annebanane Skrevet 28. november 2016 #10941 Skrevet 28. november 2016 (endret) canacas skrev (På 28.11.2016 den 12.45): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10942 Skrevet 28. november 2016 (endret) 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Hadde en gris. Den eksisterer desverre ikke lenger. @canacas Har du kosedyr i hjemmet ditt? Ja, det har jeg To stykker, den ene har vært med helt fra starten @Moonwalker Hva slags mobiltelefon har du? Endret 28. november 2016 av canacas ..
Dr. A. Kula Skrevet 28. november 2016 #10943 Skrevet 28. november 2016 4 minutter siden, canacas skrev: Brettspill? Eh... ludo? Hakke peil, spiller ikke spill jeg vettu. @EpleDrue Er du omtalt i dag? Kjære doktor; bor du i Bergen? Uff, altfor få. 7 kanskje? Burde hatt 14 timer minst, eventuelt døgna i senga Månejenta: Hadde du et favoritt kosedyr som liten, og har du den enda? Om (hvis, dersom) jeg bor i Bergen, blir jeg da mer tiltrekkende, mystisk eller kleinere? @canacas du forstår at jeg ikke vil si hvor jeg bor (i hvertfall ikke i trådene)? 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Om det er en viss fare for at jeg har latterkrampe gjennom sangen så vil jeg iallefall ha deg med på duett! Jeg er så dårlig selv, så det er å drite seg ut uansett @Dr. A. Kula er du redd for å drite deg ut blant fremmede? Men da blir det jo bare enda gøyere om jeg ikke kan teksten! Og faren for at du får latterkrampe øker betraktelig. Kan bare minnes én eneste gang jeg ble skikkelig flau. Og jeg har gjort mye dumt. Familie og venner blir lettere flau på mine vegne enn meg selv. Var det godt nok svar på spørsmålet ditt, @Moonwalker?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10944 Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Om (hvis, dersom) jeg bor i Bergen, blir jeg da mer tiltrekkende, mystisk eller kleinere? @canacas du forstår at jeg ikke vil si hvor jeg bor (i hvertfall ikke i trådene)? Bergen er bare så kleint og fælt attte UFF. Nei, da må du på ignoreringslisten desverre. Fysjameien! Bergen???? Hehe, nei. Det har absolutt ingenting å si, det er bare jeg som ikke har noe glupt å spørre om @Dr. A. Kula Røyk, snus eller pipe?
Dr. A. Kula Skrevet 28. november 2016 #10945 Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Bergen er bare så kleint og fælt attte UFF. Nei, da må du på ignoreringslisten desverre. Fysjameien! Bergen???? Hehe, nei. Det har absolutt ingenting å si, det er bare jeg som ikke har noe glupt å spørre om @Dr. A. Kula Røyk, snus eller pipe? Det må bli pipe - lakrispipe! @canacas er du egentlig en stille og sjenert person, som tar ut det andre potensialet på tastaturet her på KG?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10946 Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Det må bli pipe - lakrispipe! @canacas er du egentlig en stille og sjenert person, som tar ut det andre potensialet på tastaturet her på KG? Nei, er det dette du har tenkt om meg? Jeg er veldig utadvent, og fryktelig lite sjenert. Enkelte av mine venner ønsker at jeg er litt mer sjenert tror jeg... @Dr. A. Kula Har du inntrykk av at jeg er en sjenert og stille person IRL?
pika Skrevet 28. november 2016 #10947 Skrevet 28. november 2016 27 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: har jeg glemt å stille deg fotballspørsmålet mitt? Har du spilt eller spiller du fotball? (Du spiller i hvertfall FPL!) Har spilt ja @Dr. A. Kula Pleier du å se mange fotballkamper?
Dr. A. Kula Skrevet 28. november 2016 #10948 Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Nei, er det dette du har tenkt om meg? Jeg er veldig utadvent, og fryktelig lite sjenert. Enkelte av mine venner ønsker at jeg er litt mer sjenert tror jeg... @Dr. A. Kula Har du inntrykk av at jeg er en sjenert og stille person IRL? Nei, egentlig ikke, men noen er jo litt friere i tøylene bak tastaturet. Hadde ikke tro på at du var den sjenerte IRL, men en bitte liten mistanke måtte avkreftes. Derfor spørsmålet. Du er nok kjappere i replikken enn meg, men jeg tror vi har litt til felles med humor og uredd fremtoning. @canacas tenker du det samme? Akkurat nå, pika skrev: Har spilt ja @Dr. A. Kula Pleier du å se mange fotballkamper? Da hadde jeg ikke fått spurt deg det spørsmålet altså. Da var det i hvertfall unnagjort. Liker godt å se fotballkamper, både på TV og på stadion. Kan bli flere i løpet av helgen, hvis det passer seg slik. Men spiller mer enn gjerne selv også, selv om det ikke er så lett å samle mange nok alltid. @pika på hvolket nivå var det høyeste du spilte, og følger du med på damefotball (slik @EpleDrueog meg selv gjør i større leller mindre grad)?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10949 Skrevet 28. november 2016 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, egentlig ikke, men noen er jo litt friere i tøylene bak tastaturet. Hadde ikke tro på at du var den sjenerte IRL, men en bitte liten mistanke måtte avkreftes. Derfor spørsmålet. Du er nok kjappere i replikken enn meg, men jeg tror vi har litt til felles med humor og uredd fremtoning. @canacas tenker du det samme? Ja, tenker det samme Jeg var klassens klovn faktisk, og jeg er kjent for å være ganske kjapp i replikken fortsatt. Legg det til alt annet jeg har utlevert, så får du en rimelig sammensatt person Thats moi! (Jeg er litt mildere bak tastaturet enn IRL, tenke seg til ) @Dr. A. Kula Er du flerspråklig?
pika Skrevet 28. november 2016 #10950 Skrevet 28. november 2016 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @pika på hvolket nivå var det høyeste du spilte, og følger du med på damefotball (slik @EpleDrueog meg selv gjør i større leller mindre grad)? Bare spilt på laveste nivå Følger overhode ikke med på damefotball nei! @Dr. A. Kula Hva spiste du til frokost i dag?
Dr. A. Kula Skrevet 28. november 2016 #10951 Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Ja, tenker det samme Jeg var klassens klovn faktisk, og jeg er kjent for å være ganske kjapp i replikken fortsatt. Legg det til alt annet jeg har utlevert, så får du en rimelig sammensatt person Thats moi! (Jeg er litt mildere bak tastaturet enn IRL, tenke seg til ) @Dr. A. Kula Er du flerspråklig? Eg skriv óg på nynorsk ved høve, men brukar ikkje gjera det. Men det er eit vakkert språk med mange vakre ord. Utanom skriv og talar eg engelsk, slik som flest nordmenn gjer. Eg kan noko tysk attåt, men strevar nok mykje om eg skal bruka det i ein vanleg konversasjon. Då fell eg nok ikkje i kategorien fleirspråkleg hjå deg? @canacas vert du ofsaleg arg når nokon skriv nynorsk åt deg? 2 minutter siden, pika skrev: Bare spilt på laveste nivå Følger overhode ikke med på damefotball nei! @Dr. A. Kula Hva spiste du til frokost i dag? Frokost står ikke på menyen. Knekkebrød til lunsj. @pika hender det fortsatt at du trekker på deg fotballskoene om anledningen byr seg?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10952 Skrevet 28. november 2016 13 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Eg skriv óg på nynorsk ved høve, men brukar ikkje gjera det. Men det er eit vakkert språk med mange vakre ord. Utanom skriv og talar eg engelsk, slik som flest nordmenn gjer. Eg kan noko tysk attåt, men strevar nok mykje om eg skal bruka det i ein vanleg konversasjon. Då fell eg nok ikkje i kategorien fleirspråkleg hjå deg? @canacas vert du ofsaleg arg når nokon skriv nynorsk åt deg? Ja @Dr. A. Kula Er det sant at du heier på RBK, slik det ryktes på felles-pm som sirkulerer om dagen?
pika Skrevet 28. november 2016 #10953 Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: @pika hender det fortsatt at du trekker på deg fotballskoene om anledningen byr seg? Hvaaa? Ikke frokost Har fotballsko, da jeg hadde planer om å bli med for et par år siden - men er ganke lenge siden jeg har spilt gitt... @Dr. A. Kula Trener du mye?
Dr. A. Kula Skrevet 28. november 2016 #10954 Skrevet 28. november 2016 7 minutter siden, canacas skrev: Ja @Dr. A. Kula Er det sant at du heier på RBK, slik det ryktes på felles-pm som sirkulerer om dagen? Jeg skrev nylig hvilke to byer jeg IKKE er i fra. Er det da ikke naturlig at om jeg var på Lerkendal, så ville jeg deltatt i gjengen som konsekvent holder med bortelaget? Om jeg skulle holde med RBK, så står R'en i hvertfall ikke for Rosenborg! Felles-PM!? Er dette slikt damer holder på med og snakker om andre brukere uten deres viten og tilsvar? Eller er det menn også med i den felles-PM (Jeg mistenker sterkt nei). Er det @toothfairy som spekulerer siden jeg spurte om hun hadde sett Atletico Madrid på Lerkendal for noen år siden (som i et forsøk på å finne frem til hennes favoritt LaLiga lag). @canacas hvor mange er dere i den felles-PMen, hvem er det og hvem blir diskutert? 2 minutter siden, pika skrev: Hvaaa? Ikke frokost Har fotballsko, da jeg hadde planer om å bli med for et par år siden - men er ganke lenge siden jeg har spilt gitt... @Dr. A. Kula Trener du mye? Desverre alt for lite. Kanskje jeg må inngå et nyttårsforsett med deg også - har jo nettopp inngått forsett med @canacas om å ta tran. (Det blir frokosten heretter) @pika burde jeg ha et nyttårsforsett om å trene mer? (Og blir du med på forsettet?)
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10955 Skrevet 28. november 2016 37 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg skrev nylig hvilke to byer jeg IKKE er i fra. Er det da ikke naturlig at om jeg var på Lerkendal, så ville jeg deltatt i gjengen som konsekvent holder med bortelaget? Om jeg skulle holde med RBK, så står R'en i hvertfall ikke for Rosenborg! Felles-PM!? Er dette slikt damer holder på med og snakker om andre brukere uten deres viten og tilsvar? Eller er det menn også med i den felles-PM (Jeg mistenker sterkt nei). Er det @toothfairy som spekulerer siden jeg spurte om hun hadde sett Atletico Madrid på Lerkendal for noen år siden (som i et forsøk på å finne frem til hennes favoritt LaLiga lag). @canacas hvor mange er dere i den felles-PMen, hvem er det og hvem blir diskutert? Beste måten å lokke frem en bergenser på, er vel å nevne RBK Når det gjelder deg, så er PM-tråden alle brukere på KG. Ellers har vi damer en felles pm-tråd hvor vi gjør narr av penis og lave menn. @Dr. A. Kula Tror du jeg tøyser, eller tror du jeg er seriøs nå?
pika Skrevet 28. november 2016 #10956 Skrevet 28. november 2016 43 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Desverre alt for lite. Kanskje jeg må inngå et nyttårsforsett med deg også - har jo nettopp inngått forsett med @canacas om å ta tran. (Det blir frokosten heretter) @pika burde jeg ha et nyttårsforsett om å trene mer? (Og blir du med på forsettet?) Ja, hvorfor ikke(*2) Forsettet mitt kan være å få til å trene litt den uka jeg har ungene også @Dr. A. Kula Hva pleier du å drikke i løpet av en vanlig ukedag?
Dr. A. Kula Skrevet 28. november 2016 #10957 Skrevet 28. november 2016 23 minutter siden, canacas skrev: Beste måten å lokke frem en bergenser på, er vel å nevne RBK Når det gjelder deg, så er PM-tråden alle brukere på KG. Ellers har vi damer en felles pm-tråd hvor vi gjør narr av penis og lave menn. @Dr. A. Kula Tror du jeg tøyser, eller tror du jeg er seriøs nå? Sånn i motsetning for Moldensere, Tromsøværinger, Stavangerfolk, Drammensere, Oslofolk og de fra Lillestrøm mm.? Alle som ikke er fra bartebyen er imot RBK, med mindre de er skap-trøndere! Ja, det tror jeg! Selvsagt! @canacas hvilken rollefigur fra "Little Britain" liker du best? (Du skrev tidligere at du var fan). 4 minutter siden, pika skrev: Ja, hvorfor ikke(*2) Forsettet mitt kan være å få til å trene litt den uka jeg har ungene også @Dr. A. Kula Hva pleier du å drikke i løpet av en vanlig ukedag? Da satser vi på det. Dette var uvandt. 2 Nyttårsforsetter før desember. Hv skjer? Vann, kaffe og melk (lett, men grønn type som tidligere het Ekstra lett men som nå på grunn av direktiver også må hete lett). Strengt tatt bare det på en vanlig ukedag. @pika har du fått med deg at den "grønne" melken nå også bare heter "Lett"?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10958 Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Sånn i motsetning for Moldensere, Tromsøværinger, Stavangerfolk, Drammensere, Oslofolk og de fra Lillestrøm mm.? Alle som ikke er fra bartebyen er imot RBK, med mindre de er skap-trøndere! Ja, det tror jeg! Selvsagt! @canacas hvilken rollefigur fra "Little Britain" liker du best? (Du skrev tidligere at du var fan). Nei, kun bergensere Uansett hva dumme bergensere sier, så er trøndere best! Haha, easy peasy Faan jeg ler av den serien altså @Dr. A. Kula Er det slik å forstå at du også liker britisk humor? Betyr det at du kjenner igjen disse gutta?
Dr. A. Kula Skrevet 28. november 2016 #10959 Skrevet 28. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Nei, kun bergensere Uansett hva dumme bergensere sier, så er trøndere best! Haha, easy peasy Faan jeg ler av den serien altså @Dr. A. Kula Er det slik å forstå at du også liker britisk humor? Betyr det at du kjenner igjen disse gutta? Jepp, husker ikke navnene i farten, men han til venstre spiller i en psyko film - "Hotell Paradiso"? Jepp, har sett de begge og digger britisk humor. La oss bare si det slik, jeg ler av mye mer enn det som tekstes av britiske humorserier, spesielt Monthy Phyton. Sier Ben Elton deg noe, @canacas?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10960 Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Jepp, husker ikke navnene i farten, men han til venstre spiller i en psyko film - "Hotell Paradiso"? Jepp, har sett de begge og digger britisk humor. La oss bare si det slik, jeg ler av mye mer enn det som tekstes av britiske humorserier, spesielt Monthy Phyton. Sier Ben Elton deg noe, @canacas? Blackadder har aldri vært min greie. Gutta jeg klistret inn er fra "Bottom", tidenes ekleste rompehumor-serie fra UK. Hahaha. De er morsomme da Er litt Monthy Pyton fan jeg og, men ikke så ihuga som mange andre. Det er ikke alt derfra som er bra da, Mr Bean kan du droppe å spørre om, han er ikke morsom. @Dr. A. Kula Ser du Graham Norton, eller er det for mainstream? Jeg holdt på å daue når Robbie Williams fortalte historien om hvordan han fikk herpes... haha, de amerikanske gjestene bruker ofte bli relativt sjokkerte Er det forresten lett å forstå at jeg har mange brødre og dermed har arvet promperom-humoren deres?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå