Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest incognita
Skrevet (endret)
Akkurat nå, Lady skrev:

Med familie. Hos beste og bestefar 😊

@incognita Din da?:)

Nei, jeg mente mer sånn hva gjør du/dere når osv :P

Endret av incognita
Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, Lady skrev:
53 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

:klo:? 

Hva gikk jeg glipp av her?

48 minutter siden, incognita skrev:

Nå synes jeg De skal passe Dem, unge mann. Insinuerer du at jeg, frøken incognita, skulle være interessert i å bedrive utenomekteskapelig utukt med en sådan frekk herremann som deg selv? 

Jeg har da overhodet ikke fremmet slikt et scenario som De beskriver. Jeg ville ikke drømme om at hverken Dem selv eller undertegnede befatter seg med slike aktiviteter eller bedre sin respektive kjære slik som De fantaserer om. Det var bare ett spørsmål om De hadde tatt høyde for at alt ikke alltid er slik man selv tenker og tror!

Apropos nattlig antrekk (som dere diskuterte litt tidligere) her er min variant.

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

:klo:? 

Hva gikk jeg glipp av her?

Jeg har da overhodet ikke fremmet slikt et scenario som De beskriver. Jeg ville ikke drømme om at hverken Dem selv eller undertegnede befatter seg med slike aktiviteter eller bedre sin respektive kjære slik som De fantaserer om. Det var bare ett spørsmål om De hadde tatt høyde for at alt ikke alltid er slik man selv tenker og tror!

Apropos nattlig antrekk (som dere diskuterte litt tidligere) her er min variant.

Nei nå vet jeg saktens ikke mine arme råd her jeg sitter. Bevares! :sjokkert:

Skrevet
5 minutter siden, incognita skrev:

Nei, jeg mente mer sånn hva gjør du/dere når osv :P

Åja 🙈 Ikke noe spesielt. Er der innen fem og er med familie hele kvelden. Spiser, åpner gaver, spiser kaker og prater. 

Du da?

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 20.11.2016 den 15.48):

Endret av annebanane
Skrevet
17 timer siden, EpleDrue skrev:

Uuuuh, en venn ;) 

God julefrokost, og tegnefilm er vel det som skjer i år. Jeg skal, og jeg må se Hjelp det er juleferie :fnise: @Coronas Blir det noe annet enn Coronas i glasset på julekvelden?

En venn, date, ehhh type. Kjært barn har mange navn :P

Drikker ikke lyst øl på julaften, må ha juleøl. I år tror jeg det blir Tuborg eller Ladegaardens juleøl. Hvordan jeg kom fram til det? Jeg kjøper inn en boks av hvert øl og smaker hihi. Øl nørd!! :fnise: Mmmm blir kos med julemorgen: Må ha julesjokolade til kaffen, jeg må se 3 nøtter til askepott og tegnefilmer :nisselue:

@EpleDrue Har du vært på kino i det siste? Hva kan du anbefale? Så Fabeldyr i går. Veldig bra film, husk 3D briller.

Skrevet
9 timer siden, Byjenta! skrev:

Diamanter er veldig pent det, men jeg er ikke en som forlanger diamanter akkurat... Så min beste venn er det nok ikke. Bedre med min kjære og familien, eller en bikkje. :)

@Coronas : Hva vil du si at er dine 3 dårligste egenskaper? 

Min dårlige egenskaper er at jeg velger stort sett alltid feil. Vet ikke hvorfor. Sta og påståelig. Der har du meg ;) Men har blitt bedre med årene he he

@Byjenta! Hvem var du på barneskolen?

Skrevet
7 timer siden, EpleDrue skrev:

Min favorittsang som jeg kan på gitar må være Hey Jude av The Beatles. :)  @canacas Skal du på Justin Bieber konsert i Stavanger i sommer? ;) 

Henger meg på Two Captains. :) @Dr. A. Kula Følger du med på en bestemt serie for tiden?

Ja, haha. @applestories Er der uattraktivt med julegenser på menn? 

@Daybreak Sover du? 

Det gjorde eg :jepp: 

@EpleDrue Kva faner har du oppe i nettleseren i tillegg til KG?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Lady @incognita @canacas er @EpleDrue kjekk ?

Anonymkode: c4433...f99

Han er sin mors øyesten :rodmer:

Men seriøst, han er for ung til å være noe som helst annet enn søt i mine øyne og han er helt sikkert veldig søt. Jeg vet ikke, har ikke sett selv :) 

Skrevet
9 timer siden, incognita skrev:

@Byjenta! Hva er DITT yrke?

Jeg har noen livslange sykdommer ,så jeg har ikke mulighet til verken studere eller jobbe.

@incognita: Liker du krim? :P

Skrevet
8 timer siden, Moonwalker skrev:

Jeg er litt usikker på hvor grensene til vestfold går, men jeg har kjørt hovedveien gjennom hele fylket flere ganger. Har vel vert innom de største stedene også. 

@Byjenta! er du englebarnet i familien?

Okey :) Englebarn er jeg vel ikke akkurat. Men alle i familien min er i grunn rolige og snille. Og omsorgsfulle :P 

@Moonwalker hvis du skulle vært med på programmet "fear factor" der de får forskjellige utfordringer.... hva er det du ville vært mest redd for å få som utfordring? :laugh:

Skrevet
4 timer siden, Coronas skrev:

Min dårlige egenskaper er at jeg velger stort sett alltid feil. Vet ikke hvorfor. Sta og påståelig. Der har du meg ;) Men har blitt bedre med årene he he

@Byjenta! Hvem var du på barneskolen?

:fnise:Hehe..... Sta er jeg også... 

Hmm..... jeg var vel den stille i grunn... Var den som satt og gjorde som ho skulle. :P hehe...

@Coronas Er du opptatt av politikk? 

Skrevet
11 timer siden, Lady skrev:

Ja

@Byjenta! Samme spm tilbake :)

Det er det absolutt :)

Tror du at du hadde klart deg på Robinson  @Lady:erter:

Gjest EpleDrue
Skrevet
14 timer siden, canacas skrev:

Ja, tenk at du husket det. Den har ankommet også :P

@EpleDrue hva ønsker du deg til jul? 

Jeg husker viktige ting!

Til jul ønsker jeg meg en spennende tv-serie. @canacas Hvilken julegave er det du husker best fra barndommen? Hvilken gave er det du har hatt størst glede av i ettertid? :) 

14 timer siden, incognita skrev:

@EpleDrue Unge mann, vi må ha oss en alvorsprat om denne baksnakkingen om FPL-tråden min. Si meg, har De for vane med å baksnakke? :regler:

Det er ikke mulig å baksnakke deg, med mindre du holder mobiltelefonen/datamaskinen/nettbrettet bak ryggen din når du leser i spørretråden. Da blir det baksnakking, eller bakskriving som skjer her.:ph34r: @incognita Håper du Liverpool vinner PL i år? :) 

14 timer siden, applestories skrev:

Neeida, ikke i det heele tatt, @EpleDrue. Har den bjeller på?

Haha! Siden jeg er mann fanger jeg ikke opp ironien i det svaret, og vil derfor fortsette å bruke julegenseren. Den har dessverre ikke bjeller. @applestories Synes du jeg burde høre med min mor om hun har mulighet for å feste en bjelle på genseren? 

11 timer siden, Moonwalker skrev:

Hvor mange spillelister har du på spotify, @EpleDrue?

Jeg har 2 spillelister. En for løping, og en feel good :) @Moonwalker Har du skikkelig konkurranseinstinkt? 

8 timer siden, Coronas skrev:

@EpleDrue Har du vært på kino i det siste? Hva kan du anbefale? Så Fabeldyr i går. Veldig bra film, husk 3D briller.

Jeg så filmen Inferno for ikke så lenge siden. Syntes den var bra! :) @Coronas Hva sier du til at jeg ser Fabeldyr, og du ser filmen Inferno så kan vi se om vi faktisk har samme filmsmak? :fnise:

7 timer siden, Daybreak skrev:

@EpleDrue Kva faner har du oppe i nettleseren i tillegg til KG?

Vg live :ler2: @Daybreak Hva skal du i helgen? 

Skrevet
6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Jeg husker viktige ting!

Til jul ønsker jeg meg en spennende tv-serie. @canacas Hvilken julegave er det du husker best fra barndommen? Hvilken gave er det du har hatt størst glede av i ettertid? :) 

Jeg husker best den jula jeg fikk nytt akebrett og det ikke fantes antydning til snøfnugg ute, det ble tårevått i alle fall :grine: Julegaven jeg har hatt størst glede av er den jeg kjøpte til meg selv fra kondomeriet :rodme::laugh:

@EpleDrue samme spørsmålene tilbake til DEG! Eller skal jeg spørre om hva du sist handlet på kondomeriet? Du velger :P 

Gjest incognita
Skrevet
14 timer siden, Lady skrev:

Åja 🙈 Ikke noe spesielt. Er der innen fem og er med familie hele kvelden. Spiser, åpner gaver, spiser kaker og prater. 

Du da?

Jeg vet ikke helt enda. Er liksom alltid noe nytt.

7 timer siden, Byjenta! skrev:

Jeg har noen livslange sykdommer ,så jeg har ikke mulighet til verken studere eller jobbe.

@incognita: Liker du krim? :P

Så leit å høre. Heldigvis er ikke utdannelse og jobb det viktigste i livet. Ja, jeg liker krim!! :)

2 timer siden, EpleDrue skrev:

Jeg husker viktige ting!

Det er ikke mulig å baksnakke deg, med mindre du holder mobiltelefonen/datamaskinen/nettbrettet bak ryggen din når du leser i spørretråden. Da blir det baksnakking, eller bakskriving som skjer her.:ph34r: @incognita Håper du Liverpool vinner PL i år? :) 

Haha! Siden jeg er mann fanger jeg ikke opp ironien i det svaret, og vil derfor fortsette å bruke julegenseren. Den har dessverre ikke bjeller. @applestories Synes du jeg burde høre med min mor om hun har mulighet for å feste en bjelle på genseren? 

Jeg har 2 spillelister. En for løping, og en feel good :) @Moonwalker Har du skikkelig konkurranseinstinkt? 

Jeg så filmen Inferno for ikke så lenge siden. Syntes den var bra! :) @Coronas Hva sier du til at jeg ser Fabeldyr, og du ser filmen Inferno så kan vi se om vi faktisk har samme filmsmak? :fnise:

Vg live :ler2: @Daybreak Hva skal du i helgen? 

Liverpool?! Nei ass.

@Lady Trenger vi å finne oss en ny serie?

@Byjenta! Hva er din favorittserie?

@EpleDrue Hender det at du tenner lys for deg selv?

@Ajax helt ærlig, skipper du leg day i blant? 

Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

@Ajax helt ærlig, skipper du leg day i blant? 

Helt ærlig så nei 😄 Jeg utsatte leg day med en dag denne uka, men skipping er strengt forbudt. Jeg og han jeg ofte trener med er flinke til å passe på hverandre sånn 😄

@incognita Hvor mange push ups klarer du?

Gjest incognita
Skrevet
9 minutter siden, Ajax skrev:

Helt ærlig så nei 😄 Jeg utsatte leg day med en dag denne uka, men skipping er strengt forbudt. Jeg og han jeg ofte trener med er flinke til å passe på hverandre sånn 😄

@incognita Hvor mange push ups klarer du?

Aner ikke :vetikke: Jeg driver ikke på med sånt, gjør bare øvelser som er flatterende. (Neida :P)

@Ajax Musikk i ørene når du trener, eller ikke?

Skrevet
14 timer siden, incognita skrev:

Nei nå vet jeg saktens ikke mine arme råd her jeg sitter. Bevares! :sjokkert:

:rodme::sjenert:

@incognita @EpleDrue og @minister-mio  (og andre FPL spillere) dere har ikke oppdatert status i FPL tråden:

14 timer siden, Moonwalker skrev:

Den ligger allerede i bilturlisten og listen for perioden den kom ut! :)  Har nok nye favorittlister hver sesong, så den får ikke plass i alle da jeg blir litt lei :ler: 

Hvor mange spillelister har du på spotify, @EpleDrue?

Jeg er litt usikker på hvor grensene til vestfold går, men jeg har kjørt hovedveien gjennom hele fylket flere ganger. Har vel vert innom de største stedene også. 

@Byjenta! er du englebarnet i familien?

Hadde egentlig aldri et enormt behov for å drive med en idrett, men var ganske glad i dans (freestyle,hip hop) og basket. Angrer på at jeg ikke sa ja til å trene en gruppe i dans når jeg først flyttet, for det har blitt lite dansing etter vgs :ler: Tror jeg kunne blitt grei i håndball også etter det lille vi fikk til av det. @Dr. A. Kula hva er dine tanker om kulturskole? Har du erfaring fra det selv?

Det var ikke så mye valgfriet når en bodde på et knøttlite sted og hadde et småbruk, men som jeg sa har vi alltid hatt det vi trenger. Familiemessig har jeg/har jeg hatt det ganske så bra. Det er desverre litt avhengighet og sykdom som har vært her og der, men genene har visst gått til søskenbarn i stedet for vår gren :ler: 

Vet du hva? Jeg har allerede googlet det litt for mange ganger for å plage megselv og andre :ninja: 

@toothfairy hva vil det si å være modig i dine øyner? Er du modig?

Kulturskole er bra, men inntrykket er at det ofte er køer for å få delta. Lærte vel selv å spille et instrument en gang i tiden, og mener det var gjennom kulturskole.

@Moonwalker hva slags dansing liker du best, og er du flink? (prøvd deg på brekkbreak-dans)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...