Gjest canacas Skrevet 21. november 2016 #10121 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, Nordavind skrev: Ikke vært enda men er ikke lenge til jada er bare å bli med @canacas har du hatt julebord da? Når og hvor skal jeg møte? Jobben har julebord til helgen, men jeg skal ikke @Nordavind Hva er din "guilty pleasure"?
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10122 Skrevet 21. november 2016 5 minutter siden, minister-mio skrev: Tja.. Det får vel være greit? @incognita er det noen grunn til at du skippet spørsmålet om du impregnerer alle sko? Var det for nært og personlig liksom? Haha, ja akkurat DER setter jeg grensen for hvor jeg verner om mitt eget privatliv - ved impregnering Neidaaa.. jeg impregnerer det som impregneres kan. @minister-mio Visste du at i Bergen døper de ikke barna sine? De impregnerer de! I crack myself up!!!
Gjest Nordavind Skrevet 21. november 2016 #10123 Skrevet 21. november 2016 4 minutter siden, canacas skrev: Når og hvor skal jeg møte? Jobben har julebord til helgen, men jeg skal ikke @Nordavind Hva er din "guilty pleasure"? Hmm. Si det. Jo, jeg ser på PH til tider 😅 @canacas hvorfor skal du ikke på julebord?
Gjest Marshmallow Treat Skrevet 21. november 2016 #10124 Skrevet 21. november 2016 38 minutter siden, Nordavind skrev: Hmm. Gode: lojal, empatisk, viljesterk Mindre gode: prokrastinator, kan være utålmodig, introvert (noen mener det er dårlig egenskap.) @Marshmallow Treat hvor gammel er du? @Nordavind jeg er 26 😜 Samme spørsmål til deg @Jay Hvorfor er du så stille på snap?
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10125 Skrevet 21. november 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Haha, ja akkurat DER setter jeg grensen for hvor jeg verner om mitt eget privatliv - ved impregnering Neidaaa.. jeg impregnerer det som impregneres kan. @minister-mio Visste du at i Bergen døper de ikke barna sine? De impregnerer de! I crack myself up!!! haha, kan De vennligst innfinne Dem i min bolig ASAP for å spre mer glede gjennom slike artige vitser? 1
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10127 Skrevet 21. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: haha, kan De vennligst innfinne Dem i min bolig ASAP for å spre mer glede gjennom slike artige vitser? Snart, unge dame. Snart.
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10128 Skrevet 21. november 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Snart, unge dame. Snart.
Gjest canacas Skrevet 21. november 2016 #10129 Skrevet 21. november 2016 11 minutter siden, Nordavind skrev: Hmm. Si det. Jo, jeg ser på PH til tider 😅 @canacas hvorfor skal du ikke på julebord? Det holder jo med julebordet ditt dummen @Nordavind Hva er det mest crazy du har gjort på et julebord?
Gjest Nordavind Skrevet 21. november 2016 #10130 Skrevet 21. november 2016 16 minutter siden, Marshmallow Treat skrev: @Nordavind jeg er 26 😜 Samme spørsmål til deg @Jay Hvorfor er du så stille på snap? Jeg er 38 @incognita er du en pratsom person IRL?
Dr. A. Kula Skrevet 21. november 2016 #10131 Skrevet 21. november 2016 40 minutter siden, incognita skrev: Det har jeg ikke. Jeg har ikke for vane med å spille 2+ personer-spill alene med meg selv. Oftere enn jeg liker å innrømme. Jeg har et problem, og det er at jeg aldri blir helt komfortabel med å være en kvelds- eller morgendusjer. Jeg liker å starte dagen ren og jeg liker å skylle av meg dagen før jeg legger meg. Dusjer jeg bare om morgenen føler jeg meg rimelig ufresh når det er tid for loppekasse. Men dusjer jeg bare om kvelden føler jeg at jeg kan høre midd som ler og koser seg på kroppen min gjennom dagen. TLDR: 2 ganger. Ikke flink nok! Skjerpings! @minister-mio Når du skal legge deg, hender det at du synger nattasang til deg selv da? @EpleDrue Har du tatt deg en øl i dusjen noen gang? Det er sterkt undervurdert faktisk. En øl og litt god musikk i dusjen..ahh god stemning! @Dr. A. Kula Hva tenker du om at bruken av antidepressiva blant jenter i alderen 15-22 har økt med 83% de siste 10 årene? Er det for lav terskel hos legene, eller er det rett og slett så tøft å være ung i dag? Uansett årsak er det en trist utvikling. Årsaken er nok delt; tilbudet i form av virkning vil jo også medføre en utvidet brukergruppe, og økning i antall forekomster vil gi økt bruk. I tillegg kommer økning av tilfeller som kommer under behandling, som også medfører økt bruk. Bekymringen ligger først og fremst i bivirkninger, som anti-depressiva kan ha, spesielt i forbindelse med start/stopp av bruk. Vi tenker ikke i dag mye på bruken av parametere/ibux, men også den tenker jeg har vært diskutert i bekymringens kontekst. Noe er nok tøffere i dag. Om jeg gjorde noe dumt som ungdom, så var historiens utbredelse og omfang begrenset til fortellerkunst og lokalmiljø. I dag blir samme dumhet dokumentert med film og/eller bilde for hele verden. Der finnes en vesens forskjell fra før og nå @incognita er det godt å være tilbake på KG? @canacas jeg har glemt å spille deg fotballspørsmålet mitt til deg. Har du spilt/spiller du fotball og/eller FPL?
Gjest Nordavind Skrevet 21. november 2016 #10132 Skrevet 21. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Det holder jo med julebordet ditt dummen @Nordavind Hva er det mest crazy du har gjort på et julebord? Hm. Ikke mye. Jeg er egentlig ikke så crazy av meg @Daybreak er du i gang med å kjøpe julegaver?
Gjest canacas Skrevet 21. november 2016 #10133 Skrevet 21. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Uansett årsak er det en trist utvikling. Årsaken er nok delt; tilbudet i form av virkning vil jo også medføre en utvidet brukergruppe, og økning i antall forekomster vil gi økt bruk. I tillegg kommer økning av tilfeller som kommer under behandling, som også medfører økt bruk. Bekymringen ligger først og fremst i bivirkninger, som anti-depressiva kan ha, spesielt i forbindelse med start/stopp av bruk. Vi tenker ikke i dag mye på bruken av parametere/ibux, men også den tenker jeg har vært diskutert i bekymringens kontekst. Noe er nok tøffere i dag. Om jeg gjorde noe dumt som ungdom, så var historiens utbredelse og omfang begrenset til fortellerkunst og lokalmiljø. I dag blir samme dumhet dokumentert med film og/eller bilde for hele verden. Der finnes en vesens forskjell fra før og nå @incognita er det godt å være tilbake på KG? @canacas jeg har glemt å spille deg fotballspørsmålet mitt til deg. Har du spilt/spiller du fotball og/eller FPL? Hahahahaha fotball? Hoho! Aldri! Men kan godt se en kamp eller to om jeg må @Dr. A. Kula syns du det er lett å stille spørsmål, eller blir du blank som meg i blant?
Daybreak Skrevet 21. november 2016 #10134 Skrevet 21. november 2016 4 minutter siden, Nordavind skrev: Hm. Ikke mye. Jeg er egentlig ikke så crazy av meg @Daybreak er du i gang med å kjøpe julegaver? Det er eg. @Nordavind Har du nokon personlege mål? I så fall kva?
Dr. A. Kula Skrevet 21. november 2016 #10136 Skrevet 21. november 2016 32 minutter siden, canacas skrev: Hahahahaha fotball? Hoho! Aldri! Men kan godt se en kamp eller to om jeg må @Dr. A. Kula syns du det er lett å stille spørsmål, eller blir du blank som meg i blant? Om du må? Hva legger du i det? Prøver å unngå å stille spørsmål til en bruker, som denne har fått før, fra.meg eller andre. Prøver også å unngå å stille samme spørsmål til flere brukere (med unntak av fotballspørsmåket), så ja, det hender jeg må tenke litt ekstra. @canacas hvorfor skiftet du profilbilde nylig, og hvem er/var avbildet?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10137 Skrevet 21. november 2016 1 time siden, minister-mio skrev: @EpleDrue liker du å få trylletriks forklart eller er det best å ikke vite og holde på magien? Viktig å holde på magien. Jeg kan sikkert trylletriksene dine uansett @minister-mio Snakker du mye med de i kassen på nærbutikken din? Vil du si at de kjenner deg godt? 1 time siden, applestories skrev: @EpleDrue Fikk du julestrømpe da du var liten? Jeg får enda julestrømpe, fordelen med babyface @applestories Skal du poste bilde i bildetråden? 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, mangler noen enda. @EpleDrue har du noen spesielle anbefalinger? Kanskje teste ut noe lokalt? @Dr. A. Kula Hva synes du om @incognitas FPL tråd? 1 time siden, Daybreak skrev: Ei stund sidan @EpleDrue Kva film såg du sist på kino? Det var filmen Inferno! Har du sett den, @Daybreak? Og har du drukket julebrus enda? 1 time siden, incognita skrev: @EpleDrue Har du tatt deg en øl i dusjen noen gang? Det er sterkt undervurdert faktisk. En øl og litt god musikk i dusjen..ahh god stemning! Drikke øl i dusjen er det nærmeste jeg kommer multitasking faktisk! @incognita Hva er dine tanker rundt HPV vaksineringen som skjer med unge damer i 20-25års alderen nå? 1 time siden, canacas skrev: "Kjære Google. Gi meg telefonnummer, adresse og likning for 2015, for KG-brukeren EpleDrue" @EpleDrue hva tror du Google svarte på søket mitt? Jeg vet Google svarte: Du er person nummer 18460 som stalker EpleDrue. @canacas Tror du jeg hadde kledd rosa hår? @Marshmallow Treat Kan du å rulle tungen?
calavi Skrevet 21. november 2016 #10138 Skrevet 21. november 2016 På 20.11.2016 den 21.47, minister-mio skrev: @calavi er du på kg på telefonen eller dataen nå? Telefonen 21 timer siden, EpleDrue skrev: @calavi Hvordan ser en vanlig mandag ut for deg? Det varierer veldig, egentlig. Har ikke noe fast på mandager, så det er opp til meg selv 11 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @calavi har du ett favorittlag i PL? Liverpool! 10 timer siden, incognita skrev: @calavi Hvilken butikk har de beste basic-klærne? Hmm, varierer veldig hvor jeg kjøper klærne mine, men om jeg må nevne en butikk, så får det bli Zara. @Dr. A. Kula Har du noen gang gått til psykolog/terapeut? @EpleDrue Tror du på kjærlighet ved første blikk?@minister-mio Hvem av hovedkarakterene i SATC er du mest lik? @incognita Hva spiste du til middag i dag?
Byjenta! Skrevet 21. november 2016 #10139 Skrevet 21. november 2016 10 timer siden, incognita skrev: @Byjenta! Har du noen vaner du skulle ønske du ikke hadde? Det er det helt sikkert, men kommer ikke på noen i farta. @incognita favoritt dyr? @Lady er julen din favoritthøytid? @minister-mio : Favoritt kake? @Coronas: Favoritt drink? @Mysticgirl: Hatt dyr? Hvilke? @toothfairy: Er du en følsom person?
calavi Skrevet 21. november 2016 #10140 Skrevet 21. november 2016 @AjaxEr du flink til å bake? @Daybreak Hva drikker du helst på fest?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå