Dr. A. Kula Skrevet 1. desember 2016 #11401 Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, canacas skrev: sååååå, ehm... veeeeel, er det nå jeg skal si at jeg har glemt det i dag og? Dammit! @Dr. A. Kula Hvilke rehabiliteringsmetoder har du begynt med nå som alderen virkelig har satt seg? Kiropraktor? Fysio? Trim for eldre? Tena? Hvor gammel tror du egentlig at jeg er? Er ikke Tena bare for Lady? Her i gården er helsen i orden - tommel opp rett og slett, så hverken ring-finger eller lillefinger er beskrivende. (OK da, måtte få meg lesebriller). @canacas hva frykter du mest ved å bli eldre, sånn bortsett fra Tena Lady?
pika Skrevet 1. desember 2016 #11402 Skrevet 1. desember 2016 8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei.. (BuHuuu). Må fikse selv. @pika bor du permanent i Sverige, eller var du bare på Ullared og handlet adventskalender? Samme her! Haha, ingen av delene - var nok på Nordbysenteret gitt @Dr. A. Kula Har du vært på Ullared?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11403 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Hvor gammel tror du egentlig at jeg er? Er ikke Tena bare for Lady? Her i gården er helsen i orden - tommel opp rett og slett, så hverken ring-finger eller lillefinger er beskrivende. (OK da, måtte få meg lesebriller). @canacas hva frykter du mest ved å bli eldre, sånn bortsett fra Tena Lady? Alle som er eldre enn meg er antikke vettu! Haha, dream on! Tena finnes for menn også. Hohoho Jeg frykter intet, alt er på stell og under kontroll Men jeg gruer meg til pensjonen Storebrand hevder jeg får, jeg vil ha mer - så får begynne å spare litt mer @Dr. A. Kula Har du pensjonssparing under kontroll? Eller fikk du deg en vond påminnelse om å begynne nå?
Dr. A. Kula Skrevet 1. desember 2016 #11404 Skrevet 1. desember 2016 Ikke vært der og det frister ikke. @pika tror du jeg vil måtte ta de ordene tilbake når jeg en gang i fremtiden (leeeeenge til altså) blir (fattig?) pensjonist? Akkurat nå, canacas skrev: Alle som er eldre enn meg er antikke vettu! Haha, dream on! Tena finnes for menn også. Hohoho Jeg frykter intet, alt er på stell og under kontroll Men jeg gruer meg til pensjonen Storebrand hevder jeg får, jeg vil ha mer - så får begynne å spare litt mer @Dr. A. Kula Har du pensjonssparing under kontroll? Eller fikk du deg en vond påminnelse om å begynne nå? Vet det finnes for menn også, men har aldri hørt om noen med behovet. (Og har selv ikke behovet!) Har noenlunde kontroll, men burde sikkert spart mer. Men skal leve litt nå også.. Begynner jo å bli sent å starte nå. @canacas hvorfor bruker du opp spørsmålene mine?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11405 Skrevet 1. desember 2016 5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ikke vært der og det frister ikke. @pika tror du jeg vil måtte ta de ordene tilbake når jeg en gang i fremtiden (leeeeenge til altså) blir (fattig?) pensjonist? Vet det finnes for menn også, men har aldri hørt om noen med behovet. (Og har selv ikke behovet!) Har noenlunde kontroll, men burde sikkert spart mer. Men skal leve litt nå også.. Begynner jo å bli sent å starte nå. @canacas hvorfor bruker du opp spørsmålene mine? Fordi jeg gjør akkurat det som passer meg vel @Dr. A. Kula Har du gått tom for spørsmål?
Dr. A. Kula Skrevet 1. desember 2016 #11406 Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Fordi jeg gjør akkurat det som passer meg vel @Dr. A. Kula Har du gått tom for spørsmål? Neida, har finnes mye kreativitet i topplokket! @canacas hva skal du gjøre i ettermiddag/kveld?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11407 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Neida, har finnes mye kreativitet i topplokket! @canacas hva skal du gjøre i ettermiddag/kveld? Jeg skal trene i ettermiddag, og kommer da ikke hjem før ved 20-tiden. Så da blir det ikke mye igjen av kvelden. Henger sikkert litt på Kåge, og så sove @Dr. A. Kula Hva skal du gjøre i ettermiddag/kveld?
pika Skrevet 1. desember 2016 #11408 Skrevet 1. desember 2016 10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ikke vært der og det frister ikke. @pika tror du jeg vil måtte ta de ordene tilbake når jeg en gang i fremtiden (leeeeenge til altså) blir (fattig?) pensjonist? Naahh - egentlig ikke @Dr. A. Kula Hvor mange barn har du?
Byjenta! Skrevet 1. desember 2016 #11409 Skrevet 1. desember 2016 10 timer siden, Moonwalker skrev: Det er ikke et spesifikt yrke, men om jeg ser på folk jeg har likt har menn i helsesektoren stått sterkt. De er da flotte i uniform også da! @Byjenta! Hvilke type puter er i sofaen din? Hva er motivet på trekket? Pynteputene? 2 vanlige burgunderrøde. 1 med slikt "strikkemønster" på, en som det står "All you need is love, love is all you need", en med to værer. En svart med hodeskalle på, og en med "The best is yet to come" @Moonwalker gikk nattvakten din bra?
Dr. A. Kula Skrevet 1. desember 2016 #11410 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, canacas skrev: Jeg skal trene i ettermiddag, og kommer da ikke hjem før ved 20-tiden. Så da blir det ikke mye igjen av kvelden. Henger sikkert litt på Kåge, og så sove @Dr. A. Kula Hva skal du gjøre i ettermiddag/kveld? Såpass kreativt spørsmål ja. Har du Vippset royalties for å bruke det? () @canacas bør jeg legge mobilen hjemme? 1 time siden, pika skrev: Naahh - egentlig ikke @Dr. A. Kula Hvor mange barn har du? Flere enn ett. @pika Har du flere enn ett?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11411 Skrevet 1. desember 2016 24 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Såpass kreativt spørsmål ja. Har du Vippset royalties for å bruke det? () @canacas bør jeg legge mobilen hjemme? Legger du ut mobilnummeret ditt skal jeg vippse royalties jeg Jepp, la den ligge hjemme. Ingen som ringer likevel @dr.COOL: bør jeg?
Dr. A. Kula Skrevet 1. desember 2016 #11412 Skrevet 1. desember 2016 10 minutter siden, canacas skrev: Legger du ut mobilnummeret ditt skal jeg vippse royalties jeg Jepp, la den ligge hjemme. Ingen som ringer likevel @dr.COOL: bør jeg? Problemet er at transport-appen er på mobilen, så må nok ha den med likevel (blir liksom ikke bilen i kveld ) @canacas bør du hva da?
pika Skrevet 1. desember 2016 #11413 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Flere enn ett. @pika Har du flere enn ett? Ja - dos niños @Dr. A. Kula Hva er det beste med å bo i Norge?
Gjest EpleDrue Skrevet 1. desember 2016 #11414 Skrevet 1. desember 2016 14 timer siden, Strixa skrev: Jeg er kvinne, jeg har alltid rett Nå er ikke jeg "utstyrsfreak", så skal mye til før jeg legger merke til en speedo... Bruker du speedo? @EpleDrue skal kvinner være feminine? Nei, det bruker jeg ikke.:) Kvinner skal være slik de føler for! @Strixa Har du noen partytriks? 14 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue visste du at MC spiller for klubben i byen jeg tror du bor i? Jaha? Nei. Dette visste jeg ikke. Hvilken klubb og hvilken by? @Dr. A. Kula Fikk du med deg når Carlsen satte matt? 14 timer siden, Mysticgirl skrev: Bare fint her, hva med deg da eplegutten? Fint her også! @Mysticgirl Pakkekalender klar? 14 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Får du julekalender hos familien? Hvilken type? Nei, tydeligvis ikke i år. Hvorfor må du ta opp temaer så triste temaer, @Moonwalker? 5 timer siden, Daybreak skrev: @EpleDrue Kva du trur som skjer til slutt med den teknologiske utviklinga? Hmm, si det. Jeg venter enda på at mennesker skal bli radiostyrt. Typ som Sims. @Daybreak Skal du la ungene dine bruke nettbrett når de er 2-4 år gamle? 4 timer siden, pika skrev: Hva er ditt favorittdyr? Favorittdyret er hund. Hvilket dyr er mest lik deg, @pika? @Dr. A. Kula @Daybreak @incognita@calavi @minister-mio @Moonwalker @Coronas @applestories @Strixa @canacas @Byjenta! Husk røykvarslerens dag i dag!
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11415 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Problemet er at transport-appen er på mobilen, så må nok ha den med likevel (blir liksom ikke bilen i kveld ) @canacas bør du hva da? Legge igjen mobilen vel! @doktor - har du glemt at jeg hermer alle dine spørsmål i dag? Akkurat nå, EpleDrue skrev: @Dr. A. Kula @Daybreak @incognita@calavi @minister-mio @Moonwalker @Coronas @applestories @Strixa @canacas @Byjenta! Husk røykvarslerens dag i dag! Røykvarsler er såååå gamle boliger assa... @eplegutten - ble det kjedelig i tråden uten meg i går?
Gjest EpleDrue Skrevet 1. desember 2016 #11416 Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, canacas skrev: @eplegutten - ble det kjedelig i tråden uten meg i går? Det vet jeg ikke. Jeg så på sjakk. @canacas Hvor lang tid tok det fra du våknet til du sjekket Kvinneguiden?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11417 Skrevet 1. desember 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Det vet jeg ikke. Jeg så på sjakk. @canacas Hvor lang tid tok det fra du våknet til du sjekket Kvinneguiden? Tøys, innrøm at du savnet meg. Tok det før jeg våknet selvsagt @EpleDrue Hva drømte du i natt?
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. desember 2016 #11418 Skrevet 1. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: @Mysticgirl trener du mye? I såfall hvilke øvelser gjør du for å få en så fin kropp? Anonymkode: e762c...d21 Jeg trener mest i form av turer ut i skog og mark og jogger. Ikke noe mer hokus pokus enn det. Også spiser jeg lavkarbo, men skeier ut av og til i helgene med masse karbs da Må være veldig nøye på hva jeg spiser, ellers går jeg opp i vekt Hva med deg da, Anonym? Trener du noe? 13 minutter siden, EpleDrue skrev: Fint her også! @Mysticgirl Pakkekalender klar? Ja har laget små pakker til mine barn Hva med deg da? Har du unger du har laget pakker til?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11419 Skrevet 1. desember 2016 15 timer siden, canacas skrev: En samtale som selvsagt dreier seg om mitt typiske skandinaviske ytre endte slik "so, do you have any american in you?" jeg svarte "no", og du kan tenke deg selv hva neste spørsmål var. Mannfolk ass @Lady Beste sjekketrikset en mann har kommet med overfor deg? Uff 😳 Hmm, beste sjekketriks.. Kommer ikke på noe 🙈 Det enkle er alltid det beste syns jeg. Bare et "Hei" med glimt i øyet, selvsikker utstråling men samtidig ikke for mye av det gode og humor! Få meg til og le er det beste sjekketrikset @canacas Du da?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11420 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Uff 😳 Hmm, beste sjekketriks.. Kommer ikke på noe 🙈 Det enkle er alltid det beste syns jeg. Bare et "Hei" med glimt i øyet, selvsikker utstråling men samtidig ikke for mye av det gode og humor! Få meg til og le er det beste sjekketrikset @canacas Du da? Det kan jeg desverre ikke skrive her Ved to anledninger har canacas blitt målløs og bokstavelig talt tatt med storm @Lady Hvor mange land kan du krysse av på kartet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå