Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Da satser vi på det. Dette var uvandt. 2 Nyttårsforsetter før desember. Hv skjer?

Vann, kaffe og melk (lett, men grønn type som tidligere het Ekstra lett men som nå på grunn av direktiver også må hete lett). Strengt tatt bare det på en vanlig ukedag.

@pika har du fått med deg at den "grønne" melken nå også bare heter "Lett"?

Ikke dårlig! Må passe på at det ikke blir for mange nå da :P

Hæ Nei, det er jo den jeg kjøper også faktisk...

@Dr. A. Kula Kjøper du melk fra Tine eller Q-meieriene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

Blackadder har aldri vært min greie. Gutta jeg klistret inn er fra "Bottom", tidenes ekleste rompehumor-serie fra UK. Hahaha. De er morsomme da :P Er litt Monthy Pyton fan jeg og, men ikke så ihuga som mange andre. Det er ikke alt derfra som er bra da, Mr Bean kan du droppe å spørre om, han er ikke morsom. :dry:

@Dr. A. Kula Ser du Graham Norton, eller er det for mainstream? Jeg holdt på å daue når Robbie Williams fortalte historien om hvordan han fikk herpes... haha, de amerikanske gjestene bruker ofte bli relativt sjokkerte :) 

Er det forresten lett å forstå at jeg har mange brødre og dermed har arvet promperom-humoren deres? 

Graham Norton er jo bare digg. Får frem det beste av sine gjester (som i klippet med RW). Snakker om en programleder som byr på seg selv (veldig noen ganger :) ) og ikke er redd for å spørre litt uvandt. Den rød stolen er jo "en højdare"! Neppe mainstream kategorisert.

Ellers er jo QI (Quite Interesting med Steohen Fry og Alan Davis og gjester) en favoritt. 

Er du ikke litt fordumsfull nå, @canacas, når du skylder din egen prompe humor på dine brødre? Mener du at jenter ikke kan ha dette helt uavhengig av hvilke kjønn de vokser opp med?

2 minutter siden, pika skrev:

Ikke dårlig! Må passe på at det ikke blir for mange nå da :P

Hæ Nei, det er jo den jeg kjøper også faktisk...

@Dr. A. Kula Kjøper du melk fra Tine eller Q-meieriene?

Q er ku!

@pika visste du at fettprosenten i Q sine produkter ligger lavere enn tilsvarende Tine produkter (melk)?

Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Graham Norton er jo bare digg. Får frem det beste av sine gjester (som i klippet med RW). Snakker om en programleder som byr på seg selv (veldig noen ganger :) ) og ikke er redd for å spørre litt uvandt. Den rød stolen er jo "en højdare"! Neppe mainstream kategorisert.

Ellers er jo QI (Quite Interesting med Steohen Fry og Alan Davis og gjester) en favoritt. 

Er du ikke litt fordumsfull nå, @canacas, når du skylder din egen prompe humor på dine brødre? Mener du at jenter ikke kan ha dette helt uavhengig av hvilke kjønn de vokser opp med?

Selvsagt er jeg det! Jeg er jo kvinne, og da er det egne regler for opptreden og preferanser. Da må jeg jo skylde på gutta! :opplyser:  Har da lært noe her på KåGe, og det er at det er STOR forskjell på kvinner og menn. Desverre er det for sent for meg å endre meg.  :laugh: 

@Dr. A. Kula Har du en favoritt komiker? 

Skrevet (endret)
18 timer siden, canacas skrev:

Selvsagt er jeg det! Jeg er jo kvinne, og da er det egne regler for opptreden og preferanser. Da må jeg jo skylde på gutta! :opplyser:  Har da lært noe her på KåGe, og det er at det er STOR forskjell på kvinner og menn. Desverre er det for sent for meg å endre meg.  :laugh: 

@Dr. A. Kula Har du en favoritt komiker? 

Du skal selvsagt ikke endre deg, bare selv ta ansvar for egen humor!

:fart2:

(måtte bare) :fnise:

Ettersom du ikke spesifiserer nasjonalitet, tenker jeg vi holder oss til øyriket i vest. Begrenser det denne gang til Stand-up, og da er det John Jack Deer ("grunnleggeren" av Apollo live) og senere Michael McIntyre. Sistenevnte har jeg sett live og har vel ikke trimma magemusklene så mye før.

Har du vært på britisk Stand-Up (gjerne i Norge, de kommer jo stadig vekk til Norge), og hvem er din favoritt, @canacas?

Endret av Dr. A. Kula
Skrevet
14 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

@pika visste du at fettprosenten i Q sine produkter ligger lavere enn tilsvarende Tine produkter (melk)?

Nope!

@Dr. A. Kula Kjøper du den ekstra lette rømmen også? (DEN har jeg sett at nå plutselig bare heter lett istedet for ekstra lett)...

Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Du skal selvsagt ikke endre deg, bare selv ta ansvar for egen humor!

:fart2:

(måtte bare) :fnise:

Ettersom du ikke spesifiserer nasjonalitet, tenker jeg vi holder oss til øyriket i vest. Begrenser det denne gang til Stand-up, og da er det John Deer ("grunnleggeren" av Apollo live) og senere Michael McIntyre. Sistenevnte har jeg sett live og har vel ikke trimma magemusklene så mye før.

Har du vært på britisk Stand-Up (gjerne i Norge, de kommer jo stadig vekk til Norge), og hvem er din favoritt, @canacas?

Okei da :fart2:

Nei, ikke sett noe :( Bare vært på norsk stand-up, men vil gjerne se noe britisk! Og er rimelig misunnelig på deg på akkurat det. Ser ofte på Apollo Live! Kunne også tenkt meg se han her. Digger når han kjører på med persisk "dialekt" :laugh: :

@Dr. A. Kula Hvilken norsk komiker kan måle seg med disse? 

Skrevet
30 minutter siden, pika skrev:

Nope!

@Dr. A. Kula Kjøper du den ekstra lette rømmen også? (DEN har jeg sett at nå plutselig bare heter lett istedet for ekstra lett)...

Det er en stund siden det var jeg som kjøpte (eller brukte) rømme, så der har jeg ikke sett det, men det var nok en felles endring.

@pika vil du være med å diskutere britisk komedie med @canacas og meg? Har du sett Omid Djalili før?

27 minutter siden, canacas skrev:

Okei da :fart2:

Nei, ikke sett noe :( Bare vært på norsk stand-up, men vil gjerne se noe britisk! Og er rimelig misunnelig på deg på akkurat det. Ser ofte på Apollo Live! Kunne også tenkt meg se han her. Digger når han kjører på med persisk "dialekt" :laugh: :

@Dr. A. Kula Hvilken norsk komiker kan måle seg med disse? 

Ja, hvem kan det (Skulle forresten være Jack Deer, not John). Hans Morten Hansen kanskje. Har du sett hans "Ikea helv****"?

Eller kanskje Dagfinn Lyngbø, for ikke å snakke om Hege Skøyen/Kjersti Holmen.

19 minutter siden, canacas skrev:

@Dr. A. Kula Må bare :fnise:

@canacas visste du at Omid har spilt i flere filmer, også før han ble kjent som Stand-Up. Han spiller blandt annet i "Spy Game" med Robert Redford og Brad Pitt.

Skrevet
58 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Det er en stund siden det var jeg som kjøpte (eller brukte) rømme, så der har jeg ikke sett det, men det var nok en felles endring.

@pika vil du være med å diskutere britisk komedie med @canacas og meg? Har du sett Omid Djalili før?

Ja, hvem kan det (Skulle forresten være Jack Deer, not John). Hans Morten Hansen kanskje. Har du sett hans "Ikea helv****"?

Eller kanskje Dagfinn Lyngbø, for ikke å snakke om Hege Skøyen/Kjersti Holmen.

@canacas visste du at Omid har spilt i flere filmer, også før han ble kjent som Stand-Up. Han spiller blandt annet i "Spy Game" med Robert Redford og Brad Pitt.

Ja, så Omid i Gladiator :) Han er hysterisk festlig, så måtte se et klipp på youtube av han nå. Det er mulig jeg er litt fordomsfull igjen, men iranere som drar veksler på sine egne røtter og stereotyper er fantastisk morsomt. Det gjelder sikkert flere, men kjenner en iraner som er på akkurat samme måte IRL. Dette med å kalle seg perser feks. Ler meg halvt forderva. Men jeg liker selvironi generelt da, og har en hel del selv også. Kanskje derfor jeg liker britisk humor, de gjør jo hovedsaklig narr av seg selv.

Hans Morten Hansen var nok ikke helt innafor, men det var et kort klipp da. Jeg er veldig glad i Espen Eckbo jeg da, syns Nissene på Låven og Boyzvoice er helt fantastisk morsomt. Og så syns jeg Atle Antonsen og Johan Golden glimter til i blant. Og Lene Kongsvik Johansen da. Men ingen av disse kjører vel stand-up. Eller? På den fronten har jeg liten erfaring gitt. Nytt nyttårsforsett; mer stand-up i 2017. Jeg elsker å le! :laugh:

@Dr. A. Kula Beste komedie?

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@EpleDrue er du singel? 

Anonymkode: 09aee...865

Too late! Jeg har kapret eplet :)@EpleDrue og jeg har allerede planlagt sommeren 2017 også :P

Skrevet

@Nordavind hvis du kunne velge, uten noen form for begrensninger, hva hadde vært "drømmejobben"?

Skrevet
På 26. november 2016 den 13.09, Byjenta! skrev:

Orange flavor. :) Er vel min favoritt tror jeg :) Din da? 

@toothfairy Har du blogg? 

Strong mental, den mørkeblå. Ingen blogg!

Bruker du alltid neglelakk @Byjenta!?

På 26. november 2016 den 12.17, Moonwalker skrev:

Introvert og egentlig ganske utadvendt. Jeg liker å være med folk og å bli kjent med nye, men må ha egentid for å samle energi til å være med folk. 

@canacas når hadde du sist overnattingsbesøk?

Ikke funnet et som sitter fint ennå. Er så dyrt :bond: @Dr. A. Kula har DU prøvd hofteholder?

Sjansen er nok ikke så stor :tunge1:

@toothfairy skal du handle på cyber monday?

Absolutt ikke. Handlet litt fra meg på fredag, nå får det holde:)

Hvilke tre matvarer har du alltid i kjøleskapet @Moonwalker?

På 26. november 2016 den 1.48, EpleDrue skrev:

En venninne sa senest på tirsdag at hun skulle melde meg på til 2017 sesongen. Og at dersom ikke engang ekspertene klarte å matche meg med noen, da var alt håp ute. @toothfairy Tror du jeg hadde klart meg fint i det programmet?

Tror du hadde gjort en god, men småklein figur på tv :biggrin: Hadde definitivt rigget meg til foran tv-en med popcornet og krysset fingrene for at tvkona di ikke kommer til å ha psykopatiske trekk.

Har du noengang besøkt en strippeklubb @EpleDrue?

På 27. november 2016 den 0.40, Dr. A. Kula skrev:

"Der det er hjerterom er det husrom" - som Sjonkel Rolf sier. Og har de vindeltrapp på Tjuvholmen da? Er jo bare å sove ut på nattoget hjem igjen.

@toothfairy når tok du toget sist?

Det var i sommer, og tilfeldigvis til Oslo. Elsker å kjøre tog!

Har du vært på The Well @Dr. A. Kula? Hvis ikke, vurderer du det? Og hadde du kastet (bade)klærne?

Skrevet
18 timer siden, EpleDrue skrev:

Ingen peis, bare pledd! @applestories Tror du at du hadde vunnet over @Lady i armbak? 

Tror ikke jeg kunne vunnet over noen i håndbak.

Men @Lady sier du? Hadde kaanskje hatt en liten sjanse allikevel ;) 
Hva tror @Lady selv? (selv om jeg ikke får tagget deg)

@EpleDrue Hvor mange ganger om dagen skifter du sokker?

Skrevet
41 minutter siden, toothfairy skrev:

Strong mental, den mørkeblå. Ingen blogg!

Bruker du alltid neglelakk @Byjenta!?

Det gjør jeg ikke, bruker det iblant når jeg skal noe spesielt, ellers er jeg veldig glad i å bruke neglelakk, og slikt, men er sjeldent jeg kommer på det i farta og ta det på rett og slett. :fnise: @toothfairy Skjekker du ofte mailen din? Eller er du en person som glemmer det og plutselig har mange 100 mails??? 

13 timer siden, Coronas skrev:

Nei, tror hvertfall ikke det. Har samvittighet utenfor denne verden ;) 

Kino er moro. Var 2 ganger forrige uke. Blir nok kanskje et par ganger til i løpet av desember.

@Byjenta! Hva slags godteri må du ha på kino? evt film hjemme?

Herlig :) Hvilke filmer så du? Var selv på kino for et par dager siden, skal en gang i Desember iallefall... Hmmm... Jeg er jo veldig glad i popcorn, eller disse lange stengene med tutti frutti, vannmelon osv som er sure... :) Men denne gangen hadde vi med smågodt! Duda? :)

@Coronas foretrekker du skjørt eller kjole, og hvorfor??? 

@Lady Følger du med på farmen? I såfall hvem heier du på? 

@Moonwalker : Kunne du tenkt deg å bo i et annet land? Hvilke? 

@Mysticgirl: Hva er ordentlig turnoff for deg? 

@applestories: Foretrekker du tv serier eller filmer? 

Skrevet
Akkurat nå, Byjenta! skrev:

@applestories: Foretrekker du tv serier eller filmer? 

Jeg har ikke tålmodighet til å se en hel film, blir så rastløs :hoppe: så jeg tror jeg må si tv-serier.
Men det er bare film på TV altså, å gå på kino blir noe helt annet. Det er ikke kino her jeg bor så jeg gleder meg til neste gang.

Hvor ofte er du på kino, @Byjenta!?

Skrevet
7 minutter siden, applestories skrev:

Jeg har ikke tålmodighet til å se en hel film, blir så rastløs :hoppe: så jeg tror jeg må si tv-serier.
Men det er bare film på TV altså, å gå på kino blir noe helt annet. Det er ikke kino her jeg bor så jeg gleder meg til neste gang.

Hvor ofte er du på kino, @Byjenta!?

Ååå :) Hehe. Jeg er ganske ofte på kino.... Har blitt mye i år gitt... var nå for et par dager siden, skal igjen i desember. Hehe.

Hva er den siste filmen du så på kino? @applestories

Skrevet
8 timer siden, EpleDrue skrev:

Jeg kommer sterkere tilbake neste helg. Alle mine spillere skader seg! Må endre på taktikken.. @Dr. A. Kula Hvilken film så du sist på kino? 

Nei, helst ikke. @Moonwalker Nevn 5 dager du gleder deg til i Desember. 

Min mor får deg beste gaven. :) @Coronas Hva tror du vennen din kjøper i julegave til deg? 

I dag blir det arbeid og tv-serier! @Daybreak Skjer det noe spennende hos deg denne uken? 

Epleskrotten er ikke løs på tråden, muligens i overkant kresen da jeg vet alt for godt hva jeg vil ha. :ph34r: @canacas Hvilket brettspill liker du best? 

Jeg har ikke Tinder. :) @pika Savner du noen gang nettsamfunnet "Nettby"? 

Det kjem vel an på kva du kallar spanande. Vil nok gå i eksamenslesing, vanleg skule og hest :sjenert:

@EpleDrue Kva ser du på som ein god dag?

@Moonwalker Kva serier følgjer du med på?

Gjest EpleDrue
Skrevet
7 timer siden, pika skrev:

@EpleDrue Hva vil du ha da?

Ærlighet. :) @pika Hva gjør du i kveld? 

7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue har du sett alle Istid filmene?

Nei, må få sett den siste nå! @Dr. A. Kula Skal vi starte vår egen PM-tråd hvor vi diskuterer kvinnene her inne? 

7 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue nevn 5 dager du gleder deg til i desember, og hvorfor du gleder deg til disse dagene.

1 desember er starten på adventskalenderen, så det er noe jeg gleder meg til. 4 desember drar jeg på ferie, også noe jeg gleder meg til. 16 desember er jeg lovet øl! Sier ikke nei til øl. 24 desember er julaften, da er det familietid og god mat. Siste dagen må være 31 desember, da ender vi dette året og vi kan starte 2017 med blanke ark. :) @Moonwalker Er du fornøyd med året 2016?

7 timer siden, canacas skrev:

@EpleDrue Er du omtalt i dag? :fnise:

Nei, jeg har gyldig alibi! :ph34r: @canacas Hvor gammel var du i 89?

1 time siden, toothfairy skrev:

Har du noengang besøkt en strippeklubb @EpleDrue?

Ja, det har jeg. I Polen. :) Ble overrasket over hvor sterke damene som klatret på strippestangen var.  @toothfairy Basert på årets sesong av gift ved første blikk, hvem av de tre damene føler du hadde passet meg best? 

43 minutter siden, applestories skrev:

@EpleDrue Hvor mange ganger om dagen skifter du sokker?

Vanlig dag 2 ganger. Aktive dager 4-5. :ler2: Derfor ønsker jeg meg sokker til jul! @applestories Har du begynt på julebaksten? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, Daybreak skrev:

@EpleDrue Kva ser du på som ein god dag?

En god dag må være en dag som jeg bruker sammen med mennesker jeg liker. Som får meg i godt humør, og mye latter. Det er en god dag. :) @Daybreak Når tar du juleferie? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...