annebanane Skrevet 30. november 2016 #11301 Skrevet 30. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 30.11.2016 den 17.00): Endret 18. september 2025 av annebanane
Byjenta! Skrevet 30. november 2016 #11302 Skrevet 30. november 2016 5 minutter siden, Moonwalker skrev: Innimellom. Har nok gjort det mest i skolesammenheng. @dr.a.kula: Hvor mange verv har du? Hele 3 stykker den siste tiden! Rekordmange, sant?! Så det er bare å sende pm! Haha! @Byjenta! snakker du med noen på PM? Hehe. Veldig få akkurat for øyeblikket! @Moonwalker Hva inspirerer deg?
Gjest Rossin Skrevet 30. november 2016 #11303 Skrevet 30. november 2016 21 timer siden, Moonwalker skrev: @Rossin vil du si at du er en åpen person? Ja, det vil jeg si, selv om jeg har noen mørke hemmeligheter. @Moonwalker kunne du vært sammen med en muslim? Begrunn. @Lady hva har skjedd i livet ditt? (siden du sa du har gjennomgått mye)
Gjest Fox Mulder Skrevet 30. november 2016 #11304 Skrevet 30. november 2016 På 28.11.2016 den 23.25, Sonic skrev: Ja hva har du gjort i dag? Vært på butikken
Dr. A. Kula Skrevet 30. november 2016 #11305 Skrevet 30. november 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: Innimellom. Har nok gjort det mest i skolesammenheng. @dr.a.kula: Hvor mange verv har du? Hele 3 stykker den siste tiden! Rekordmange, sant?! Så det er bare å sende pm! Haha! @Byjenta! snakker du med noen på PM? For tiden har jeg bare ett, for jeg måtte trappe ned av personlige årsaker. I tillegg går jeg natteravn. Opp igjennom årene har jeg vært leder og hatt styreverv i flere klubber, vært fotballtrener, vært i FAU, Driftsstyre og KFU. Og da har jeg i tillegg deltatt på dugnad arrangert av disse. Flere i parallell. Og sikkert noen til. @Moonwalker er det du eller de(n) andre som har startet PM trådene din(e)?
Lady Skrevet 30. november 2016 #11306 Skrevet 30. november 2016 21 timer siden, canacas skrev: Ari @Lady ditto spørsmål Hmm, Charter Svein som jeg kommer på 🙈 @canacas Har du hatt sex med en kjendis?
Lady Skrevet 30. november 2016 #11307 Skrevet 30. november 2016 1 time siden, Rossin skrev: Ja, det vil jeg si, selv om jeg har noen mørke hemmeligheter. @Lady hva har skjedd i livet ditt? (siden du sa du har gjennomgått mye) Det vil jeg ikke skrive her, men tørr å påsta at jrg har gått gjennom mer enn de fleste. @Rossin Har du et godt liv? Og har du alltid hatt det?
Daybreak Skrevet 30. november 2016 #11308 Skrevet 30. november 2016 6 timer siden, EpleDrue skrev: Ullsokker? Joggesko! Listen er lang. @Moonwalker Hva skal du i dag? At det var helt feil tidspunkt å få en slik skade. Har i ettertid lest de håper han er tilbake om 5-6 uker, og ikke om flere måneder. Satser på han er tilbake over nyttår, og klar for bortekampen mot Manu den 15 januar. Det har jeg gjort, forferdelig ulykke.. Har du sett bildet av de 3 gjenværende spillerene i garderoben, @Dr. A. Kula? De er komfortable, men har ikke særlig god demping. Kan fint brukes som gåsko, ville ikke brukt de til løping. Alt for hard såle, som føles baktung og da blir neste steg mye tyngre. Synes ikke alltid du får hva du betaler for. Vet jeg har et par Mizuno joggesko liggenge under pulten på jobb. @toothfairy Hvilken kaffekjede er den beste i Norge? Hmmm, x-antall for mye pr dag. Usikker hvor mange. Føler heldigvis det varierer. @Daybreak Hvor mange dager er din lengste streak på Snapchat? Oi det er ikkje så mange, fire trur eg @EpleDrue Kva har du gjort i dag?
annebanane Skrevet 30. november 2016 #11309 Skrevet 30. november 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 30.11.2016 den 18.18): Endret 18. september 2025 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11310 Skrevet 30. november 2016 5 timer siden, calavi skrev: @EpleDrue Hvor drømmer du om å reise? Hawaii! @calavi Hvilken fun light saft er den beste? 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue hvor ser du vanligvis fotballkampene, hjemme, hos kamerater, på klubbhus tec eller på sportsbar? Enten hjemme eller på sportsbar. @Dr. A. Kula Tror du Magnus Carlsen forblir verdensmester i sjakk? Og følger du med nå? Fikk du med deg at Martin Ø spiller for Real Madrid akkurat nå, og ligger på terningkast 4? 4 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Hva skal du i dag da? Familiebesøk ble det i dag. @Moonwalker Liker du jobben din? Hva er best/kjipest? 2 timer siden, Coronas skrev: @EpleDrueBor du i by, tettbygd strøk eller på landet/ sjøen? Bor i en bydel med gåavstand til sjøen! Hva med deg? Og nå har jeg forresten bestemt meg for å gå på kino i morgen! Anbefaler du popcorn eller baconsnacks til filmen, @Coronas? Og bonusspørsmål: Hvitvin eller rødvin?
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11311 Skrevet 30. november 2016 3 minutter siden, Daybreak skrev: @EpleDrue Kva har du gjort i dag? Vært på jobb og vært på familiebesøk. Nå ser jeg på sjakk. Forstår ingenting. Hva har du gjort i dag? @DaybreakHva var det siste du drakk?
Byjenta! Skrevet 30. november 2016 #11312 Skrevet 30. november 2016 6 minutter siden, Moonwalker skrev: Oi. Bestemor inspirerer meg! Også folk som tørr være seg selv og realisere drømmene sine (innen livsstil, karriere, familie, reise osv). @Byjenta! ser du opp til en eller flere kjendiser? Hvilke? Hyggelig. Tja, ja og nei. Gjør vel i grunn ikke det. Kjendiser er som alle andre personer. Men de kjendisene som ikke er høye på pæra, men de som begynner fra starten av, bygger seg opp, er jordnære, hyggelige personer syntes jeg godt om Hva med deg? @Moonwalker Hvilke yrke syntes du er mest sexy?
Lady Skrevet 30. november 2016 #11313 Skrevet 30. november 2016 5 timer siden, calavi skrev: Veldig glad i Soave Tamellini. Det kan være så mangt egentlig, men det viktigste er at det er avslappet stemning og man praten går i ett. Da kan det liksom ikke bli feil Joda, grei nok han. Jeg har vel egentlig ikke noe særlig forhold til Teigen, verken på godt eller vondt. Ja Nei, men jeg burde kanskje vært det... Jeg skulle nemlig prøve på en kjole i går og fikk den ikke over rumpa en gang... Jeg har alltid vært slank og har egentlig aldri trengt å tenke over hva jeg spiser, men pga sykdom så har jeg vært mye mindre aktiv enn jeg pleier den siste tiden, og jeg har da tydeligvis gått opp i vekt... Så nå må jeg faktisk bli litt bevisst på hva jeg spiser, og kutte ned på drittmaten, for det her gidder jeg ikke....@toothfairy Hva er det beste du kan bli servert? @Lady Hvilken dialekt prater du? @Coronas Hvor gammel er du? @EpleDrue Hvor drømmer du om å reise? @Dr. A. Kula Hva ser du minst frem til i desembermåned? Bokmål @calavi du da?
applestories Skrevet 30. november 2016 #11314 Skrevet 30. november 2016 21 timer siden, Byjenta! skrev: Åja, jeg er vandt med å pynte i starten av desember eller slutten av november. Mine foreldre pyntet opp nå før 1.søndag i advent, syntes det er så utrolig koselig! =) Jeg liker alt av julepynt egentlig... Masse lys, nisser, herlig med julepynt og jula generelt! @applestories er du et nattmenneske??? Er absolutt et nattmenneske, ja Vet du hva "hesteskoen" er i reklamesammenheng? 21 timer siden, EpleDrue skrev: Det er i morgen ja! Og nei, har jeg ikke nok med Rudolfgenser? @applestories Hva synes du om genmodifisering? Liker ikke helt tukling med gener. Hva synes du om det? @EpleDrue
Byjenta! Skrevet 30. november 2016 #11315 Skrevet 30. november 2016 36 minutter siden, applestories skrev: Er absolutt et nattmenneske, ja Vet du hva "hesteskoen" er i reklamesammenheng? Nei, hva vil det si? @applestories: ser du på dag otto som går på tv2?
Daybreak Skrevet 30. november 2016 #11316 Skrevet 30. november 2016 48 minutter siden, EpleDrue skrev: Vært på jobb og vært på familiebesøk. Nå ser jeg på sjakk. Forstår ingenting. Hva har du gjort i dag? @DaybreakHva var det siste du drakk? Saft, og dagen min har gått til det vanlege, skule og hest @EpleDrue Korleis klarar du å sjå på sjakk utan å sovne?
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11317 Skrevet 30. november 2016 15 minutter siden, Daybreak skrev: @EpleDrue Korleis klarar du å sjå på sjakk utan å sovne? Har det på i bakgrunn, skryter over at jeg ser på sjakk. Egentlig ligger jeg bare på sofaen og drikker julebrus. @Daybreak Hva ønsker du jeg spør deg om? 54 minutter siden, applestories skrev: Liker ikke helt tukling med gener. Hva synes du om det? @EpleDrue Enig. @applestories Hvordan type nattmenneske er du? @canacas Har du funnet på nye spørsmål nå? @minister-mio Badeshorts eller badeboxer?
Daybreak Skrevet 30. november 2016 #11318 Skrevet 30. november 2016 8 minutter siden, EpleDrue skrev: Har det på i bakgrunn, skryter over at jeg ser på sjakk. Egentlig ligger jeg bare på sofaen og drikker julebrus. @Daybreak Hva ønsker du jeg spør deg om? Enig. @applestories Hvordan type nattmenneske er du? @canacas Har du funnet på nye spørsmål nå? @minister-mio Badeshorts eller badeboxer? Nei,eg veit eigentleg ikkje. Reglane er vel ein spør att same personen, men byrjar vel å bli litt einsformig for vår del no? @EpleDrueKva vil du ha spørsmål om då?
pika Skrevet 30. november 2016 #11319 Skrevet 30. november 2016 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Upraktisert skoletysk. @pika hvilke(t) fremmedspråk vil du anbefale for barna dine (om du har)? Fransk! (evt. spansk) @Dr. A. Kula Legger du bort mobiltelefonen din (og er utilgjengelig) noen gang i løpet av en vanlig dag?
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11320 Skrevet 30. november 2016 3 minutter siden, Daybreak skrev: @EpleDrueKva vil du ha spørsmål om då? Hmm. Alt mulig @Daybreak Dersom du kunne dratt tilbake i tid (kun 1 gang). Hvilket årstall hadde du dratt tilbake til og hvorfor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå