Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, EpleDrue skrev:

Norske røde epler. @minister-mio Hva inneholder mandagens smågodtpose? 

Ja, bowler ganske ofte egentlig. Liker bowling veldig godt. :) @applestories Har du noen piercinger? 

Hårvoks :fnise: @minister-mio Hvor ofte klipper du håret ditt? 

T-skjorte og jeans. @Daybreak Hva skal du i kveld?

Jeg vet faktisk ikke. Vil ikke tenke på det. :) @incognita Ville du deltatt i Paradise Hotel eller Robinsonekspedisjonen? 

Enig. Håper vi får ny regjering. @Dr. A. Kula Er du ferdig med innkjøp av øl til adventskalenderen?

Nei.

@toothfairy Ser du på jakten på kjærligheten? 

Øve på presentasjon som eg skal ha i morgon.

6 minutter siden, incognita skrev:

Lam :spise: Jeg får vann i munnen av lam som beiter. Beste jeg vet! :)

Ja, det kan man godt si.

@Daybreak Hva drikker du mest av?

@Ajax På din dialekt, hvordan sier man "jeg"?

Saft.

@EpleDrue Kan du skildre din førre date?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, incognita skrev:

Det var da et svært så nyansert syn du hadde på akkurat dette emnet. :fnise: Jeg digger deg!!

@minister-mioEr det greit at jeg satt og tegnet meg gjennom barneskolen mens jeg ventet på at de andre elevene skulle bli ferdige med oppgavene som tok meg 2 min og de andre kunne bruke 40min på? 

Nei, det er ikke greit. Heldigvis har det skjedd mye siden du gikk på barneskolen. Alle elevene skal ha undervisningen tilpasset sitt nivå. Dette krever masse av de superdyktige lærerne som må legge opp undervisning til en 1. klasse hvor noen av ungene leser bøker selv og andre ikke kjenner sin egen bokstav.

@incognita har du noengang spilt fire på rad med deg selv?

Gjest EpleDrue
Skrevet
6 minutter siden, incognita skrev:

@EpleDrue skifter du dekk selv?

Selvfølgelig. Jeg er en strong independent man! :ler2:

@incognita Hvor ofte dusjer du? 

3 minutter siden, minister-mio skrev:

@EpleDrue går du alltid til samme frisør?

Ja, det gjør jeg. @minister-mio Kan du noen trylletriks? 

3 minutter siden, Daybreak skrev:

@EpleDrue Kan du skildre din førre date?

Klein og kjedelig? Haha. @Daybreak Når var du sist på date? 

Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Det kan jeg!

@EpleDrue liker du å få trylletriks forklart eller er det best å ikke vite og holde på magien?

Skrevet
30 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, bowler ganske ofte egentlig. Liker bowling veldig godt. :) @applestories Har du noen piercinger? 

Null hull, bortsett fra de i ørene men det er sjelden jeg bruker noe der nå lenger.

@EpleDrue Fikk du julestrømpe da du var liten?

Skrevet
29 minutter siden, incognita skrev:

5-ish. Det benytter foreldrene mine enhver anledning til å ta frem og skryte av den dag i dag. Altså de legger vekt på egen innsats, ikke min. :fnise:

Det har jeg ikke, men jeg skulle saktens neiet ytterst ydmykt om man noen gang skulle være så heldig.

Jeg synes det er riktig så staselig med stor bokstav midt i setningene. I blant når jeg sender brev i mitt arbeide bruker jeg høflighetspronomen for moro skyld. Da humrer jeg godt for meg selv mens jeg tenker at verden ville vært et bedre sted om bare alle hadde humoren til undertegnede. 

@Dr. A. Kula Hva gjør De vanligvis på en søndag eftermiddag?

Gjerne familiebesøk med kaffe (og kaker), eller kanskje bare daffe foran TV.

Men ikke lenger enn et år siden ville søndager vært fullbooket med hente/bringe/kjøre unger på aktiviteter. Men litt roligere nå siden aktiviteter ikke lenger er fast på søndager.

Og om vi blir nok, spiller jeg fotball på kvelden.

@incognita er du flink å kildesortere?

23 minutter siden, EpleDrue skrev:

Norske røde epler. @minister-mio Hva inneholder mandagens smågodtpose? 

Hårvoks :fnise: @minister-mio Hvor ofte klipper du håret ditt? 

T-skjorte og jeans. @Daybreak Hva skal du i kveld?

Jeg vet faktisk ikke. Vil ikke tenke på det. :) @incognita Ville du deltatt i Paradise Hotel eller Robinsonekspedisjonen? 

Enig. Håper vi får ny regjering. @Dr. A. Kula Er du ferdig med innkjøp av øl til adventskalenderen?

Nei.

@toothfairy Ser du på jakten på kjærligheten? 

Nei, mangler noen enda. @EpleDrue har du noen spesielle anbefalinger?

Skrevet
14 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ei stund sidan :P 

@EpleDrue Kva film såg du sist på kino?

Gjest Nordavind
Skrevet
1 time siden, Daybreak skrev:

Langrenn.

@Nordavind Nemn tre gode sider ved deg og tre dårlege.

Hmm. Gode: lojal, empatisk, viljesterk

Mindre gode: prokrastinator, kan være utålmodig, introvert (noen mener det er dårlig egenskap.)

@Marshmallow Treat hvor gammel er du?

Gjest Nordavind
Skrevet
8 timer siden, incognita skrev:

Nei, jeg er ikke så glad i småkaker egentlig, waster heller kalorier på smågodt. :fnise:

Ingen dialekter er "stygge" synes jeg, men jeg møtte en kar fra Skjåk en gang. Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønte et kvekk av det han sa. Flaut 🙈

Hmm. Ja, det vil jeg si. Iallefall i de fleste settinger.

Oi! Aner ikke. Kanskje 30? :klo:

Hmm mækkern. 

Ja, det har jeg.  Skal vi se... Ålesund, Vigra, Giske, Valderøya, Godøy, Ellingsøy, Skodje, Haram, Sjøholt, Brusdal, Spjelkavik, Fremmerholen, Olsvika, Breivika, Lerstad, Gåseid, Larsgården, Aksla, Hessa, Sula, Blindheim, Flisnes, Sykkylven, Langevåg, Stranda, Hellesylt, Ørsta, Volda, Vestnes, Åndalsnes. Det var de stedene jeg kom på gitt. 

Sånn passe. Jeg var flinkere før (63 i pers), men har tapt meg ass. 

Førstnevnte. :ninja:

@Coronas Hva er din signaturbakst?

@calavi Hvilken butikk har de beste basic-klærne?

@Lady Blir du ofte spurt om ting du synes er upassende å spørre om, og hvordan unngår du å svare?

@Nordavind Har du tissa i dusjen noen gang?

@Ajax Hvor mange jenter har du ligget med i 2016 (siden lady synes det var upassende å spørre :P )?

@Byjenta! Har du noen vaner du skulle ønske du ikke hadde? 

@minister-mio Favoritt sovestilling?

@Dr. A. Kula  Hva slags musikk liker du å danse til? 

@EpleDrue Det har kommet meg for øre (øye? :klo:) at det visstnok var spekulasjoner da du dukket opp her - om du faktisk var meg. Kan du selv skjønne hvordan noen kunne tro det?

Nei, tisser ikke i dusjen, er renslig av meg :)

@incognita fryser du i dag?

Gjest incognita
Skrevet
13 minutter siden, minister-mio skrev:

Nei, det er ikke greit. Heldigvis har det skjedd mye siden du gikk på barneskolen. Alle elevene skal ha undervisningen tilpasset sitt nivå. Dette krever masse av de superdyktige lærerne som må legge opp undervisning til en 1. klasse hvor noen av ungene leser bøker selv og andre ikke kjenner sin egen bokstav.

@incognita har du noengang spilt fire på rad med deg selv?

Det har jeg ikke. Jeg har ikke for vane med å spille 2+ personer-spill alene med meg selv. 

12 minutter siden, EpleDrue skrev:

Oftere enn jeg liker å innrømme. Jeg har et problem, og det er at jeg aldri blir helt komfortabel med å være en kvelds- eller morgendusjer. Jeg liker å starte dagen ren og jeg liker å skylle av meg dagen før jeg legger meg. Dusjer jeg bare om morgenen føler jeg meg rimelig ufresh når det er tid for loppekasse. Men dusjer jeg bare om kvelden føler jeg at jeg kan høre midd som ler og koser seg på kroppen min gjennom dagen. :ninja: 

TLDR: 2 ganger.

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Gjerne familiebesøk med kaffe (og kaker), eller kanskje bare daffe foran TV.

Men ikke lenger enn et år siden ville søndager vært fullbooket med hente/bringe/kjøre unger på aktiviteter. Men litt roligere nå siden aktiviteter ikke lenger er fast på søndager.

Og om vi blir nok, spiller jeg fotball på kvelden.

@incognita er du flink å kildesortere?

Nei, mangler noen enda. @EpleDrue har du noen spesielle anbefalinger?

Ikke flink nok! Skjerpings! :regler:

@minister-mio Når du skal legge deg, hender det at du synger nattasang til deg selv da?

@EpleDrue Har du tatt deg en øl i dusjen noen gang? Det er sterkt undervurdert faktisk. En øl og litt god musikk i dusjen..ahh god stemning! :biggrin:

@Dr. A. Kula Hva tenker du om at bruken av antidepressiva blant jenter i alderen 15-22 har økt med 83% de siste 10 årene? Er det for lav terskel hos legene, eller er det rett og slett så tøft å være ung i dag?

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Nordavind skrev:

Nei, tisser ikke i dusjen, er renslig av meg :)

@incognita fryser du i dag?

Ja, gjør nok det. Fryser egentlig hver dag, men i dag er det ekstra kaldt her hos meg. Sitter i skrivende stund med ovnen mellom beina. :lur:

@Nordavind Hva er dine tanker om de jentene som legger ut bilder av både det ene og det andre i kroppsbildetråden? Tøffe, frigjorte unge kvinner? Eller oppmerksomhetssyke, løsslupne jenter med lav moral?

Skrevet
1 time siden, EpleDrue skrev:

T-skjorte går jeg i året rundt! Shorts holder jeg til sommerhalvåret. :) @Coronas Hvor skal du feire julaften i år? 

2-3. @toothfairy Eier du noe fra Kähler? 

Jeg er 27 år gammel. @Daybreak Hva får deg til å le? 

I år tar LFC gullet! :nigo: @Dr. A. Kula Tror du Trump vil påvirke forholdet mellom USA og Norge? 

Nei, det ville jeg ikke. Jeg tjener nok penger til å slippe gjøre ubehagelige ting for å overleve. @incognita Har du kysset en KG-bruker?

@applestories Når var du sist på bowling? 

@canacas Hva var det siste du Googlet? 

"Kjære Google. Gi meg telefonnummer, adresse og likning for 2015, for KG-brukeren EpleDrue"

@EpleDrue hva tror du Google svarte på søket mitt? 

Skrevet
3 minutter siden, incognita skrev:

@minister-mio Når du skal legge deg, hender det at du synger nattasang til deg selv da?

Nei, det hadde i så fall vært jævlig sært.

@incognita hva for en raring tar du meg for? :ler:

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet

Ja, gjør nok det. Fryser egentlig hver dag, men i dag er det ekstra kaldt her hos meg. Sitter i skrivende stund med ovnen mellom beina. :lur:

@Nordavind Hva er dine tanker om de jentene som legger ut bilder av både det ene og det andre i kroppsbildetråden? Tøffe, frigjorte unge kvinner? Eller oppmerksomhetssyke, løsslupne jenter med lav moral?

Jeg er nok ikke den rette personen å dømme andre  for akkurat det der eller hva?..;) jeg synes at de bør få lov å legge dem ut om de ønsker og så lenge de er klare over at har man først lagt ut noe på nettet så har man ikke så mye kontroll over det i etterkant. Folk (av begge kjønn) kan ha perioder hvor de trenger litt oppmerksomhet eller bekreftelse, og noen synes kanskje i tillegg at det er litt pirrende. 

@canacas fester du ofte?

Gjest incognita
Skrevet
4 minutter siden, minister-mio skrev:

Nei, det hadde i så fall vært jævlig sært.

@incognita hva for en raring tar du meg for? :ler:

Jeg vet godt hva for en raring du er :rodmer:

@minister-mio Hva er det mest bisarre du har hatt i fryseren?

Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

Jeg vet godt hva for en raring du er :rodmer:

@minister-mio Hva er det mest bisarre du har hatt i fryseren?

En q-tip med dna'et mitt og en diskett med et tekstdokument jeg gjemte for søsknene mine. Dette som barn, som voksen er det mest bizarre en snøball...

@incognita har du noengang blitt sendt på rektors kontor?

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, minister-mio skrev:

En q-tip med dna'et mitt og en diskett med et tekstdokument jeg gjemte for søsknene mine. Dette som barn, som voksen er det mest bizarre en snøball...

@incognita har du noengang blitt sendt på rektors kontor?

:fnise:

Mer enn én gang, foråsidetsånn. Jeg var litt rebell på ungdomsskolen - heldigvis skikket jeg meg etterhvert. :P

@minister-mio Hva synes du om at folk som er på visning åpner skap osv for å se på løsninger? Greit eller ikke?

Skrevet

:fnise:

Mer enn én gang, foråsidetsånn. Jeg var litt rebell på ungdomsskolen - heldigvis skikket jeg meg etterhvert. :P

@minister-mio Hva synes du om at folk som er på visning åpner skap osv for å se på løsninger? Greit eller ikke?

Tja.. Det får vel være greit?

@incognita er det noen grunn til at du skippet spørsmålet om du impregnerer alle sko? Var det for nært og personlig liksom? :P

Skrevet
12 minutter siden, Nordavind skrev:

Jeg er nok ikke den rette personen å dømme andre  for akkurat det der eller hva?..;) jeg synes at de bør få lov å legge dem ut om de ønsker og så lenge de er klare over at har man først lagt ut noe på nettet så har man ikke så mye kontroll over det i etterkant. Folk (av begge kjønn) kan ha perioder hvor de trenger litt oppmerksomhet eller bekreftelse, og noen synes kanskje i tillegg at det er litt pirrende. 

@canacas fester du ofte?

Hver dag er en fest! :skaal:Haha, nei. Mer sjelden enn ofte :)

@Nordavind har du vært på julebord enda? Hvis ikke, får jeg være med? :xpb_knuddel:

Gjest Nordavind
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Hver dag er en fest! :skaal:Haha, nei. Mer sjelden enn ofte :)

@Nordavind har du vært på julebord enda? Hvis ikke, får jeg være med? :xpb_knuddel:

Ikke vært enda men er ikke lenge til :) jada er bare å bli med ;)

@canacas har du hatt julebord da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...