Gjest EpleDrue Skrevet 23. november 2016 #10341 Skrevet 23. november 2016 1 time siden, canacas skrev: @EpleDrue Har du begynt å planlegge 2017 enda? Sånn bortsett fra Bieber konsert med meg da Nei, eller, jeg skal på Ariana Grande konsert i mai. @canacas Skal jeg holde av en billett til deg der også? @Lady Hva spiste du til middag i dag? @pika Finner du det du leter etter?
Gjest canacas Skrevet 23. november 2016 #10342 Skrevet 23. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Nei, eller, jeg skal på Ariana Grande konsert i mai. @canacas Skal jeg holde av en billett til deg der også? @Lady Hva spiste du til middag i dag? @pika Finner du det du leter etter? Ariana Grande, tja... hæ? Holde av? Serr? Trodde du spanderte jeg? Woooooot? @EpleDrue Er du gjerrig med damene?
Gjest EpleDrue Skrevet 23. november 2016 #10343 Skrevet 23. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Ariana Grande, tja... hæ? Holde av? Serr? Trodde du spanderte jeg? Woooooot? @EpleDrue Er du gjerrig med damene? Nei, selvfølgelig ikke. Spanderer jeg. Noen andre som også vil være med nå som lommeboka er åpen? @incognita @minister-mio @Dr. A. Kula (Hun er pen å se på!) @Coronas Du kan ta med deg han "vennen" din.
Gjest canacas Skrevet 23. november 2016 #10344 Skrevet 23. november 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, selvfølgelig ikke. Spanderer jeg. Noen andre som også vil være med nå som lommeboka er åpen? @incognita @minister-mio @Dr. A. Kula (Hun er pen å se på!) @Coronas Du kan ta med deg han "vennen" din. Dette blir rått!!
annebanane Skrevet 23. november 2016 #10345 Skrevet 23. november 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 23.11.2016 den 10.43): @Moonwalker Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 23. november 2016 #10346 Skrevet 23. november 2016 8 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue hvilke brettspill er du best i? Uhm.. Du kan heller spørre hvilke brettspill er jeg ikke best i @Moonwalker Gråter du ofte når du taper?
annebanane Skrevet 23. november 2016 #10347 Skrevet 23. november 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 23.11.2016 den 23.17): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 23. november 2016 #10348 Skrevet 23. november 2016 8 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Hadde du brukt en julegenser med utstikkende reinsdyrshorn og bjeller i det offentlige uten å bli flau? Ja, det kunne jeg fint gjort. Spre litt humør i en ellers masete førjulstid. Er dette en utfordring, @Moonwalker? Tenker du gatene i Stavanger eller Kvadrat?
annebanane Skrevet 23. november 2016 #10349 Skrevet 23. november 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 23.11.2016 den 23.40): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 23. november 2016 #10350 Skrevet 23. november 2016 2 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Går du rundt juletreet på julaften? HvOr mye pynter du i din egen bolig til jul? Selvfølgelig går jeg rundt juletreet?! Hva er dette for noe dumt spørsmål, @Moonwalker? Kan nok hende at jeg tar frem en lysestake eller noe, og julelys på terrassen. Hva med deg?
calavi Skrevet 24. november 2016 #10351 Skrevet 24. november 2016 På 21.11.2016 den 22.00, EpleDrue skrev: @calavi Er det snø hos deg nå? Da du spurte så var det ikke snø, men nå ligger det et tynt lag her, selv om det meste dessverre er blitt til slaps allerede. På 21.11.2016 den 22.04, Daybreak skrev: @calavi Kva type er du på fest? Si det? Det varierer nok litt fra gang til gang, men jeg inntar nok ikke noen typisk "rolle" på fest... Jeg er vel hun som er hyggelig med de fleste, men som ikke har behov for å være noe midtpunkt. På 21.11.2016 den 22.07, minister-mio skrev: @calavi hva er din favoritt sosial media app? Messenger På 21.11.2016 den 22.11, Ajax skrev: @calavi Hvis du kunne bo hvor som helst i verden? Jeg bor nå der jeg aller helst vil bo, og det er i Norge På 21.11.2016 den 22.16, Dr. A. Kula skrev: @calavi ble du overrasket over svaret mitt? Nei, rett og slett fordi jeg ikke synes det er noe overraskende ved det. Synes det er utelukkende positivt når folk oppsøker profesjonell hjelp. En trenger absolutt ikke være psykisk syk e.l. for å føle et behov for å sortere tankene litt. På 22.11.2016 den 0.59, incognita skrev: @calavi Favorittpålegg? Roastbeef er digg! @incognita Hva irriterer du deg ved kjæresten din? @Daybreak Når kysset du sist? @Dr. A. Kula Hvilken bil har du? @EpleDrue Hvor mange søsken har du?
Gjest EpleDrue Skrevet 24. november 2016 #10352 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, calavi skrev: @EpleDrue Hvor mange søsken har du? Jeg har 3 søsken. @calavi Var du flink til å hoppe bukk på skolen?
calavi Skrevet 24. november 2016 #10353 Skrevet 24. november 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg har 3 søsken. @calavi Var du flink til å hoppe bukk på skolen? Ja, det var jeg faktisk @EpleDrue Hvilken "oppgave" misliker du mest når det kommer til husarbeid?
Gjest EpleDrue Skrevet 24. november 2016 #10354 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, calavi skrev: Ja, det var jeg faktisk @EpleDrue Hvilken "oppgave" misliker du mest når det kommer til husarbeid? Vet ikke helt om det går under husarbeid, men jeg krangler mye med sengetøyet og lakenet når det skal legges på.. Ellers synes jeg klesvask er noe dritt. @calavi Hva var det siste du shoppet til deg selv?
calavi Skrevet 24. november 2016 #10355 Skrevet 24. november 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Vet ikke helt om det går under husarbeid, men jeg krangler mye med sengetøyet og lakenet når det skal legges på.. Ellers synes jeg klesvask er noe dritt. @calavi Hva var det siste du shoppet til deg selv? En svart kjole @EpleDrue Har du møtt noen fra kg?
Gjest EpleDrue Skrevet 24. november 2016 #10356 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, calavi skrev: En svart kjole @EpleDrue Har du møtt noen fra kg? Kun de jeg møter på jobb hver dag. @calavi Er det skummelt å møte noen fra Kvinneguiden?
calavi Skrevet 24. november 2016 #10357 Skrevet 24. november 2016 9 minutter siden, EpleDrue skrev: Kun de jeg møter på jobb hver dag. @calavi Er det skummelt å møte noen fra Kvinneguiden? Det er faktisk veldig lite skummelt. Er så mange koselige folk her inne @EpleDrue Hva synes du om jenter med piercing i nesa? Hot or not?
Gjest incognita Skrevet 24. november 2016 #10358 Skrevet 24. november 2016 9 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @incognita @EpleDrue og @minister-mio (og andre FPL spillere) dere har ikke oppdatert status i FPL tråden: Kulturskole er bra, men inntrykket er at det ofte er køer for å få delta. Lærte vel selv å spille et instrument en gang i tiden, og mener det var gjennom kulturskole. @Moonwalker hva slags dansing liker du best, og er du flink? (prøvd deg på brekkbreak-dans)? Det er rett og slett pinlig dårlige resultater å rapportere. 8 timer siden, Ajax skrev: Nei jeg liker å høre meg selv puste og stønne, så det bruker jeg ikke 😜 @incognita Var du et skolelys på ungdomsskolen? Nei, ikke før vgs egentlig. 8 timer siden, Lady skrev: Hvis det ikke tar seg opp så må vi det, ja! @incognita Har du noen tips? Hmmm jeg tenkte jeg skulle begynne på the fall. Har du sett black mirror? Litt stilig! 6 timer siden, Nordavind skrev: @canacas får ikke sitert innlegget. Men jeg jobber med ca det samme som deg @incognita ser du på noen serier for tiden? I så fall hvilke? Orphan black er serien det går i om dagen (ehm..natten) 5 timer siden, EpleDrue skrev: Siden jeg kan velge så skal du vite at jeg aldri har handlet noe på kondomeriet. @canacas Åpnet du julegaven fra Kondomeriet når hele familien så på? Ja, når jeg har hjemmespa. @incognita Har du noen gode råd mot kviser? Rudolf selvfølgelig! @applestories Burde vi ha matchende julegensere og strømper? Biler (ikke på et harry nivå), fotball og løping. @Daybreak Hva skal du i helgen? Dersom man ikke er veldig plaget kan det hjelpe å drikke nok vann og spise mindre sukker. Ellers er gode hudpleievaner alltid lurt. Men dette gjør som regel de som har hudproblemer.. 5 timer siden, EpleDrue skrev: Er dette noe nytt du og @incognita har startet med..? Den er grønn. @canacas Vil du si at 2016 ble som du hadde sett for deg? 3 timer siden, EpleDrue skrev: Nei, selvfølgelig ikke. Spanderer jeg. Noen andre som også vil være med nå som lommeboka er åpen? @incognita @minister-mio @Dr. A. Kula (Hun er pen å se på!) @Coronas Du kan ta med deg han "vennen" din. Hvem er pen å se på? 49 minutter siden, calavi skrev: Da du spurte så var det ikke snø, men nå ligger det et tynt lag her, selv om det meste dessverre er blitt til slaps allerede. Si det? Det varierer nok litt fra gang til gang, men jeg inntar nok ikke noen typisk "rolle" på fest... Jeg er vel hun som er hyggelig med de fleste, men som ikke har behov for å være noe midtpunkt. Messenger Jeg bor nå der jeg aller helst vil bo, og det er i Norge Nei, rett og slett fordi jeg ikke synes det er noe overraskende ved det. Synes det er utelukkende positivt når folk oppsøker profesjonell hjelp. En trenger absolutt ikke være psykisk syk e.l. for å føle et behov for å sortere tankene litt. Roastbeef er digg! @incognita Hva irriterer du deg ved kjæresten din? @Daybreak Når kysset du sist? @Dr. A. Kula Hvilken bil har du? @EpleDrue Hvor mange søsken har du? Hmmm. Ikke så mye egentlig, men han kan være litt selvgod til tider. En del av meg liker det litt også, men det kan bli litt mye noen ganger. @Dr. A. Kula Beste film gjennom tidene? @Ajax Jenter med kort hår, yay or nay? @Lady Beste du kan få når du er sliten? @Nordavind Hva er dine beste tips til å være tilstede i øyeblikket? @EpleDrue Hvilken størrelse bruker du i sko? @calavi Hva har alle mennene du noensinne har fallt for til felles?
Coronas Skrevet 24. november 2016 #10359 Skrevet 24. november 2016 19 timer siden, Byjenta! skrev: Hehe..... Sta er jeg også... Hmm..... jeg var vel den stille i grunn... Var den som satt og gjorde som ho skulle. hehe... @Coronas Er du opptatt av politikk? Ikke så mye, men jeg vet hva jeg stemmer på og leser jo hva som skjer innimellom he he @Byjenta! Gikk du i barnehage da du var liten?
Coronas Skrevet 24. november 2016 #10360 Skrevet 24. november 2016 15 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg så filmen Inferno for ikke så lenge siden. Syntes den var bra! @Coronas Hva sier du til at jeg ser Fabeldyr, og du ser filmen Inferno så kan vi se om vi faktisk har samme filmsmak? Hihi høres ut som en bra plan. Jeg har lest boka inferno da og den er sykt bra. Så kanskje filmen skuffer, men jeg tror faktisk ikke det. Er jo Tom Hanks @EpleDrue Hvilke type bøker leser du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå