Gjest canacas Skrevet 27. november 2016 #10841 Skrevet 27. november 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Det kan jo være,... eller ikke. Johnson?? 58 minutter siden, EpleDrue skrev: Law abiding citizen. For 10ende gang. Like bra hver gang. @canacas Hvordan har din helg vært? Helgen ble ikke helt som planlagt, men den ble bra likevel. Er fornøyd @EpleDrue Har du måttet skifte på senga i dag?
Gjest EpleDrue Skrevet 27. november 2016 #10842 Skrevet 27. november 2016 20 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Har du måttet skifte på senga i dag? Nei, det måtte jeg ikke da jeg ikke sov hjemme i natt. @canacas Hva blir det til middag i dag?
applestories Skrevet 27. november 2016 #10843 Skrevet 27. november 2016 54 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg fikser bjeller på genseren så er vi like kule! Hvem kjøpte du gaven til? Jeg må kjøpe 11 gaver. Det er 11 for mange for min ukreative sjel. @applestories Har du følgt med på sjakk? Foreldre og min lille niese. Ikke helt sikker på den ene til pappa etter å ha lest manualen, vi får se. Elsker julegaver, men hater det med å komme på noe som folk trenger, ønsker, er nyttig, ikke bare blir stuet bort et sted. Skulle ønske jeg klarte å bare ta det første og beste og tenke "så fiiin, den vil de heeelt sikkert ha". Har ikke fulgt med på sjakk, men det er jo umulig å ikke få med seg hva som skjer. Får håpe han vinner så vi kan fokusere på det som virkelig er viktig; Håndball EM! @EpleDrue Får du også adventsfølelse av håndball?
Gjest canacas Skrevet 27. november 2016 #10844 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Nei, det måtte jeg ikke da jeg ikke sov hjemme i natt. @canacas Hva blir det til middag i dag? Smart move! I dag blir det laks i en eller annen fasong @EpleDrue Er du i ferd med å bli veganer?
Gjest EpleDrue Skrevet 27. november 2016 #10845 Skrevet 27. november 2016 7 minutter siden, applestories skrev: Foreldre og min lille niese. Ikke helt sikker på den ene til pappa etter å ha lest manualen, vi får se. Elsker julegaver, men hater det med å komme på noe som folk trenger, ønsker, er nyttig, ikke bare blir stuet bort et sted. Skulle ønske jeg klarte å bare ta det første og beste og tenke "så fiiin, den vil de heeelt sikkert ha". Har ikke fulgt med på sjakk, men det er jo umulig å ikke få med seg hva som skjer. Får håpe han vinner så vi kan fokusere på det som virkelig er viktig; Håndball EM! @EpleDrue Får du også adventsfølelse av håndball? Var mye enklere før når alt foreldre ønsket seg var snille barn. Jeg kan ikke sjakk, men jeg synes det er spennende når en nordmann kan vinne noe! Håper han får det til. Jeg får absolutt adventsfølelse av håndball, og jeg gleder meg kjempemye til håndball-EM! @applestories Hvem blir vår (Norges) største konkurrent under årets EM? 6 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Er du i ferd med å bli veganer? Jeg? Veganer? Haha! Jeg er alt for glad i melk, egg og laks til å bli veganer. En ting er vegetarianer, men veganer kunne jeg aldri blitt. Svaret er nei. @canacas Har du ofte kjøttfri mandag?
Gjest canacas Skrevet 27. november 2016 #10846 Skrevet 27. november 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Var mye enklere før når alt foreldre ønsket seg var snille barn. Jeg kan ikke sjakk, men jeg synes det er spennende når en nordmann kan vinne noe! Håper han får det til. Jeg får absolutt adventsfølelse av håndball, og jeg gleder meg kjempemye til håndball-EM! @applestories Hvem blir vår (Norges) største konkurrent under årets EM? Jeg? Veganer? Haha! Jeg er alt for glad i melk, egg og laks til å bli veganer. En ting er vegetarianer, men veganer kunne jeg aldri blitt. Svaret er nei. @canacas Har du ofte kjøttfri mandag? Nei, det holder jeg ikke helt styr på. @EpleDrue Hva er beste dagen derpå mat?
Dr. A. Kula Skrevet 27. november 2016 #10847 Skrevet 27. november 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Røde epler er nok favoritten. @pika Liker du kombinasjonen av epler og druer? Vil ikke gi deg frekke bilder i hodet så vi dropper det der. @incognita Hva blir det til middag i kveld? Law abiding citizen. For 10ende gang. Like bra hver gang. @canacas Hvordan har din helg vært? Black Friday er ikke noe for meg. Kaos og frekke mennesker unngår jeg så mye som jeg kan. @Coronas Hva skal du kjøpe i julegave til din nye "venn"? Næh. @Moonwalker Ukens terningkast? Høydepunkt? Skuffelser? Du kan være midtbanespiller. Regner med vi må spille mot kvinner, så kondis trenger vi ikke. Ikke målvakt heller! Skulle du vært på motstanders lag, burde nok din posisjon være forsvar. Hvem av damene burde vi ha på vårt lag, @Dr. A. Kula? Tenker vi måtte ha de damene som er best å feste med etterpå. Ikke så viktig om vi taper (skjer jo aldri uansett :nigo:), men festen etterpå må bli bra! Satte du meg i forsvar på motstanderlaget fordi du frykter mine spisskvaliteter, eller fordi du mener det da blir lett å bryte gjennom forsvaret. @EpleDrue? 1 time siden, Adara skrev: Jaa, det gjorde jeg vel, gjorde ikke du? Er det TV-serien brødrene dal eller firmaet? @Dr. A. Kula Er butikkene åpne idag ? KLM er en kjent forkortelse for komikertrioen som står bak/er Brødrene Dal (TV-serien). Navnene skrev jeg sist. Hvilken av Brødrene Dal seriene var/er den beste, @Adara? 1 time siden, canacas skrev: Johnson?? Helgen ble ikke helt som planlagt, men den ble bra likevel. Er fornøyd @EpleDrue Har du måttet skifte på senga i dag? Har skrevet før i tråden at jeg er født i årtiet (ikke nødvendigvis året) med månelandingen, men er ikke nådd rundt tall (L) enda. @canacas hvor gammel (ung) trodde du egentlig jeg er?
annebanane Skrevet 27. november 2016 #10848 Skrevet 27. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 27.11.2016 den 3.02): Endret 15. januar 2023 av annebanane
calavi Skrevet 27. november 2016 #10849 Skrevet 27. november 2016 På 26.11.2016 den 0.47, incognita skrev: @calavi Planlegger du først at du skal på kino, også velger du film deretter, eller går du på kino for å se filmer du har bestemt deg for å se på forhånd? Stort sett så drar jeg på kino fordi jeg vil se en bestemt film, men det hender fra tid til annen at jeg får lyst til å dra på kino uavhengig av hva som går. På 26.11.2016 den 1.48, EpleDrue skrev: @calavi Hadde du slått til noen for å få 1 par gratis sko under Black Friday om dere begge kranglet om samme par? Nei, absolutt ikke. Jeg hadde aldri havnet i den situasjonen at jeg hadde kranglet om et par sko en gang. Sånt gidder jeg ikke... På 26.11.2016 den 8.59, canacas skrev: @calavi Hvilken nettside besøker du oftest? vg.no På 26.11.2016 den 10.37, Lady skrev: @calavi Er du enig at Norge har for få salatbarer? Ja! 15 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Hvem er din favoritt, @calavi Jeg har nok ingen klar favoritt, men er glad i Are Kalvø, Knut Nærum, Dagfinn Lyngbø m.fl.@Dr. A. Kula Du vinner et ferieopphold for 10 dager til valgfritt sted. Du må dra i morgen. Hvor drar du? Hva fyller du dagene med? @incognita Hva kranglet du og samboeren om sist dere kranglet? @canacas Hva skal du spise til middag i dag? @Lady Er du flink til å synge?@EpleDrue Har du pyntet til advent i dag?
applestories Skrevet 27. november 2016 #10850 Skrevet 27. november 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg får absolutt adventsfølelse av håndball, og jeg gleder meg kjempemye til håndball-EM! @applestories Hvem blir vår (Norges) største konkurrent under årets EM? Det blir kanskje Russland der også, eller så er jeg bare så vant til at det er Russland, Frankrike og Danmark. Sverige har vel blitt bedre i det siste, spørs om ikke de vil prøve å slå til på hjemmebane. @EpleDrue Har du peis?
Gjest canacas Skrevet 27. november 2016 #10851 Skrevet 27. november 2016 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Har skrevet før i tråden at jeg er født i årtiet (ikke nødvendigvis året) med månelandingen, men er ikke nådd rundt tall (L) enda. @canacas hvor gammel (ung) trodde du egentlig jeg er? Vel, først trodde jeg alle på kvinneguiden var kvinner i 30-40 årene, så trodde jeg alle på kvinneguiden var gutter i 12-18 årsalderen. Nå for tiden er jeg så forvirra, så vanskelig å si. Kanskje 45? 2 timer siden, Moonwalker skrev: Fikk lagt meg i 8-tiden, så er faktisk allerede oppe igjen. @canacas Har du en hudpleierutine? Nei, men burde kanskje ha det nå som jeg begynner å bli så gammel? Eller er det for sent? 1 time siden, calavi skrev: @canacas Hva skal du spise til middag i dag? I dag blir det laks i folie, på tide å starte på det kanskje @Dr. A. Kula @Moonwalker @calavi Felles spørsmål, siden jeg rocker i kreative spørsmål i dag (): har dere tatt frem adventstaken og hengt opp julestjerna i dag? (I have not..)
annebanane Skrevet 27. november 2016 #10852 Skrevet 27. november 2016 (endret) canacas skrev (På 27.11.2016 den 18.06): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 27. november 2016 #10853 Skrevet 27. november 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: Alt håp er nok ute nå, Canacas! Har ikke annen julepynt enn 2 nisser jeg har laget, men det henger masse lys i taket mitt fra før av da, også finst det et kubbelys fra ikea et sted @canacas haddhadde du blitt med Lars Monsen på tur om han spurte? Haha, kan garantere deg at han aldri ville spurt @Moonwalker Noen anbefalinger på filmfronten? Tenkte avslutte helgen med film og popcorn, men er helt blank på hva jeg skal se. Hva er din favorittfilm og/eller sjanger?
Lady Skrevet 27. november 2016 #10854 Skrevet 27. november 2016 @canacas Hva er det hyggeligste en fremmed har gjort mot deg?
Lady Skrevet 27. november 2016 #10855 Skrevet 27. november 2016 3 timer siden, calavi skrev: Stort sett så drar jeg på kino fordi jeg vil se en bestemt film, men det hender fra tid til annen at jeg får lyst til å dra på kino uavhengig av hva som går. Nei, absolutt ikke. Jeg hadde aldri havnet i den situasjonen at jeg hadde kranglet om et par sko en gang. Sånt gidder jeg ikke... vg.no Ja! Jeg har nok ingen klar favoritt, men er glad i Are Kalvø, Knut Nærum, Dagfinn Lyngbø m.fl.@Dr. A. Kula Du vinner et ferieopphold for 10 dager til valgfritt sted. Du må dra i morgen. Hvor drar du? Hva fyller du dagene med? @incognita Hva kranglet du og samboeren om sist dere kranglet? @canacas Hva skal du spise til middag i dag? @Lady Er du flink til å synge?@EpleDrue Har du pyntet til advent i dag? Nei @calavi Ble d noe shopping på black friday?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #10856 Skrevet 27. november 2016 @Lady Har du sett The Crown?Anonymkode: 2bd73...731
Gjest canacas Skrevet 27. november 2016 #10857 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: @canacas Hva er det hyggeligste en fremmed har gjort mot deg? Oi, det var et vanskelig spørsmål. Har egentlig opplevd mye bra fra fremmede. Det aller fineste kan jeg ikke fortelle om, den situasjonen er så spesiell og så vanskelig samtidig, men jeg kommer aldri til å glemme den mannen. Vet ikke hva han heter, og fikk aldri sagt takk heller. Men han reddet livet mitt den dagen. Utover det blir jeg alltid glad om noen hjelper meg (og ler MED meg) når jeg går på snørra osv, for det gjør jeg rett som det er @Lady Hva er det fineste du har gjort for en fremmed? (lov å skryte litt og )
annebanane Skrevet 27. november 2016 #10858 Skrevet 27. november 2016 (endret) canacas skrev (På 27.11.2016 den 19.47): Endret 21. september 2025 av annebanane
minister-mio Skrevet 27. november 2016 #10859 Skrevet 27. november 2016 @canacas har du markert 1. søndag i advent på noen måte? @incognita favorittsmågodt? @Moonwalker hvor gammel er du? @Dr. A. Kula liker du tv-spill? @Lady hva ble det til middag i dag? @calavi vi eller drink?
Lady Skrevet 27. november 2016 #10860 Skrevet 27. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Lady Har du sett The Crown? Anonymkode: 2bd73...731 Nei, er det bra?:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå