minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10681 Skrevet 25. november 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Nei @minister-mio Liker du McDonalds? nei @Lady hvor ofte lager du varmmat bare til deg selv?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10682 Skrevet 25. november 2016 4 minutter siden, minister-mio skrev: nei @Lady hvor ofte lager du varmmat bare til deg selv? Alltid! Jeg elsker varmmat. Må ha middag hver dag 😊 @minister-mio Ble det noe black friday shopping k dag?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10683 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Alltid! Jeg elsker varmmat. Må ha middag hver dag 😊 @minister-mio Ble det noe black friday shopping k dag? nei, det ble ikke det ass.. @Lady hva er den beste enmannsmiddagen du lager deg?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10684 Skrevet 25. november 2016 5 minutter siden, minister-mio skrev: nei, det ble ikke det ass.. @Lady hva er den beste enmannsmiddagen du lager deg? Hmm, lager meg alt mulig. Klarer ikke bestemme meg 🙈 Kylling med risotto er fks kjempe godt. @minister-mio Er du glad i asiatisk mat?
Dr. A. Kula Skrevet 25. november 2016 #10685 Skrevet 25. november 2016 (endret) Og får jeg ingen av dere kjekke, flotte, danseglade og elegante damer med meg på parketten, må jeg vel prøve noe a la dette (linkene "stjålet" fra Hvor er Hoppetaujenta tråden) Endret 25. november 2016 av Dr. A. Kula 1
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10686 Skrevet 25. november 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Hmm, lager meg alt mulig. Klarer ikke bestemme meg 🙈 Kylling med risotto er fks kjempe godt. @minister-mio Er du glad i asiatisk mat? jepp @Lady hvor mange byer har du bodd i?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10687 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: jepp @Lady hvor mange byer har du bodd i? To @minister-mio Hvilke land kunne du ønske du var oppvokst i?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10688 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: To @minister-mio Hvilke land kunne du ønske du var oppvokst i? Norge @Lady har du begynt på julegavene?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10689 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Norge @Lady har du begynt på julegavene? Ja. @minister-mio Bruker du dyr hudpleie eller syns du det er tull?
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10690 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Ja. @minister-mio Bruker du dyr hudpleie eller syns du det er tull? Det bruker jeg ikke, men vil ikke si det er tull @Lady er du mest rebell eller regelrytter?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10691 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Det bruker jeg ikke, men vil ikke si det er tull @Lady er du mest rebell eller regelrytter? Kan være begge deler. @minister-mio Har du noen gang vært skikkelig flau over familie eller venner?
calavi Skrevet 25. november 2016 #10692 Skrevet 25. november 2016 2 timer siden, Lady skrev: @calavi Har du tips til noen gode serier? Det spørs litt på hva du liker? Kan absolutt anbefale Westworld i hvert fall, om du den sjangeren. 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Hva sier du @calavi, ser du danser- du og meg på julebordet? Om du leder an så er jeg absolutt med! Jeg vet ikke hvor flink jeg hadde vært, men fordi jeg digger stilen så skulle jeg knotet meg gjennom det. Også elsker jeg sangen! @Lady Du må spise én matrett hver dag i ett år. Hvilken matrett velger du? @Dr. A. KulaTror du vi hadde sett like stilige ut som de i videoen? 1
calavi Skrevet 25. november 2016 #10693 Skrevet 25. november 2016 1 time siden, minister-mio skrev: Å bli enke var i overkant brutalt, så ja det @Lady har du tapt deg litt på spørsmålsfronten syntes du? @minister-mio da, dette har ikke jeg fått med meg i det hele tatt Jeg vet ikke helt hva mer jeg skal si, for det er jo rett og slett helt forferdelig.. 1
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10694 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, calavi skrev: @minister-mio da, dette har ikke jeg fått med meg i det hele tatt Jeg vet ikke helt hva mer jeg skal si, for det er jo rett og slett helt forferdelig.. takk for klem, enig i at det er forferdelig, jeg trengte han her hos meg 1
calavi Skrevet 25. november 2016 #10695 Skrevet 25. november 2016 6 minutter siden, minister-mio skrev: takk for klem, enig i at det er forferdelig, jeg trengte han her hos meg Det skjønner jeg så alt for godt.. Det er jo "meningen" man skal bli gamle og grå sammen, ikke at man skal bli enke i tjueårene... 1
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10696 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, calavi skrev: Det skjønner jeg så alt for godt.. Det er jo "meningen" man skal bli gamle og grå sammen, ikke at man skal bli enke i tjueårene... ja jeg vet! drittliv
Dr. A. Kula Skrevet 25. november 2016 #10697 Skrevet 25. november 2016 (endret) 16 minutter siden, calavi skrev: Det spørs litt på hva du liker? Kan absolutt anbefale Westworld i hvert fall, om du den sjangeren. Om du leder an så er jeg absolutt med! Jeg vet ikke hvor flink jeg hadde vært, men fordi jeg digger stilen så skulle jeg knotet meg gjennom det. Også elsker jeg sangen! @Lady Du må spise én matrett hver dag i ett år. Hvilken matrett velger du? @Dr. A. KulaTror du vi hadde sett like stilige ut som de i videoen? Klart vi hadde, du i prinsessekjole og lange hansker, jeg i smoking, lakksko og kappe. @calavi tror du de andre blir misunnelige på oss? Og en kveldsklem til @minister-mio fra meg.også. Jeg måtte nok lånt bort plassen din, calavi, til m-m en dans eller to også. Tror dere ikke det? Endret 25. november 2016 av Dr. A. Kula
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10698 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Klart vi hadde, du i prinsessekjole og lange hansker, jeg i smoking, lakksko og kappe. @calavi tror du de andre blir misunnelige på oss? Og en kveldsklem til @minister-mio fra meg.også. Jeg måtte nok lånt bort plassen din, calavi, til m-m en dans eller to også. Tror dere ikke det? Kveldsklemmen blir så veldig gjengjeldt når den kommer fra @Dr. A. Kula. Dansing er det så som så med 1
Dr. A. Kula Skrevet 25. november 2016 #10699 Skrevet 25. november 2016 Både klem og dansing er bare et tilbud, ingen tvang eller forpliktelser. Bare noe jeg vil gi for å glede, men det er selvsagt du som bestemmer hva du vil ta i mot. Du skal selvsagt ikke måtte danse om du ikke vil. Da kan du heller få en ekstra klem
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10700 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Både klem og dansing er bare et tilbud, ingen tvang eller forpliktelser. Bare noe jeg vil gi for å glede, men det er selvsagt du som bestemmer hva du vil ta i mot. Du skal selvsagt ikke måtte danse om du ikke vil. Da kan du heller få en ekstra klem tusen takk kompis. Ønsker deg en så god helg som mulig :klemme: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå