Gjest Nordavind Skrevet 1. desember 2016 #11481 Skrevet 1. desember 2016 @canacas hva har jeg sagt nå for å gjøre meg mystisk?😊
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11482 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: @canacas hva har jeg sagt nå for å gjøre meg mystisk?😊 Du har ikke sagt noe, poeng bekreftet @Nordavind Har du sett Notting Hill?
Gjest Nordavind Skrevet 1. desember 2016 #11483 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Du har ikke sagt noe, poeng bekreftet @Nordavind Har du sett Notting Hill? Det har jeg, veldig lenge siden. @canacas har du noen tips mot slapphet?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11484 Skrevet 1. desember 2016 9 minutter siden, canacas skrev: Aner ikke hva det er.... TV er Heartbeat? du at det mer mystisk du gjør deg, det mer interessant blir du? Forresten, det veit du jo! Nei, aldri sett på det. Men tenkte jeg skulle se "You´re the worst". @Lady Har du sett den serien jeg nevner? usket du å kjøpe på butikken i dag? Nei, er det bra? 😊 @canacas Bruker du briller og/eller linser?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11485 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: Det har jeg, veldig lenge siden. @canacas har du noen tips mot slapphet? Spørs helt på hva du mener er slapt.... Oh my!! @Nordavind Drar jeg det litt for langt nå? Eller hvor langt kan jeg gå?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11486 Skrevet 1. desember 2016 13 minutter siden, Nordavind skrev: Jeg er med:) jeg har ikke bil så blir mye kollektivt. @Lady noen helgeplaner? Bra:) Nei, ikke fast. Vil egentlig reise bort. @Nordavind Du da?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11487 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Nei, er det bra? 😊 @canacas Bruker du briller og/eller linser? Ja, den er litt morsom. Litt mye, men også morsom. Er på Viasat og Netflix Jepp, bruker mest linser - men har briller også. @Lady Syns du jeg blir litt drøy her på forumet til tider?
Gjest Nordavind Skrevet 1. desember 2016 #11488 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Spørs helt på hva du mener er slapt.... Oh my!! @Nordavind Drar jeg det litt for langt nå? Eller hvor langt kan jeg gå? Du kan gå så langt du vil, ikke lett å sjokkere meg;) Men slapphet som i trøtthet, takk som spør:)
Gjest Nordavind Skrevet 1. desember 2016 #11489 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Bra:) Nei, ikke fast. Vil egentlig reise bort. @Nordavind Du da? Ingen planer. Kunne egentlig reist bort selv. @Lady tror du jeg klarer å ikke drikke øl i helgen?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11490 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Ja, den er litt morsom. Litt mye, men også morsom. Er på Viasat og Netflix Jepp, bruker mest linser - men har briller også. @Lady Syns du jeg blir litt drøy her på forumet til tider? Nei? Ikke sol jeg har fått med meg hvertfall @canacas Hva ønsker du deg til jul?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 1. desember 2016 #11491 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: @Strixa Hvem er din favorittbruker på KG? Oi, himla vrient spørsmål. Jeg vet ikke. Finnes mange likandes folk her og mange grunner til å like folkene. Noen liker jeg fordi de gir kloke svar, noen fordi de virker som om de oppriktig bryr seg, noen fordi de har deilig kropp, noen fordi de alltid sier det de mener og noen fordi de mener det samme som meg @canacas hvilken dag i uka liker du best?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11492 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: Ingen planer. Kunne egentlig reist bort selv. @Lady tror du jeg klarer å ikke drikke øl i helgen? Hmm, ja! Det tror jeg nok du klarer! @Nordavind Får du raskt ølbriller?
Gjest Nordavind Skrevet 1. desember 2016 #11493 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Hmm, ja! Det tror jeg nok du klarer! @Nordavind Får du raskt ølbriller? Neida, tar en stund før jeg får det @Lady synes du det er kaldt ute nå?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11494 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: Neida, tar en stund før jeg får det @Lady synes du det er kaldt ute nå? Nei, ikke så kaldt. Men jeg fryser skikkelig på hendene. @Nordavind Hvilke votter er godt og varme?
Gjest Nordavind Skrevet 1. desember 2016 #11495 Skrevet 1. desember 2016 9 minutter siden, Lady skrev: Nei, ikke så kaldt. Men jeg fryser skikkelig på hendene. @Nordavind Hvilke votter er godt og varme? Hmm. Pleier ikke å bruke votter/hansker. @Lady kunne du tenkt deg å bo i utlandet for en stund?
applestories Skrevet 1. desember 2016 #11496 Skrevet 1. desember 2016 22 timer siden, EpleDrue skrev: Her er det Hansas julebrus som gjelder. Usikker gvor mange jeg må drikke,hvor mange tror du, @applestories? Skal du døgne i natt? Nei det skal jeg ikke (men der minnet du meg på at jeg ikke har satt nellikspiker i appelsinene mine ennå!) @EpleDrue Finnes det VM i andre brettspill, og viss ikke; hvilket er det som står for tur nå? 22 timer siden, Byjenta! skrev: Åja såpass Hehe. Ånei Nei, sjakk syntes jeg er utrolig kjedelig... liker du sjakk? @applestories Hvilket yrke syntes du er det mest sexy yrke? ( da på menn) Utrolig lenge siden jeg har spilt sjakk, men jeg kan jo reglene Mest sexy yrke? Nei det vet jeg ikke... Jeg liker smarte menn da, som jeg kan være fullstendig uenig med men som allikevel klarer å få meg til å se saken fra deres side. Menn som virkelig kan det de driver med er stort sett alltid sexy uansett hva de gjør @Byjenta! Spiser du mye klementiner i førjulstiden?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11497 Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, Nordavind skrev: Hmm. Pleier ikke å bruke votter/hansker. @Lady kunne du tenkt deg å bo i utlandet for en stund? Ja!! @Nordavind Kunne du?
applestories Skrevet 1. desember 2016 #11498 Skrevet 1. desember 2016 6 timer siden, EpleDrue skrev: @Dr. A. Kula @Daybreak @incognita@calavi @minister-mio @Moonwalker @Coronas @applestories @Strixa @canacas @Byjenta! Husk røykvarslerens dag i dag! Har faktisk hatt et bittelite røykvarslerkurs i dag der jeg brukte blant annet denne lille snutten. Her hjemme blir de jevnlig testet både når det skjer ting på kjøkkenet og på badet...
Gjest Nordavind Skrevet 1. desember 2016 #11499 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Ja!! @Nordavind Kunne du? Ja, kunne det. Ikke altfor lenge men f eks ett år ifm jobb @Lady hvor skal du muligens reise bort i helgen?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11500 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, Nordavind skrev: Ja, kunne det. Ikke altfor lenge men f eks ett år ifm jobb @Lady hvor skal du muligens reise bort i helgen? To timer unna til familie 😊 @Nordavind Tenker du fremdeles på din første kjærlighet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå