Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Byjenta! skrev:

Ååå :) Hehe. Jeg er ganske ofte på kino.... Har blitt mye i år gitt... var nå for et par dager siden, skal igjen i desember. Hehe.

Hva er den siste filmen du så på kino? @applestories

Du, det husker jeg faktisk ikke.. Så lenge er det mellom hver gang jeg går på kino nå for tiden!
Hvilken film skal du se i desember, @Byjenta!?

30 minutter siden, EpleDrue skrev:

Vanlig dag 2 ganger. Aktive dager 4-5. :ler2: Derfor ønsker jeg meg sokker til jul! @applestories Har du begynt på julebaksten? 

Har ikke det, nei. Men har hjulpet til å lage syltaflesk, og det er minst like godt som hvilke som helst julekaker.

Hvilke julekaker er dine favoritter? @EpleDrue

Videoannonse
Annonse
Gjest EpleDrue
Skrevet
8 minutter siden, Daybreak skrev:

Veit ikkje om eg kan seie ofte, men det skjer ;)

@EpleDrue Kor ofte dusjar du?

@canacas Har du barn?

Minst 1 gang til dagen, om jeg ikke er alvorlig syk med man flu. :ph34r: @Daybreak Hadde du mye hull i tennene som barn?

7 minutter siden, canacas skrev:

@EpleDrue Kan du i det hele tatt noen Ariana Grande sanger, eller skal du bare se dama synge (og danse)? :lur:

Jeg kan noen! Skal synge de til deg jeg:ler2: Jeg skal fokusere veldig på henne ja. Håper ikke hun har noe sykt sceneshow, jeg kan ikke se to plasser samtidig.. @canacas Har du sett Line dater Norge? 

Gjest Nordavind
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Jeg ser alltid frem mot helg jeg, ser frem mot alle helger til og med nyttårshelgen, og noen helger i januar også :P

@Nordavind Høres jeg litt lat ut når jeg bare vil ha helg? (Og fikk jeg rett på at det ble øl på lørdag?)

På ingen måte. Ser frem til helg selv nå, var sånn hele høsten egentlig. Og ja, det ble 2 øl :)

@canacas hva ønsker du til jul?

Skrevet
10 minutter siden, canacas skrev:

Ingen barn, men mange tantebarn :)

@Daybreak Har du barn?

@Nordavind Hvorfor er du så stille?

Nei, men håper på ein gong i framtida :) 

5 minutter siden, Nordavind skrev:

Jeg liker nok kampsport best. Hvorfor? Mange grunner egentlig. Veldig bra form for trening, man blir tryggere på seg selv, man trener opp viljestyrken og psyken, man kan kanskje klare å forsvare seg selv i en viss type situasjon, man lærer noe nytt hele tiden.. Bortsett fra det liker jeg å løpe (om sommeren), svømme, er ikke like glad i å trene med vekter. 

@Daybreak hva med deg - hva liker du å trene/se på?

Det vert mest hestesport med meg i kvardagen, sprang og dressur, men er veldig glad i gå i fjellet om du kallar det ein sport og gå langrenn. Eg likar å sjå på friidrett, skisport (mest langrenn og skiskyting), og sprang, feltriding og western innanfor hestesporten.

@canacas Kor ofte vaskar du badet?

@Nordavind Skal jula feirast? Og i så fall, kor?

@EpleDrue Nei, eg fekk ikkje hol i tennene før eg var i tenåra. Har du hatt tannregulering?

Gjest EpleDrue
Skrevet
5 minutter siden, Coronas skrev:

Dildo :fnise: Neida, har ikke anelse. 

@EpleDrue Hvordan ser din juleønskeliste ut?

:fnise:

1. Sokker.

2. Boxere.

3. .... 

@Coronas Hvordan ser din ønskeliste ut? 

3 minutter siden, applestories skrev:

Hvilke julekaker er dine favoritter? @EpleDrue

Pepperkaker! :) @applestories Hva skjer hos deg i kveld? 

Skrevet
14 minutter siden, EpleDrue skrev:

Snakke om intime ting. Eller bli spurt om noe jeg ikke har svaret på, da føler jeg meg dum og blir flau. Også har jeg panikk for å falle offentlig. :ler2: @calavi stresser du mye? 

Nei, jeg stresser minimalt, faktisk. 

@EpleDrue Hvordan oppfører du deg når folk som står på stands fra Redd barna e.l. prøver å oppnå kontakt? 
@Coronas Noen sniker foran deg i køen på matbutikken, hvordan reagerer du?

Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

:fnise:

1. Sokker.

2. Boxere.

3. .... 

@Coronas Hvordan ser din ønskeliste ut? 

Spinningsko

Treningstøy

pluss mye rart he he

@EpleDrue Blir det juletre hos deg?

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, Daybreak skrev:

@EpleDrue Nei, eg fekk ikkje hol i tennene før eg var i tenåra. Har du hatt tannregulering?

Nei, men jeg har i senere tid innsett at jeg sikkert burde sagt ja når tannlegen sa det var opp til meg om jeg ville. Nå smiler jeg ikke med synlige tenner. 

@Daybreak Har du brukket noe før? 

Skrevet
3 minutter siden, calavi skrev:

@Coronas Noen sniker foran deg i køen på matbutikken, hvordan reagerer du?

Siden jeg er roligheten selv, så gjør det ikke så mye he he

@calavi Hilser du på kassamannen/damen når du handler?

Skrevet
15 minutter siden, Nordavind skrev:

Jeg har nå brukt kanskje ett minutt på å tenke hva det skulle bli. Kom ikke på noe svar ennå. Den var vanskelig. 

@Katastrofe du er ikke helt ny her, kan det stemme?

Det stemmer det. Tilbake i ny drakt, hatt et års pause sånn ca :) 

@Nevian hvis du fikk velge mellom katt og hund, hva og hvorfor?

@Nordavind hva i livet er det som gir deg mest glede?

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, calavi skrev:

@EpleDrue Hvordan oppfører du deg når folk som står på stands fra Redd barna e.l. prøver å oppnå kontakt? 

Blir ofte til at jeg kommer med en dårlig unnskyldning for å slippe å høre på. @calavi Har du spilt klespoker før?

2 minutter siden, Coronas skrev:

@EpleDrue Blir det juletre hos deg?

Blir ikke noe juletre hos meg. Hadde nok klart å drept det også. Forstått at juletre behøver mye vann. @Coronas Har dere en spesiell tradisjon når det gjelder å velge juletre? 

Skrevet
7 minutter siden, EpleDrue skrev:

Nei, men jeg har i senere tid innsett at jeg sikkert burde sagt ja når tannlegen sa det var opp til meg om jeg ville. Nå smiler jeg ikke med synlige tenner. 

@Daybreak Har du brukket noe før? 

Ja, ribbeina og skuldra. 

@EpleDrue Kva er den verste skada du har hatt?

Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Pepperkaker! :) @applestories Hva skjer hos deg i kveld? 

Tenkte å bake kake, men jeg kom så sent hjem fra jobb at jeg lar det vente til i morgen. Da er jeg tidlig hjemme. Så i kveld skjer det veldig lite. Rydder litt i kjøkkenskapet (les: spiser frokostblanding utgått på dato fordi jeg ikke liker å kaste mat).

@EpleDrue Hvordan bestemmer du deg for om du skal kaste noe? Lukt og smak eller dato?

Skrevet
10 minutter siden, EpleDrue skrev:

Minst 1 gang til dagen, om jeg ikke er alvorlig syk med man flu. :ph34r: @Daybreak Hadde du mye hull i tennene som barn?

Jeg kan noen! Skal synge de til deg jeg:ler2: Jeg skal fokusere veldig på henne ja. Håper ikke hun har noe sykt sceneshow, jeg kan ikke se to plasser samtidig.. @canacas Har du sett Line dater Norge? 

Nei, det har jeg ikke sett. Ser lite tv egentlig (hakke tid, er jo på KåGe hele tida). Anbefales?

@EpleDrue Er du flink til å synge eller burde jeg ha med hørselsvern? Danser du som Ariana også? :overrasket:

8 minutter siden, Nordavind skrev:

På ingen måte. Ser frem til helg selv nå, var sånn hele høsten egentlig. Og ja, det ble 2 øl :)

@canacas hva ønsker du til jul?

Jeg har tidenes kjedeligste ønskeliste, har jo alt jeg trenger... Eller mente du rent hypotetisk kanskje? :lur:

@Nordavind Om du kunne ønske deg akkurat hva du ville til jul, hva ville det vært? (no limits)

7 minutter siden, Daybreak skrev:

Nei, men håper på ein gong i framtida :) 

Det vert mest hestesport med meg i kvardagen, sprang og dressur, men er veldig glad i gå i fjellet om du kallar det ein sport og gå langrenn. Eg likar å sjå på friidrett, skisport (mest langrenn og skiskyting), og sprang, feltriding og western innanfor hestesporten.

@canacas Kor ofte vaskar du badet?

2 ganger i uka... Støv på hjernen :fnise:

@Daybreak Hvor mange barn ser du for deg å få? Og kan en av de hete canacas etter meg? :P

Skrevet
3 minutter siden, EpleDrue skrev:

Blir ikke noe juletre hos meg. Hadde nok klart å drept det også. Forstått at juletre behøver mye vann. @Coronas Har dere en spesiell tradisjon når det gjelder å velge juletre? 

Juletredrap er en stygg sak. Ehhh det også???? Hva annet har du drept? :fnise:

Ingen spesiell tradisjon, men fikk vite av min venn at jeg ikke må ha plastikktre, så da blir det edelgran. Og det må være fyldig :tree:

@EpleDrue Hilser du på kassamannen/damen når du handler?

Gjest EpleDrue
Skrevet
4 minutter siden, Daybreak skrev:

@EpleDrue Kva er den verste skada du har hatt?

:ph34r: Ingen kommentar. Eller.. Knust hjerte? Er det en skade? 

@DaybreakHva synes du om Farmen?

3 minutter siden, applestories skrev:

@EpleDrue Hvordan bestemmer du deg for om du skal kaste noe? Lukt og smak eller dato?

Hmm, før var det kun dato. Blitt flinkere i det siste! Har en venninne jeg spør om hjelp når det kommer til akkurat det der. Hun ler av meg når jeg sier jeg er redd for å spise noe som går ut på dato i dag. :ler2: @applestories Hvor ofte spiser du take away? 

Gjest Nordavind
Skrevet
7 minutter siden, Katastrofe skrev:

Det stemmer det. Tilbake i ny drakt, hatt et års pause sånn ca :) 

@Nevian hvis du fikk velge mellom katt og hund, hva og hvorfor?

@Nordavind hva i livet er det som gir deg mest glede?

Du stiller vanskelige filosofiske spørsmål altså. At mine nærmest har det bra gleder meg kanskje mest.

@Katastrofe hva kalte du deg før?

Gjest Nordavind
Skrevet
4 minutter siden, canacas skrev:

Nei, det har jeg ikke sett. Ser lite tv egentlig (hakke tid, er jo på KåGe hele tida). Anbefales?

@EpleDrue Er du flink til å synge eller burde jeg ha med hørselsvern? Danser du som Ariana også? :overrasket:

Jeg har tidenes kjedeligste ønskeliste, har jo alt jeg trenger... Eller mente du rent hypotetisk kanskje? :lur:

@Nordavind Om du kunne ønske deg akkurat hva du ville til jul, hva ville det vært? (no limits)

2 ganger i uka... Støv på hjernen :fnise:

@Daybreak Hvor mange barn ser du for deg å få? Og kan en av de hete canacas etter meg? :P

No limits sier du. Jeg ville vært fornøyd med en skikkelig luksusferie. På ca en måned. Det ville vært kjekt nå.

Skrevet
15 minutter siden, Coronas skrev:

Siden jeg er roligheten selv, så gjør det ikke så mye he he

@calavi Hilser du på kassamannen/damen når du handler?

Alltid :)

13 minutter siden, EpleDrue skrev:

Blir ofte til at jeg kommer med en dårlig unnskyldning for å slippe å høre på. @calavi Har du spilt klespoker før?

Jadda :nigo:

@Coronas Hvor mange produkter til kropp/ansikt bruker du i løpet av en dag? 
@EpleDrue En random dame beføler deg mens du står i barkø. Hvordan reagerer du?
@Katastrofe Har du noen gang vært ulykkelig forelsket? 

Skrevet
1 time siden, Byjenta! skrev:

Det gjør jeg ikke, bruker det iblant når jeg skal noe spesielt, ellers er jeg veldig glad i å bruke neglelakk, og slikt, men er sjeldent jeg kommer på det i farta og ta det på rett og slett. :fnise: @toothfairy Skjekker du ofte mailen din? Eller er du en person som glemmer det og plutselig har mange 100 mails??? 

Herlig :) Hvilke filmer så du? Var selv på kino for et par dager siden, skal en gang i Desember iallefall... Hmmm... Jeg er jo veldig glad i popcorn, eller disse lange stengene med tutti frutti, vannmelon osv som er sure... :) Men denne gangen hadde vi med smågodt! Duda? :)

@Coronas foretrekker du skjørt eller kjole, og hvorfor??? 

@Lady Følger du med på farmen? I såfall hvem heier du på? 

@Moonwalker : Kunne du tenkt deg å bo i et annet land? Hvilke? 

@Mysticgirl: Hva er ordentlig turnoff for deg? 

@applestories: Foretrekker du tv serier eller filmer? 

Har outlook appen så får alltid pushvarsler når viktige mailer kommer inn. Veldig greit. Den sorterer også bort mindre viktig e-post. 

@Byjenta! Bruker du sitron, sukker og/eller honning i teen din?

50 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, det har jeg. I Polen. :) Ble overrasket over hvor sterke damene som klatret på strippestangen var.  @toothfairy Basert på årets sesong av gift ved første blikk, hvem av de tre damene føler du hadde passet meg best? 

Har ikke sett det! :veslejenta: så måtte google. Men hun der Andrea var da riktig søt. Ser du en fremtid med henne? 

Hvem av KG-chicksa tror du hadde gitt deg den beste lapdancen @EpleDrue?

Speaking of Andrea, @canacas, er ikke du veldig lik henne? 

http://www.seher.no/sites/seher.no/files/styles/node_blowup/public/images/article/38/Gift ved første blikk, sesong 3, episode 1_Web_72216_0.jpg?itok=IrJqlNq_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...