Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11201 Skrevet 29. november 2016 8 minutter siden, Moonwalker skrev: Det har jeg @canacas er det stor aldersforskjell mellom alle dine søsken? Mellom første og siste så @Moonwalker Har du storebror eller lillebror? 3 minutter siden, Lady skrev: Nei @canacas Blir familien din mange på julaften?:) Ja, vi er alltid mange og det blir alltid høylytt med så mange folk. Derfor er det så digg å dra hjem til tomt hus etterpå, så ørene kan hvile @Lady Har du noen juletradisjoner hjemme du gleder deg til?
annebanane Skrevet 29. november 2016 #11202 Skrevet 29. november 2016 (endret) canacas skrev (På 29.11.2016 den 22.07): Mellom første og siste så @Moonwalker Har du storebror eller lillebror? Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11203 Skrevet 29. november 2016 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Lillebror @canacas ser du på paradise hotel når det er på? hahaha, nei aldri. Uff. (Håper jeg ikke fornærmet noen nå ) @Moonwalker Bruker du tanntråd? @Dr. A. Kula Har du husket tran i dag?!
annebanane Skrevet 29. november 2016 #11204 Skrevet 29. november 2016 (endret) canacas skrev (På 29.11.2016 den 22.24): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11205 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Moonwalker skrev: Er ikke så flink til å bruke det ved tannpuss, men jeg liker å sitte med tanntråd i løpet av dagen bare fordi det er så tilfredsstillende @canacas har du hatt regulering? JAAAAAAA Hahaha, jeg har hatt reggis! Men slapp billig unna, så hadde det bare på hver side av munnen og ikke i front @Moonwalker Var du reggisjente du og? Med bøyle og?
Lady Skrevet 29. november 2016 #11206 Skrevet 29. november 2016 28 minutter siden, canacas skrev: Mellom første og siste så du storebror eller lillebror? Ja, vi er alltid mange og det blir alltid høylytt med så mange folk. Derfor er det så digg å dra hjem til tomt hus etterpå, så ørene kan hvile @Lady Har du noen juletradisjoner hjemme du gleder deg til? Gleder meg til å bare være med familie 😊 @canacas Er du fornøyd med utseende ditt?✨
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11207 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Gleder meg til å bare være med familie 😊 @canacas Er du fornøyd med utseende ditt?✨ bare morsomme spørsmål i dag joooo! Haha, jeg kunne sikkert endret på litt her og litt der om jeg hadde hatt mulighet. Men egentlig er jeg nok happy as is Det er sånt som skjer med alderen vettu - man blir tilfreds av å fortsatt være i live! @Lady Dette har vi egentlig snakket om før, eller hva?
Lady Skrevet 29. november 2016 #11208 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: bare morsomme spørsmål i dag joooo! Haha, jeg kunne sikkert endret på litt her og litt der om jeg hadde hatt mulighet. Men egentlig er jeg nok happy as is Det er sånt som skjer med alderen vettu - man blir tilfreds av å fortsatt være i live! @Lady Dette har vi egentlig snakket om før, eller hva? Jeg er sp glemsk 😱 @canacas Nevn en kjent person du tror ren psycho
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11209 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Jeg er sp glemsk 😱 @canacas Nevn en kjent person du tror ren psycho Ari @Lady ditto spørsmål
Byjenta! Skrevet 29. november 2016 #11210 Skrevet 29. november 2016 3 timer siden, applestories skrev: Har en laaaang nisselue men bruker den veldig sjelden. Før begynte pyntingen lillejulaften, men nå er det det 21.-22. Kanskje strekke det til 20. i år... Det blir stress når julen kommer uansett, og det er litt dumt at pynten skal være lenge etter jul, men ikke før. Vi skal jo glede oss til jul, så jo eldre jeg blir, jo tidligere vil jeg pynte. @Byjenta! Har du noe favorittjulepynt? Åja, jeg er vandt med å pynte i starten av desember eller slutten av november. Mine foreldre pyntet opp nå før 1.søndag i advent, syntes det er så utrolig koselig! =) Jeg liker alt av julepynt egentlig... Masse lys, nisser, herlig med julepynt og jula generelt! @applestories er du et nattmenneske??? 4 timer siden, Lady skrev: Nei, jeg har også gjennomgått mye. Ja, eller spesielt varmmat. Jeg kunne nok spist middag til alle døgnets måltider @Byjenta! Habr du dyr? Ja har det, men det varer ikke så lenge. Han skal snart bli solgt til min søster. Så teknisk sett ikke snart......... Varm mat er jeg også utrolig glad i, hehe. Går ikke å tagge deg nå... hmmmz... Er du en person som er glad i gå rundt på Ikea osv...? 1 time siden, Moonwalker skrev: Nam! Det var nesten tomt kjøleskap, så ble noen skiver med salami Det er desverre ikke snø her skulle gjerne hatt litt snø på bakkene så lenge det holder seg unna vegen. @Byjenta! hva er din favorittserie? Hehe, ja var godt! Ikke snø her heller, noe jeg syntes er helt greit... Kan komme litt til jul da! Bare det blir liggende og ikke blir slik sørpete........... Men kan gå igjen ganske fort. hvertfall utti februar... Min favorittserie har vel alltid vært Home And Away, men også pretty little liars og grey's anatomy. Din da? Hva går den kommende helgen din ut på?
annebanane Skrevet 29. november 2016 #11211 Skrevet 29. november 2016 (endret) canacas skrev (På 29.11.2016 den 22.29): Endret 14. januar 2023 av annebanane
annebanane Skrevet 29. november 2016 #11212 Skrevet 29. november 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 29.11.2016 den 22.48): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11213 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Moonwalker skrev: Noooooo tannlegen nevnte en gang at jeg burde fått retter ut fortennene mine, men gjorde aldri noe med det. Var livredd for å få regulering, og er vel det enda @canacas er du glad i hyttelivet? Tja, om hytten kommer med innlagt vann og har strøm og bad og kjøkken slik jeg er vant til hjemmefra. Hmm, ja da trives jeg på hytta @Moonwalker Betyr dette at du har utstående fortenner? Mindblown!
annebanane Skrevet 29. november 2016 #11214 Skrevet 29. november 2016 (endret) canacas skrev (På 29.11.2016 den 22.51): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11215 Skrevet 29. november 2016 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Det er ikke en hytte Hahaha. Superutstående fortenner liksom @canacas har hjørnetennebe dine vampyrtendenser? Joda, det er hytte a la canacas beibi Haha, ja. Jeg er vampyra @Moonwalker Om du ble med meg på hytten, og du observerte kjøkken, bad, innlagt vann, strøm osv, ville du snudd i døra i forakt? Eller ville du blitt og innsett at DETTE er ekte norsk hytteliv?
annebanane Skrevet 29. november 2016 #11216 Skrevet 29. november 2016 (endret) canacas skrev (På 29.11.2016 den 23.00): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 29. november 2016 #11217 Skrevet 29. november 2016 7 timer siden, Moonwalker skrev: Jeg, så klart! Har jo store månesko @EpleDrue hvor høye er familien din? Er det en sammenheng der? Vi er alle høye. @Moonwalker Er høyde genetisk? 6 timer siden, applestories skrev: Tror ikke det, er det i morgen? Kommer til å glemme at det holder på @EpleDrue Har du lyst på Magnus-genser? Det er i morgen ja! Og nei, har jeg ikke nok med Rudolfgenser? @applestories Hva synes du om genmodifisering? 6 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue hva blir sluttresultatet? Resultatet ble heldigvis 2-0! Var redd for ekstraomganger der en liten stund, men så fikset det seg. @Dr. A. Kula Hva tenker du om MANUs kamp i morgen? 4 timer siden, toothfairy skrev: Har du noengang opplevd i en jobbsituasjon at personer som *kremt* benytter seg av dine tjenester har forelsket seg i deg @EpleDrue? Det vet jeg ikke. @toothfairy Hvem skal du kysse på nyttår? 3 timer siden, Daybreak skrev: @EpleDrueLikar du motorsyklar? Nei, egentlig ikke. @Daybreak Jogge eller svømme, hva liker du best? 1 time siden, Coronas skrev: @EpleDrue Skjer det noe kjekt for deg denne uken? Ps fabeldyr? hint hint Jobb? Siden jeg elsker jobben min. Fabeldyr må jeg få sett nå ja! Takk for at du minner meg på dette! @Coronas Hvordan er en typisk jentekveld for dere? @idontknow Fant du det du leter etter?
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #11218 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Samme her Hahah! Jeg hadde absolutt ikke snudd i døra, men jeg hadde presisert at det der er et feriehus og ikke noe hytte. Så et fint ferieliv er det, men ikke ekte norsk hytteliv @canacas hvor ofte tar du tog? Tog? Hva faaaaaan skal jeg med tog når jeg har bil?!?! Hehe, nei. Tar så og si aldri tog, kan ikke huske sist faktisk. Men så på 17. mai toget da @Moonwalker Har du førerkort?
Dr. A. Kula Skrevet 29. november 2016 #11219 Skrevet 29. november 2016 3 timer siden, toothfairy skrev: Har aldri vært der jeg heller men planlegger en tur dit. Veldig usikker i og med at jeg er litt bakteriefob. En masse kjønnsorganer i samme basseng høres litt py ut. Men vet ikke om jeg gidder kjøpe det kjipe badetøyet kun for den anledningen. Må sette meg inn i nakenreglene deres 😆 Har du noen gang hatt bruk for å ringe nødnumrene @Dr. A. Kula? En liter, minst. Drikker enorme mengder kaffe med melk. Hvilken kaffebarkjede/kiosk har den beste og den verste takeawaykaffen synes du @Moonwalker? Så litt på Vampire diaries helt i starten men går fort lei med mindre jeg virkelig elsker en serie. Er du avhengig av koffein og/eller nikotin @Byjenta! Har du noengang opplevd i en jobbsituasjon at personer som *kremt* benytter seg av dine tjenester har forelsket seg i deg @EpleDrue? Jepp, 112, første mann til bil på tvers på veien. Utkledd som meg selv på vei hjem fra Halloween party. Se noe tidligere her i tråden. @toothfairy hvilket nødnummer frykter du mest å måtte ringe? 5 timer siden, canacas skrev: Hehe, sikker? Min nyttårsaften, for i år, ser forhåpentligvis slik ut: trene på formiddagen, netflix (and chill? ) resten av dagen. Jeg er ikke så glad i nyttårsaften, eller feiringen av den. Og så er jeg redd raketter i tillegg @Dr. A. Kula Syns du jeg er kjedelig nå? Tenker det har noe sammenheng med at du selv ikke drikker/drikker lite, og at venner ikke gjør og stiller spørsmål ved ditt valg. Kombinert med frykten for raketter har jeg ingen problemer med den feiringen. @canacas tar du skålen (med julebrus) til kongens tale, og kler du deg likevel i finstasen for stemningen skyld? Og hadde nyttårsaften fortonet seg annerledes med "the one to be"? 3 timer siden, pika skrev: Ananas Skal du på Disney on Ice i 2017?(blir ikke påvirket av reklame/annonser jeg nei)..... Takk for julepresangtips. Har en datter i alder for det showet, så kanskje hvis det fortsatt er billetter igjen. @pika hvor mye penger må jeg beregne på jentungen i forbindelse med DoI, og bør jeg selv kle meg ut (som hva)? 1 time siden, Moonwalker skrev: Stoet sett sjokolade med litt chips inntil for sprøhet. Mmmmm @canacas hva med deg? Det menn kommer med, vel? Trompet og trombone kan være artig i et musikkstykke. @Rossin vil du si at du er en åpen person? Ja men er ikke så flink med de sterkere komponentene da. @Dr. A. Kula hvor langt opp og ned i alder i forhold til deg ville du ha gått om du skulle ha datet igjen nå? Nam! Det var nesten tomt kjøleskap, så ble noen skiver med salami Det er desverre ikke snø her skulle gjerne hatt litt snø på bakkene så lenge det holder seg unna vegen. @Byjenta! hva er din favorittserie? Alle! Jeg liker ikke kaffe @toothfairy har du sett de nye episodene av Gilmore girls? Uff må jeg tenke alder? Jeg tenker personlighet og kjemi er viktigst. Men ser det kunne blitt litt kleint å gå så langt ned som tidlig 20 årene, da jeg har en datter ikke langt unna den alderen. Oppover er det vel helsen som kan være en begrensning, ville unngått å ha mismatch på sexlyst / -preferanser. Men +- 10 år bør være uproblematisk, +-20 så bør en virkelig ha avklart at man er samstemte og klar over hva hva forholdet innebærer for begge. Over det er mulig, men setter store krav til selvinnsikt hos begge. (Forutsetter minimum 20 på yngste) Er det snakk om ONS, spiller alder mindre rolle, men man må selvsagt også da forsikre seg om premissene for begge. @Moonwalker fikk du "gammel gris"-virker på meg nå? Hvorfor spørsmålet? 1 time siden, Coronas skrev: Nei, det har jeg ikke, men det kunne vært moro å prøvd det @Dr. A. Kula Hvilke planter har du i stuen din? Jeg har ikke planter i stuen. Fruen har derimot noe grønne bregner?, en bukett i en vase og noen knopper/løker/knoller (sviebel?) i noen vaser. Jeg har ikke peiling på planter og klaret ikke holde liv i en kaktus. Men jeg er flink til å huske merkedager og kjøper selvsagt rett antall røde roser til anledningen som jeg gir fruen. @Coronas forventer du oppmerksomhet på Valentinsdagen?
annebanane Skrevet 29. november 2016 #11220 Skrevet 29. november 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 29.11.2016 den 23.08): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå