AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #10801 Skrevet 26. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Haha, tror du jeg svarer en AB du a! Ja, det gjorde du akkurat nå. Anonymkode: 547a1...c46 2
Byjenta! Skrevet 26. november 2016 #10802 Skrevet 26. november 2016 5 timer siden, Coronas skrev: Det kommer an på hva det er. USA sitt valg holder jeg for meg selv, det samme mitt valg av parti i Norge. Politikk og religion holder jeg for meg selv Har opplevd å fortelle en person på en fest hva jeg stemte på og mannen angrep meg nesten Typen og en kompis måtte kaste han ut. Hadde ikke diskutert med fyren en gang. Noen er litt mental i hodet Men jeg er en veldig ærlig person. Jeg bare sier ikke alt, med "ingen komentar" @Byjenta! Har du noen gang lyget for å oppnå akkurat det du ønsker deg eller en situasjon der du fikk som du ville ved å lyge? Skjønner Nei, det har jeg aldri gjort. Har du? @Coronas ofte på kino?
Byjenta! Skrevet 26. november 2016 #10803 Skrevet 26. november 2016 9 timer siden, Moonwalker skrev: Er ikke så veldig festete. Såmn 50/50. Tar meg en i ny ne. I perioder kan det bli litt oftere da hverdagen min ikke er fast. Stort sett den mest edru personen siden jeg tåler så mye, men ofte en av de siste som reiser hjem @Byjenta! hva drikker du vanligvis på fest? Jeg fester så og si aldri. Men da blir det vel smirnoff ice, cider, breezer, eller noe bacardi razz eller noe slikt @Moonwalker Noe alkohol du ikke liker?
AgentFassbender Skrevet 26. november 2016 #10804 Skrevet 26. november 2016 #Alle Hvorfor lar dere følelsene komme først når dere er i en diskusjon? Det er med fakta, og ikke følelser man vinner en diskusjon. Og finnes det admins her?? Udugelige i så fall.
annebanane Skrevet 26. november 2016 #10805 Skrevet 26. november 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 26.11.2016 den 23.33): Endret 18. september 2025 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 26. november 2016 #10806 Skrevet 26. november 2016 9 timer siden, Moonwalker skrev: Svært lite spennende. Jobb og eksamen frem til mandag Stikker kanskje på en julegreie i byen før jobb i kveld. Får se! @canacas hva med deg? Hva har du gjort så langt i helgen? Glemte jeg å svare?!?! Jeg har trent, sovet, så trent, hengt med en venninne, pratet en for lang samtale på en for varm telefon, sett film(er) og skal straks sove Skulle vært en tur på stan, men det ble kansellert og det er egentlig greit (liker ikke fulle folk) @Moonwalker Ferdig på jobb for kvelden? Var du på julegate (eller hva det er) åpning i spikersuppa? Fått masse snaps derfra i dag
Gjest canacas Skrevet 26. november 2016 #10807 Skrevet 26. november 2016 Noen flere jeg har glemt å svare?
annebanane Skrevet 26. november 2016 #10808 Skrevet 26. november 2016 (endret) canacas skrev (På 26.11.2016 den 23.40): Endret 18. september 2025 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #10809 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Blir glemt av alle, tydeligvis Nettopp startet på jobb for kvelden.. Nei, jeg har ikke vært i åpning i spikersuppa. Litt for langt å reise for bare juleby/gateåpning Men snaps hadde gjort seg! @canacas Hva er det styggeste plagget du eier? Jeg har da ingen stygge klær, så motebevisst og business-minded som jeg er Må bli morgenkåpa mi, den er lilla med store hvite prikker og fluffy og god, men snart på vei til å stikke av Får ønske meg en ny til jul @Moonwalker Er du et nattmenneske? Eller syns du det er litt leit å være oppe og på jobb nå som mange andre går og legger seg? Anonymkode: 9882d...2f3
Gjest canacas Skrevet 26. november 2016 #10810 Skrevet 26. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har da ingen stygge klær, så motebevisst og business-minded som jeg er Må bli morgenkåpa mi, den er lilla med store hvite prikker og fluffy og god, men snart på vei til å stikke av Får ønske meg en ny til jul @Moonwalker Er du et nattmenneske? Eller syns du det er litt leit å være oppe og på jobb nå som mange andre går og legger seg? Anonymkode: 9882d...2f3 Jeg har da ingen stygge klær, så motebevisst og business-minded som jeg er Må bli morgenkåpa mi, den er lilla med store hvite prikker og fluffy og god, men snart på vei til å stikke av Får ønske meg en ny til jul @Moonwalker Er du et nattmenneske? Eller syns du det er litt leit å være oppe og på jobb nå som mange andre går og legger seg?
Gjest incognita Skrevet 26. november 2016 #10811 Skrevet 26. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har da ingen stygge klær, så motebevisst og business-minded som jeg er Må bli morgenkåpa mi, den er lilla med store hvite prikker og fluffy og god, men snart på vei til å stikke av Får ønske meg en ny til jul @Moonwalker Er du et nattmenneske? Eller syns du det er litt leit å være oppe og på jobb nå som mange andre går og legger seg? Anonymkode: 9882d...2f3 Avslørt!!!
annebanane Skrevet 26. november 2016 #10812 Skrevet 26. november 2016 (endret) canacas skrev (På 27.11.2016 den 0.00): Endret 18. september 2025 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 26. november 2016 #10813 Skrevet 26. november 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Avslørt!!! Jeg vil helst ikke at du-vet-hvem noensinne siterer meg IGJEN, ellers ville jeg LETT skrevet med eget brukernavn. Men katta er ute av sekken. He is a douche, og han veit jeg mener det
Gjest canacas Skrevet 26. november 2016 #10814 Skrevet 26. november 2016 Akkurat nå, Moonwalker skrev: Jeg er vanligvis et nattmenneske, så å jobbe litt natt når det byr seg synest jeg bare er hyggelig meeeen akkurat i dag skulle jeg gjerne vært hjemme i sengen for å få meg litt etterlengtet søvn @canacas kan du spille et instrument og to? Kan nesten spille på slurva! Ellers er jeg ikke så instrumental nei. @Moonwalker Er du flink til å synge?
Gjest incognita Skrevet 26. november 2016 #10815 Skrevet 26. november 2016 11 minutter siden, canacas skrev: Jeg vil helst ikke at du-vet-hvem noensinne siterer meg IGJEN, ellers ville jeg LETT skrevet med eget brukernavn. Men katta er ute av sekken. He is a douche, og han veit jeg mener det Da er vi to. Som mener det altså.
Dr. A. Kula Skrevet 26. november 2016 #10816 Skrevet 26. november 2016 På 25.11.2016 den 18.10, toothfairy skrev: Vi flyr! Hvem flyr vi med @Dr. A. Kula? Med mindre andre melder seg frivillig som vert. Penthouse på Tjuvholmen trumfer mine 60 kvadrat lizzm. "Der det er hjerterom er det husrom" - som Sjonkel Rolf sier. Og har de vindeltrapp på Tjuvholmen da? Er jo bare å sove ut på nattoget hjem igjen. @toothfairy når tok du toget sist? På 25.11.2016 den 20.03, canacas skrev: Haha, nei faktisk ikke. Min gamle far (som for lengst har passert 70) elsker musikk, så jeg ville ikke blitt overrasket. Kanskje overrasket om han kunne sangene da Mørk dress på julebordet, men du tar vel kappen på? @Dr. A. Kula Hva er din favoritt JB sang? Det har gradvis bygget seg opp en viss skrekk for fly etterhvert som jeg har blitt eldre. Vet ikke helt hvorfor. Men flyr læll @Nordavind Er du impulsiv og fryktløs? http://www.dresskoder.no/mork-dress/index.html Da vet alle hva de skal ha på seg. Kappe og sløyfe burde være innafor. Kan ingen JB sanger, ikke på tittel i hvertfall, men nok hørt flere av de. Har jo døtre (og hun ene skal jo gå). @canacas ser du på meg som like gammel som faren din nå? (Jeg er altså IKKE det) På 25.11.2016 den 20.15, calavi skrev: <...> Ja, hørt en del av Gary Moore, ja Ikke det jeg pleier å sette på selv, men han har noen sanger jeg liker ganske godt. Om du kjører sløyfe så kan jeg stille med hansker, ja! @incognita Hvilken rase er hunden din? @Dr. A. Kula Norges beste komiker? @canacas Hva var det siste du lo av? @Lady Du skal kose deg hjemme med god mat, drikke og snacks. Hva kjøper du inn? Ble litt usikker om dresskoden tillater hansker, men vi gir litt f... (bare ikke fortell @canacas) Tenker det må bli Rolf Wesenlund, Hege Skøyen, Kjersti Holmen, Espen Eckbo og Kristian Valen. Og mange flere. Vanskelig å velge. Hvem er din favoritt, @calavi 9 timer siden, Moonwalker skrev: Egentlig det meste på vestlandet Er ikke sæ veldig kjent i fjellene utenom i mitt hjemområde, altså. @Dr. A. Kula hva er det høyeste fjellet du har vært på? <...> Har vel aldri vært på typisk topptur, og alpene har jeg bare kjørt gjennom i tunnel, blir ikke så høyt det heller. Så det vet jeg ikke. @Moonwalker hva er den lengste tunnelen du har kjørt i, og hvor lang er den? @pika fornøyd med status i FPL nå halvspilt runde 13?
annebanane Skrevet 26. november 2016 #10817 Skrevet 26. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 27.11.2016 den 0.40): Endret 18. september 2025 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 26. november 2016 #10818 Skrevet 26. november 2016 5 minutter siden, Moonwalker skrev: Lærdalstunellen. Den er da litt over 24km. @Dr. A. Kula pleier du også telle kilometrene gjennom lengre tuneller? Ikke noe særlig, men jeg synger likevel! @canacas Har du vært modell før? Ja, må jo telle hvor langt vi er kommet og hvor langt det er igjen. @Moonwalker sjekker du moh/muh i tunneller og på stasjoner (tog/t-bane)?
Gjest canacas Skrevet 26. november 2016 #10819 Skrevet 26. november 2016 14 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: "Der det er hjerterom er det husrom" - som Sjonkel Rolf sier. Og har de vindeltrapp på Tjuvholmen da? Er jo bare å sove ut på nattoget hjem igjen. @toothfairy når tok du toget sist? http://www.dresskoder.no/mork-dress/index.html Da vet alle hva de skal ha på seg. Kappe og sløyfe burde være innafor. Kan ingen JB sanger, ikke på tittel i hvertfall, men nok hørt flere av de. Har jo døtre (og hun ene skal jo gå). @canacas ser du på meg som like gammel som faren din nå? (Jeg er altså IKKE det) Ble litt usikker om dresskoden tillater hansker, men vi gir litt f... (bare ikke fortell @canacas) Tenker det må bli Rolf Wesenlund, Hege Skøyen, Kjersti Holmen, Espen Eckbo og Kristian Valen. Og mange flere. Vanskelig å velge. Hvem er din favoritt, @calavi Har vel aldri vært på typisk topptur, og alpene har jeg bare kjørt gjennom i tunnel, blir ikke så høyt det heller. Så det vet jeg ikke. @Moonwalker hva er den lengste tunnelen du har kjørt i, og hvor lang er den? @pika fornøyd med status i FPL nå halvspilt runde 13? Haha, nei! Ingen er så gamle som gammern min @Dr. A. Kula hvor gammel er du?
Dr. A. Kula Skrevet 27. november 2016 #10820 Skrevet 27. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Haha, nei! Ingen er så gamle som gammern min @Dr. A. Kula hvor gammel er du? @canacas vil du gjette først?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå