pika Skrevet 29. november 2016 #11121 Skrevet 29. november 2016 15 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Det er en stund siden det var jeg som kjøpte (eller brukte) rømme, så der har jeg ikke sett det, men det var nok en felles endring. @pika vil du være med å diskutere britisk komedie med @canacas og meg? Har du sett Omid Djalili før? Føler det er litt for sent å bli med i diskusjonen nå Ja. @Dr. A. Kula Hva syns du om folk som bruker klokke på høyrehånda? 12 timer siden, EpleDrue skrev: Ærlighet. @pika Hva gjør du i kveld? Jeg så på film Drikker du brus i uka? 9 timer siden, canacas skrev: Nei I'm gross. Neei det er du ikke
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11122 Skrevet 29. november 2016 9 timer siden, Lady skrev: Nei @canacas Beste ferieminnet ditt? Det var en 3-dagers heisatur med to av mine beste venner. En helt episk og legendarisk tur som fortsatt får meg til å gapskratte! Ikke reiste vi langt heller @Lady Ville du solgt trusene dine om Vipps lanserte en anonym tjeneste da? 9 timer siden, EpleDrue skrev: Dette er ikke ok. Jeg skal arrangere anti-converse kurs for dere. Du får varige ryggskader. Hahahah. Du skulle bare visst hvordan min barndom var. @canacas Kan du slikke deg selv på albuen? Du veit jeg måtte prøve NEI, det fikk jeg ikke til. Epledude (får ikke til å tagge nå IGJEN): pleier du å slikke deg på albuen? Er det en diagnose vi snakker om nå? 4 timer siden, Moonwalker skrev: En samsung av et slag akkurat nå. @canacas kunne du bodd i en husbåt? Uff nei, blir sjøsyk bare av tanken. Månejenta (still no tagging ): Kunne du bodd i en hytte i skogen uten innlagt vann og strøm? 6 minutter siden, pika skrev: Neei det er du ikke Sssshh...
Dr. A. Kula Skrevet 29. november 2016 #11123 Skrevet 29. november 2016 16 timer siden, canacas skrev: Ja, så Omid i Gladiator Han er hysterisk festlig, så måtte se et klipp på youtube av han nå. Det er mulig jeg er litt fordomsfull igjen, men iranere som drar veksler på sine egne røtter og stereotyper er fantastisk morsomt. Det gjelder sikkert flere, men kjenner en iraner som er på akkurat samme måte IRL. Dette med å kalle seg perser feks. Ler meg halvt forderva. Men jeg liker selvironi generelt da, og har en hel del selv også. Kanskje derfor jeg liker britisk humor, de gjør jo hovedsaklig narr av seg selv. Hans Morten Hansen var nok ikke helt innafor, men det var et kort klipp da. Jeg er veldig glad i Espen Eckbo jeg da, syns Nissene på Låven og Boyzvoice er helt fantastisk morsomt. Og så syns jeg Atle Antonsen og Johan Golden glimter til i blant. Og Lene Kongsvik Johansen da. Men ingen av disse kjører vel stand-up. Eller? På den fronten har jeg liten erfaring gitt. Nytt nyttårsforsett; mer stand-up i 2017. Jeg elsker å le! @Dr. A. Kula Beste komedie? Leser du ikke i tråden her? "Top Secret" uten tvil. Eller mente du beste norske... @canacas (nå funka ikke nevningen her heller) hvor mange ganger har du sett "Top Secret"? 16 timer siden, toothfairy skrev: Strong mental, den mørkeblå. Ingen blogg! Bruker du alltid neglelakk @Byjenta!? Absolutt ikke. Handlet litt fra meg på fredag, nå får det holde:) Hvilke tre matvarer har du alltid i kjøleskapet @Moonwalker? Tror du hadde gjort en god, men småklein figur på tv Hadde definitivt rigget meg til foran tv-en med popcornet og krysset fingrene for at tvkona di ikke kommer til å ha psykopatiske trekk. Har du noengang besøkt en strippeklubb @EpleDrue? Det var i sommer, og tilfeldigvis til Oslo. Elsker å kjøre tog! Har du vært på The Well @Dr. A. Kula? Hvis ikke, vurderer du det? Og hadde du kastet (bade)klærne? Har ikke vært der, men det så jo litt deilig ut, da. Ikke sikkert jeg selv hadde tenkt på å kaste klærne, men hadde gjerne gjort det om det ble foreslått. @toothfairy, hva med deg? 14 timer siden, EpleDrue skrev: Ærlighet. @pika Hva gjør du i kveld? Nei, må få sett den siste nå! @Dr. A. Kula Skal vi starte vår egen PM-tråd hvor vi diskuterer kvinnene her inne? 1 desember er starten på adventskalenderen, så det er noe jeg gleder meg til. 4 desember drar jeg på ferie, også noe jeg gleder meg til. 16 desember er jeg lovet øl! Sier ikke nei til øl. 24 desember er julaften, da er det familietid og god mat. Siste dagen må være 31 desember, da ender vi dette året og vi kan starte 2017 med blanke ark. @Moonwalker Er du fornøyd med året 2016? Nei, jeg har gyldig alibi! @canacas Hvor gammel var du i 89? Ja, det har jeg. I Polen. Ble overrasket over hvor sterke damene som klatret på strippestangen var. @toothfairy Basert på årets sesong av gift ved første blikk, hvem av de tre damene føler du hadde passet meg best? Vanlig dag 2 ganger. Aktive dager 4-5. Derfor ønsker jeg meg sokker til jul! @applestories Har du begynt på julebaksten? Nei, det skal vi ikke. Skal vi diskutere kvinnene, får vi ta det i en åpen tråd, så de vet hva vi sier om dem, og at de har mulighet for å gi svar på tiltale! @epledrue, har du for vane å baksnakke andre? 14 timer siden, calavi skrev: Klart jeg har Jeg har gledet meg til advent siden juli-ish, så jeg koste meg skikkelig med pynting i går! Nope. Jeg vil nå si det var et godt valg uavhengig om jeg får være med, men det er jo klart jeg skal være med på tur! Men, jeg gidder ikke sånn ski-greier altså... Jeg er dog helt med på både afterski, jacuzzi og massasje! Vin Nei, har ikke det. Husker mine foreldre foreslo å feire jul i varmere strøk et år, men tror de skjønte fort at det var uaktuelt... @Dr. A. Kula Har du noen gang gått på diett? @EpleDrue Hvilken tannkrem bruker du? @canacas Når lånte du bok på biblioteket sist? @minister-mio Hvilken vin er din favoritt? @Lady Huset ditt begynner å brenne og du rekker å raske med deg tre gjenstander. Hva tar du med deg? Jeg har i hvertfall gått på en smell Har muligens fulgt en diett, men det er i såfall lenge siden. Har forsøkt å redusere vekt, og har tidvis lyktes med det. Forsøker fortsatt, og begrenser inntaket mest mulig. Det er det som gir effekt hos meg. @calavi er du på "slanker'n"? 6 timer siden, Moonwalker skrev: En samsung av et slag akkurat nå. @canacas kunne du bodd i en husbåt? Helt greitt. @Dr. A. Kula når spiste du sist kebab? Har aldri faste matvarer i kjøleskapet, men prøver å ha melk til de fleste tider. @toothfairy Hvor mye melk drikker du i uken? Gjerne Kunne fint bodd i blant annet Frankrike, Danmark, Sverige, England, Skottland, Tyskland og Nederland. @Byjenta! er du god i språk? Egentlig ganske fornøyd. Fått gjort overraskende mye ut av året @EpleDrue Hva har du lyst på/lyst å gjøre i 2017? Ohh, kebab. Er en stund siden, men det er mat som jeg liker. Tror sist var i fjor sommer. @moonwalker, hvilken type kebab foretrekker du? 1 time siden, pika skrev: Føler det er litt for sent å bli med i diskusjonen nå Ja. @Dr. A. Kula Hva syns du om folk som bruker klokke på høyrehånda? Jeg så på film Drikker du brus i uka? Neei det er du ikke Betyr det noe hvilken hånd klokka er på? Mange bruker jo heller ikke klokke, så det bryr jeg meg ikke om. @pika, er du kjeivhendt og/eller kjeivbeint, eller har du noen ting du bare må gjøre med den andre hånden/foten?
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11124 Skrevet 29. november 2016 59 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Leser du ikke i tråden her? "Top Secret" uten tvil. Eller mente du beste norske... @canacas (nå funka ikke nevningen her heller) hvor mange ganger har du sett "Top Secret"? Leser i tråden? Nei, selvsagt ikke om det ikke omhandler meg. Har du ikke fått med deg hvor selvopptatt jeg er? Top secret ja. Det har jeg ingen anelse om, den ble sett mange ganger i oppveksten. Men syns ikke den er like morsom lenger, eventuelt har jeg sett den for mange ganger @Dr. A. Kula Hva spiser du på julaften?
pika Skrevet 29. november 2016 #11125 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Betyr det noe hvilken hånd klokka er på? Mange bruker jo heller ikke klokke, så det bryr jeg meg ikke om. @pika, er du kjeivhendt og/eller kjeivbeint, eller har du noen ting du bare må gjøre med den andre hånden/foten? Nope - tjaa foretrekker å holde rattet med venstre (men MÅ ikke)... @Dr. A. Kula Hva er det du gleder deg mest til denne uken her?
Byjenta! Skrevet 29. november 2016 #11126 Skrevet 29. november 2016 9 timer siden, Moonwalker skrev: Gjerne Kunne fint bodd i blant annet Frankrike, Danmark, Sverige, England, Skottland, Tyskland og Nederland. @Byjenta! er du god i språk? Herlig. God i språk... Tja, utenom norsk og engelsk kan jeg litt spansk og en del tysk. Men er ikke super god i andre språk enn norsk og engelsk. @Moonwalker er du god i språk? Har du vært i noen av de landene du har skrevet ovenfor? 14 timer siden, Lady skrev: Nei, følget ikke med. @Byjenta! Brude jeg se på? Tja, jeg synes farmen er festlig å se på. Men i år var det grusomt mange dumme deltagere må jeg si..... @Lady ( går ikke ann å tagge deg ser jeg), er det noen realityprogrammer du ikke kan fordra? Og hvorfor? 15 timer siden, toothfairy skrev: Bruker honning. Det har jeg faktisk ikke. Burde jeg? @Byjenta! Mildrøkt, ekstra røkt eller original kaviar? Ja, det burde oppleves! Jeg har vært på Disney on ice flere ganger, tatt med både mamma, og barna til mine søstre dit. Herlig opplevelse! Helst ingen av de, hehe... toothfairy, har du sett på Pretty little liars, gossip girl eller vampire diaries? 15 timer siden, applestories skrev: Aldri prøvd. Er det verdt et forsøk @Byjenta! ? Bowling er absolutt verdt et forsøk. Jeg er absolutt ikke god selv! , men utrolig gøy er det! applestories , hva ser du mest frem til i jula? og er du en person som pynter opp med masse nisser i alle kriker og kroker?
Gjest EpleDrue Skrevet 29. november 2016 #11127 Skrevet 29. november 2016 10 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Hva har du lyst på/lyst å gjøre i 2017? En kur mot drittsekker, men siden det ikke blir å skje har jeg lyst å sette ny personlig rekord på bowlingbanen. @Moonwalker Når tok du ferje sist? Og til hvor? 8 timer siden, Coronas skrev: @EpleDrue Hvilken musikksmak har du? Og lytter du mye til musikk i hverdagen? Jeg har ikke noe spesiell musikksmak da jeg kan høre på alt mulig. Lytter til musikk daglig ja! @Coronas Hva skjer hos deg denne uken? 6 timer siden, Daybreak skrev: @EpleDrue I kva land har du vekst opp? Et land i Europa! @Daybreak Drømmebilen er...? 5 timer siden, pika skrev: Drikker du brus i uka? Eh.. Ja, har blitt en del pepsi max i ukedagene for tiden. @pika Har du vært på vinsmaking før? 5 timer siden, canacas skrev: Epledude (får ikke til å tagge nå IGJEN): pleier du å slikke deg på albuen? Er det en diagnose vi snakker om nå? Ja, smører inn albuen med massasjeolje med eplesmak, så slikker jeg meg på albuen imens jeg ser på såpeopera, og har tent telys i hele stuen. Det er min guilty pleasure. @canacas Har du vasket bilen din nå? 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @epledrue, har du for vane å baksnakke andre? Kun @canacas Baksnakking er slemt.
Dr. A. Kula Skrevet 29. november 2016 #11128 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, canacas skrev: Leser i tråden? Nei, selvsagt ikke om det ikke omhandler meg. Har du ikke fått med deg hvor selvopptatt jeg er? Top secret ja. Det har jeg ingen anelse om, den ble sett mange ganger i oppveksten. Men syns ikke den er like morsom lenger, eventuelt har jeg sett den for mange ganger @Dr. A. Kula Hva spiser du på julaften? Om det er vi som inviterer blir det normalt pinnekjøtt. Men i år er vi invitert ut og da spiser man det man får servert. @canacas hva vil du helst spise nyttårsaften? 51 minutter siden, pika skrev: Nope - tjaa foretrekker å holde rattet med venstre (men MÅ ikke)... @Dr. A. Kula Hva er det du gleder deg mest til denne uken her? Skal på juleølsmaking, og det blir jo aldri feil. Men det er arbeidsdag dagen etter, så det blir med smaking. @pika har du vært eller skal du på juleølsmaking selv? 4 minutter siden, EpleDrue skrev: En kur mot drittsekker, men siden det ikke blir å skje har jeg lyst å sette ny personlig rekord på bowlingbanen. @Moonwalker Når tok du ferje sist? Og til hvor? Jeg har ikke noe spesiell musikksmak da jeg kan høre på alt mulig. Lytter til musikk daglig ja! @Coronas Hva skjer hos deg denne uken? Et land i Europa! @Daybreak Drømmebilen er...? Eh.. Ja, har blitt en del pepsi max i ukedagene for tiden. @pika Har du vært på vinsmaking før? Ja, smører inn albuen med massasjeolje med eplesmak, så slikker jeg meg på albuen imens jeg ser på såpeopera, og har tent telys i hele stuen. Det er min guilty pleasure. @canacas Har du vasket bilen din nå? Kun @canacas Baksnakking er slemt. @EpleDrue glemte du spørsmål? @Coronas du som er så glad i å danse, har du steppesko?
Gjest EpleDrue Skrevet 29. november 2016 #11129 Skrevet 29. november 2016 @Dr. A. Kula Skal du se Liverpool i kveld?
pika Skrevet 29. november 2016 #11130 Skrevet 29. november 2016 10 minutter siden, EpleDrue skrev: Eh.. Ja, har blitt en del pepsi max i ukedagene for tiden. @pika Har du vært på vinsmaking før? Ja, i Paris @EpleDrue Hvor ofte drar du på "by`n"? 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Skal på juleølsmaking, og det blir jo aldri feil. Men det er arbeidsdag dagen etter, så det blir med smaking. @pika har du vært eller skal du på juleølsmaking selv? Moro! Nope, har ikke det gitt. @Dr. A. Kula Hva er din favorittfrukt?
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11131 Skrevet 29. november 2016 20 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, smører inn albuen med massasjeolje med eplesmak, så slikker jeg meg på albuen imens jeg ser på såpeopera, og har tent telys i hele stuen. Det er min guilty pleasure. @canacas Har du vasket bilen din nå? Kun @canacas Baksnakking er slemt. Hvor har du massasjeoljen med druesmak da? Nå er jeg jæskla spent på svaret, det vil nemlig avsløre hvor bøyelig/tøyelig du faktisk er! Vent nå litt... dette vil jeg forresten ikke ha svar på Jada, jeg har vasket bilen nå. Går jo ikke å vente på upålitelige smårips. Som jeg ser baksnakker meg i tillegg @EpleDrue Hvem er det du baksnakker meg til/med? 13 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Om det er vi som inviterer blir det normalt pinnekjøtt. Men i år er vi invitert ut og da spiser man det man får servert. @canacas hva vil du helst spise nyttårsaften? Jeg er ikke matmenneske, så spiser det jeg må når jeg er sulten. Tipper det blir noe fjærkre av no slag uansett @Dr. A. Kula Blir det bånn gass og hæla i taket (og tenna i tapeten) på nyttårsaften?
Gjest EpleDrue Skrevet 29. november 2016 #11132 Skrevet 29. november 2016 6 minutter siden, pika skrev: @EpleDrue Hvor ofte drar du på "by`n"? Det kan være 5 ganger i mnd til 0. @pika Hva er typisk norsk mat for deg?
Gjest EpleDrue Skrevet 29. november 2016 #11133 Skrevet 29. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Hvor har du massasjeoljen med druesmak da? Nå er jeg jæskla spent på svaret, det vil nemlig avsløre hvor bøyelig/tøyelig du faktisk er! Vent nå litt... dette vil jeg forresten ikke ha svar på Jada, jeg har vasket bilen nå. Går jo ikke å vente på upålitelige smårips. Som jeg ser baksnakker meg i tillegg @EpleDrue Hvem er det du baksnakker meg til/med? Massasjeoljen med druesmak er for den utvalgte! Jeg baksnakker deg aldri Har ikke tid til det. @canacas Har du fått fartsbot før?
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11134 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Massasjeoljen med druesmak er for den utvalgte! Jeg baksnakker deg aldri Har ikke tid til det. @canacas Har du fått fartsbot før? Pffftt, du er jo den verste sladrekjerringa på hele Kåge Ja, jeg har fått svært mange faktisk... @EpleDrue Ble du imponert nå som du skjønner at jeg kjører fort i bil?
pika Skrevet 29. november 2016 #11135 Skrevet 29. november 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Det kan være 5 ganger i mnd til 0. @pika Hva er typisk norsk mat for deg? Kjøttkaker i brun saus og poteter... @EpleDrue Er du kjekk?
Gjest EpleDrue Skrevet 29. november 2016 #11136 Skrevet 29. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Ja, jeg har fått svært mange faktisk... @EpleDrue Ble du imponert nå som du skjønner at jeg kjører fort i bil? Hva er den totale summen på alle fartsbøtene, @canacas? Og har du mistet lappen i en kort periode? Jeg blir alltid imponert over slike som deg.
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11137 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Hva er den totale summen på alle fartsbøtene, @canacas? Og har du mistet lappen i en kort periode? Jeg blir alltid imponert over slike som deg. Hahaha, slike som meg? Husk at jeg bor på det harde østlandet, vi spiser sånne siddiser som deg til frokost Total sum har jeg ikke, og jeg har aldri fått prikk eller blitt fratatt førerkortet. Så veldig langt over grensa har jeg nok ikke vært. @EpleDrue Fikk du lappen på første forsøk?
Gjest EpleDrue Skrevet 29. november 2016 #11138 Skrevet 29. november 2016 12 minutter siden, pika skrev: @EpleDrue Er du kjekk? Hvordan vet en om en er kjekk? @pika Hva definerer du som kjekk? 7 minutter siden, canacas skrev: Hahaha, slike som meg? Husk at jeg bor på det harde østlandet, vi spiser sånne siddiser som deg til frokost Total sum har jeg ikke, og jeg har aldri fått prikk eller blitt fratatt førerkortet. Så veldig langt over grensa har jeg nok ikke vært. @EpleDrue Fikk du lappen på første forsøk? Du er så sykt kul.. Da kjører du jo ikke fort nok! Nå trodde jeg vi skulle se deg i den neste Fast and Furious filmen. Så utrolig skuffende! Og selvfølgelig fikk jeg lappen på første forsøk, hva tar du meg for, @canacas?
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11139 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Du er så sykt kul.. Da kjører du jo ikke fort nok! Nå trodde jeg vi skulle se deg i den neste Fast and Furious filmen. Så utrolig skuffende! Og selvfølgelig fikk jeg lappen på første forsøk, hva tar du meg for, @canacas? Tar deg ikke om jeg så får deg slengt etter meg! Ha! Den serverte du på gullfat lille venn @EpleDrue Hvem er kjekkest av alle i Fast and Furious filmene?
Gjest EpleDrue Skrevet 29. november 2016 #11140 Skrevet 29. november 2016 Gå bort. Kjekkest? Hallo. Jeg liker damer, kan du ikke heller spørre hvem som er den peneste? Siden du sikkert spør neste omgang kan jeg svare nå. Kjekkeste mannen er selvfølgelig Paul Walker. Av damene er Jordana Brewster den peneste. @canacas Hvem i Friends føler du er mest lik deg? Og hvem i Friends vil dine venner si du er mest lik?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå