calavi Skrevet 28. november 2016 #10981 Skrevet 28. november 2016 På 27.11.2016 den 18.06, canacas skrev: @calavi Felles spørsmål, siden jeg rocker i kreative spørsmål i dag (): har dere tatt frem adventstaken og hengt opp julestjerna i dag? (I have not..) Klart jeg har Jeg har gledet meg til advent siden juli-ish, så jeg koste meg skikkelig med pynting i går! På 27.11.2016 den 19.51, Lady skrev: @calavi Ble d noe shopping på black friday? Nope. 22 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Tenkte umiddelbart varmere strøk der det finnes "animation" team. Men så kom jeg på at det kanskje er utenfor sesong. Kanskje prøvd noe nytt, eksklusivt høyfjellshotell i Alpene, med låneutstyr og instruktør. Må ha afterski og jacuzzi! Og egen massør! @calavi synes du det var et godt valg, eller bare om du fikk være med? Jeg vil nå si det var et godt valg uavhengig om jeg får være med, men det er jo klart jeg skal være med på tur! Men, jeg gidder ikke sånn ski-greier altså... Jeg er dog helt med på både afterski, jacuzzi og massasje! På 27.11.2016 den 19.58, minister-mio skrev: @calavi vi eller drink? Vin 19 timer siden, EpleDrue skrev: Jada, sånn halvveis. Tent lys! Og spist pepperkaker. @calavi Har du feiret julen i utlandet før? Nei, har ikke det. Husker mine foreldre foreslo å feire jul i varmere strøk et år, men tror de skjønte fort at det var uaktuelt... @Dr. A. Kula Har du noen gang gått på diett? @EpleDrue Hvilken tannkrem bruker du? @canacas Når lånte du bok på biblioteket sist? @minister-mio Hvilken vin er din favoritt? @Lady Huset ditt begynner å brenne og du rekker å raske med deg tre gjenstander. Hva tar du med deg?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10982 Skrevet 28. november 2016 5 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, jeg har gyldig alibi! @canacas Hvor gammel var du i 89? Oi oi, 1989 var det legendariske året jeg fylte 13 @EpleDrue Er det året du ble født?
Gjest EpleDrue Skrevet 28. november 2016 #10983 Skrevet 28. november 2016 2 minutter siden, calavi skrev: @EpleDrue Hvilken tannkrem bruker du? Colgate. @calavi Pepsi eller Coca Cola?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10984 Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, calavi skrev: @canacas Når lånte du bok på biblioteket sist? Oi, haha. DET er mange år siden det, såpass at jeg ikke kan huske det @calavi Låner du helst på biblioteket, eller kjøper du bøker selv? Siste bok du leste?
Daybreak Skrevet 28. november 2016 #10985 Skrevet 28. november 2016 8 minutter siden, EpleDrue skrev: En god dag må være en dag som jeg bruker sammen med mennesker jeg liker. Som får meg i godt humør, og mye latter. Det er en god dag. @Daybreak Når tar du juleferie? Det vert nok 19.desember kl. 15.00 @EpleDrue Kva årstal er du føydd i?
Gjest EpleDrue Skrevet 28. november 2016 #10986 Skrevet 28. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Er det året du ble født? Det medfører riktighet. @canacas Hvilken trend for menn synes du er den styggeste?
Gjest EpleDrue Skrevet 28. november 2016 #10987 Skrevet 28. november 2016 4 minutter siden, Daybreak skrev: Det vert nok 19.desember kl. 15.00 @EpleDrue Kva årstal er du føydd i? 1989 @Daybreak Skjer det ofte at du slutter å klappe når hele salen klapper i hendene fordi du ikke klarer å holde takten?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10988 Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Det medfører riktighet. @canacas Hvilken trend for menn synes du er den styggeste? Du gikk glipp av 80-tallet små´n Jeg er ikke så glad i skjegg altså, og i denne måneden er det både bart og skjegg overalt. Not cool. Støtter gjerne saken, ikke barten. @EpleDrue Hva er den fineste trenden for kvinner?
calavi Skrevet 28. november 2016 #10989 Skrevet 28. november 2016 13 minutter siden, EpleDrue skrev: Colgate. @calavi Pepsi eller Coca Cola? Pepsi! 12 minutter siden, canacas skrev: Oi, haha. DET er mange år siden det, såpass at jeg ikke kan huske det @calavi Låner du helst på biblioteket, eller kjøper du bøker selv? Siste bok du leste? Jeg foretrekker nok å kjøpe de, men jeg har blitt flinkere til å låne på biblioteket det siste året. Siste boken jeg leste var "Lenas dagbok".@EpleDrue Hva skal til for å gjøre deg flau? @canacas Hvilke tre ord ville dine nærmeste venner brukt for å beskrive deg?
Gjest EpleDrue Skrevet 28. november 2016 #10990 Skrevet 28. november 2016 Støttet saken, droppet barten! Jeg er ikke så opptatt av trend. Vet ikke hvilke trender dere kvinner har. @canacas Har du øvd på flere Justin Bieber låter nå?
Daybreak Skrevet 28. november 2016 #10991 Skrevet 28. november 2016 (endret) 11 minutter siden, EpleDrue skrev: 1989 @Daybreak Skjer det ofte at du slutter å klappe når hele salen klapper i hendene fordi du ikke klarer å holde takten? Veit ikkje om eg kan seie ofte, men det skjer @EpleDrue Kor ofte dusjar du? @canacas Har du barn? Endret 28. november 2016 av Daybreak
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10992 Skrevet 28. november 2016 2 minutter siden, calavi skrev: Pepsi! Jeg foretrekker nok å kjøpe de, men jeg har blitt flinkere til å låne på biblioteket det siste året. Siste boken jeg leste var "Lenas dagbok".@EpleDrue Hva skal til for å gjøre deg flau? @canacas Hvilke tre ord ville dine nærmeste venner brukt for å beskrive deg? Snill, rar og morsom. 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Støttet saken, droppet barten! Jeg er ikke så opptatt av trend. Vet ikke hvilke trender dere kvinner har. @canacas Har du øvd på flere Justin Bieber låter nå? Hehehe, kvinner trender ikke hos deg mao. Notert Nei, men skal ha det som nyttårsforsett! Gleder meg til konsert! @EpleDrue Kan du i det hele tatt noen Ariana Grande sanger, eller skal du bare se dama synge (og danse)?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #10993 Skrevet 28. november 2016 2 minutter siden, Daybreak skrev: Veit ikkje om eg kan seie ofte, men det skjer @EpleDrue Kor ofte dusjar du? @canacas Har du barn? Ingen barn, men mange tantebarn @Daybreak Har du barn? @Nordavind Hvorfor er du så stille?
Gjest Nordavind Skrevet 28. november 2016 #10994 Skrevet 28. november 2016 2 timer siden, Katastrofe skrev: @Nordavind hvis du kunne velge, uten noen form for begrensninger, hva hadde vært "drømmejobben"? Jeg har nå brukt kanskje ett minutt på å tenke hva det skulle bli. Kom ikke på noe svar ennå. Den var vanskelig. @Katastrofe du er ikke helt ny her, kan det stemme?
Gjest EpleDrue Skrevet 28. november 2016 #10995 Skrevet 28. november 2016 3 minutter siden, calavi skrev: @EpleDrue Hva skal til for å gjøre deg flau? Snakke om intime ting. Eller bli spurt om noe jeg ikke har svaret på, da føler jeg meg dum og blir flau. Også har jeg panikk for å falle offentlig. @calavi stresser du mye?
Coronas Skrevet 28. november 2016 #10996 Skrevet 28. november 2016 1 time siden, Byjenta! skrev: Herlig Hvilke filmer så du? Var selv på kino for et par dager siden, skal en gang i Desember iallefall... Hmmm... Jeg er jo veldig glad i popcorn, eller disse lange stengene med tutti frutti, vannmelon osv som er sure... Men denne gangen hadde vi med smågodt! Duda? @Coronas foretrekker du skjørt eller kjole, og hvorfor??? Jeg så fabeldyr og inferno. Spiste lakris Hvilken film så dere? Desember ja, er det starwars filmen da eller? Den skal hvertfall jeg se Må jeg velge av de to blir det kjole. Men kan bruke begge hvis jeg finner skjørt og topp som matcher veldig bra Kjole er lettere. Et plagg @Byjenta! Er du veldig feminin eller kan en bukse og topp gå greit en tur ut på byen?
Gjest Nordavind Skrevet 28. november 2016 #10997 Skrevet 28. november 2016 12 timer siden, Daybreak skrev: Helga var roleg og fin den @EpleDrue Kva skal du gjere i dag? @Nordavind Kva type sport likar du best og kvifor? Jeg liker nok kampsport best. Hvorfor? Mange grunner egentlig. Veldig bra form for trening, man blir tryggere på seg selv, man trener opp viljestyrken og psyken, man kan kanskje klare å forsvare seg selv i en viss type situasjon, man lærer noe nytt hele tiden.. Bortsett fra det liker jeg å løpe (om sommeren), svømme, er ikke like glad i å trene med vekter. @Daybreak hva med deg - hva liker du å trene/se på?
Gjest Nordavind Skrevet 28. november 2016 #10998 Skrevet 28. november 2016 5 minutter siden, canacas skrev: Ingen barn, men mange tantebarn @Daybreak Har du barn? @Nordavind Hvorfor er du så stille? Er jeg stille? bare hatt en lang dag. @canacas er det slik at du begynner å se frem mot helgen allerede i dag?
Coronas Skrevet 28. november 2016 #10999 Skrevet 28. november 2016 8 timer siden, EpleDrue skrev: Min mor får deg beste gaven. @Coronas Hva tror du vennen din kjøper i julegave til deg? Dildo Neida, har ikke anelse. @EpleDrue Hvordan ser din juleønskeliste ut?
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #11000 Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: Er jeg stille? bare hatt en lang dag. @canacas er det slik at du begynner å se frem mot helgen allerede i dag? Jeg ser alltid frem mot helg jeg, ser frem mot alle helger til og med nyttårshelgen, og noen helger i januar også @Nordavind Høres jeg litt lat ut når jeg bare vil ha helg? (Og fikk jeg rett på at det ble øl på lørdag?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå