chouette Skrevet 24. november 2016 #10521 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Hmm, godt spørsmål. Noen som vil ha vors ? Alle er velkomne hos meg. Men jeg har vindeltrapp med sykt smale trinn så sørg for å ikke bli for drita såpass tidlig. Det er et sant helvete å tryne i den trappa 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Har ikke skiftet slike før, så det finner jeg ut den dagen det må googles! @toothfairy hvor mye pleide du få for hver tann du mistet? TMI eksisterer så vidt i min verden innen kropp Går ikke det når en jobber med kropper. Jajaj, klart! Julebord er jo bare morro Kom helt an på hvem som var på tannfevakt. Veldig greit med bestemor og paps, da vanket det cash. Hvis det var mor tannfe ble det straks mer sparsomt, type 15 kroner eller noe Var muligens litt bortskjemt ja. @Moonwalker Stayups eller strømpis på vårt episke julebord?
pika Skrevet 24. november 2016 #10522 Skrevet 24. november 2016 1 time siden, Bootyhunter skrev: Holder med bvb, bayern, og mest av alt liverpool. Det var det jeg mistenkte
annebanane Skrevet 24. november 2016 #10523 Skrevet 24. november 2016 (endret) canacas skrev (På 24.11.2016 den 22.52): Endret 15. januar 2023 av annebanane
chouette Skrevet 24. november 2016 #10524 Skrevet 24. november 2016 5 minutter siden, Moonwalker skrev: Nå skrev jeg i en tråd her om dagen at stay-uos funker dårlig på meg over lenger tid enn noen minutter. Orker heller ikke å gnisse meg til blods igjen (nyttår i fjor var brutal ), så jeg går for strømpis. Du kan få ta det du vil @toothfairy hvor kort blir kjolen? Hmmm...ingen anelse. Har ikke bestemt meg for tits eller legs enda. Denne er ganske pen da. Viser litt av begge. Men da må du love å flashe litt av begge du også https://www.zalando.no/wallis-cocktailkjole-black-wl521c078-q11.html
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10525 Skrevet 24. november 2016 12 minutter siden, Moonwalker skrev: Tjaaa, nja. Verste må være en person som skulle dø når som helst i min første jobb. @canacas opp med stemningen igjen: hvordan henger du sengetøyet på klesstativet? Pfff, sengetøy går rett i tørketrommelen. @Moonwalker Hva er din guilty pleasure?
annebanane Skrevet 24. november 2016 #10526 Skrevet 24. november 2016 (endret) toothfairy skrev (På 24.11.2016 den 23.17): Endret 15. januar 2023 av annebanane 1
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10527 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Veldig fin! Ville du ha brukt den for seg selv eller med noe over? Føler puppene mine stikker frem uansett om de er heldekt eller i utringning, så litt fokus på begge er iallefall ikke noe problem Skal bli med deg der! @toothfairyforetrekker du å ha håret opp eller ned? Føler du forventer noe grovt nå, men du skal få noe som bare er kleint: boyfriend tags og generelt videoer med par på youtube blir innimellom en guilty pleasure @canacas har du lange hår på haken du innimellom må fjerne? Hahaha fantastisk spørsmål! Nei, jeg er ganske beskjeden med ansiktshåret gitt @Moonwalker hvor ofte må du nappe hår på haken egentlig?
annebanane Skrevet 24. november 2016 #10528 Skrevet 24. november 2016 (endret) canacas skrev (På 24.11.2016 den 23.35): Endret 15. januar 2023 av annebanane
chouette Skrevet 24. november 2016 #10529 Skrevet 24. november 2016 21 minutter siden, Moonwalker skrev: Veldig fin! Ville du ha brukt den for seg selv eller med noe over? Føler puppene mine stikker frem uansett om de er heldekt eller i utringning, så litt fokus på begge er iallefall ikke noe problem Skal bli med deg der! @toothfairyforetrekker du å ha håret opp eller ned? Føler du forventer noe grovt nå, men du skal få noe som bare er kleint: boyfriend tags og generelt videoer med par på youtube blir innimellom en guilty pleasure @canacas har du lange hår på haken du innimellom må fjerne? Egentlig ned. Synes jeg kler krøller litt. Men de forsvinner så fort fuck nordisk hår. Kanskje jeg skal satse på en stram og sexy sekretærhestehale! @Moonwalker og @canacas Har dere husket ferske kondomer? For jeg tror ikke de fra 1993 er så effektive lenger
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10530 Skrevet 24. november 2016 9 minutter siden, Moonwalker skrev: Heldigvis svært sjeldent @canacas napper eller vokser du brynene? Eller lar du kanskje de også vokse fritt? De også? Nå føler jeg vel at jeg blir fremstilt som ganske hårete her Ingenting som får vokse vilt her! Napper bryn, men tenkte få de formet profesjonelt. Ikke streker da. @Moonwalker Bruker du sminke? Hva er viktigst i sminkepungen?
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10531 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, toothfairy skrev: Egentlig ned. Synes jeg kler krøller litt. Men de forsvinner så fort fuck nordisk hår. Kanskje jeg skal satse på en stram og sexy sekretærhestehale! @Moonwalker og @canacas Har dere husket ferske kondomer? For jeg tror ikke de fra 1993 er så effektive lenger Hahahahaha (husk at jeg nevnte tidligere i tråden at jeg ler HØYT ofte for meg selv, også nå) Sikker på at jeg ikke kan bruke de som er igjen fra russetida mi altså? Da må jeg ut og handle på Black Friday likevel da @toothfairy Har du orden på preventivene selv kanskje?
annebanane Skrevet 24. november 2016 #10532 Skrevet 24. november 2016 (endret) toothfairy skrev (På 24.11.2016 den 23.55): Endret 15. januar 2023 av annebanane
chouette Skrevet 24. november 2016 #10533 Skrevet 24. november 2016 (endret) 58 minutter siden, Moonwalker skrev: Veldig fin! Ville du ha brukt den for seg selv eller med noe over? Føler puppene mine stikker frem uansett om de er heldekt eller i utringning, så litt fokus på begge er iallefall ikke noe problem Skal bli med deg der! @toothfairyforetrekker du å ha håret opp eller ned? Føler du forventer noe grovt nå, men du skal få noe som bare er kleint: boyfriend tags og generelt videoer med par på youtube blir innimellom en guilty pleasure @canacas har du lange hår på haken du innimellom må fjerne? Ouch. Du må nok det. Hvorfor får jeg sånne mentale bilder av Silje Sandmæl hver gang du poster noe? Må være en kombo av økonom, blond og generelt lav kjøpelyst👩🏼 Har nok ikke det. Er visst singel. Tenker jeg stjeler en remse med regnfrakker hos naboen. Han er en sånn en. Endret 24. november 2016 av toothfairy
chouette Skrevet 24. november 2016 #10534 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Du kan få en haug med langvarige krøller fra meg! Hva tror du om meg? @toothfairy har du kondomer i vesken når du skal på byen? Takker! Må jo det. Tross alt alltid vått i Bergen. Nei. Den var teit. Huff
Gjest incognita Skrevet 24. november 2016 #10535 Skrevet 24. november 2016 15 timer siden, Lady skrev: Hmm, vaskehjelp, kokk, massør, hudpleier og sydenferie @incognita Skal du shoppe på black friday i morgen? Skrekk og gru. Nei. 12 timer siden, pika skrev: Nope... Shit, må jeg begynne å følge med her nå da kanskje...(beklager på forhånd om jeg spør om noe som allerede er spurt om ). @canacas Hvor mange grader er det ute hos deg i dag? @Mysticgirl Hva ønsker du deg til jul? @EpleDrue Hva har du spist til lunsj i dag? @incognita Hvilket lag holder du med i PL? Hmm. Fantasylaget mitt 12 timer siden, canacas skrev: @Dr. A. Kula Hvordan går det med juleforberedelsene? Har du gjort klar julekalenderen? @incognita har du gjort noen røverkjøp i denne "black week"? Jepp, handlet altfor mye på blivakker. uææ 11 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Takker som byr, men ser ut til at jeg har andre planer på den tiden. Mest trist for dere ? Men du kan jo tilby min billett til @Moonwalker, @calavi eller @pika ? @EpleDrue Hva jobber du med siden du har så god råd? Relativt god kontroll, men ser ille ut når jeg ikke har, og ekstra fælt om jeg da i tillegg har inntatt fluidium inneholdende etanol. (). @Moonwalker er du ofte i Stavanger/Kvadrat, siden du skal se @EpleDrue gå med Reinsdyrsgenseren? Kjører folkebil (VW) jeg. Fint nytt profilbilde du har fått deg, synes du det nye er mer eller mindre representativt, @calavi? (Og ble du skuffet over å ikke stå på konsertlisten til @EpleDrue?) Beste film? Komifilm er definitivt "Top Secret" (som jeg har masa på tidligere i tråden). Den blir morsommere og morsommere for hver gang, og stadig noen enda morsommere detaljer som dukker opp. Ellers er jo "Sound of Music" en skikkelig klassiker. Har jo også sett "Ben Huhr", en av de virkelig store Oscarvinnerne gjennom tidene. Den sitter i minnet enda. Får plystre litt til "Broen over Kwai" mens jeg tenker på nyere filmer. @incognita hvilken film ville du tatt meg med på? Har sagt det før, begynner ikke med juleforberedelser før desember. Unntaket er julekalender og litt pynt til 1ste søndag i advent. Regner med å være klar med alle kalendere til da. @canacas er du ferdig med froberedelsene dine? Saw 10 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg tenker at så lenge det ikke er en stor ring som ser ut som en dørbanker går det fint. @calavi Har du piercinger? I sko bruker jeg størrelse 47 @incognita Hva var det siste du lo av? Jeg leser ikke bøker, men jeg leser Pondus! @Coronas Tom Hanks eller David Beckham? Pizza. Mye pizza. @Lady Hvorfor har du ikke vært på Museum?! Ja, jeg gleder meg superdupermye! @canacas Gleder du deg mest til Ariana Grande eller Justin Bieber konserten? Og burde vi stille oss i kø før de småe ungene gjør det? I dag spiste jeg laks til lunsj. Veldig godt. @pika Hva har overrasket deg positivt den siste uken? Du går glipp av noe stort! Fortvil ikke, jeg skal ta bilder av henne og sende til deg! @Dr. A. Kula Er du enig i at Ariana Grande er ok+? Og selvfølgelig er @Moonwalker @calavi og @pika også invitert. Ingenting er som å glede andre mennesker. Flere som vil være med? Jeg kan dessverre ikke uttale meg om jobben min. @Dr. A. Kula Synes du det burde vært Black Friday på øl også? Og hadde du stått utenfor Vinmomopolet i morgen klokken 07:00 dersom du fikk -70%? Er ikke Justin Bieber nok så kommer Martin Garrix også. Jeg leste på nettavisen at "dette er det største som har skjedd Stavanger". Ja, faktisk! En kjempefin (i mine øyne) pepperkakemann i tre. Året etter ble jeg fortalt vi hadde hatt innbrudd, og det eneste tyven tok var denne pepperkakemannen. Nå innser jeg at det muligens aldri var noe innbrudd, men at pepperkakemannen ble brukt som ved i peisovnen. @Moonwalker Hva er det flaueste du noen gang har fått i gave? @minister-mio 8 timer siden, calavi skrev: Det må nok være det at de har alle har høye ambisjoner og generelt veldig god arbeidsmoral. Njæ, vet ikke helt jeg... Jeg kan høre på mye forskjellig musikk, men akkurat hun Grande-dama klarer jeg ikke like. Synes musikken er slitsom. Blir litt for mye, rett og slett... Jeg kan heller være med på Bieber'n. Han har noen fengende låter! Takk takk Selvfølgelig bilde jeg hadde tidligere. Du veit, blondne i rosa drømmeverden er mer meg... (Og ble ganske skuffa ja. Følte meg rett og slett glemt) Jeg blir som sagt heller med på Bieber'n i sommer, jeg Jeg har et hull i hvert øre, og det er crazy nok for meg.@incognita Skal du pynte til advent på søndag? @Dr. A. Kula Beste konserten du har vært på? Når var det, hvem dro du med og hvem spilte? @EpleDrue Hva synes du om at butikkene i Norge har startet med Black friday? Ja, litt iallefall Alle dere: ugly christmas sweater, yay or nay? Jeg synes de er litt kule og har lyst å kjøpe meg en...
minister-mio Skrevet 24. november 2016 #10536 Skrevet 24. november 2016 har du fått meg i gave @incognita? Det er da ikke noe å bli flau over, bli glad neste gang!
Gjest incognita Skrevet 24. november 2016 #10537 Skrevet 24. november 2016 4 minutter siden, minister-mio skrev: har du fått meg i gave @incognita? Det er da ikke noe å bli flau over, bli glad neste gang! haha hva??
minister-mio Skrevet 24. november 2016 #10538 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, incognita skrev: haha hva?? se forrige innlegget ditt da. Hva du svarer på hva det flaueste du har fått i gave er
Gjest incognita Skrevet 24. november 2016 #10539 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: se forrige innlegget ditt da. Hva du svarer på hva det flaueste du har fått i gave er "I sko bruker jeg størrelse 47 @incognita Hva var det siste du lo av? " ...fra @EpleDrue var det jeg svarte på
calavi Skrevet 24. november 2016 #10540 Skrevet 24. november 2016 19 minutter siden, incognita skrev: Skrekk og gru. Nei. Hmm. Fantasylaget mitt Jepp, handlet altfor mye på blivakker. uææ Saw @minister-mio Ja, litt iallefall Alle dere: ugly christmas sweater, yay or nay? Jeg synes de er litt kule og har lyst å kjøpe meg en... YAY! Jo styggere, jo bedre Synes de er dritkule selv. Kjøp, kjøp, så kan vi være stygge sammen! @incognita Har du noen gang kjent igjen noen fra kg på facebook?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå