Byjenta! Skrevet 26. november 2016 #10761 Skrevet 26. november 2016 23 timer siden, Moonwalker skrev: Jeg har ikke noen spesielle jeg har pekt meg ut. Har allerede god kontakt med en håndfull, men blir da gjerne kjent med flere @Byjenta! Hvilken form har øyenbrynene dine? Er du nøye på stell av brynene? Vanskelig å beskrive form akkurat. hehe, tykkere ytters og tynnere innover iallefall. Vil si jeg er nøye på stell av brynene ja. Er du? @Moonwalker Er du en festete person?
Byjenta! Skrevet 26. november 2016 #10762 Skrevet 26. november 2016 18 timer siden, Coronas skrev: Jeg elsker å pakke inn gavene mine selv. Da setter jeg på julemusikk og synger med. Men det som gir max julestemning er når det er snø ute og man går i julegaten for å handle inn gaver. Ta en gløgg og smultering for det er luktene som er i byen akkurat da Julen var den beste tiden jeg visste da jeg var barn og når min sønn var liten, nå er det ikke sånn stas lengre. Men jeg baker litt, kan lage eggelikør og pynter rundt omkring hihi. @Byjenta! Hva får deg i julestemning? Høres bra ut! Lukten av den sprengte ribba, den gir meg vann i munnen og julestemning. Ellers er det julegatene, pakke in gaver, julemusikk, være med familien. På lille julaften når familien min samles til å spise grøt med nisseluer og alt, da gir deg julestemning. Og er ikke så glad i snø, men rett før jul kan vi jo få litt snø. Ellers når man pynter opp hjemme. Nå skal vi feire med min familie og min kjære sin familie annenhvert år. Er med min i år. @Coronas Er du en ærlig person? Altså, pleier du si rett ut hva du mener?
Dr. A. Kula Skrevet 26. november 2016 #10763 Skrevet 26. november 2016 11 timer siden, EpleDrue skrev: Siste håp for menneskeheten forsvant da Black Friday kom til Norge. Trenger jeg si noe mer? @calavi Hadde du slått til noen for å få 1 par gratis sko under Black Friday om dere begge kranglet om samme par? Som oftest 1 gang i uken. Noen ganger hver dag. Hva med deg, @canacas? Den må kjøpes, @applestories! Vi skulle jo ha matchende antrekk i år! Jeg kysser meg selv i speglet hver morgen, tells det? @pika Har du noen gang blitt fortalt at du er en dårlig kysser? For noen uker siden. Hva med deg? 5. Du da @Lady? En venninne sa senest på tirsdag at hun skulle melde meg på til 2017 sesongen. Og at dersom ikke engang ekspertene klarte å matche meg med noen, da var alt håp ute. @toothfairy Tror du jeg hadde klart meg fint i det programmet? Nei, skal se den på søndag! Thriller er bra. @Coronas Shoppet du under Black Friday? Selvfølgelig holder jeg deg med selskap! Jeg fikk ikke noe invitasjon til noe julebord, så nei. Jeg er selvfølgelig opptatt nå når de innser at de glemte meg.@Dr. A. Kula Synes du @incognita burde arrangere fotballturnering for Kvinneguiden? Og skal vi evt være på samme lag da? Har ikke spist snop i dag! Hallo, klokken er 01:50.. @incognita Hvilken dag er din favorittdag? Selvsagt må vi ha en KG fotballturnering. Men den kan vente til våren eller sommeren. Spiller ALLTID i bare skjorts (ikke bukse), så tempen kan med fordel være ok. Er du sikker du vil ha en halv-gammel, halv-feit kondisjonstrening spiller på ditt lag? (er alltid full innsats i maks 10 min, så blir det tungt) @EpleDrue hvilken posisjon ville du plassert meg i om jeg var på ditt lag, og hvor ville du jeg skulle vært om jeg spilte på motsatt lag (reservebenken er IKKE en posisjon!) Forventer forøvrig fulltid oppdatering i FPL tråden etter helgens runde) 12 timer siden, minister-mio skrev: tusen takk kompis. Ønsker deg en så god helg som mulig :klemme: @minister-mio om du orker og vil, kan du fortelle om ditt beste minne med din mann? 12 timer siden, incognita skrev: Nei Det vil jeg ikke si, men hun er som eieren sin - er lita og hissig frøken @Fox Mulder Beste julekaken? @calavi Planlegger du først at du skal på kino, også velger du film deretter, eller går du på kino for å se filmer du har bestemt deg for å se på forhånd? @minister-mio Hvor bra har dagen vært, skala fra 1 - 10 ? @Dr. A. Kula Blir det cup på deg i år? @Lady Hvilken størrelse er tøflere du kjøpte i dag? Self, er godt under 2 millionersplassen, og skal høyere opp innen runde 17. Du da @incognita er det serien eller cupen som blir viktigst? 13 minutter siden, Moonwalker skrev: Egentlig ikke @Dr. A. Kula har du vært på trolltunga? Nei, men kunne godt tenkt meg det.Kanskje et mål for 2017! Har du andre flotte vandremål/-turer å anbefale, @Moonwalker?
Byjenta! Skrevet 26. november 2016 #10764 Skrevet 26. november 2016 17 timer siden, toothfairy skrev: Absolutt. Kommer nok til å se første episode i helgen:) elsker den serien. Topp 3 må være reinsdyrstek, finnbiff og sushi. Og en ordentlig hjemmelaget pasta carbonara. Ops, ble fire:) liker det meste av matretter men takler ikke cottage cheese og bernaisesaus. Og kyllingfilet er ganske småkjipt, smaker jo ingen ting nesten. Hvilken extra tyggis er favoritten din @Byjenta!? Orange flavor. Er vel min favoritt tror jeg Din da? @toothfairy Har du blogg?
Gjest canacas Skrevet 26. november 2016 #10765 Skrevet 26. november 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: Introvert og egentlig ganske utadvendt. Jeg liker å være med folk og å bli kjent med nye, men må ha egentid for å samle energi til å være med folk. @canacas når hadde du sist overnattingsbesøk? Hadde nevøen på 5 på overnatting for noen helger siden, det var veldig kos @Moonwalker Har du spennende planer for resten av helgen? @Nordavind Ble det jazzing med gutta i går?
annebanane Skrevet 26. november 2016 #10766 Skrevet 26. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 26.11.2016 den 13.07): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Gjest Fox Mulder Skrevet 26. november 2016 #10767 Skrevet 26. november 2016 14 timer siden, incognita skrev: Nei @Fox Mulder Beste julekaken? Denne
minister-mio Skrevet 26. november 2016 #10768 Skrevet 26. november 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @minister-mio om du orker og vil, kan du fortelle om ditt beste minne med din mann? Selv om de beste minnene egentlig er hverdagen vi hadde sammen, komme hjem fra jobb og lage middag sammen og sånn er det kjært minne en ang vi var på hotellferie i en storby. Vi skulle ordne oss for å dra ut på kvelden, men endte med å sitte i badekaret hele natten og bare snakke og tulle og fjase. Tiden bare fløy noen ganger når vi var sammen. Godt spørsmåål egentlig, det var godt å tenke på den gangen nå. @Dr. A. Kula hva syntes du om rap? 1
Gjest Nordavind Skrevet 26. november 2016 #10769 Skrevet 26. november 2016 1 time siden, canacas skrev: Hadde nevøen på 5 på overnatting for noen helger siden, det var veldig kos @Moonwalker Har du spennende planer for resten av helgen? @Nordavind Ble det jazzing med gutta i går? Tok bare noen øl med en venn rolig kveld. Men merket det på treningen i dag, huff... @canacas hva driver du med denne lørdagen?
Dr. A. Kula Skrevet 26. november 2016 #10770 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Selv om de beste minnene egentlig er hverdagen vi hadde sammen, komme hjem fra jobb og lage middag sammen og sånn er det kjært minne en ang vi var på hotellferie i en storby. Vi skulle ordne oss for å dra ut på kvelden, men endte med å sitte i badekaret hele natten og bare snakke og tulle og fjase. Tiden bare fløy noen ganger når vi var sammen. Godt spørsmåål egentlig, det var godt å tenke på den gangen nå. @Dr. A. Kula hva syntes du om rap? Jeg vet så inderlig vel selv hvor lett andre unngår å spørre om de kjære vi ikke har rundt oss lenger, og det blir sjeldnere ettersom tiden går. Har selv grått og hatt en treg start i dag. Så flott minne, han høres ut som en skikkelig match til deg. Så godt at spørsmålet ble en positiv opplevelse (slik jeg håpet) og ikke bare salt i såret.  Hører dere dette alle sammen! Ikke vær redd for å snakke om de vi har mistet! @minister-mio snakker vi ufine bord(u)vaner eller musikk nå? 1
minister-mio Skrevet 26. november 2016 #10771 Skrevet 26. november 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @minister-mio snakker vi ufine bord(u)vaner eller musikk nå? musikk!
minister-mio Skrevet 26. november 2016 #10772 Skrevet 26. november 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:  Hører dere dette alle sammen! Ikke vær redd for å snakke om de vi har mistet! jaa! Dette kan ikke sies ofte nok eller høyt nok (med ropert)! 1
Gjest canacas Skrevet 26. november 2016 #10773 Skrevet 26. november 2016 2 minutter siden, Nordavind skrev: Tok bare noen øl med en venn rolig kveld. Men merket det på treningen i dag, huff... @canacas hva driver du med denne lørdagen? Akkurat nå spekulerer jeg i hva jeg skal finne på, så har ikke noe godt svar helt enda @Nordavind Hva trener du?
minister-mio Skrevet 26. november 2016 #10774 Skrevet 26. november 2016 10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg vet så inderlig vel selv hvor lett andre unngår å spørre om de kjære vi ikke har rundt oss lenger, og det blir sjeldnere ettersom tiden går. Har selv grått og hatt en treg start i dag. Føler det var så mange lag i innlegget ditt, så tredje gang jeg siterer nå. :klem: jeg er alltid bare en pm unna! 1
Gjest Nordavind Skrevet 26. november 2016 #10775 Skrevet 26. november 2016 42 minutter siden, canacas skrev: Akkurat nå spekulerer jeg i hva jeg skal finne på, så har ikke noe godt svar helt enda @Nordavind Hva trener du? Er glad i kampsport:) @Dr. A. Kula er du en sløyfeekspert?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #10776 Skrevet 26. november 2016 16 minutter siden, Nordavind skrev: Er glad i kampsport:) @Dr. A. Kula er du en sløyfeekspert? Har du brukt kampsport til å beskytte deg selv? Anonymkode: 8b60e...788
Gjest Nordavind Skrevet 26. november 2016 #10777 Skrevet 26. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du brukt kampsport til å beskytte deg selv? Anonymkode: 8b60e...788 Heldigvis ikke. Eller, veldig lenge siden. Men ikke noe alvorlig
Coronas Skrevet 26. november 2016 #10778 Skrevet 26. november 2016 4 timer siden, Byjenta! skrev: Høres bra ut! Lukten av den sprengte ribba, den gir meg vann i munnen og julestemning. Ellers er det julegatene, pakke in gaver, julemusikk, være med familien. På lille julaften når familien min samles til å spise grøt med nisseluer og alt, da gir deg julestemning. Og er ikke så glad i snø, men rett før jul kan vi jo få litt snø. Ellers når man pynter opp hjemme. Nå skal vi feire med min familie og min kjære sin familie annenhvert år. Er med min i år. @Coronas Er du en ærlig person? Altså, pleier du si rett ut hva du mener? Det kommer an på hva det er. USA sitt valg holder jeg for meg selv, det samme mitt valg av parti i Norge. Politikk og religion holder jeg for meg selv Har opplevd å fortelle en person på en fest hva jeg stemte på og mannen angrep meg nesten Typen og en kompis måtte kaste han ut. Hadde ikke diskutert med fyren en gang. Noen er litt mental i hodet Men jeg er en veldig ærlig person. Jeg bare sier ikke alt, med "ingen komentar" @Byjenta! Har du noen gang lyget for å oppnå akkurat det du ønsker deg eller en situasjon der du fikk som du ville ved å lyge?
Dr. A. Kula Skrevet 26. november 2016 #10779 Skrevet 26. november 2016 1 time siden, minister-mio skrev: musikk! Er ikke favorittsanger, men det finnes en del bra også der. Men sliter ofte med å få med tekstene. Takk for klemmen, noen ganger gjør det ekstra godt. @minister-mio vil du si at "Ice, Ice, Baby" med Vanilla Ice hører inn under rap sjangeren. (mener den ble putta der da den kom ut) 1 time siden, Nordavind skrev: Er glad i kampsport:) @Dr. A. Kula er du en sløyfeekspert? Ingen ekspert, men behersker å knytte en sløyfe på lik linje med å knytte slips. Og synes det er litt ekstra stilig. @Nordavind enkel eller dobbel Windsor?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #10780 Skrevet 26. november 2016 @Ajax Hvor gammel føler du deg mentalt? Anonymkode: 8b60e...788
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå