Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, Lady skrev:

Steam 😍

@incognita Hva syns du om tights? 

På trening eller hjemme: YAY På butikken: NAY :takke:

@Lady Når du bruker tights, passer du på at toppen dekker det meste av rumpa da, eller liker du å tiltrekke deg litt blikk? :lur:

Skrevet
Akkurat nå, incognita skrev:

På trening eller hjemme: YAY På butikken: NAY :takke:

@Lady Når du bruker tights, passer du på at toppen dekker det meste av rumpa da, eller liker du å tiltrekke deg litt blikk? :lur:

Jeg liker å tiltrekke meg blikk. Spesielt med stringtruse dratt oppover utenfor tightsen 😏😏

@incognita Beste jeansbukse?

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Lady skrev:

Jeg liker å tiltrekke meg blikk. Spesielt med stringtruse dratt oppover utenfor tightsen 😏😏

@incognita Beste jeansbukse?

Jeg pleier like så godt å dra på stringtrusa utenpå tightsen jeg. :lur:

Ække no glad i jeans ass, eller dvs - rumpa mi er ikke noe glad i jeans (tenk Khloe Kardashian-rumpe... :sjenert: ) DKNY har én modell som sitter som et skudd på meg, men nå har jeg jaggu gått ned så mye at jeg må gå til innkjøp av et nytt par. 

Samme spm tilbake! :) 

Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

Jeg pleier like så godt å dra på stringtrusa utenpå tightsen jeg. :lur:

Ække no glad i jeans ass, eller dvs - rumpa mi er ikke noe glad i jeans (tenk Khloe Kardashian-rumpe... :sjenert: ) DKNY har én modell som sitter som et skudd på meg, men nå har jeg jaggu gått ned så mye at jeg må gå til innkjøp av et nytt par. 

Samme spm tilbake! :) 

😂

Ikke glad i jeans jeg heller. Blir aldri fornøyd. De jeg er mest fornøyd med er fra by ti-mo.

@incognita Hvilke plagg liker du best?

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, Lady skrev:

😂

Ikke glad i jeans jeg heller. Blir aldri fornøyd. De jeg er mest fornøyd med er fra by ti-mo.

@incognita Hvilke plagg liker du best?

Jeg foretrekker pysjbukser, gjerne med søte prints som jeg er altfor gammel for :ninja: Ute blant folk liker jeg hverdagskjoler eller sorte bukser (sånn juksejeans med maaaasse strech) og søte topper. :)

@Lady Back at ya!

Skrevet (endret)
5 minutter siden, incognita skrev:

Jeg foretrekker pysjbukser, gjerne med søte prints som jeg er altfor gammel for :ninja: Ute blant folk liker jeg hverdagskjoler eller sorte bukser (sånn juksejeans med maaaasse strech) og søte topper. :)

@Lady Back at ya!

Skjørt, kjoler, skinnshorts eller bukser med masse stretch jeg også 😊 Uten noe detaljer eller lommer på buksene. Bare helt enkle med glidelås på siden. Eller skinnbukse.

@incognita Leopardprint. Ja eller nei? 

Endret av Lady
Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, Lady skrev:

Skjørt, kjoler, skinnshorts eller bukser med masse stretch jeg også 😊 Uten noe detaljer eller lommer på buksene. Bare helt enkle med glidelås på siden. 

@incognita Leopardprint. Ja eller nei? 

Nei, tacky! Jeg har én singlet med leopardprint og jeg føler meg seriøst som verdens største skjøge når jeg bruker den :flau:

@Lady Hva synes du?

Skrevet
32 minutter siden, incognita skrev:

@Dr. A. Kula :sjokkert: Får jeg aller vennligst be Dem om å unnskylde dem selv. Såden mangel på manerer har jeg neppe sett noen gang!

:regler:

Jeg ber hjerteligst så mye om unnskyldning. Har pusset brillene, og gått bort til vinduet, så nå ser jeg mye bedre ut.

29 minutter siden, Lady skrev:

Ja, til en viss grad. Ikke alltid man får den støtten man fortjener ved å være ærlig dessverre.

@Dr. A. Kula Syns du det er stort med kjendiser ?

Ikke egentlig, men noen er det litt stas med. Hadde ikke takket nei til å møte kongen for eksempel. 

@Lady har du møtt en kjendis, og gjorde hen et positivt inntrykk? 

@Lady og @incognita, bare fortsett, jeg setter meg bare her i hjørnet og følger med. :wow: :arwen: :popcorn:

Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

Nei, tacky! Jeg har én singlet med leopardprint og jeg føler meg seriøst som verdens største skjøge når jeg bruker den :flau:

@Lady Hva synes du?

Før syntes jeg det var tacky, men fikk litt sansen for det faktisk. Har et par leopard pumps og et leopard skjørt. Syns det er veldig fint hvis man klarer å sette det sammen med noe stilfullt.

@incognita Hvor skal du feire julen?

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg ber hjerteligst så mye om unnskyldning. Har pusset brillene, og gått bort til vinduet, så nå ser jeg mye bedre ut.

Det var særdeles godt å høre. Neste gang De viser tegn på slik ugangn vil ikke straffen vente på seg. :pisk:

1 minutt siden, Lady skrev:

Før syntes jeg det var tacky, men fikk litt sansen for det faktisk. Har et par leopard pumps og et leopard skjørt. Syns det er veldig fint hvis man klarer å sette det sammen med noe stilfullt.

@incognita Hvor skal du feire julen?

I norges styggeste by! You do the math! :nigo:

@Lady Er du enig i at det er fort gjort å ryke på en smell på denne årstiden og spise 63 klementiner på rappen? :sjenert:

Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ikke egentlig, men noen er det litt stas med. Hadde ikke takket nei til å møte kongen for eksempel. 

@Lady har du møtt en kjendis, og gjorde hen et positivt inntrykk? 

@Lady og @incognita, bare fortsett, jeg setter meg bare her i hjørnet og følger med. :wow: :arwen: :popcorn:

Har hilst på kongen ved en anledning faktisk. 

@Dr. A. Kula Ble du misunnelig nå? 

Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

Det var særdeles godt å høre. Neste gang De viser tegn på slik ugangn vil ikke straffen vente på seg. :pisk:

@Lady Er du enig i at det er fort gjort å ryke på en smell på denne årstiden og spise 63 klementiner på rappen? :sjenert:

Ja :spise:

@incognita Har du respekt for Mette Marit? 

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, Lady skrev:

Ja :spise:

@incognita Har du respekt for Mette Marit? 

Ja, jeg har faktisk det. Alle tiders dame! Virkelig! :)

@Lady Er krompen kjekk?

Skrevet
2 minutter siden, Lady skrev:

Har hilst på kongen ved en anledning faktisk. 

@Dr. A. Kula Ble du misunnelig nå? 

Nei.

@Lady overrasket?

Skrevet
Akkurat nå, incognita skrev:

Ja, jeg har faktisk det. Alle tiders dame! Virkelig! :)

@Lady Er krompen kjekk?

Han er helt vanlig ✨

@incognita Hvorfor syns du Mette Marit er alle tiders? 

Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei.

@Lady overrasket?

Nei, ikke noe å være sjalu for :ler: 

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, Lady skrev:

Han er helt vanlig ✨

@incognita Hvorfor syns du Mette Marit er alle tiders? 

Fordi hun har påtatt seg den rollen hun har med glans. Hun er alltid flott og dannet, snakker fint for seg og har bein i nesa! Tommel opp! 

@Lady Du liker henne ikke?

Skrevet
5 minutter siden, incognita skrev:

Har De tatt høyde for at ikke alle ville ansett Deres forslag som straff?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...