Lady Skrevet 28. november 2016 #11081 Skrevet 28. november 2016 6 minutter siden, canacas skrev: Men kjære vakre lady, har vi ikke snakket om at jeg ville ha en kjæreste til jul da? Og så skulle du fikse det? Har du glemt det? @Lady Har du hatt en bra start på uken? Jooo 😮 Hvordan skal han være og se ut?? @canacas Både og. Morgenen og dagen var tung, men fikk en herlig ettermiddag og kveld 😊
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #11082 Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Jooo 😮 Hvordan skal han være og se ut?? @canacas Både og. Morgenen og dagen var tung, men fikk en herlig ettermiddag og kveld 😊 Han skal se bra ut og være en bra fyr! Det burde jo være enkelt vel @Lady Skal jeg finne en til deg og?
Lady Skrevet 28. november 2016 #11083 Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Han skal se bra ut og være en bra fyr! Det burde jo være enkelt vel @Lady Skal jeg finne en til deg og? Får håpe vi har samme definisjon på hva som ser bra ut Ja!!! @canacas Skal vi bytte bilde på pm?
Coronas Skrevet 28. november 2016 #11084 Skrevet 28. november 2016 32 minutter siden, calavi skrev: Nei@Coronas Når var du sist forelsket? I mai dette året. @calaviHvordan er en super bra date for deg?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #11085 Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Får håpe vi har samme definisjon på hva som ser bra ut Ja!!! @canacas Skal vi bytte bilde på pm? At du får mitt profilbilde og jeg får ditt? Hehe. @Lady Fulgte du ikke med i bildetråden når jeg la ut bilder av meg selv? Trodde alle ventet i spenning...
Gjest EpleDrue Skrevet 28. november 2016 #11086 Skrevet 28. november 2016 32 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Hva er din favorittsang med Beatles? Hey Jude! @canacas Hva er en utlending for deg? 31 minutter siden, canacas skrev: Dette blir jo bare verre og verre. 30 minutter siden, calavi skrev: Jeg satt et halvt minutt og vurderte hva som kunne være et realistisk svar, men sleit liksom litt med å forestille meg hvor mange man faktisk kan beføle i løpet av en kveld? Femten? Femti? Jeg er dessverre ikke så bevandret i den verden allikevel. Sorry om du ble skuffa @EpleDrue Er du flink med barn? Haha! En profesjonell barkø-føler klarer nok femti, men det må nok være en kvinne. Når menn beføler noen klikker alle i vinkel. Ble utrolig skuffet, men er over det nå. Ja, kjempeflink! @calavi Hva synes du om Jahn Teigen? 25 minutter siden, Coronas skrev: Danser du ikke på bordet altså, eller kryper kanskje under? @EpleDrue Nei, jeg danser på dansegulvet med samtlige kollegaer. @Coronas Er du en danseløve? 17 minutter siden, Daybreak skrev: Pizza. @EpleDrue Kva tenkjer du på akkurat no? Jeg spiste også pizza i dag! High five! Akkurat nå tenker jeg på om jeg skal legge meg, eller se mer tv-serier. Hva hadde du valgt om du var meg? Og når skal du opp i morgen, @Daybreak? 8 minutter siden, Lady skrev: @EpleDrue Er du glad i hytteliv? Tja, om hytten har vann og normalt toalett, yes! @Lady Er du kresen?
Gjest Rossin Skrevet 28. november 2016 #11087 Skrevet 28. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: At du får mitt profilbilde og jeg får ditt? Hehe. @Lady Fulgte du ikke med i bildetråden når jeg la ut bilder av meg selv? Trodde alle ventet i spenning... Når skjedde det? Vil se...
Lady Skrevet 28. november 2016 #11088 Skrevet 28. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: At du får mitt profilbilde og jeg får ditt? Hehe. @Lady Fulgte du ikke med i bildetråden når jeg la ut bilder av meg selv? Trodde alle ventet i spenning... Haha Nei, d fikk jeg ikke med meg 😐 @canacas Hadde du solgt trusene dine til trusemannen?
Lady Skrevet 28. november 2016 #11089 Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Hey Jude! en utlending for deg? Haha! En profesjonell barkø-føler klarer nok femti, men det må nok være en kvinne. Når menn beføler noen klikker alle i vinkel. Ble utrolig skuffet, men er over det nå. Ja, kjempeflink! ynes du om Jahn Teigen? Nei, jeg danser på dansegulvet med samtlige kollegaer. ? Jeg spiste også pizza i dag! High five! Akkurat nå tenker jeg på om jeg skal legge meg, eller se mer tv-serier. Hva hadde du valgt om du var meg? Og når skal du opp i morgen, Tja, om hytten har vann og normalt toalett, yes! @Lady Er du kresen? Hmm, når det kommer til enkelte ting er jeg kanskje litt kresen, men ikke ellers tror jeg @EpleDrue Er du gentleman ?
Daybreak Skrevet 28. november 2016 #11090 Skrevet 28. november 2016 5 minutter siden, EpleDrue skrev: Hey Jude! @canacas Hva er en utlending for deg? Haha! En profesjonell barkø-føler klarer nok femti, men det må nok være en kvinne. Når menn beføler noen klikker alle i vinkel. Ble utrolig skuffet, men er over det nå. Ja, kjempeflink! @calavi Hva synes du om Jahn Teigen? Nei, jeg danser på dansegulvet med samtlige kollegaer. @Coronas Er du en danseløve? Jeg spiste også pizza i dag! High five! Akkurat nå tenker jeg på om jeg skal legge meg, eller se mer tv-serier. Hva hadde du valgt om du var meg? Og når skal du opp i morgen, @Daybreak? Tja, om hytten har vann og normalt toalett, yes! @Lady Er du kresen? Eg hadde vald å leggje meg, men det er nok fordi eg sjølv er ganske trøytt. Eg skal opp 7.30. Enn du då @EpleDrue?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #11091 Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Hey Jude! @canacas Hva er en utlending for deg? En som ikke er norsk statsborger. Min mor var utlending i Norge i noen år, tror hun ble norsk statsborger før jeg ble født. Hun måtte det for å få samme pass som barna sine visstnok. @EpleDrue Har du noe tilsvarende meg ift opphavet?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #11092 Skrevet 28. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Haha Nei, d fikk jeg ikke med meg 😐 @canacas Hadde du solgt trusene dine til trusemannen? Hahahahahaha, nei aldri! Hahaha @Lady har du funnet deg en måte å tjene ekstra penger på skattefritt, som du vil dele?
Coronas Skrevet 28. november 2016 #11093 Skrevet 28. november 2016 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, jeg danser på dansegulvet med samtlige kollegaer. @Coronas Er du en danseløve? Dancing queen @EpleDrue Hvilken låt får rockefoten din til å vibrere under bordet sånn at du bare må opp og danse?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #11094 Skrevet 28. november 2016 4 minutter siden, Rossin skrev: Når skjedde det? Vil se... Der dukket du opp lizm En stund siden nå, fjernet de kort tid etter. Too late suckers.
Lady Skrevet 28. november 2016 #11095 Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Hahahahahaha, nei aldri! Hahaha @Lady har du funnet deg en måte å tjene ekstra penger på skattefritt, som du vil dele? Nei, men skulle veldig gjerne funnet en! @canacas Har du?!
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #11096 Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Nei, men skulle veldig gjerne funnet en! @canacas Har du?! Nei, men hører rykter om at det er lukrativt å selge truser Trusemannen har sikkert Vipps også! @Lady Ville du solgt trusene dine og brukt Vipps som betalingstjeneste?
Lady Skrevet 28. november 2016 #11097 Skrevet 28. november 2016 @Rossin Følger du ofte med på tråden uten å delta?
Gjest EpleDrue Skrevet 28. november 2016 #11098 Skrevet 28. november 2016 8 minutter siden, Lady skrev: @EpleDrue Er du gentleman ? Jeg tror det? @Lady Nå som Ajax slettet brukeren sin, er jeg den kuleste mannen her da? 8 minutter siden, Daybreak skrev: Eg hadde vald å leggje meg, men det er nok fordi eg sjølv er ganske trøytt. Eg skal opp 7.30. Enn du då @EpleDrue? Jeg skal opp 06:00. Det ble sengen ja! @Daybreak Hvor lang tid bruker du når du pusser tennene dine? 7 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Har du noe tilsvarende meg ift opphavet? Min mor er norsk. Jeg er født og oppvokst i utlandet. @canacas Hvor mange søsken har du? 5 minutter siden, Coronas skrev: Dancing queen @EpleDrue Hvilken låt får rockefoten din til å vibrere under bordet sånn at du bare må opp og danse? I'll be there for you. @Coronas Hva med deg?
Lady Skrevet 28. november 2016 #11099 Skrevet 28. november 2016 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg tror det? @Lady Nå som Ajax slettet brukeren sin, er jeg den kuleste mannen her da? Jeg skal opp 06:00. Ja 😃 @EpleDrue Har du gått til hudpleier før?
chouette Skrevet 28. november 2016 #11100 Skrevet 28. november 2016 (endret) 49 minutter siden, calavi skrev: Åh, sognebunaden er så fin Jeg har blå nordlandsbunad.@toothfairy Hvordan vil du beskrive klesstilen din? Det er din også. Den blåfargen er helt fantastisk nydelig. Hmm. Tror stilen er ganske casual for det meste. Bor dessverre litt for ofte i sorte skinny jeans og hvite converse..har store planer om å innføre mer skjørt, strømpis og pene boots i hverdagen. Må bli flinkere til å legge frem klær kvelden før. @calavi tenker du at du alltid må ha strøkent undertøy på når du ferdes ute i tilfelle du skulle bli påkjørt?🙈 Endret 28. november 2016 av toothfairy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå