Gjest Nordavind Skrevet 1. desember 2016 #11501 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Lady skrev: To timer unna til familie 😊 @Nordavind Tenker du fremdeles på din første kjærlighet? Har henne på FB men tenker ikke på henne:) @Lady enn du?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11502 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: Har henne på FB men tenker ikke på henne:) @Lady enn du? Ja, en gang i blant. @Nordavind Kunne du meldt deg på gift ved første blikk?
Gjest Nordavind Skrevet 1. desember 2016 #11503 Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Ja, en gang i blant. @Nordavind Kunne du meldt deg på gift ved første blikk? Nei! Ikke noe tv! 😅 @Lady kunne du? Evt annen reality?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11504 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: Nei! Ikke noe tv! 😅 @Lady kunne du? Evt annen reality? Nei! @Nordavind Har du barn?
Gjest Nordavind Skrevet 1. desember 2016 #11505 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Nei! @Nordavind Har du barn? Nope @Lady liker du barn?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11506 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: Nope @Lady liker du barn? Hmm, helt ærlig? Ikke alle barn. Syns noen er så herlige og bare til å spise opp, men andre barn igjen kan jeg ikke fordra.. @Nordavind Gjør du?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11507 Skrevet 1. desember 2016 50 minutter siden, Nordavind skrev: Du kan gå så langt du vil, ikke lett å sjokkere meg;) Men slapphet som i trøtthet, takk som spør:) Trene trene trene, da får i alle fall jeg energi @Nordavind blir det fyll og fest i helgen? 45 minutter siden, Strixa skrev: Oi, himla vrient spørsmål. Jeg vet ikke. Finnes mange likandes folk her og mange grunner til å like folkene. Noen liker jeg fordi de gir kloke svar, noen fordi de virker som om de oppriktig bryr seg, noen fordi de har deilig kropp, noen fordi de alltid sier det de mener og noen fordi de mener det samme som meg @canacas hvilken dag i uka liker du best? FREDAG, LØRDAG, SØNDAG - @Strixa Fikk du et ras av pm´er når du postet i den frekke selfie tråden? Jeg fikk av å kommentere, så antar du "broke" kvinneguiden
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11508 Skrevet 1. desember 2016 50 minutter siden, Lady skrev: Nei? Ikke sol jeg har fått med meg hvertfall @canacas Hva ønsker du deg til jul? Men ladyen min daaaaa, dette har vi snakket om før. Jeg ønsker meg en kjekk mann! @Lady Betyr det at du prøver å avlede oppmerksomheten min fra mitt opprinnelige ønske da du egentlig er ansvarlig for å levere?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 1. desember 2016 #11509 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: @Strixa Fikk du et ras av pm´er når du postet i den frekke selfie tråden? Jeg fikk av å kommentere, så antar du "broke" kvinneguiden Tror ikke jeg er i nærheten av @Mysticgirl der... men ja noen ble det. Stort sett bare hyggelige meldinger @canacas pleier du å svare alle som sier hei på PM?
annebanane Skrevet 1. desember 2016 #11510 Skrevet 1. desember 2016 (endret) canacas skrev (På 1.12.2016 den 20.09): Endret 15. oktober 2022 av annebanane
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11511 Skrevet 1. desember 2016 8 minutter siden, canacas skrev: Men ladyen min daaaaa, dette har vi snakket om før. Jeg ønsker meg en kjekk mann! @Lady Betyr det at du prøver å avlede oppmerksomheten min fra mitt opprinnelige ønske da du egentlig er ansvarlig for å levere? Åh herregud, er det mulig å være så glemsk. Blir bekymret over meg selv 😮 @canacas Ånei du! Jeg skal levere! @canacas Hvordan går det med å ordne Thorbjørn harr? ✨
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11512 Skrevet 1. desember 2016 8 minutter siden, Strixa skrev: Tror ikke jeg er i nærheten av @Mysticgirl der... men ja noen ble det. Stort sett bare hyggelige meldinger @canacas pleier du å svare alle som sier hei på PM? Nei, det kommer litt an på. Om vedkommende aldri skriver noe i andre tråder enn i enkelte sex-tråder, så gjør jeg nok ikke det. Jeg kan også glemme å svare om jeg ser at det er en melding i forbifarten, og så logger på senere. Men har noen jeg skriver med, som jeg har gjort en stund, de prioriteres @Strixa Hvor gammel er du? 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Pensjonistserien min! @canacas Spiser du grøt på julaften? Haha, pensjonist! Serie om sånne som @Dr. A. Kula altså Nja, nei sluttet med det. Jeg responderer dårlig på laktose, og har ikke lært opp muttern til å lage grøt med laktosefri melk. Så jeg står over. Pleide det før @Moonwalker Hvilken tradisjon er best i jula? 1 minutt siden, Lady skrev: Åh herregud, er det mulig å være så glemsk. Blir bekymret over meg selv 😮 @canacas Ånei du! Jeg skal levere! @canacas Hvordan går det med å ordne Thorbjørn harr? ✨ Du er liksom av den yngre garde her, men er mer glemsk enn ei gammel inntørka tante på over 100. Harr var på farta, men jeg har returnert han nå. Makan ass.. @Lady Hvor gammel er du egentlig?
Byjenta! Skrevet 1. desember 2016 #11513 Skrevet 1. desember 2016 48 minutter siden, applestories skrev: Utrolig lenge siden jeg har spilt sjakk, men jeg kan jo reglene Mest sexy yrke? Nei det vet jeg ikke... Jeg liker smarte menn da, som jeg kan være fullstendig uenig med men som allikevel klarer å få meg til å se saken fra deres side. Menn som virkelig kan det de driver med er stort sett alltid sexy uansett hva de gjør @Byjenta! Spiser du mye klementiner i førjulstiden? Spiser litt ja. Du? @applestories : ser du på noen julekalendere i år?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11514 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Nei, det kommer litt an på. Om vedkommende aldri skriver noe i andre tråder enn i enkelte sex-tråder, så gjør jeg nok ikke det. Jeg kan også glemme å svare om jeg ser at det er en melding i forbifarten, og så logger på senere. Men har noen jeg skriver med, som jeg har gjort en stund, de prioriteres gammel er du? Haha, pensjonist! Serie om sånne som Nja, nei sluttet med det. Jeg responderer dårlig på laktose, og har ikke lært opp muttern til å lage grøt med laktosefri melk. Så jeg står over. Pleide det før vilken tradisjon er best i jula? Du er liksom av den yngre garde her, men er mer glemsk enn ei gammel inntørka tante på over 100. Harr var på farta, men jeg har returnert han nå. Makan ass.. @Lady Hvor gammel er du egentlig? 90år mentalt og 24år fysisk ! 😨😅 @canacas Må jeg kidnappe Harr selv da?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 1. desember 2016 #11515 Skrevet 1. desember 2016 10 minutter siden, canacas skrev: @Strixa Hvor gammel er du? Er ikke vi like gamle? Jeg fylte 40 i år. @canacas hvordan fant du akkurat dette forumet i den store Internett-jungelen?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11516 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Strixa skrev: Er ikke vi like gamle? Jeg fylte 40 i år. @canacas hvordan fant du akkurat dette forumet i den store Internett-jungelen? Jaaaa, vi er 76-modeller begge to Var på utkikk etter spisestue-stoler, googlet Villa Paprika og havnet i skittentøystråden om henne på Rampelys. Det er der jeg har opparbeidet meg det store antallet innlegg og likes Jeg kjøpte stoler et annet sted foråsidetsånn! @Strixa Er du gift/opptatt eller singel?
Gjest EpleDrue Skrevet 1. desember 2016 #11517 Skrevet 1. desember 2016 5 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue er du en god selger? Nei. Da hadde jeg sikkert vært en selger av yrke. @Moonwalker Angrer du på valg av utdanning? 5 timer siden, Strixa skrev: Endelig noen å være kjedelig sammen med @EpleDrue hva er ditt favorittplagg? Favorittplagg må være genser eller t-skjorte. Hva med deg? @Strixa Hvor mange glass med vann drikker du pr dag? 5 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Hva er snapscoren din? Min snapscore er 23200. @pika Når klippet du håret sist? 3 timer siden, Coronas skrev: Hvorfor ingen av de @EpleDrue? Kresen, tja på enkelte ting kanskje. Hva er du kresen på @EpleDrue? Jeg liker bedre å være hjemme, eller på stranda. Så kjedelig er jeg. Hmm, kresen på valg av sko. @Coronas Hva står det på din siste mottatte sms? 2 timer siden, Coronas skrev: Skiftet batteri på tirsdag faktisk Har du noen gang irritert deg så mye over piping pga må skifte batteri på røykvarsler, at du dro ut hele faenskapet og klinket dritten i veggen? @EpleDrue Nei! Piper den bytter jeg batteri. Det er viktig å ha den i orden. Visste du at akkurat det du skrev der gjør 50% av husstandene i Norge? Det er skremmende. @Coronas Lader du mobiltelefonen når du sover? 57 minutter siden, applestories skrev: @EpleDrue Finnes det VM i andre brettspill, og viss ikke; hvilket er det som står for tur nå? Haha, du spør vanskelig.. Kanskje Poker? Om vi sier kortspill/brettspill. Ikke at jeg skal følge med mer nå. Kanskje @Dr. A. Kula Kan hjelpe oss med spørsmålet ditt. @applestories Hva er ditt syn på bodybuildere? 53 minutter siden, applestories skrev: Har faktisk hatt et bittelite røykvarslerkurs i dag der jeg brukte blant annet denne lille snutten. Her hjemme blir de jevnlig testet både når det skjer ting på kjøkkenet og på badet... Haha, kvinnfolk.
chouette Skrevet 1. desember 2016 #11518 Skrevet 1. desember 2016 (endret) På 30. november 2016 den 4.46, Moonwalker skrev: @toothfairy er du skeptisk til å møte folk fra nettet? Er nok det! Har null erfaring med sånt. @Moonwalker Har du bestilt neste års sommerferie enda? På 30. november 2016 den 9.53, Dr. A. Kula skrev: OBS, glemte visst å svare på denne, ble bare med siteringen. Jeg vurderte (og søkte) karriere i Forsvaret, men kom aldri så langt som til å tenke spesialkommandoen. Fikk innkallelse til videre opptaksprøver, men valgta da å ikke fortsette, da andre muligheter var falt på plass, og jeg fulgte disse. Tok vanlig verneplikt etter endt utdanning, så har tjenestegjort likevel. @toothfairy synes du dagens likestilte verneplikt er bra, og ville du selv håpt å slippe eller bli innkalt om du selv var vernepliktig? Ja, jeg er helt klart tilhenger av dagens verneplikt. Et stort skritt i riktig retning er det. Vurderte det selv sterkt. Angrer faktisk litt den dag i dag på at det bare ble med tanken. @Dr. A. Kula Ble du noengang kåret til skoleballets konge? På 30. november 2016 den 14.06, EpleDrue skrev: De er komfortable, men har ikke særlig god demping. Kan fint brukes som gåsko, ville ikke brukt de til løping. Alt for hard såle, som føles baktung og da blir neste steg mye tyngre. Synes ikke alltid du får hva du betaler for. Vet jeg har et par Mizuno joggesko liggenge under pulten på jobb. @toothfairy Hvilken kaffekjede er den beste i Norge? Helt klart Stockfleths i Oslo og Blom i Bergen(er ingen kjede, but still..). På nasjonalt nivå får det bli Espresso House. Narvesen, Deli de Luca etc.. fortjener ikke engang betegnelsen kaffekjeder i min øyne @EpleDrue Hva googlet du sist? På 30. november 2016 den 14.37, calavi skrev: Ja @toothfairy Hva er det beste du kan bli servert? Hvilken som helst hjemmelaget pastarett i grunn. Og sushi. Og reinsdyr. Og fårikål:) @calavi Fikk du noengang være selveste Sankta Lucia på barneskolen? Dette spørsmålet skal @canacas også få svare på, så lysblond og fager som hun er:) Endret 1. desember 2016 av toothfairy
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11519 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, toothfairy skrev: @calavi Fikk du noengang være selveste Santa Lucia på barneskolen? Dette spørsmålet skal @canacas også få svare på, så lysblond og fager som hun er:) Var aldri Lucia... Oh the pain, the pain.... @toothfairy Hvem er den siste som ringte deg?
Gjest EpleDrue Skrevet 1. desember 2016 #11520 Skrevet 1. desember 2016 5 minutter siden, toothfairy skrev: @EpleDrue Hva googlet du sist? Temperaturen i en by. Spennende? @toothfairy Har du utført HLR før?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå