calavi Skrevet 25. november 2016 #10621 Skrevet 25. november 2016 15 minutter siden, canacas skrev: Et par scener i en utrolig dårlig film jeg nettopp så på Netflix Jeg er for gammel for sånne college filmer asså. @calavi Hva er det mest sjokkerende du har lest på KG? Tråden "jeg dro en mark ut av skjeden min" husker jeg godt. Den har liksom brent seg fast 9 minutter siden, Lady skrev: Entrecôte deilig tilbehør, hvitvin og en god is. Fks Møvenpick sjokoladeis 😃 @calavi Samme spm tilbake! Sushi, julebrus, smågodt og Snack chips/Crispers. Da er jeg nøgd!@canacas Hvor mange forskjellige personer har du datet i år? @Lady Hva skal til for å gjøre deg flau?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10622 Skrevet 25. november 2016 4 minutter siden, Nordavind skrev: Var i sommer august @Lady du da, når var du på date sist? Ikke siden i sommer ! Kvalitet ovenfor kvantitet 🙈 Neida @Nordavind Er du svigermors drøm?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10623 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, calavi skrev: Tråden "jeg dro en mark ut av skjeden min" husker jeg godt. Den har liksom brent seg fast @canacas Hvor mange forskjellige personer har du datet i år? Hahaha, den tråden har jeg så vidt sett selv Tja, teller ulike personligheter som èn person? Hvis ja, 5 stk, hvis nei, 2 stk. @calavi Har du vært på julebord enda i år?
Gjest Nordavind Skrevet 25. november 2016 #10625 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Ikke siden i sommer ! Kvalitet ovenfor kvantitet 🙈 Neida @Nordavind Er du svigermors drøm? Jeg fremstår som en i alle fall @calavi hva vil du gjerne bli spurt av meg om?
chouette Skrevet 25. november 2016 #10626 Skrevet 25. november 2016 10 minutter siden, minister-mio skrev: @toothfairy skal du på julebord i år? Ja, om en uke! skal du @minister-mio?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10627 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, toothfairy skrev: Ja, om en uke! skal du @minister-mio? Neh, står over i år, det krasjet med noe annet. @toothfairy hvor gammel er du?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10628 Skrevet 25. november 2016 4 minutter siden, minister-mio skrev: @Lady liker du Kate Bush? Joda 😊 @minister-mio Har du gode relasjoner til familie?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10629 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Joda 😊 @minister-mio Har du gode relasjoner til familie? ja, det også @Lady syntes du det er harry å si noe rødt i glasset" til å drikke rødvin?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10630 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: ja, det også @Lady syntes du det er harry å si noe rødt i glasset" til å drikke rødvin? Nei, egentlig ikke. @minister-mio Hvem på kg er det du har et godt øye til? 😏
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10631 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Nei, egentlig ikke. @minister-mio Hvem på kg er det du har et godt øye til? 😏 Det er så mange, deg for eksempel :P. Elizabeth Taylor, Pjokkeline, Fotballflue.. og incognita selvfølgelig @Lady hvor mange søsken har du?
calavi Skrevet 25. november 2016 #10632 Skrevet 25. november 2016 14 minutter siden, canacas skrev: Hahaha, den tråden har jeg så vidt sett selv Tja, teller ulike personligheter som èn person? Hvis ja, 5 stk, hvis nei, 2 stk. @calavi Har du vært på julebord enda i år? Såpass ja, hørtes ut som en type en har lyst til å omgåes. 12 minutter siden, Nordavind skrev: Jeg fremstår som en i alle fall @calavi hva vil du gjerne bli spurt av meg om? Hmm... Om du tenker på type spørsmål så har jeg ikke noe godt svar. Synes du skal spørre om det du lurer aller, aller mest på @canacas Når sendte du sist et lettkledd bilde av deg selv ? @Nordavind Hva er du mest fornøyd med ved deg selv utseendemessig?
chouette Skrevet 25. november 2016 #10633 Skrevet 25. november 2016 9 minutter siden, minister-mio skrev: Neh, står over i år, det krasjet med noe annet. @toothfairy hvor gammel er du? Hvor gammel tror du @minister-mio?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10634 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Det er så mange, deg for eksempel :P. Elizabeth Taylor, Pjokkeline, Fotballflue.. og incognita selvfølgelig @Lady hvor mange søsken har du? Lige så Ingen. @minister-mio Du da?
Gjest Nordavind Skrevet 25. november 2016 #10635 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, calavi skrev: Såpass ja, hørtes ut som en type en har lyst til å omgåes. Hmm... Om du tenker på type spørsmål så har jeg ikke noe godt svar. Synes du skal spørre om det du lurer aller, aller mest på @canacas Når sendte du sist et lettkledd bilde av deg selv ? @Nordavind Hva er du mest fornøyd med ved deg selv utseendemessig? Jeg vet ikke. Tenker ikke så mye over det egentlig synes jeg ser relativt ok ut og det holder for meg @calavi er det noe du angrer på i det siste?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10636 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, calavi skrev: Såpass ja, hørtes ut som en type en har lyst til å omgåes.@canacas Når sendte du sist et lettkledd bilde av deg selv ? Nja, ikke noe galt med han egentlig. Han var bare så fryktelig ubesluttsom og det blir slitsomt i lengden. Not for me! Aldri noensinne sendt ett lettkledd bilde av meg selv. Til noen! Men det ligger ett svært avslørende bilde av meg på nettet, bare i trusa gitt. @calavi Hva skal til for at du sender ett lettkledd bilde av deg selv til noen?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10637 Skrevet 25. november 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Lige så Ingen. @minister-mio Du da? 2 @Lady sover du med vinduet åpent hele året?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10638 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: 2 @Lady sover du med vinduet åpent hele året? Nei @minister-mio Har du noen tips til sider utenfom Finn som er gode til å slengen klær på?
calavi Skrevet 25. november 2016 #10639 Skrevet 25. november 2016 10 minutter siden, Nordavind skrev: @calavi er det noe du angrer på i det siste? Nei, i grunn ikke 9 minutter siden, canacas skrev: @calavi Hva skal til for at du sender ett lettkledd bilde av deg selv til noen? Jeg tror jeg aldri har sendt bilde til noen andre enn gutter jeg har holdt på med/vært sammen med, så jeg må jo tydeligvis like personen godt og være litt småbetatt. @Nordavind Hvordan ser drømmejenta ut?@canacas Trener du ofte?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10640 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Nei @minister-mio Har du noen tips til sider utenfom Finn som er gode til å slengen klær på? bloppis.no? @Lady hvor liker du best å kjøpe klær?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå