Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, Moonwalker skrev:

Det er jo mange temafester (spesielt populært er toga), bar-til-bar med konkurranser på hvert sted, rebusløp, utflukter som f.eks blåtur eller fjelltur, grilling, konserter, turneringer innen idretter, bli kjent-arrangement og så videre. Det er som egne festivaler på en til to uker :) 

Spesifikke leker varierer jo, men er ofte mye som inneholder alkohol.

@Dr. A. Kula har du ridd på hest?

Ridd og ridd. Jeg har sittet på hesteryggen (ja, mener også hest, ikke bare ponni etc) mens hesten har vært i bevegelse, men neppe uten kyndig hjelp i nærheten av tømmene.

@Moonwalker har du ridd?

13 minutter siden, canacas skrev:

Haha, neiiii. Jeg burde aldri planlegge noe, for jeg eier ikke tålmodighet. Så vårt felles nyttårsforsett om tran i 2017 blir påbegynt allerede nå :P 

@Dr. A. Kula Er du en tålmodig sjel? 

Yes, jeg har ganske mange også.... :ohmy:

Nå funker ikke siteringen igjen da.. :( Meeeeen, kræsjer dette helt med bildet av meg som businesswoman? Og har du tatoveringer månejenta? 

Laksen er alltid god lille venn ;) 

Epleskrotten: er du litt løs på tråden? Eller er du kresen? 

Hvorfor funker ikke siteringen.... :( 

Så da tar vi først en adventstrankalender før nyttårsforsett med å drikke tran slår til. Må huske tran når jeg kommer hjem da.

Jepp, tror de fleste vil regne meg som en riktig så tolmodig skjel. Men bare opptil ett visst punkt. Men det punktet ligger nok noe lenger unna enn for folk flest.

@canacas har du merket det på trådene jeg har deltatt i ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

hva var ditt beste valg denne runden?

Å gi Aguero en sjanse til :)

@Dr. A. Kula Hviket lag holder du med i PL?

8 timer siden, EpleDrue skrev:

Jeg er 27 år gammel. Hva med deg? Og hva synes du om menn som shaver armhulen?

30... Har ikke tenkt så mye over det, men det kommer kanskje litt an på grunnen (føler det ganske naturlig at svømmere gjør det f.eks.)....

@EpleDrue Har du noe tekst på "profilen" på Tinder(som jeg antar du har...) - hva står det isåfall? :) 

Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Så da tar vi først en adventstrankalender før nyttårsforsett med å drikke tran slår til. Må huske tran når jeg kommer hjem da.

Jepp, tror de fleste vil regne meg som en riktig så tolmodig skjel. Men bare opptil ett visst punkt. Men det punktet ligger nok noe lenger unna enn for folk flest.

@canacas har du merket det på trådene jeg har deltatt i ?

Enda en god deal, adventstran!  :5:

Ja, jeg oppfatter deg som svært tålmodig på måten du skriver på/det du skriver. Høres kanskje rart ut. Men da har jeg oppfattet rett :P 

@Dr. A. Kula Tør jeg spørre hvordan du oppfatter meg? :ohmy::fnise:

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 28.11.2016 den 9.23):

Endret av annebanane
Skrevet
Akkurat nå, Moonwalker skrev:

...du sa du hadde en god del av de, så fikk plutselig en vibbe av det :vetikke::ler: 

Har lyst på, men tar ikke bare for å ta. Har lyst på en som bygger delvis rundt den knokkelen på siden av ankelen, og litt oppover bak på siden.

@canacas Har du et naturlig flørtende blikk?

Ja, jeg har mer enn et par ;) 

Auauau, den knokkelen er vond å tatovere på :ohmy: Men ja, vær sikker på det du skal ha og gjør god research på tatovør! :) 

Hmm, det flørtende blikket må i så fall skrus på, det hender det er kaldt som is :fnise: Men jeg er skyldig i flørt ja. 

@Moonwalker liker du å flørte? Hender det du flørter med blikket selv til fremmede du ikke har planer om å prate med? 

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 28.11.2016 den 9.31):

Endret av annebanane
Skrevet (endret)
canacas skrev (På 28.11.2016 den 9.40):

Endret av annebanane
Skrevet
3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Det kan jo være kjekt å flørte, men jeg er så dårlig til å gjøre det bevisst at det hele blir kleint. Så småflørting med blikk kan skje ubevisst, men ikke noe særlig i akkurat den settingen du beskriver. Da har jeg mer resting bitch face :ninja: 

@canacas når ble du sist sjekket opp?

Haha, resting bitch face :fnise: Det er min ordinære look det.

Sjekket opp? Forsøk eller lykkes? Det er stor forskjell nemlig. Stort sett lykkes det dårlig å sjekke opp meg, det er bedre om jeg gjør det selv... Han som klarer det blir min drømmemann, det har han jaggu fortjent! :laugh:

@Moonwalker Pleier du å sjekke opp, eller foretrekker du å bli sjekket opp? 

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 28.11.2016 den 9.53):

Endret av annebanane
Skrevet
8 minutter siden, Moonwalker skrev:

Begge deler, takk. Fortell, fortell :P 

Foretrekker å bli sjekket opp. Som sagt er jeg dårlig på å flørte, og gjør det bare når jeg ser klare tegn fra en fyr. 

@canacas jobber du best med lange eller korte tidsfrister?

Lenge siden jeg har blitt sjekket opp med suksess, men ikke så lenge siden jeg har sjekket opp (ingen langvarig suksess det heller da :P ) Mer enn det sier jeg ikke :briller2:

Jobber aller best med korte tidsfrister, for det innebærer masse å gjøre på kort tid. Jeg misliker lite å gjøre :( 

@Moonwalker hvor klare tegn trenger du egentlig, må fyren stave det for deg? :fnise:

Skrevet
1 time siden, pika skrev:

Å gi Aguero en sjanse til :)

@Dr. A. Kula Hviket lag holder du med i PL?

30... Har ikke tenkt så mye over det, men det kommer kanskje litt an på grunnen (føler det ganske naturlig at svømmere gjør det f.eks.)....

@EpleDrue Har du noe tekst på "profilen" på Tinder(som jeg antar du har...) - hva står det isåfall? :) 

Spørsmålet ditt har jeg svart på tidligere, men da til en annen bruker. Se nedenfor.

@pika hva er inspirasjonen bak det nye profilbildet ditt?

På 21.11.2016 den 10.25, Dr. A. Kula skrev:

Jeg er ikke lenger ensidig fan av bare ett lag. En tragisk hendelse gjorde at det ikke lenger var så viktig å krangle om hvilket lag som er "mitt" og at det skulle være bedre enn andre sitt. Men jeg følger ekstra godt med på lag som spiller hjemme med røde overdeler.

1 time siden, canacas skrev:

Enda en god deal, adventstran!  :5:

Ja, jeg oppfatter deg som svært tålmodig på måten du skriver på/det du skriver. Høres kanskje rart ut. Men da har jeg oppfattet rett :P 

@Dr. A. Kula Tør jeg spørre hvordan du oppfatter meg? :ohmy::fnise:

Nei du tør ikke spørre!

@canacas kjente du deg litt igjen i svaret mitt?

1 time siden, Moonwalker skrev:

Jada, jada. 

@Dr. A. Kula kan du bohemian rhapsody utenat?

Nei, ikke alt.

@Moonwalker burde jeg begynne å pugge?

Skrevet
10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei du tør ikke spørre!

@canacas kjente du deg litt igjen i svaret mitt?

:ohmy: 

Ja, selvsagt :P 

@Dr. A. Kula Hvor i landet befinner du deg?

Gjest EpleDrue
Skrevet
10 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue når skal du oppdatere status i FPL tråden til @incognita, det skjer ting der nå?!

Jeg kommer sterkere tilbake neste helg. Alle mine spillere skader seg! Må endre på taktikken.. @Dr. A. Kula Hvilken film så du sist på kino? 

10 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue har du planer om å være nisse på julaften?

Nei, helst ikke. @Moonwalker Nevn 5 dager du gleder deg til i Desember. 

5 timer siden, Coronas skrev:

@EpleDrue Hvem får den beste gaven til jul av deg?

Min mor får deg beste gaven. :) @Coronas Hva tror du vennen din kjøper i julegave til deg? 

4 timer siden, Daybreak skrev:

@EpleDrue Kva skal du gjere i dag?

I dag blir det arbeid og tv-serier! @Daybreak Skjer det noe spennende hos deg denne uken? 

2 timer siden, canacas skrev:

Epleskrotten: er du litt løs på tråden? Eller er du kresen? 

Hvorfor funker ikke siteringen.... :( 

Epleskrotten er ikke løs på tråden, muligens i overkant kresen da jeg vet alt for godt hva jeg vil ha. :ph34r: @canacas Hvilket brettspill liker du best? 

2 timer siden, pika skrev:

Jeg har ikke Tinder. :) @pika Savner du noen gang nettsamfunnet "Nettby"? 

Skrevet
36 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Spørsmålet ditt har jeg svart på tidligere, men da til en annen bruker. Se nedenfor.

@pika hva er inspirasjonen bak det nye profilbildet ditt?

Jeg googlet "pika" :P

@Dr. A. Kula Hvor reiste du sist du tok fly?

Skrevet
5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Epleskrotten er ikke løs på tråden, muligens i overkant kresen da jeg vet alt for godt hva jeg vil ha:ph34r: @canacas Hvilket brettspill liker du best? 

Fikk veldig lyst til å svare ja, men når jeg tenker meg om husker nesten ikke Netty en gang så da er vel svaret nei da :)

@EpleDrue Hva vil du ha da?

Skrevet
37 minutter siden, canacas skrev:

Ja, selvsagt :P 

@Dr. A. Kula Hvor i landet befinner du deg?

Jeg bor verken i Oslo eller Trondheim. Har kanskje skrevet enda ett sted jeg ikke bor. Noe hemmelig må jeg ha, for å bevare den tiltrekkende mystikken... (:kvalm:Det ble i overkant kleint)

15 minutter siden, EpleDrue skrev:

Jeg kommer sterkere tilbake neste helg. Alle mine spillere skader seg! Må endre på taktikken.. @Dr. A. Kula Hvilken film så du sist på kino? 

Nei, helst ikke. @Moonwalker Nevn 5 dager du gleder deg til i Desember. 

Min mor får deg beste gaven. :) @Coronas Hva tror du vennen din kjøper i julegave til deg? 

I dag blir det arbeid og tv-serier! @Daybreak Skjer det noe spennende hos deg denne uken? 

Epleskrotten er ikke løs på tråden, muligens i overkant kresen da jeg vet alt for godt hva jeg vil ha. :ph34r: @canacas Hvilket brettspill liker du best? 

Du kommer ikke sterkere tilbake, det sier jo alle alltid. Bare få det ut i tråden, nå som folk begynner å skrive.

Film: Istid: På kollisjonskurs. Fantastisk animasjonsfilm for hele familien.

@EpleDrue har du sett alle Istid filmene?

10 minutter siden, pika skrev:

Jeg googlet "pika" :P

@Dr. A. Kula Hvor reiste du sist du tok fly?

Til/fra Oslo.

@pika har jeg glemt å stille deg fotballspørsmålet mitt? Har du spilt eller spiller du fotball? (Du spiller i hvertfall FPL!)

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 28.11.2016 den 10.45):

Endret av annebanane
Skrevet
4 minutter siden, Moonwalker skrev:

Sånn omtrent :ler: 

@canacas hvor mange timer søvn ble det i natt?

Ja! Jeg forventer duett på julebordet.

@Dr. A. Kula Når sang du sist karaoke?

2., 22., 24., 26. og 31. desember. Har troen på at det blir bra dager! Var det godt nok, eller skulle du ha grunn også? :klo::ler: 

@EpleDrue nevn 5 dager du gleder deg til i desember, og hvorfor du gleder deg til disse dagene.

Er ganske sikker på at jeg har klart å styre unna karaoke, så det finnes ingen sist gang.

@Moonwalker fortsatt sikker på at du vil ha meg med på duett? (Du vet ikke hva du spør om)

Skrevet
35 minutter siden, EpleDrue skrev:

Brettspill? Eh... ludo? :klo: Hakke peil, spiller ikke spill jeg vettu.

@EpleDrue Er du omtalt i dag? :fnise:

4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg bor verken i Oslo eller Trondheim. Har kanskje skrevet enda ett sted jeg ikke bor. Noe hemmelig må jeg ha, for å bevare den tiltrekkende mystikken... (:kvalm:Det ble i overkant kleint)

Kjære doktor; bor du i Bergen? :tongue:

4 minutter siden, Moonwalker skrev:

Sånn omtrent :ler: 

@canacas hvor mange timer søvn ble det i natt?

Uff, altfor få. 7 kanskje? Burde hatt 14 timer minst, eventuelt døgna i senga :) 

Månejenta: Hadde du et favoritt kosedyr som liten, og har du den enda? 

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 28.11.2016 den 12.44):

Endret av annebanane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...