Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Daybreak skrev:

Veit ikkje om eg kan kalle det fobiar, men eg likar ikkje edderkoppar, høgde og tronge rom.

@canacas Kvar er den vakraste staden du veit om?

Roma :hjerter: Min fremtidige (kjekke) kjæreste må ta meg med dit, da blir det noe på´ n garantert. :rodmer:

@Daybreak Har du vært i Roma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
36 minutter siden, Nordavind skrev:

No limits sier du. Jeg ville vært fornøyd med en skikkelig luksusferie. På ca en måned. Det ville vært kjekt nå.

Du er ikke lett å leke med i alle fall :fnise:

Skrevet
56 minutter siden, applestories skrev:

Du, det husker jeg faktisk ikke.. Så lenge er det mellom hver gang jeg går på kino nå for tiden!
Hvilken film skal du se i desember, @Byjenta!?

ååå :) I desember skal vi på Star Wars. :)

@applestories er du god i bowling? 

Skrevet
6 minutter siden, canacas skrev:

Roma :hjerter: Min fremtidige (kjekke) kjæreste må ta meg med dit, da blir det noe på´ n garantert. :rodmer:

@Daybreak Har du vært i Roma?

Nei, det har eg ikkje. Høyres ut som eg må leggje den på to-do-lista mi! 

@canacas Kva er det beste og verste med jula?

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, Daybreak skrev:

@EpleDrue Kva var drøymeyrket ditt då du var liten?

Profesjonell friidrettsutøver. @Daybreak Epler eller druer, hva er best? 

3 minutter siden, calavi skrev:

Stadig vekk. Gjør sport av det når jeg er ute på byen... Om å gjøre å beføle flest mennesker, både damer og menn, på kortest mulig tid. Så gjør jeg en vurdering på hvor vellykket kvelden har vært når jeg kommer hjem, samt skriver utfyllende rapport.

@EpleDrue Synes du Jackass-filmene er morsomme? 

Spennende! Hvor mange beføler du i gjennomsnitt pr kveld? 

Nei, gjør du? @calavi Har du en morsom video på YouTube du vil dele med oss? 

2 minutter siden, canacas skrev:

@EpleDrue Hva jobber du med?

Det kan jeg dessverre ikke uttale meg om.  Du får sende en PM om du blir for nysgjerrig. 

@canacas Hvor lang utdannelse har du? 

Gjest Nordavind
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Du er ikke lett å leke med i alle fall :fnise:

Ikke? Why? :)

Skrevet
8 minutter siden, EpleDrue skrev:

Jeg er en skikkelig bygutt. @applestories Har du sauer som nabo?

Ikke nå lenger, men hadde det da jeg var liten. Savner å hoppe i høyet :)

@EpleDrue Har du noe erfaring med livet på landet og dyrene der?

Akkurat nå, Byjenta! skrev:

ååå :) I desember skal vi på Star Wars. :)

@applestories er du god i bowling? 

Aldri prøvd. Er det verdt et forsøk @Byjenta! ?

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Ingen fobier, men flyvende insekter og edderkopper kunne jeg klart meg uten :P

@Daybreak Har du noen fobier selv da?

Brittany Snow er nydelig da, så den er ikke så dum :)

Blond siden jeg fikk hår på hodet ved 1-års alder (oss blondiner er gjerne skalla i starten :fnise:)

@toothfairy blond? brunette? ginger?

Det er hun, men hun har altfor blå øyne til at vi kan ligne :fnise:

Jeg er egentlig mørk gyldenblond men er brunette atm. Er ikke sånn superfortrolig med fargen, men jeg får nå se det en sjanse:P

@canacas Har du egne kopper til kaffe, te og kakao eller bruker du alle til alt?

11 minutter siden, EpleDrue skrev:

Nei.

Godt spørsmål. Kanskje @EpleDrueFan? Tror du noen av kvinnene på KG frivillig hadde gitt meg en lapdance, @toothfairy

I can think of a few.  @EpleDrueFan i særdeleshet. Ser for meg henne i sånne bittesmå paljettbelagte hotpants og cheerleaderdusker:duskedame: @canacas og @incognita hadde sikkert også stilt opp :fnise:

Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Det kan jeg dessverre ikke uttale meg om.  Du får sende en PM om du blir for nysgjerrig. 

Epler.

@EpleDrue Kva transport likar du best å reise med?

Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Tør ikke sende pm med deg, er redd for dickpic´s :ohmy:

Jeg er enda ikke ferdig dannet, skal si fra når det nærmer seg :P

@EpleDrue Er du hemmelighetsfull med vilje, eller prøver du å være litt ekstra mystisk? Eller er det fordi du har et reellt stalker-problem? :P

Akkurat nå, Nordavind skrev:

Ikke? Why? :)

Du stiller jo ikke spørsmål tilbaaaaakeeeee :lol:

@Nordavind Hva er en luksusferie for deg, sjø og strand, eller snø og fjell?

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, applestories skrev:

@EpleDrue Har du noe erfaring med livet på landet og dyrene der?

Nei, lite erfaring med det livet. Derfor kunne jeg aldri deltatt på Farmen. @applestories Skal du følge med på den siste runden i Sjakk-vm?

Skrevet
2 minutter siden, toothfairy skrev:

Det er hun, men hun har altfor blå øyne til at vi kan ligne :fnise:

Jeg er egentlig mørk gyldenblond men er brunette atm. Er ikke sånn superfortrolig med fargen, men jeg får nå se det en sjanse:P

@canacas Har du egne kopper til kaffe, te og kakao eller bruker du alle til alt?

I can think of a few.  @EpleDrueFan i særdeleshet. Ser for meg henne i sånne bittesmå paljettbelagte hotpants og cheerleaderdusker:duskedame: @canacas og @incognita hadde sikkert også stilt opp :fnise:

Gyldenblond er finest da, det har jeg hatt en gang når jeg skulle gå fra brunette til blond igjen.

Nei, har kun kopper til te her i huset! Vil du ha kaffe får du gå et annet sted :P Kakao er for mye kalorier, pføy!

Ble usikker på hva du har tilbudt min deltakelse i, men jeg er sikkert med!

@toothfairy Har du vært på strippeklubb noen gang? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
4 minutter siden, toothfairy skrev:

Oh my. For en fantasi! 

4 minutter siden, Daybreak skrev:

Epler.

@EpleDrue Kva transport likar du best å reise med?

Bil eller fly. Hva med deg, @Daybreak?

3 minutter siden, canacas skrev:

Tør ikke sende pm med deg, er redd for dickpic´s :ohmy:

@EpleDrue Er du hemmelighetsfull med vilje, eller prøver du å være litt ekstra mystisk? Eller er det fordi du har et reellt stalker-problem? :P

Skulle jeg en gang miste all form for verdighet og sendt ut nudes hadde du ikke vært den som fikk det. 

Har nok et reellt stalker-problem her inne ja. Mennesker er ... Sære. @canacas Har du stalket en bruker her? 

Skrevet
16 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ikke spør så vanskelig da :fnise: 

Har egentlig ikke det altså.. Det dukker fra tid til annen opp artige videoer i feeden på facebook, men jeg aner ikke hva noen av de heter... 

@EpleDrue Hva skal til for å sjarmere deg? 

Skrevet
7 minutter siden, EpleDrue skrev:

Oh my. For en fantasi! 

Bil eller fly. Hva med deg, @Daybreak?

Skulle jeg en gang miste all form for verdighet og sendt ut nudes hadde du ikke vært den som fikk det. 

Har nok et reellt stalker-problem her inne ja. Mennesker er ... Sære. @canacas Har du stalket en bruker her? 

Fly.

@EpleDrue Kva er favorittjulesongen?

Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

He? Ikke? :sjenert: Ikke engang verdig et dickpic? :cry3:

Nei, stalket en bruker? Det har vel hendt at jeg har gått i tråder når jeg ser noen skrive i en tråd, bare for å lese. Gjerne fordi det er en bruker som pleier å skrive noe bra, eller mistanke om publisering av bilder :P Men jeg skriver jo alltid med brukernavn, med unntak av en slip i denne tråden (han var forøvrig svaret på et spørsmål jeg fikk tidligere i denne tråden). Så vet ikke om det kan kalles stalking. Å finne ut hvem folk er, eller følge etter de for å lage kvalm osv.. nei, det er ikke helt min greie. Om noen irriterer meg så tar jeg det med en gang, forsøker å være konstruktiv, eller så lar jeg det være og ignorerer. 

@EpleDrue Hva er din favorittmusikk, om vi ser bort fra; Justin, Ariana, Markus og Martinius og søstra til M & M? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, calavi skrev:

Ikke spør så vanskelig da :fnise: 

Har egentlig ikke det altså.. Det dukker fra tid til annen opp artige videoer i feeden på facebook, men jeg aner ikke hva noen av de heter... 

@EpleDrue Hva skal til for å sjarmere deg? 

Du kan ikke si A og ikke B!

Jeg blir sjarmert av de som ikke prøver å få meg interessert. De som bare er seg selv. :) Et pent smil er heller ikke en uting! 

@calavi Hva synes du om menn som bruker samme metode på alle damer? 

Skrevet
13 minutter siden, Byjenta! skrev:

Herlig, vi så på fabeldyr vi også :) Skal på star wars ja, min mann er utrolig glad i star wars. :)

Jeg er en veldig feminin jente, men gå med bukse og topp går helt fint det. Men er glad i å pynte meg om jeg skal noe spesielt i enten kjole eller skjørt. :) 

Åå, kjekt. :)

Bruker sukker :) gjør du??? 

@toothfairy: Vært på disney on ice noen gang? 

Bruker honning.

Det har jeg faktisk ikke. Burde jeg?

@Byjenta! Mildrøkt, ekstra røkt eller original kaviar?

5 minutter siden, canacas skrev:

Gyldenblond er finest da, det har jeg hatt en gang når jeg skulle gå fra brunette til blond igjen.

Nei, har kun kopper til te her i huset! Vil du ha kaffe får du gå et annet sted :P Kakao er for mye kalorier, pføy!

Ble usikker på hva du har tilbudt min deltakelse i, men jeg er sikkert med!

@toothfairy Har du vært på strippeklubb noen gang? 

Nei, hva er det De tror om meg :jolie:

Tenkte du skulle få æren av å glede epleskrotten med et stykke lapdance sammen med @incognita og hun der rape gale stalkeren hans. Du kan ta på deg sånn godteristring som han kan stikke alle sedlene inni:danse:

Skrevet
Akkurat nå, toothfairy skrev:

Nei, hva er det De tror om meg :jolie:

Tenkte du skulle få æren av å glede epleskrotten med et stykke lapdance sammen med @incognita og hun der rape gale stalkeren hans. Du kan ta på deg sånn godteristring som han kan stikke alle sedlene inni:danse:

Haha, stakkars eplegutten :fnise: Han kan få slippe å betale :lur:

Skrevet
25 minutter siden, EpleDrue skrev:

Som jeg alltid er. @Coronas Synes du julebord er en uting mtp hvor mye utroskap som skjer grunnet det? 

@EpleDrue Og hvordan er du alltid da? ;) 

Julebord kan det bli mye surr av ja. Ikke jeg da, er så altfor trofast :rosaengel: 

Min ex var utro på et julebord, så det er endel som mener at julebord da er alt lov...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...