Lady Skrevet 25. november 2016 #10641 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: bloppis.no? @Lady hvor liker du best å kjøpe klær? Jeg liker alt! Alt fra bruktbutikker til Steen&Strøm. Men yndlingsmerkene er blant annet Designers Remix og 2nd day. @minister-mio Du da? 😊
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10642 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Jeg liker alt! Alt fra bruktbutikker til Steen&Strøm. Men yndlingsmerkene er blant annet Designers Remix og 2nd day. @minister-mio Du da? 😊 jeg liker også alt :D Men kanskje mest de egne Levi's butikkene. @Lady bruker du armbåndsur?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10643 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: jeg liker også alt :D Men kanskje mest de egne Levi's butikkene. @Lady bruker du armbåndsur? Ja ✨ @minister-mio Syns du mange mennesker er altfor materialistiske?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10644 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Ja ✨ @minister-mio Syns du mange mennesker er altfor materialistiske? absolutt, meg selv blant annet @Lady føler du midlertidig lykke av å kjøpe klær?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10645 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: absolutt, meg selv blant annet @Lady føler du midlertidig lykke av å kjøpe klær? Ja!! Skikkelig også @minister-mio Fikk du med deg at Toralf Maurstad fylte 90år i går? Hva syns du om han?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10646 Skrevet 25. november 2016 12 minutter siden, calavi skrev: Jeg tror jeg aldri har sendt bilde til noen andre enn gutter jeg har holdt på med/vært sammen med, så jeg må jo tydeligvis like personen godt og være litt småbetatt. @canacas Trener du ofte? Haha, sender ikke noe da heller jeg. Livredd for interwebben Prøver å få trent 4-5 ganger i uka, men ikke alltid det klaffer @calavi Hva liker du best å trene?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10647 Skrevet 25. november 2016 (endret) 1 minutt siden, Lady skrev: Ja!! Skikkelig også @minister-mio Fikk du med deg at Toralf Maurstad fylte 90år i går? Hva syns du om han? Ja, så det i en nettavis Jeg syntes han har gjort litt av en innsats for norsk film og scene. Helt fra han var en liten gutt @Lady liker du norsk film? Endret 25. november 2016 av minister-mio
Lady Skrevet 25. november 2016 #10648 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Ja, så det i en nettavis Jeg syntes han har gjort litt av en innsats for norsk film og scene. Helt fra han var en liten gutt @Lady liker du norsk film? Ja. @minister-mio Gjør du?
Gjest Nordavind Skrevet 25. november 2016 #10649 Skrevet 25. november 2016 18 minutter siden, calavi skrev: Nei, i grunn ikke Jeg tror jeg aldri har sendt bilde til noen andre enn gutter jeg har holdt på med/vært sammen med, så jeg må jo tydeligvis like personen godt og være litt småbetatt. @Nordavind Hvordan ser drømmejenta ut?@canacas Trener du ofte? Ingen bestemt drømmetype. Altså, kan falle for alle hårfarger og øyenfarger og kroppsfasonger. @calavi hvordan ser drømmemannen ut?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10650 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Ja. @minister-mio Gjør du? jepp @Lady favoritt?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10651 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: jepp @Lady favoritt? Hmm, syns engelen er veldig bra, men den er dyster da. Eller så liker jeg hodejegerne og Varg Veum filmene. @minister-mio Du da?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10652 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Hmm, syns engelen er veldig bra, men den er dyster da. Eller så liker jeg hodejegerne og Varg Veum filmene. @minister-mio Du da? Jeg syntes De dødes tjern er ganske bra @Lady hvilken dinosaur syntes du er kulest?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10653 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Jeg syntes De dødes tjern er ganske bra @Lady hvilken dinosaur syntes du er kulest? Den må jeg se. Hmm, vet ikke 🙈 @minister-mio Hva syns du om kongefamilien?
calavi Skrevet 25. november 2016 #10654 Skrevet 25. november 2016 21 minutter siden, canacas skrev: @calavi Hva liker du best å trene? Kan ikke skryte på meg at jeg trener så voldsomt mye... Jeg går mest turer og danser litt 17 minutter siden, Nordavind skrev: @calavi hvordan ser drømmemannen ut? Jeg har heller ikke et typisk utseende som jeg faller for, men i hodet mitt så har jeg alltid tenkt " høy og mørk", selv om det egentlig ikke spiller noen rolle. "@Nordavind Har du et godt forhold til familien? Har du stor familie? @canacas Leser du noen blogger? Hvis ja, hvilke? @Lady Hvilken serie følger du med på om dagen?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10655 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Den må jeg se. Hmm, vet ikke 🙈 @minister-mio Hva syns du om kongefamilien? jeg syntes konseptet kongefamilie er helt tåpelig, at man blir født til en rolle.. Men jeg syntes den kongefamilien vi har virker være ganske sympatiske mennesker da @Lady leser du Se & Hør?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10656 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, calavi skrev: Kan ikke skryte på meg at jeg trener så voldsomt mye... Jeg går mest turer og danser litt Jeg har heller ikke et typisk utseende som jeg faller for, men i hodet mitt så har jeg alltid tenkt " høy og mørk", selv om det egentlig ikke spiller noen rolle. "@Lady Hvilken serie følger du med på om dagen? Teen Mom og Geordie Shore @calavi Har du tips til noen gode serier?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10657 Skrevet 25. november 2016 3 minutter siden, minister-mio skrev: jeg syntes konseptet kongefamilie er helt tåpelig, at man blir født til en rolle.. Men jeg syntes den kongefamilien vi har virker være ganske sympatiske mennesker da @Lady leser du Se & Hør? Nei 🙈 @minister-mio Har du et godt kjendtistips du kunne fått betalt for?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10658 Skrevet 25. november 2016 14 minutter siden, Lady skrev: Nei 🙈 @minister-mio Har du et godt kjendtistips du kunne fått betalt for? nei, det tror jeg ikke jeg har altså. @Lady har du? Og siden jeg vet at hvis du har det skriver du det ikke her: pm?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10659 Skrevet 25. november 2016 3 minutter siden, minister-mio skrev: nei, det tror jeg ikke jeg har altså. @Lady har du? Og siden jeg vet at hvis du har det skriver du det ikke her: pm? Jaaa, flere @minister-mio Hvor nysgjerrig ble du nå?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10660 Skrevet 25. november 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Jaaa, flere @minister-mio Hvor nysgjerrig ble du nå? Siden jeg var føre var med å be om pm, kan vi si rimelig nysgjerrig @Lady ser du på sjakk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå