Lady Skrevet 22. november 2016 #10221 Skrevet 22. november 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Det vil jeg ikke si her... Nei. En gang vi skulle skrive stil på nynorsk fikk jeg tilbakemelding fra læreren om at store deler av stilen min var skrevet på svensk........ (Jeg er ninja..) Er ikke noe utpreget dessertmenneske, men tar gjerne en vaffel eller to om du byr! Altså, hva behager? Den tråden er intet annet enn enestående. At dere slappfisker ikke gidder å engasjere dere er en annen sak t om denne baksnakkingen om FPL-tråden min. Si meg, har De for @Lady Tror du at du og Nick Viall ville funnet tonen irl? Jaaa 😍😍 @incognita Hva er fpl tråden ?
Lady Skrevet 22. november 2016 #10222 Skrevet 22. november 2016 57 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Det blir tradisjonelt familieselskap hos/med søsken og deres familier. @Lady hva serverer du om du står for julematen? Pinnekjøtt @Dr. A. Kula Hva er ditt beste råd?
Gjest incognita Skrevet 22. november 2016 #10223 Skrevet 22. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Jaaa 😍😍 @incognita Hva er fpl tråden ? Fantasy Premier League- tråden jeg startet i går. Den har virkelig tatt helt av. @Lady Er du som meg, truseløs i skrivende stund?
applestories Skrevet 22. november 2016 #10224 Skrevet 22. november 2016 47 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, haha. @applestories Er der uattraktivt med julegenser på menn? Neeida, ikke i det heele tatt, @EpleDrue. Har den bjeller på?
Lady Skrevet 22. november 2016 #10225 Skrevet 22. november 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Fantasy Premier League- tråden jeg startet i går. Den har virkelig tatt helt av. @Lady Er du som meg, truseløs i skrivende stund? Ja @incognita Sover du naken?
Gjest incognita Skrevet 22. november 2016 #10226 Skrevet 22. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Ja @incognita Sover du naken? Muy caliente!! ...altså nei, egentlig ikke. Kan jeg slippe å fortelle hvorfor jeg da er truseløs akkurat nå? @Lady Hvor selger de de beste bh'ene?
Lady Skrevet 22. november 2016 #10227 Skrevet 22. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Muy caliente!! ...altså nei, egentlig ikke. Kan jeg slippe å fortelle hvorfor jeg da er truseløs akkurat nå? @Lady Hvor selger de de beste bh'ene? Change 😍 @incognita Nei, hvorfor er du truseløs nå?
Dr. A. Kula Skrevet 22. november 2016 #10228 Skrevet 22. november 2016 9 minutter siden, incognita skrev: Det vil jeg ikke si her... Nei. En gang vi skulle skrive stil på nynorsk fikk jeg tilbakemelding fra læreren om at store deler av stilen min var skrevet på svensk........ (Jeg er ninja..) Er ikke noe utpreget dessertmenneske, men tar gjerne en vaffel eller to om du byr! Altså, hva behager? Den tråden er intet annet enn enestående. At dere slappfisker ikke gidder å engasjere dere er en annen sak @Dr. A. Kula Når kelneren sier "håper det smaker", har du noen gang dummet deg ut ved å svare "likeså!" ? .... @EpleDrue Unge mann, vi må ha oss en alvorsprat om denne baksnakkingen om FPL-tråden min. Si meg, har De for vane med å baksnakke? @Byjenta! Hva er DITT yrke? @Lady Tror du at du og Nick Viall ville funnet tonen irl? Hvor vil du si det da? Nei, kan ikke erindre å ha tenkt det svaret, men har svart (ihvertfall til svigersønn): "Smake gjør det nok, men hvordan?" 1 minutt siden, Lady skrev: Pinnekjøtt @Dr. A. Kula Hva er ditt beste råd? Nam, nam! Vær ærlig. Ærligheten kommer aldri og slår ben under deg. Den løfter deg frem. Gjelder spesielt når noen spør "hvordan går det?". Går det ikke bra så gi beskjed! Det har jeg lært (hardt og brutalt) er mye bedre enn å snakke det vekk. @Lady vil du følge det rådet? 7 minutter siden, incognita skrev: Fantasy Premier League- tråden jeg startet i går. Den har virkelig tatt helt av. @Lady Er du som meg, truseløs i skrivende stund? trodde det stod "...skrevende stund"
Gjest incognita Skrevet 22. november 2016 #10229 Skrevet 22. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Change 😍 @incognita Nei, hvorfor er du truseløs nå? Uæææææææ @Lady Pleier du å si videre ting noen forteller deg i fortrolighet?
Gjest incognita Skrevet 22. november 2016 #10230 Skrevet 22. november 2016 @Dr. A. Kula Får jeg aller vennligst be Dem om å unnskylde dem selv. Såden mangel på manerer har jeg neppe sett noen gang!
Lady Skrevet 22. november 2016 #10231 Skrevet 22. november 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Uæææææææ @Lady Pleier du å si videre ting noen forteller deg i fortrolighet? Nei, ikke ting noen forteller i fortrolighet. Sladder derimot ... @incognita Unngår du ofte spørsmål?
Gjest incognita Skrevet 22. november 2016 #10232 Skrevet 22. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Nei, ikke ting noen forteller i fortrolighet. Sladder derimot ... @incognita Unngår du ofte spørsmål? @Lady Hvem er kjekkeste gutten på forumet, som du har sett bilde av da - naturligvis?
Lady Skrevet 22. november 2016 #10233 Skrevet 22. november 2016 5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Hvor vil du si det da? Nei, kan ikke erindre å ha tenkt det svaret, men har svart (ihvertfall til svigersønn): "Smake gjør det nok, men hvordan?" Nam, nam! Vær ærlig. Ærligheten kommer aldri og slår ben under deg. Den løfter deg frem. Gjelder spesielt når noen spør "hvordan går det?". Går det ikke bra så gi beskjed! Det har jeg lært (hardt og brutalt) er mye bedre enn å snakke det vekk. @Lady vil du følge det rådet? trodde det stod "...skrevende stund" Ja, til en viss grad. Ikke alltid man får den støtten man fortjener ved å være ærlig dessverre. @Dr. A. Kula Syns du det er stort med kjendiser ?
Lady Skrevet 22. november 2016 #10235 Skrevet 22. november 2016 2 minutter siden, incognita skrev: @Lady Hvem er kjekkeste gutten på forumet, som du har sett bilde av da - naturligvis? Er flere kjekke gutter her @incognita Har du mye klør som bare ligger og slenger i skapet?
Gjest incognita Skrevet 22. november 2016 #10236 Skrevet 22. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Er flere kjekke gutter her @incognita Har du mye klør som bare ligger og slenger i skapet? Jeg har ingen klør, da jeg er menneske og ikke øgle. @Lady Svar på spørsmålet mitt
Lady Skrevet 22. november 2016 #10237 Skrevet 22. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Jeg har ingen klør, da jeg er menneske og ikke øgle. @Lady Svar på spørsmålet mitt Klær* @incognita haha, svar på spørsmålet mitt!
Gjest incognita Skrevet 22. november 2016 #10238 Skrevet 22. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Klær* @incognita haha, svar på spørsmålet mitt! ikke prøv deg. Dette er en kamp du ikke kommer til å vinne.
Lady Skrevet 22. november 2016 #10239 Skrevet 22. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: ikke prøv deg. Dette er en kamp du ikke kommer til å vinne. Ånei du
Gjest incognita Skrevet 22. november 2016 #10240 Skrevet 22. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Ånei du @Lady Favoritt kaffesjappe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå