Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Annetnavn_
Skrevet
9 timer siden, EpleDrue skrev:

Skal vi droppe politikken, og heller prate om noe gøy?

Den tid den sorg, tenker jeg.:fnise:

Jeg liker håret mitt best. @Strixa Hvilken advokatserie liker du best? 

Hva skal vi prate om da?

Hva er så bra med håret ditt? Jeg liker også håret mitt, selv om det er dyrt. Har kort hår og sitter en del timer hos frisør i løpet av et år.

Advokatserie? Ser jeg på det? Hm, tror ikke jeg har sett noen den siste tiden.

@EpleDrue har du ni til fire jobb?

Videoannonse
Annonse
Gjest canacas
Skrevet
3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Det var et bastant svar :ler: 

Har ikke kjøpt noe enda. Hadde egentlig ikke planer om det, men har plutselig fått tilsendt handleliste.

@canacas er du en cruise-person?

Kun cruisecontrol beibi :briller2:

@Moonwalker Ibiza eller Mallorca? 

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 2.12.2016 den 10.10):

Endret av annebanane
Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Moonwalker skrev:

Helst ingen av delene. Hadde sikkert blitt Ibiza av de to da. Eller Mallorca. Hva enn folk betalte meg for å reise til :ler: 

@canacas Hvor vil du helst sitte i flyet?

Så langt fremme som mulig, og midtgang. Vil bare ut av røklet så fort som mulig. Sikkerhetsmessig er det størst sjans for å overleve bakerst i flyet da, men shit happens.

@Moonwalker Hvor ville du reist da om du ikke vil Balearene? Asså, er du så sær? 

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 2.12.2016 den 10.15):

.... 

@Moonwalker

Endret av annebanane
Skrevet
18 timer siden, canacas skrev:

Mye vil ha mer!! :nigo:

@Dr. A. Kula Hender det at du har så mye penger at kontoen er full? 

Kontoen blir selvsagt aldri full, men det har skjedd at eieren har blitt. Sånn i et annet årstusen...

18 timer siden, Moonwalker skrev:

Julekveld med grøt og gløgg, samt pakking :) 

@canacas er du en overpakker, eller pakker du akkurat nok til reiser?

Ja. Jeg er jo klar for den siden september, men så glemmer jeg det bort i desember, og plutselig er julaften der :sjokkert: 

@Dr. A. Kula hva er budsjettet på julegavene til barna?

Budsjett? Fruen og jeg er uenige. Så vi får se hvor vi ender opp. Eller rettere sagt, ungene får se hva vi ender på. (Samt den ikke fulle kontoen)

17 timer siden, pika skrev:

Det var det da... Hmm.. Mye av det samme som du svarte - vi er jo veldig heldige på mange måter :) (velferdsordninger, lønn, arbeidstid+++)

@Dr. A. Kula Syns du jeg skal trene nå eller skal jeg droppe det?

Tja - jeg må iallefall det selv siden jeg ikke gidder å se noen kamper :P 

Nrj :D

@EpleDrue Hva er snapscoren din?

Nå! Siden jeg svarer lenge etter at du stilte spørsmålet og sikkert har avgjort selv, så skal du ta en økt nå med en gang. Du droppet garantert økten i går.

13 timer siden, Lady skrev:

Haha, ikke vær redd for å stille spørsmål da :ler:

@Dr. A. Kula Har du tips til filmer som ligner Taken filmene?

"Jason Bourne" filmene er definitivt i samme stil, men de har du vel gjerne allerede sett?

13 timer siden, canacas skrev:

Aner ikke hva det er.... TV?

@Moonwalker Hva er Heartbeat?

@Nordavind Vet du at det mer mystisk du gjør deg, det mer interessant blir du? Forresten, det veit du jo! :laugh:

Nei, aldri sett på det. Men tenkte jeg skulle se "You´re the worst".

@Lady Har du sett den serien jeg nevner?

@Strixa Hvem er din favorittbruker på KG?

@pika Ble det date denne uka? :Knegg:

@Dr. A. Kula Hva husket du å kjøpe på butikken i dag? :handle:

Ikke i går nei. Hadde dårlig tid. Skulle jo ut og testsmake. Da er det forøvrig dårlig idé å smøre innsiden med tran da det utsetter forbrenningen. Men tok en slurk av flaska i morges!

12 timer siden, EpleDrue skrev:

Nei. Da hadde jeg sikkert vært en selger av yrke. :P 

@Moonwalker Angrer du på valg av utdanning? 

:5: 

Favorittplagg må være genser eller t-skjorte. Hva med deg? @Strixa Hvor mange glass med vann drikker du pr dag? 

Min snapscore er 23200. @pika Når klippet du håret sist? 

Jeg liker bedre å være hjemme, eller på stranda. Så kjedelig er jeg.:ler2:

Hmm, kresen på valg av sko. @Coronas Hva står det på din siste mottatte sms? 

Nei! Piper den bytter jeg batteri. Det er viktig å ha den i orden. Visste du at akkurat det du skrev der gjør 50% av husstandene i Norge? Det er skremmende. @Coronas Lader du mobiltelefonen når du sover? 

Haha, du spør vanskelig.. Kanskje Poker? Om vi sier kortspill/brettspill. Ikke at jeg skal følge med mer nå.:ler2: Kanskje @Dr. A. Kula Kan hjelpe oss med spørsmålet ditt. 

@applestories Hva er ditt syn på bodybuildere? 

Haha, kvinnfolk.:ph34r:

Snart begynner jo VM i hurtig- og lynsjakk. Det er den formen som ble brukt på onsdagen. Poker sendes vel på diverse kanaler stadig vekk. Men kanskje neste satsing fra NRK er BordHockey?

11 timer siden, toothfairy skrev:

Er nok det! Har null erfaring med sånt.

@Moonwalker Har du bestilt neste års sommerferie enda?

Ja, jeg er helt klart tilhenger av dagens verneplikt. Et stort skritt i riktig retning er det. Vurderte det selv sterkt. Angrer faktisk litt den dag i dag på at det bare ble med tanken.

@Dr. A. Kula Ble du noengang kåret til skoleballets konge?

Helt klart Stockfleths i Oslo og Blom i Bergen(er ingen kjede, but still..). På nasjonalt nivå får det bli Espresso House. Narvesen, Deli de Luca etc.. fortjener ikke engang betegnelsen kaffekjeder i min øyne

@EpleDrue Hva googlet du sist?

Hvilken som helst hjemmelaget pastarett i grunn. Og sushi. Og reinsdyr. Og fårikål:) 

@calavi Fikk du noengang være selveste Sankta Lucia på barneskolen? Dette spørsmålet skal @canacas også få svare på, så lysblond og fager som hun er:)

Fikk en kongelig utnevnelse i russetiden, og den var verken sex- eller drikke relatert!

12 timer siden, canacas skrev:

Nei, det kommer litt an på. Om vedkommende aldri skriver noe i andre tråder enn i enkelte sex-tråder, så gjør jeg nok ikke det. Jeg kan også glemme å svare om jeg ser at det er en melding i forbifarten, og så logger på senere. Men har noen jeg skriver med, som jeg har gjort en stund, de prioriteres :)

@Strixa Hvor gammel er du?

Haha, pensjonist! Serie om sånne som @Dr. A. Kula altså :P

Nja, nei sluttet med det. Jeg responderer dårlig på laktose, og har ikke lært opp muttern til å lage grøt med laktosefri melk. Så jeg står over. Pleide det før :)

@Moonwalker Hvilken tradisjon er best i jula?

Du er liksom av den yngre garde her, men er mer glemsk enn ei gammel inntørka tante på over 100. Harr var på farta, men jeg har returnert han nå. Makan ass.. :nei:

@Lady Hvor gammel er du egentlig? ;)

Jeg har hatt min tid som pensjonist. Men det er over 30 år siden. Dog var det aldri snakk om alderspensjonist. Kunne blitt en serie med mange minner :P

@canacas bledu overrasket av at jeg husket dagens trandose, og har du helt innpå selv?

@Moonwalkerhar du budsjett på reiseshoppingen, eller venter det kredittgjeld i Januar?

@pika trener du ofte, eller blir det oftest at du dropper det?

@Lady har du skrevet noe i adventstråden i dag?

@toothfairy har du samarbeid med julenissen, slik at du sanker inn barnas julegaveønsker sammen med tennene, og får du hjelp til innsamlingen av Rudolf & Co?

@EpleDrue har du vært inne i "Fraggleberget"?

Gjest canacas
Skrevet
54 minutter siden, Moonwalker skrev:

Trives best på turer som ikke er typisk charter og med ok temperatur. Men å leie et fint feriehus som er litt mer øde på en "charterøy" kan sikkert være fint! Jeg er kanskje ikke typisk nordmann som rømmer til varmen når kulden kommer, så litt sær :briller::ler: 

@canacas er du et sydenelskende menneske?

Tviler ikke på at du er litt sånn sær generelt jeg. Digger det :kose:

Nei, er ikke så glad i syden slik du forestiller deg syden. Men elsker Mallorca, Ibiza er enda finere :) 

@Moonwalker Gikk du crazy monkey bananas i russetida? Eller var du hun sære som ikke "gadd" fordi russetid var så "teit assa"? 

52 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Kontoen blir selvsagt aldri full, men det har skjedd at eieren har blitt. Sånn i et annet årstusen...

Budsjett? Fruen og jeg er uenige. Så vi får se hvor vi ender opp. Eller rettere sagt, ungene får se hva vi ender på. (Samt den ikke fulle kontoen)

Nå! Siden jeg svarer lenge etter at du stilte spørsmålet og sikkert har avgjort selv, så skal du ta en økt nå med en gang. Du droppet garantert økten i går.

"Jason Bourne" filmene er definitivt i samme stil, men de har du vel gjerne allerede sett?

Ikke i går nei. Hadde dårlig tid. Skulle jo ut og testsmake. Da er det forøvrig dårlig idé å smøre innsiden med tran da det utsetter forbrenningen. Men tok en slurk av flaska i morges!

Snart begynner jo VM i hurtig- og lynsjakk. Det er den formen som ble brukt på onsdagen. Poker sendes vel på diverse kanaler stadig vekk. Men kanskje neste satsing fra NRK er BordHockey?

Fikk en kongelig utnevnelse i russetiden, og den var verken sex- eller drikke relatert!

Jeg har hatt min tid som pensjonist. Men det er over 30 år siden. Dog var det aldri snakk om alderspensjonist. Kunne blitt en serie med mange minner :P

@canacas bledu overrasket av at jeg husket dagens trandose, og har du helt innpå selv?

Jaaaaa, jeg husket knapt å stå opp i dag så ingen tran på meg :laugh:

@Dr. A. Kula Hva sto det på russekortet ditt? 

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Tviler ikke på at du er litt sånn sær generelt jeg. Digger det :kose:

Nei, er ikke så glad i syden slik du forestiller deg syden. Men elsker Mallorca, Ibiza er enda finere :) 

@Moonwalker Gikk du crazy monkey bananas i russetida? Eller var du hun sære som ikke "gadd" fordi russetid var så "teit assa"? 

Jaaaaa, jeg husket knapt å stå opp i dag så ingen tran på meg :laugh:

@Dr. A. Kula Hva sto det på russekortet ditt? 

Hvilket av de?

@canacas hvilken farge russ var du?

Skrevet
13 timer siden, applestories skrev:

Nei, vet ikke hva som går. Tenkte jeg skulle sjekke ut NRK sin i år, den virket bra ifølge en voksen anmelder. Heldigvis har man NRK på nett siden det blir en del sene kvelder på jobb nå for tiden.

Har du en favorittjulekalender fra da du var liten? @Byjenta!

Ja, så første episode av den i går. Virka koselig ut den :)

Det er jul i blåfjell :) Og jul i skomakergata :) Hva med deg? 

@applestories: Hva spiser du på juleaften? 

Gjest canacas
Skrevet
12 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Hvilket av de?

@canacas hvilken farge russ var du?

Hvor mange forskjellige hadde du? :ohmy:

Jeg var rødruss, burde vært blå :P 

@Dr. A. Kula Har du russedressen din fortsatt? 

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 2.12.2016 den 10.26):

@Moonwalkerh

.. 

Endret av annebanane
Skrevet
33 minutter siden, canacas skrev:

Hvor mange forskjellige hadde du? :ohmy:

Jeg var rødruss, burde vært blå :P 

@Dr. A. Kula Har du russedressen din fortsatt? 

Kunne ikke ha samme til familie som til russevenner!

Motsatt her.Tror faktisk den finnes i huset enda, godt nedpakt og gjemt sammen med allsken annen mulig rusk og rask.

7 minutter siden, Moonwalker skrev:

:ninja: Jeg handler nok ikke mer enn hva neste lønning kan dekke. Er ikke så mye jeg skal shoppe. Nesten ingenting er til meg jo. Da kunne det blitt dyrere :ler: 

@Dr. A. Kula når fløy du sist?

Jeg var russ nok. Langt ifra crazy monkey bananas, men tok det sånn greitt ut! Var jo med å styrte greiene, så måtte jo delta :nigo: Jeg hadde forresten også flere kort! :opplyser: 

@canacas Hadde du et tøysebilde eller et seriøst et på russekortet?

I år.

@canacas og @Moonwalker 

Stiller to russe spørsmål begge kan besvare.

Hva gjorde du i russetoget? (Var du utkledd, hadde plakat, gikk satt i tralle etc.)
Husker du fortsatt hva alle forkortselsene på russekortet (om du hadde noen) betyr/står for?

Skrevet
2 timer siden, canacas skrev:

Hurraaa :strix:

Vanskelig spørsmål da verdens kjekkeste mann ikke lenger lever. Men Channing Tatum er en god runner-up :P 

@pika (dammit forbanna tagging) - Blir det date nr 2, eller har du allerede hatt den kanskje? :) 

Ja, han er ikke så dum! :) Hvem er han andre du snakket om?

Jeg troooor det :)

@canacas Hva liker du best å trene?

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

@pika trener du ofte, eller blir det oftest at du dropper det?

Trente i går, og hadde egentlig tenkt å gjøre i det i dag også - men halsen og lungene mine har bestemt at det er best jeg dropper det i dag :icon_frown:

Får ikke trent så ofte som jeg vil, men 3-5 ganger i uka de ukene jeg ikke har unga - og kanskje 1 den uka jeg har de... Sjelden jeg dropper en planlagt treningsøkt egentlig...

@Dr. A. Kula Hva skal du spise til middag i dag/kveld? :)

Gjest canacas
Skrevet
43 minutter siden, Moonwalker skrev:

:ninja: Jeg handler nok ikke mer enn hva neste lønning kan dekke. Er ikke så mye jeg skal shoppe. Nesten ingenting er til meg jo. Da kunne det blitt dyrere :ler: 

@Dr. A. Kula når fløy du sist?

Jeg var russ nok. Langt ifra crazy monkey bananas, men tok det sånn greitt ut! Var jo med å styrte greiene, så måtte jo delta :nigo: Jeg hadde forresten også flere kort! :opplyser: 

@canacas Hadde du et tøysebilde eller et seriøst et på russekortet?

Vel, det var jo et bilde av meg som 18 - så tøysebilde må det kunne kalles. :fnise:

@Moonwalker Hva sto det på russekortet ditt? 

26 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Kunne ikke ha samme til familie som til russevenner!

Motsatt her.Tror faktisk den finnes i huset enda, godt nedpakt og gjemt sammen med allsken annen mulig rusk og rask.

I år.

@canacas og @Moonwalker 

Stiller to russe spørsmål begge kan besvare.

Hva gjorde du i russetoget? (Var du utkledd, hadde plakat, gikk satt i tralle etc.)
Husker du fortsatt hva alle forkortselsene på russekortet (om du hadde noen) betyr/står for?

Haha, jeg var møkkings (som i dritings) og vet at jeg gikk russetoget, men usikker på om jeg var noe annet enn bare tilstede :fnise: Det var det siste jeg gjorde som russ da. Hoppet av russetoget midtveis, fant veien hjem for å ta en powernap. Sov litt over 20 timer fra 17 til 18 mai.... :ohmy:

Hadde ingen forkortelser på mine kort. Men har kortene fortsatt, dressen og. Har lest noe av det som står på den (dressen) nylig og måtte knipse bilder og sende til de gutta som hadde skrevet mest. Det ble mye latter :) 

@Dr. A. Kula Var russetiden noe du ser tilbake på og smiler, eller gremmes du for det meste? :P 

Gjest canacas
Skrevet (endret)
5 minutter siden, pika skrev:

Paul Walker vel, alle vet at han var vakrest av dem alle :hjerte: Sukk. 

Ååå, så kos! Happy for you :) 

Liker best sykkel, utendørs. 

@pika Hvor mye tar du i benkpress? 

rs_1024x759-131130183426-1024.Paul-Walker-RIP-2-jmd-113013.jpg

Endret av canacas
la til bilde <3
Skrevet
4 minutter siden, pika skrev:

Trente i går, og hadde egentlig tenkt å gjøre i det i dag også - men halsen og lungene mine har bestemt at det er best jeg dropper det i dag :icon_frown:

Får ikke trent så ofte som jeg vil, men 3-5 ganger i uka de ukene jeg ikke har unga - og kanskje 1 den uka jeg har de... Sjelden jeg dropper en planlagt treningsøkt egentlig...

@Dr. A. Kula Hva skal du spise til middag i dag/kveld? :)

Dagens "meny" er ikke fastsatt enda, men det er stor mulighet for at det blir ferdigpizza. Eller fredagstaco.

@pika er ukesmenyen veldig forskjellig mellom ukene du har ungene og ukene du ikke har ungene?

3 minutter siden, canacas skrev:

Vel, det var jo et bilde av meg som 18 - så tøysebilde må det kunne kalles. :fnise:

@Moonwalker Hva sto det på russekortet ditt? 

Haha, jeg var møkkings (som i dritings) og vet at jeg gikk russetoget, men usikker på om jeg var noe annet enn bare tilstede :fnise: Det var det siste jeg gjorde som russ da. Hoppet av russetoget midtveis, fant veien hjem for å ta en powernap. Sov litt over 20 timer fra 17 til 18 mai.... :ohmy:

Hadde ingen forkortelser på mine kort. Men har kortene fortsatt, dressen og. Har lest noe av det som står på den (dressen) nylig og måtte knipse bilder og sende til de gutta som hadde skrevet mest. Det ble mye latter :) 

@Dr. A. Kula Var russetiden noe du ser tilbake på og smiler, eller gremmes du for det meste? :P 

Gjorde aldri noe dumt som jeg har angret på. Fant på noen orginale sprell, og var relativt aktiv russ.
Helt andre regler den gangen selvsagt, men fikk selvsagt gjennomført det meste av russe-merker som var mulig, inkludert noen av de sjeldne/vanskelige. Og (i motsetning til deg, tydeligvis) var jeg edru 17.mai (merke)!

Kjenner igjen "powernap" følelsen/historien.

@canacas var det etter 17. mai i russetiden du sluttet å drikke?

Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Gjorde aldri noe dumt som jeg har angret på. Fant på noen orginale sprell, og var relativt aktiv russ.
Helt andre regler den gangen selvsagt, men fikk selvsagt gjennomført det meste av russe-merker som var mulig, inkludert noen av de sjeldne/vanskelige. Og (i motsetning til deg, tydeligvis) var jeg edru 17.mai (merke)!

Kjenner igjen "powernap" følelsen/historien.

@canacas var det etter 17. mai i russetiden du sluttet å drikke?

Hahaha, nei. Burde kanskje gjort det :P Men det er veldig nylig, og jeg har ikke sluttet helt - bare finner få gode grunner til å drikke alkohol :) Hadde god effekt av null alkohol og null sukker ifbm trening for noen år siden, vurderer samme løpet igjen. Ble svært godt trent og det syntes også. Likte det :) 

@Dr. A. Kula Var du poppis på VGS? 

Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

Hahaha, nei. Burde kanskje gjort det :P Men det er veldig nylig, og jeg har ikke sluttet helt - bare finner få gode grunner til å drikke alkohol :) Hadde god effekt av null alkohol og null sukker ifbm trening for noen år siden, vurderer samme løpet igjen. Ble svært godt trent og det syntes også. Likte det :) 

@Dr. A. Kula Var du poppis på VGS? 

Egentlig ikke, bare sånn passe. Sikkert mer hos noen og mindre hos andre. Noen av sprellene var vel med tanke på å øke i popularitet. Men ble stort sett inkludert. Det skjedde ikke alltid på barne-/ungdomsskolen.

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 2.12.2016 den 12.22):

Endret av annebanane
Skrevet
7 minutter siden, Moonwalker skrev:

Begynte med å holde den ene plakatremsen, men så ble det så vått at vi danset og hoppet rundt i regnet i stedet :hoppe: Hadde nok ingen forkortelser på russekortet jeg slengte ut. 

@Dr. A. Kula hva var din første jobb der du skattet?

Det ene sto det noe om trafikkskilt som ble endret på i mørket for utfordringer til folk (husker ikke ordlyden) og det andre husker jeg ikke. 

@canacas har du et fotokamera du bruker, eller går det bare i mobilbilder?

Mener jeg måtte skatte selv da jeg gikk som sommeravisbud. Frikortgrensen var nemlig (nesten) brukt opp før jeg hadde tjent en eneste krone! (ikke hadde jeg formue eller penger i banken heller)

@Moonwalker hvilken rolle hadde du i russestyret? (Du skrev du var med å styrte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...