret mest, at jeg virker femi. :ler2: @incognita Ble du fornærmet når du fikk høre dette? 

1 time siden, Daybreak skrev:

@EpleDrue Kva ønskjer du deg til jul?

Nye sko, ble hull i favorittparet i dag. @Daybreak Hva med deg, er årets ønskeliste lang? :) 

Skrevet

Hadde dere ikke hørt om plastikksekker? Pratisk "verktøy" for å hindre skitt på seter.

Synes den er litt todelt. Mange ganger er det jo ikke barn/ungdommers feil at de blir tullet inn i bobleplast. Noen synes det er behagelig, mens andre (men klart i mindretall) skal utfordre dessto mere. 

@Coronas ble du ferdig med kakene i helgen?

Vi var nok for mange som var møkkete til at bussjåføren gadd å brette ut plast til oss. Ble sittende på gulvet :) 

Kakene ble ferdig etter 5 timer med rulle, presse, smøre, strø og steke PHU :veslejenta: Sliten i dag hihi Gode ble de og nok til jul er det for flere. Delte med 4 stk. 

@Dr. A. Kula Hva er best med julen?

Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Da går det egentlig i det som NRK MP3 spiller. Det kan være veldig varierende, men kommer som oftest sanger jeg kan, og da får jeg trent sangstemmen også. :)  

MP3 har jo mye bra :) 

Jeg har nok ingen morsomme figurer nei, blir hjerter eller striper. 

@EpleDrue Går du lenge (utover høsten/vinteren) i shorts og t-skjorte?

Skrevet
På 20. november 2016 den 14.27, Moonwalker skrev:

Vil født på solsiden si priviligert økonomisk? Isåfall er det rundt en 5 om en tenker på Norge. Har alltid hatt det vi trenger i familien, men ikke særlig mer. 

@toothfairy hvor gammel var du da du fikk din første skikkelige jobb?

Tenker en kombinasjon. Ikke nødvendigvis søkkrik, men å sitte såpass godt i det at man har nokså stor valgfrihet når det kommer til ferier, bosted, å kunne velge mellom offentlig/privat skole for sine barn, osv..., men også det å alltid ha et godt forhold til sin familie, aldri ha opplevd vold i hjemmet, være frisk, ikke være disponert for alvorlig sykdom, rusavhengighet etc etc..Det kvalifiserer til en soleklar 10'er.

Jeg var 17. IKEA:hjerte:

@Moonwalker Tør du google trypophobia?

På 20. november 2016 den 13.58, EpleDrue skrev:

Ehh.. Nei.:ler2:

Kiropraktore er gode folk! :) Litt skremmende lesing ang den saken om Playboy-modell Katie May. @toothfairy Hva er ditt syn på fysioterapeuter?

Å, herre. Den saken hadde jeg ikke hørt om. Fy søren. Gjett om det fyrte opp om skepsisen min. Har aldri hatt behov for verken kiropraktor eller fysioterapeut. Bank i bordet. De virker nokså skumle begge :laugh: 

@EpleDrue Hvor mange bein i kroppen har du brukket?

20 timer siden, Ajax skrev:

Jeg synes tyrefekting er jævla unødvendig. Det finnes så mange andre måter å demonstrere styrke og mot på 😄

@toothfairy Har du lang vei fra huset til postkassa ?

Er bare noen trappetrinn mellom meg og postkassa. Bor i blokk.

@Ajax Noen gang smakt pølse i vaffel? Selveste nasjonalretten for Østfold er det ikke? :laugh:

Åhh, du er sånn mainstream Barca fan (selv om det kunne være Valencia også)?

Altfor få. 3 i PL (tror jeg) og 5-10 her hjemme, litt avhengig av hvor langt ned i divisjonene du tenker. Tenker da i forbindelse med kamp.

@toothfairy skal du på mange julebord nå før jul?

Nei, nei, nei :kjefte:Jeg er ikke med de superduperprofilerte gigantene. Flere hint får du ikke:)

Jeg skal på to. Og en julelunsj.

Vil du si at du har snev av legeskrekk @Dr. A. Kula

Skrevet
18 minutter siden, toothfairy skrev:

@Ajax Noen gang smakt pølse i vaffel? Selveste nasjonalretten for Østfold er det ikke? :laugh:

Ja! Det gjør seg best med wiener. Full combo med baconpølse og rekesalat blir litt væl.

@toothfairy Hva jobber du med?

Skrevet
54 minutter siden, EpleDrue skrev:

Sånn skikkelig full at jeg glemmer store deler av kvelden? 1 måneds tid siden. Skulle aldri drikke alkohol igjen etter den kvelden. Ellers var jeg ikke kjørbar i går kveld, men det er jeg ikke uansett for tiden. :sprettoy: @minister-mio Har du ofte fylleangst? 

Da oppfordrer jeg @incognita til å starte en PL og FPL tråd her inne. Tenker vi snart bikker 10 000 kommentarer der også ;) 

Kjenner veldig godt til laget som vant, ja. Nær relasjon til en av spillerene. :) Derfor ble jeg veldig stolt, og selvfølgelig siden jeg er fra Rogaland gjorde det godt med to NM-gull. @Dr. A. Kula Vil Norge gjøre det bra i Europa i 2017 sesongen? Nå tenker jeg både innen herre og kvinnefotballen. 

Nei, egentlig ikke. Først visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. For alt jeg visste kunne du være tidenes kjipeste bruker. Etter noen måneder her inne har jeg slått meg til ro med at det mest sansynligvis var ment positivt. Minus det at jeg ikke er kvinne da. Kanskje det som såret mest, at jeg virker femi. :ler2: @incognita Ble du fornærmet når du fikk høre dette? 

Nye sko, ble hull i favorittparet i dag. @Daybreak Hva med deg, er årets ønskeliste lang? :) 

Veldig lang er den nok ikkje, er i hovudsak ullkleder i alle varianter som står øvst.

@EpleDrue Kor gamal er du?

@FruN Har juleførebuinga hjå deg byrja?

Skrevet
3 timer siden, incognita skrev:

Hver eneste dag.

@Ajax Synes du ikke "doktor" har litt gammeldags schwung over seg?

Nei det synes jeg absolutt ikke.

@incognita Hvor gammel var du da du sluttet å tro på julenissen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...