Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Neppe, jeg ser aldri sport :)

@EpleDrue er du generelt opptatt av sport, eller er du en medgangssupporter? ;) 

JA! Men det tror jeg de fleste har oppfattet :P 

@Lady Hvilken del av forumet leser du mest i? Og hvilken leser du minst i? 

Ikke jeg :ler: 

Leser mest i familie, samliv og seksualitet tror jeg. Minst i privatøkonomi og forbrukerspørsmål.

@canacas Hva er det vanskeligste du har gått igjennom?

Videoannonse
Annonse
Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, Lady skrev:

@EpleDrue Skal du ta helt av på black friday salget i morgen? 

Nei, jeg går ikke frivillig på shopping. Skal du shoppe? :shoppe:

@Lady Tror du ofte på rykter andre forteller deg?

Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Nei, jeg går ikke frivillig på shopping. Skal du shoppe? :shoppe:

@Lady Tror du ofte på rykter andre forteller deg?

Ja 😃

Hmm, både og. Jeg syns der er litt for underholdene med sladder :popcorn: 

@EpleDrue Har du funnet ut hvem ab stalkeren din er?

Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Generelt opptatt av sport. Tror jeg var den brukeren i denne tråden som så flest timer under lekene i Rio. :nigo: @canacas Kan du navnet på 15 ulike blomsterarter, eller må du bruke Google for å klare det? 

Trenger man kunne noe som helst nå som vi har google da? :P 15stk blir for mye på kort tid, men ville nok klart det om jeg hadde slått på hjernen først :) 

@EpleDrue Hvilken sport utmerker du deg selv i da? 

Akkurat nå, Lady skrev:

Ikke jeg :ler: 

Leser mest i familie, samliv og seksualitet tror jeg. Minst i privatøkonomi og forbrukerspørsmål.

@canacas Hva er det vanskeligste du har gått igjennom?

Uff, Jeg skrev så vidt om det i en tråd for litt siden faktisk. En tråd om stalking under singeliv & dating (ikke akkurat passende forum..). Det var av den kjipe sorten, og tok lang tid å komme over. Snart 16 år siden, men jeg husker det som det var i går.

@Lady Ler du høyt av en morsom film, eller scene i serie, tv-program, selv om du sitter alene? Hender det at du tenker på morsomme ting du har sett/opplevd og ler høyt av det? 

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Trenger man kunne noe som helst nå som vi har google da? :P 15stk blir for mye på kort tid, men ville nok klart det om jeg hadde slått på hjernen først :) 

Uff, Jeg skrev så vidt om det i en tråd for litt siden faktisk. En tråd om stalking under singeliv & dating (ikke akkurat passende forum..). Det var av den kjipe sorten, og tok lang tid å komme over. Snart 16 år siden, men jeg husker det som det var i går.

@Lady Ler du høyt av en morsom film, eller scene i serie, tv-program, selv om du sitter alene? Hender det at du tenker på morsomme ting du har sett/opplevd og ler høyt av det? 

Ekkelt 😐

Jaaa :laugh: gjør du også?

@canacas Syns du jeg skal lage meg te, kaffe, kakao eller gløgg nå?

Skrevet
Akkurat nå, Lady skrev:

Ekkelt 😐

Jaaa :laugh: gjør du også?

@canacas Syns du jeg skal lage meg te, kaffe, kakao eller gløgg nå?

Jeg ler høyt om jeg kommer på noe morsomt, uansett hvor jeg er. Hun gale dama som ler (høyt) for seg selv på butikken - det er meg det! :laugh: 

Jeg elsker te! Men kakao hørtes godt ut altså... så en av de to! 

@Lady Syns vennene dine du er rar, morsom, tøysete, stille eller gal? (i sosiale settinger altså)

Skrevet

Jeg ler høyt om jeg kommer på noe morsomt, uansett hvor jeg er. Hun gale dama som ler (høyt) for seg selv på butikken - det er meg det! :laugh: 

Jeg elsker te! Men kakao hørtes godt ut altså... så en av de to! 

@Lady Syns vennene dine du er rar, morsom, tøysete, stille eller gal? (i sosiale settinger altså)

Haha!

De som kjenner meg godt syns jeg er tøysete, nen også sjenert og stille rundt ukjente mennesker.

@canacas Er du trygg på deg selv? 😊

Skrevet
Akkurat nå, Lady skrev:

Haha!

De som kjenner meg godt syns jeg er tøysete, nen også sjenert og stille rundt ukjente mennesker.

@canacas Er du trygg på deg selv? 😊

Veldig, jeg har aldri brydd meg så mye om hva andre syns og mener. Liker å være meg jeg :) 

@Lady Utfordrer du deg selv i forhold til komfortsonen? I så fall, hva var din siste utfordring til deg selv? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
12 minutter siden, Lady skrev:

@EpleDrue Har du funnet ut hvem ab stalkeren din er?

Jeg vet hvem den ene er. Så om han/hun leser dette: pass deg! :ph34r:

@Lady Tror du jeg kan bli skikkelig sint?

11 minutter siden, canacas skrev:

@EpleDrue Hvilken sport utmerker du deg selv i da?  

Friidrett selvfølgelig :nigo: @canacas Dersom noen hadde tvunget deg med på trening, hadde du meldt forfall og sagt du var syk? 

Skrevet
31 minutter siden, EpleDrue skrev:

Blågrønne.

@canacas Skal du følge med på håndball-EM (4-18 desember)? 

@pautina Hva skjer hos deg? :) 

Akkurat nå leser jeg kvinneguiden mens jeg venter på at en kollega skal bli ferdig, har lurt henne med med meg på trening i dag :) trenger selskap da selvdisiplin ikke var populært det året jeg ble laget :)

@canacas så at avataren din ikke var deg i en tråd (samme som du lærte bort @ trikset i så takk for det), det har jeg trodd hele tiden så det er veldig mitt inbygde bilde av deg nå, ligner du? eller er du da helt omvendt?

Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Friidrett selvfølgelig :nigo: @canacas Dersom noen hadde tvunget deg med på trening, hadde du meldt forfall og sagt du var syk? 

Tvunget meg med? Jeg elsker å trene, så jeg blir med! 

@EpleDrue er stalkeren(e) dine farlige, eller er de bare forelska? 

Skrevet
Akkurat nå, pautina skrev:

Akkurat nå leser jeg kvinneguiden mens jeg venter på at en kollega skal bli ferdig, har lurt henne med med meg på trening i dag :) trenger selskap da selvdisiplin ikke var populært det året jeg ble laget :)

@canacas så at avataren din ikke var deg i en tråd (samme som du lærte bort @ trikset i så takk for det), det har jeg trodd hele tiden så det er veldig mitt inbygde bilde av deg nå, ligner du? eller er du da helt omvendt?

Jeg ligner vel ikke alltid, men jeg har visstnok et trekk eller to til felles med denne damen (ansiktsformen har jeg blitt fortalt). Blond er jeg også, så litt kanskje? Du må gjerne se henne som meg altså ;) Ser du hvem det er? 

@pautina Hvilken kjendis ligner du på? 

Skrevet
7 minutter siden, canacas skrev:

Veldig, jeg har aldri brydd meg så mye om hva andre syns og mener. Liker å være meg jeg :) 

@Lady Utfordrer du deg selv i forhold til komfortsonen? I så fall, hva var din siste utfordring til deg selv? 

Hmm nei, det kan jeg nok bli flinkere til.

@canacas Hadde du blitt med på kg julebord? ☃️

Skrevet
5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, det tror jeg.

@EpleDrue Har jeg rett?

Skrevet
2 minutter siden, Lady skrev:

Hmm nei, det kan jeg nok bli flinkere til.

@canacas Hadde du blitt med på kg julebord? ☃️

Ja, lett! 

@Lady Ville du blitt med? Skal vi arrangere? :P 

Gjest EpleDrue
Skrevet
6 minutter siden, canacas skrev:

@EpleDrue er stalkeren(e) dine farlige, eller er de bare forelska? 

Er en bruker som har gått litt for langt, men det blir fikset. :) @canacas Har du MySpace bruker?

2 minutter siden, Lady skrev:

Ja, det tror jeg.

@EpleDrue Har jeg rett?

Haha, hvem vet! ;) @Lady Hvem i One Diection er kjekkest? 

Skrevet

Jeg ligner vel ikke alltid, men jeg har visstnok et trekk eller to til felles med denne damen (ansiktsformen har jeg blitt fortalt). Blond er jeg også, så litt kanskje? Du må gjerne se henne som meg altså ;) Ser du hvem det er? 

@pautina Hvilken kjendis ligner du på? 

Jeg er verdens dårligste på kjendiser så nei, det der er canacas i min bok, kun det:)

Selv blir jeg alltid i utlandet tatt for å være Cate Blanchett når jeg er i øst Europa eller Amerika, til en sånn grad at jeg blir tatt selfies med og har fått middagen gratis på restaurant,protesterer på selfies da.......selv visste jeg ikke hvem det var første gangen så jeg måtte google, men det var jo sikkert et kompliment det. :)

Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Er en bruker som har gått litt for langt, men det blir fikset. :) @canacas Har du MySpace bruker?

Nei, aldri hatt :laugh:

@EpleDrue Hvordan kom du på ditt geniale brukernavn? 

3 minutter siden, pautina skrev:

Jeg er verdens dårligste på kjendiser så nei, det der er canacas i min bok, kun det:)

Selv blir jeg alltid i utlandet tatt for å være Cate Blanchett når jeg er i øst Europa eller Amerika, til en sånn grad at jeg blir tatt selfies med og har fått middagen gratis på restaurant,protesterer på selfies da.......selv visste jeg ikke hvem det var første gangen så jeg måtte google, men det var jo sikkert et kompliment det. :)

Oh myyyy, Cate er VAKKER da! :hjerter: Jeg er Gwyneth på en bra dag, og Mette-Marit på en dårlig dag :fnise:

@pautina Skriver du oftes som AB eller med brukernavn? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

Du får gå tilbake x-antall sider i tråden så finner du kanskje svaret. :nigo:

@canacas Hvor ofte renser du tastaturet til datamaskinen din? 

@pautina Hvordan ligger du an med julegavene? 

Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

Nei, aldri hatt :laugh:

Oh myyyy, Cate er VAKKER da! :hjerter: Jeg er Gwyneth på en bra dag, og Mette-Marit på en dårlig dag :fnise:

@pautina Skriver du oftes som AB eller med brukernavn? 

Tok det som kompliment ja, men hun er nok mer ansiktsprn enn meg gitt, aldri nordmenn som sier det da....Selvfølgelig Gwyneth, og ha ha jeg er også Mette Marit lik, minus holdningen håper jeg :) så da er nok jeg og du samme "type" :)

skriver alltid med brukernavn, tror jeg har vært anonym i en føde tråd en gang fordi jeg var redd for å bli gjenkjent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...