Gjest Ajax Skrevet 21. november 2016 #10061 Skrevet 21. november 2016 18 minutter siden, incognita skrev: @Ajax Hva er din beste egenskap som venn? Lojalitet. @incognita Hvis du hadde reist tilbake i tid og møtt lille baby-Adolf Hitler. Hadde du ristet ham?
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10062 Skrevet 21. november 2016 33 minutter siden, Daybreak skrev: Eg byrja på nedvask til jul så ikkje noko særleg spanande. Barn, natur og friluftsliv @minister-mio Er du førskulelærar eller noko liknande av yrke? Det er jeg @Daybreak Hvor gammel er du?
Gjest Ajax Skrevet 21. november 2016 #10063 Skrevet 21. november 2016 9 minutter siden, toothfairy skrev: Jobber i forsikringsbransjen Fått fisk før @Ajax? Hvor mye veide den største du har fått? Jeg fisker svært lite, og de gangene jeg gjør det er det makrell jeg fisker, så størrelse stor makrell 😄 @toothfairy Hvilken kjendis kunne du helst tenke deg å bytte liv med?
Daybreak Skrevet 21. november 2016 #10064 Skrevet 21. november 2016 4 minutter siden, minister-mio skrev: Det er jeg @Daybreak Hvor gammel er du? Så kjekt Eg er 25 år. @minister-mio Kva tok du fordjupning i? Og ser du nytta i det no?
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10065 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, Daybreak skrev: Så kjekt Eg er 25 år. @minister-mio Kva tok du fordjupning i? Og ser du nytta i det no? Jeg tok fordypning i utefag. Syntes det var ganske praksisnært, så ser i grunn nytten i det nå ja. @Daybreak hvor mange språk kan du?
Daybreak Skrevet 21. november 2016 #10066 Skrevet 21. november 2016 4 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg tok fordypning i utefag. Syntes det var ganske praksisnært, så ser i grunn nytten i det nå ja. @Daybreak hvor mange språk kan du? Det er det som er barn, natur og friluftsliv no Godt å høyre, det eg og tenkjer. Kan to språk. @minister-mio Kva er det verste du har gjort i fylla som du hugsar?
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10067 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, Daybreak skrev: Det er det som er barn, natur og friluftsliv no Godt å høyre, det eg og tenkjer. Kan to språk. @minister-mio Kva er det verste du har gjort i fylla som du hugsar? Kastet en kebab på en jeg egentlig er veldig glad i. @Daybreak Favoritt vintersport? @EpleDrue favoritt eple?
Daybreak Skrevet 21. november 2016 #10068 Skrevet 21. november 2016 4 minutter siden, minister-mio skrev: Kastet en kebab på en jeg egentlig er veldig glad i. @Daybreak Favoritt vintersport? @EpleDrue favoritt eple? Langrenn. @Nordavind Nemn tre gode sider ved deg og tre dårlege.
applestories Skrevet 21. november 2016 #10069 Skrevet 21. november 2016 35 minutter siden, Daybreak skrev: Eg byrja på nedvask til jul så ikkje noko særleg spanande. Barn, natur og friluftsliv @applestories Kva arbeider du med? @minister-mio Er du førskulelærar eller noko liknande av yrke? Arbeider med flyktninger i kommunen, og mye annet som delvis faller inn under kommunens ansvarsområde. Men i helgen hadde jeg blitt spurt om å steppe inn i en stilling jeg hadde tidligere i omsorgssektoren. Det er ikke så mange som har opplæring i akkurat den delen av jobben, andre enn de som jobber der fast, så da blir jeg av og til oppringt. 34 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @applestories du skan skru varslingen av/på under varslingsinnstillinger. Det er eget valg for om du siteres eller nevnes (tagges). Joda, men gjelder det for når man blir nevnt i sitater? Altså - når du siterer noen andre, der står en drøss med navn, og alle fikk varsling. Veldig mange klagde på dette, men de siste par ukene har det vært merkelig stille om dette. Jeg kan heller ikke finne noe under varslingsinnstillingene som omhandler det å bli nevnt i sitater.
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10070 Skrevet 21. november 2016 3 timer siden, Coronas skrev: @EpleDrue Går du lenge (utover høsten/vinteren) i shorts og t-skjorte? T-skjorte går jeg i året rundt! Shorts holder jeg til sommerhalvåret. @Coronas Hvor skal du feire julaften i år? 2 timer siden, toothfairy skrev: @EpleDrue Hvor mange bein i kroppen har du brukket? 2-3. @toothfairy Eier du noe fra Kähler? 2 timer siden, Daybreak skrev: @EpleDrue Kor gamal er du? Jeg er 27 år gammel. @Daybreak Hva får deg til å le? 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue vinner LFC PL i år, eller blir det bare nesten (igjen)? I år tar LFC gullet! @Dr. A. Kula Tror du Trump vil påvirke forholdet mellom USA og Norge? 35 minutter siden, incognita skrev: @EpleDrue Ville du kysset en gutt i 1 min sammenhengende mot en tusenlapp? Nei, det ville jeg ikke. Jeg tjener nok penger til å slippe gjøre ubehagelige ting for å overleve. @incognita Har du kysset en KG-bruker? @applestories Når var du sist på bowling? @canacas Hva var det siste du Googlet?
applestories Skrevet 21. november 2016 #10071 Skrevet 21. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: @applestories Når var du sist på bowling? Tror faktisk ikke at jeg noen gang har prøvd bowling. Skulle en gang, men det viste seg at stedet nettopp nedlagt, tror det var i Bergen for noen år siden. Bowler du mye, @EpleDrue
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10072 Skrevet 21. november 2016 3 timer siden, EpleDrue skrev: Sånn skikkelig full at jeg glemmer store deler av kvelden? 1 måneds tid siden. Skulle aldri drikke alkohol igjen etter den kvelden. Ellers var jeg ikke kjørbar i går kveld, men det er jeg ikke uansett for tiden. @minister-mio Har du ofte fylleangst? Da går det egentlig i det som NRK MP3 spiller. Det kan være veldig varierende, men kommer som oftest sanger jeg kan, og da får jeg trent sangstemmen også. @Coronas Eier du sokker med morsomme figurer på? Da oppfordrer jeg @incognita til å starte en PL og FPL tråd her inne. Tenker vi snart bikker 10 000 kommentarer der også Kjenner veldig godt til laget som vant, ja. Nær relasjon til en av spillerene. Derfor ble jeg veldig stolt, og selvfølgelig siden jeg er fra Rogaland gjorde det godt med to NM-gull. @Dr. A. Kula Vil Norge gjøre det bra i Europa i 2017 sesongen? Nå tenker jeg både innen herre og kvinnefotballen. Nei, egentlig ikke. Først visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. For alt jeg visste kunne du være tidenes kjipeste bruker. Etter noen måneder her inne har jeg slått meg til ro med at det mest sansynligvis var ment positivt. Minus det at jeg ikke er kvinne da. Kanskje det som såret mest, at jeg virker femi. @incognita Ble du fornærmet når du fikk høre dette? Nye sko, ble hull i favorittparet i dag. @Daybreak Hva med deg, er årets ønskeliste lang? Nei, ikke så ofte heldigvis @EpleDrue hva slags produkter bruker du i håret?
Daybreak Skrevet 21. november 2016 #10073 Skrevet 21. november 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: T-skjorte går jeg i året rundt! Shorts holder jeg til sommerhalvåret. @Coronas Hvor skal du feire julaften i år? 2-3. @toothfairy Eier du noe fra Kähler? Jeg er 27 år gammel. @Daybreak Hva får deg til å le? I år tar LFC gullet! @Dr. A. Kula Tror du Trump vil påvirke forholdet mellom USA og Norge? Nei, det ville jeg ikke. Jeg tjener nok penger til å slippe gjøre ubehagelige ting for å overleve. @incognita Har du kysset en KG-bruker? @applestories Når var du sist på bowling? @canacas Hva var det siste du Googlet? Det skal lite til for å få meg til å smile, ein dårleg vits kan vere nok. @EpleDrueKva er favorittantrekket?
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10074 Skrevet 21. november 2016 38 minutter siden, minister-mio skrev: Dårlig politiker.. Virker som en dårlig person også. Kjenner jeg blir kvalm av å se for meg henne plaske rundt i havet i sånn våtdrakt.. Sliter seriøst med å finne en eneste positiv ting å si om dama.. Bortsett fra at hun av utseende ligner Carina Olset. @incognita Syntes du sosialister generelt er litt sånn naive og dumme? Tja, på veldig generelt grunnlag: ja. 28 minutter siden, Ajax skrev: Lojalitet. @incognita Hvis du hadde reist tilbake i tid og møtt lille baby-Adolf Hitler. Hadde du ristet ham? Jeg vet dette ikke er lov å si, men Hitler var faktisk ikke så aller verst. Altså jeg sier ikke på noen måte at det han har gjort er greit, men jeg synes mye av det Hitler sto for og evnen han hadde til å få med seg folket er svært beundringsverdig. Han ble nok født hundre år for tidlig. Svaret er altså, nei - jeg ville ikke ristet ham. Men jeg ville kanskje guidet ham litt i hvilken retning man kan bruke intellektet sitt og hvordan få utløp for et stort ønske om å endre verden og evnen til å få med seg andre på tanken. 4 minutter siden, EpleDrue skrev: T-skjorte går jeg i året rundt! Shorts holder jeg til sommerhalvåret. @Coronas Hvor skal du feire julaften i år? 2-3. @toothfairy Eier du noe fra Kähler? Jeg er 27 år gammel. @Daybreak Hva får deg til å le? I år tar LFC gullet! @Dr. A. Kula Tror du Trump vil påvirke forholdet mellom USA og Norge? Nei, det ville jeg ikke. Jeg tjener nok penger til å slippe gjøre ubehagelige ting for å overleve. @incognita Har du kysset en KG-bruker? @applestories Når var du sist på bowling? @canacas Hva var det siste du Googlet? Hmmmm. Ja. @minister-mio Smågodt på en MANDAG?!? @Ajax Hva er det fineste pikenavnet du vet om? @EpleDrue Hvis du måtte velge, ville du vært lam fra livet og ned, eller livet og opp?
Dr. A. Kula Skrevet 21. november 2016 #10075 Skrevet 21. november 2016 54 minutter siden, incognita skrev: Tråd kommer i løpet av kvelden. Jeg har ikke ringt ambulanse i privat sammenheng. Bank i bordet! @Dr. A. Kula Synes du ikke det er smått ironisk at selveste drakula velger å ikke kle seg ut på halloween, den ene kvelden i året hvor han kunne sluppet unna med å være seg selv 100%? Det kan jo se slik ut nå, ja, ser den. Men den gang visste ikke den utkledde Dracula at han senere ville ende opp som bruker på KG. @incognita hva er ditt spesialfelt? (Siden du jobber turnus, antar jeg du ikke er allmennpraktiserende, og derfor er knyttet til sykehus med operasjonsvakter) 47 minutter siden, toothfairy skrev: Jobber i forsikringsbransjen Fått fisk før @Ajax? Hvor mye veide den største du har fått? Det er naturligvis helt riktig Det har jeg faktisk. Mener det var det magiske år 2001, og de vant 1-0 over Mallorca Hvor gammel var du i 2001 @Dr. A. Kula? Omtrent på alder med hvor gammel en viss person som ble født to årtusener før, ble. @toothfairy kunne du tenkt deg å spille/prøve rugby? 20 minutter siden, applestories skrev: Arbeider med flyktninger i kommunen, og mye annet som delvis faller inn under kommunens ansvarsområde. Men i helgen hadde jeg blitt spurt om å steppe inn i en stilling jeg hadde tidligere i omsorgssektoren. Det er ikke så mange som har opplæring i akkurat den delen av jobben, andre enn de som jobber der fast, så da blir jeg av og til oppringt. Joda, men gjelder det for når man blir nevnt i sitater? Altså - når du siterer noen andre, der står en drøss med navn, og alle fikk varsling. Veldig mange klagde på dette, men de siste par ukene har det vært merkelig stille om dette. Jeg kan heller ikke finne noe under varslingsinnstillingene som omhandler det å bli nevnt i sitater. Jeg får (heldigvis) ikke lenger varsling om jeg er tagget i et sitat. Og jeg har ikke endret innstillinger, så dette er noe de har fikset. @applestories har du "glemt" å skru på igjen varsel for nevnte (tagging)? 14 minutter siden, EpleDrue skrev: T-skjorte går jeg i året rundt! Shorts holder jeg til sommerhalvåret. @Coronas Hvor skal du feire julaften i år? 2-3. @toothfairy Eier du noe fra Kähler? Jeg er 27 år gammel. @Daybreak Hva får deg til å le? I år tar LFC gullet! @Dr. A. Kula Tror du Trump vil påvirke forholdet mellom USA og Norge? Nei, det ville jeg ikke. Jeg tjener nok penger til å slippe gjøre ubehagelige ting for å overleve. @incognita Har du kysset en KG-bruker? @applestories Når var du sist på bowling? @canacas Hva var det siste du Googlet? Tror det avhenger av resultatet av stortingsvalget til høsten. @EpleDrue hva tror du?
chouette Skrevet 21. november 2016 #10076 Skrevet 21. november 2016 35 minutter siden, Ajax skrev: Jeg fisker svært lite, og de gangene jeg gjør det er det makrell jeg fisker, så størrelse stor makrell 😄 @toothfairy Hvilken kjendis kunne du helst tenke deg å bytte liv med? Hmm. Veldig vanskelig. Kanskje Kendall Jenner. Fordi søkkrik, heit og glamorøs. Eller Frankrikes miljøminister Ségolène Royal. Fordi skarpt intellekt, sterk kvinne og innholdsrikt liv. Eller kanskje George Clooney. Alle liker jo han:P Har dere høydeskrekk @Ajax og @EpleDrue? 14 minutter siden, EpleDrue skrev: 2-3. @toothfairy Eier du noe fra Kähler? Som i stripete vaser? Nei, ingen
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10077 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Tja, på veldig generelt grunnlag: ja. Jeg vet dette ikke er lov å si, men Hitler var faktisk ikke så aller verst. Altså jeg sier ikke på noen måte at det han har gjort er greit, men jeg synes mye av det Hitler sto for og evnen han hadde til å få med seg folket er svært beundringsverdig. Han ble nok født hundre år for tidlig. Svaret er altså, nei - jeg ville ikke ristet ham. Men jeg ville kanskje guidet ham litt i hvilken retning man kan bruke intellektet sitt og hvordan få utløp for et stort ønske om å endre verden og evnen til å få med seg andre på tanken. Hmmmm. Ja. @minister-mio Smågodt på en MANDAG?!? stemmer! Smågodt og sushi på meg i dag @incognita u jelly?
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10078 Skrevet 21. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Det kan jo se slik ut nå, ja, ser den. Men den gang visste ikke den utkledde Dracula at han senere ville ende opp som bruker på KG. @incognita hva er ditt spesialfelt? (Siden du jobber turnus, antar jeg du ikke er allmennpraktiserende, og derfor er knyttet til sykehus med operasjonsvakter) Omtrent på alder med hvor gammel en viss person som ble født to årtusener før, ble. @toothfairy kunne du tenkt deg å spille/prøve rugby? Jeg får (heldigvis) ikke lenger varsling om jeg er tagget i et sitat. Og jeg har ikke endret innstillinger, så dette er noe de har fikset. @applestories har du "glemt" å skru på igjen varsel for nevnte (tagging)? Tror det avhenger av resultatet av stortingsvalget til høsten. @EpleDrue hva tror du? Det blir noget utleverende av meg å svare på , men De er ytterst velkommen til å sende meg en privat melding. @Dr. A. Kula Savner du også høflighetspronomen?
applestories Skrevet 21. november 2016 #10079 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg får (heldigvis) ikke lenger varsling om jeg er tagget i et sitat. Og jeg har ikke endret innstillinger, så dette er noe de har fikset. @applestories har du "glemt" å skru på igjen varsel for nevnte (tagging)? Nei, det var jo dette jeg mente - det å bli nevnt (eller tagget) i sitater. Godt at de har fikset det 1
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10080 Skrevet 21. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: stemmer! Smågodt og sushi på meg i dag @incognita u jelly? Jeg er på kaloribudsjett om dagen og har akkurat spist en helt fabelaktig wrap(omjegmåsidetselv), så nei. Nå skal jeg strax nyte en klementin. 🙌 @minister-mio Beskriv min person med 5 adjektiver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå