Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest EpleDrue
Skrevet
4 minutter siden, Daybreak skrev:

@EpleDrue Kva er favorittjulesongen?

Last christmas og The little drummer boy. @Daybreak Hva spiste du til middag i dag?

4 minutter siden, canacas skrev:

@EpleDrue Hva er din favorittmusikk, om vi ser bort fra; Justin, Ariana, Markus og Martinius og søstra til M & M? 

Han heter faktisk Marcus. :nei:

Jeg elsker The Beatles. @canacas Liverpool skal spille kamp i morgen, skal du se den for å glede meg? :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest EpleDrue
Skrevet
4 minutter siden, canacas skrev:

Haha, stakkars eplegutten :fnise: Han kan få slippe å betale :lur:

Du kan heller betale meg for at jeg må oppleve det der. :nigo:

4 minutter siden, Coronas skrev:

@EpleDrue Og hvordan er du alltid da? ;) 

Julebord kan det bli mye surr av ja. Ikke jeg da, er så altfor trofast :rosaengel: 

Min ex var utro på et julebord, så det er endel som mener at julebord da er alt lov...

Rolig? Heh. :ph34r: Du skal få en klem fra meg, siden jeg vet hvor jævlig utroskap er! :klem: @Coronas Hva synes du om redbull? 

Skrevet
2 minutter siden, EpleDrue skrev:

Last christmas og The little drummer boy. @Daybreak Hva spiste du til middag i dag?

Jeg elsker The Beatles. @canacas Liverpool skal spille kamp i morgen, skal du se den for å glede meg? :nigo:

Nei, hvorfor skulle jeg ville glede deg når du ikke engang har meg på lista over potensielle mottakere av dickpic´s? For realz :dry:

@EpleDrue Hva er din favorittsang med Beatles? 

Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Dette blir jo bare verre og verre.

:snurt:

Skrevet
14 minutter siden, EpleDrue skrev:

Du kan ikke si A og ikke B!

Jeg blir sjarmert av de som ikke prøver å få meg interessert. De som bare er seg selv. :) Et pent smil er heller ikke en uting! 

@calavi Hva synes du om menn som bruker samme metode på alle damer? 

Jeg satt et halvt minutt og vurderte hva som kunne være et realistisk svar, men sleit liksom litt med å forestille meg hvor mange man faktisk kan beføle i løpet av en kveld? Femten? Femti? :vetikke: Jeg er dessverre ikke så bevandret i den verden allikevel. Sorry om du ble skuffa :(

Njæ, det er lite sjarmerende... 

@EpleDrue Er du flink med barn? 
@toothfairy Har du bunad? Hvis ja, hvilken? 

Skrevet

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Frk.K, mod.

Skrevet
3 minutter siden, EpleDrue skrev:

Rolig? Heh. :ph34r: Du skal få en klem fra meg, siden jeg vet hvor jævlig utroskap er! :klem: @Coronas Hva synes du om redbull? 

Danser du ikke på bordet altså, eller kryper kanskje under? :fnise:  @EpleDrue 

Takk for klemmen :blomst:

Redbull er digg, men jeg drikker stort sett bare den uten sukker og bare når jeg skal på trening. Orginal redbull er jo best da, slippe kullsyren 

Skrevet
10 minutter siden, calavi skrev:

Jeg satt et halvt minutt og vurderte hva som kunne være et realistisk svar, men sleit liksom litt med å forestille meg hvor mange man faktisk kan beføle i løpet av en kveld? Femten? Femti? :vetikke: Jeg er dessverre ikke så bevandret i den verden allikevel. Sorry om du ble skuffa :(

Njæ, det er lite sjarmerende... 

@toothfairy Har du bunad? Hvis ja, hvilken? 

Har to stk. Sognebunad og Hardangerbunad. 

Har du @calavi

Skrevet
21 minutter siden, EpleDrue skrev:

Pizza. 

@EpleDrue Kva tenkjer du på akkurat no?

Skrevet
8 minutter siden, toothfairy skrev:

Har to stk. Sognebunad og Hardangerbunad. 

Har du @calavi

Åh, sognebunaden er så fin :rodmer:

Jeg har blå nordlandsbunad.

@toothfairy Hvordan vil du beskrive klesstilen din? 

Skrevet
På 27.11.2016 den 21.24, canacas skrev:

Too personal, sorry :) (kanskje på julebordet :P) Snilt å hjelpe de gamle da, kan hende jeg trenger hjelp med min rullator i nær fremtid også :fnise:

@Lady Hva ønsker du deg til jul? 

Jaa ! :Nikke: 

Jeg ønsker meg smykke fra Camilla Phil/David Andersen, Frisørtime, Spa og Støvletter blant annet.

@canacas Du da? ☃️

Skrevet
21 timer siden, EpleDrue skrev:

Burger! n god? ;) 

Og hvem er de største danseløvene her inne? Vi taper selvsagt ikke. :laugh:

Tenkte nok det ville være lett å finte meg forbi deg og putte

@Lady Flørter du mye?

Nei

@EpleDrue Er du glad i hytteliv?

Skrevet
3 minutter siden, Lady skrev:

Jaa ! :Nikke: 

Jeg ønsker meg smykke fra Camilla Phil/David Andersen, Frisørtime, Spa og Støvletter blant annet.

@canacas Du da? ☃️

Men kjære vakre lady, har vi ikke snakket om at jeg ville ha en kjæreste til jul da? Og så skulle du fikse det? Har du glemt det? :cry3:

@Lady Har du hatt en bra start på uken?

Skrevet
3 timer siden, applestories skrev:

Tror ikke jeg kunne vunnet over noen i håndbak.

Men @Lady sier du? Hadde kaanskje hatt en liten sjanse allikevel ;) 
Hva tror @Lady selv? (selv om jeg ikke får tagget deg)

@EpleDrue Hvor mange ganger om dagen skifter du sokker?

Du hadde nok slått meg lett i håndbak :ler: 

Skrevet
3 timer siden, Byjenta! skrev:

Det gjør jeg ikke, bruker det iblant når jeg skal noe spesielt, ellers er jeg veldig glad i å bruke neglelakk, og slikt, men er sjeldent jeg kommer på det i farta og ta det på rett og slett. :fnise: er du ofte mailen din? Eller er du en person som glemmer det og plutselig har mange 100 mails??? 

Herlig :) Hvilke filmer så du? Var selv på kino for et par dager siden, skal en gang i Desember iallefall... Hmmm... Jeg er jo veldig glad i popcorn, eller disse lange stengene med tutti frutti, vannmelon osv som er sure... :) Men denne gangen hadde vi med smågodt! Duda? :)

@Lady Følger du med på farmen? I såfall hvem heier du på

Nei, følget ikke med.

@Byjenta! Brude jeg se på? :)

Skrevet
2 timer siden, calavi skrev:

Klart jeg har :bolledeig: Jeg har gledet meg til advent siden juli-ish, så jeg koste meg skikkelig med pynting i går! 

Nope.

Jeg vil nå si det var et godt valg uavhengig om jeg får være med, men det er jo klart jeg skal være med på tur! :nigo: Men, jeg gidder ikke sånn ski-greier altså... Jeg er dog helt med på både afterski, jacuzzi og massasje! 

Vin

Nei, har ikke det. Husker mine foreldre foreslo å feire jul i varmere strøk et år, men tror de skjønte fort at det var uaktuelt... 

@Lady Huset ditt begynner å brenne og du rekker å raske med deg tre gjenstander. Hva tar du med deg? 

Hunden min, diamantringen min og den dyreste vesken min kanskje ?

@calavi Beste vinen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...