Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11541 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, toothfairy skrev: Herlig! Nei, har ingen Tror jeg hadde blitt en fantastisk tante. Tante Toothfairy klinger jo sinnsykt bra da. Krysser fingrene. Kanskje det skjer når jeg er 40 eller noe. @canacas Er du allergisk mot noe? Sug på en isbit:) @EpleDrue Hvor sannsynlig er det at du allerede har biologisk avkom som vandrer rundt på denne kloden? Det er fantastisk å være tante, gled deg Jeg ble tante første gang når jeg var 22 Ja, allergisk mot mer enn nok. Vil helst ikke snakke om det @toothfairy Bruker du tanntråd? Hahahaha, ler meg ihjel av spørsmålet ditt til lille drue
Gjest EpleDrue Skrevet 1. desember 2016 #11542 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, toothfairy skrev: @EpleDrue Hvor sannsynlig er det at du allerede har biologisk avkom som vandrer rundt på denne kloden? 0. @toothfairy Bryr du deg om synder?
annebanane Skrevet 1. desember 2016 #11543 Skrevet 1. desember 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 1.12.2016 den 22.44): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11544 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Moonwalker skrev: Det er en enorm bagasje, men bare halvparten av den har noe i seg. Resten er reservert @canacas hvor stor koffert pleier du ta med deg når du skal på langweekend? Haha, du skal shoppe!!! Wuhuuuu! Me like Jeg tar den mellomste trillekofferten vel. Duh! @Moonwalker Hva skal shoppes på turen? Noe til meg????
chouette Skrevet 1. desember 2016 #11545 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Det er fantastisk å være tante, gled deg Jeg ble tante første gang når jeg var 22 Ja, allergisk mot mer enn nok. Vil helst ikke snakke om det @toothfairy Bruker du tanntråd? Hahahaha, ler meg ihjel av spørsmålet ditt til lille drue Hvis brorsan formerer seg før fylte 40 blir jeg faktisk veldig sjokkert. Men lever i håpet<3 Det gjør jeg. Men har ikke så mye igjen. Takk for påminnelsen :D Elsker å plage 89-erne! Tenk så kjipt det må være å være så gammel at du er født på 80-tallet liksom...Oj. Ops Hvor mange Apple-produkter er du i besittelse av @canacas?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11546 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, toothfairy skrev: Hvis brorsan formerer seg før fylte 40 blir jeg faktisk veldig sjokkert. Men lever i håpet<3 Det gjør jeg. Men har ikke så mye igjen. Takk for påminnelsen :D Elsker å plage 89-erne! Tenk så kjipt det må være å være så gammel at du er født på 80-tallet liksom...Oj. Ops Hvor mange Apple-produkter er du i besittelse av @canacas? Og tenk at jeg er født på 70-tallet, enda kjipere lizm Skavise; mac, apple-tv x 3 (), iPhone, iPad, iPod touch, iPoud nano, iPod mini x 2 ..... Ehm... Uff da...! @toothfairy Hvordan føles det å ha gått glipp av tidenes tiår motemessig (80-tallet) og tidenes tiår musikkmessig (90-tallet tells ikke om du var 10 år og mindre)?
annebanane Skrevet 1. desember 2016 #11547 Skrevet 1. desember 2016 (endret) canacas skrev (På 1.12.2016 den 23.19): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
chouette Skrevet 1. desember 2016 #11548 Skrevet 1. desember 2016 12 minutter siden, Moonwalker skrev: Ikke så lenge jeg har hårfargen som er nå. Får så gule tenner i lyset @toothfairy er du fra samme område som du bor nå? Faktisk litt vanskelig å svare på. Er egentlig ikke det. @Moonwalker Hva er drømmebilen din? 3 minutter siden, canacas skrev: Og tenk at jeg er født på 70-tallet, enda kjipere lizm Skavise; mac, apple-tv x 3 (), iPhone, iPad, iPod touch, iPoud nano, iPod mini x 2 ..... Ehm... Uff da...! @toothfairy Hvordan føles det å ha gått glipp av tidenes tiår motemessig (80-tallet) og tidenes tiår musikkmessig (90-tallet tells ikke om du var 10 år og mindre)? Det føles veldig godt. Med unntak av Kurt Cobain da. Skulle gjerne opplevd ham i live som tenåring. Stilmessig? Tenk å ville seg selv så vondt. Og ser med grøss og gru på at disse ekle 80-talls jeansene er inn igjen @canacas Hvilket parti stemte du ved ditt aller første stortingsvalg?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11549 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Moonwalker skrev: Tror jeg skal shoppe en mellomstor koffert det eksisterer ikke i min bolig. Trenger du også enda en mellomstor koffert? Nei, skal nok prøve å fikse flesteparten av julegavene! Prøøøøøve. @canacassover du bedre i høyden? He? Mener du at jeg sover oppå noen? Eller mener du høyden som i høydeoverhavetnåervipåfjellet? Haha, man sover godt på fjellet pga den tynne lufta vettu. Men sover best i min fantastiske seng (som jeg snart skal finne btw) @Moonwalker Hvem er best; Jeffrey Dean Morgan som John Winchester, eller Jeffrey Dean Morgan som Negan?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11550 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, toothfairy skrev: Faktisk litt vanskelig å svare på. Er egentlig ikke det. @Moonwalker Hva er drømmebilen din? Det føles veldig godt. Med unntak av Kurt Cobain da. Skulle gjerne opplevd ham i live som tenåring. Stilmessig? Tenk å ville seg selv så vondt. Og ser med grøss og gru på at disse ekle 80-talls jeansene er inn igjen @canacas Hvilket parti stemte du ved ditt aller første stortingsvalg? Haha, 80-tallet rocket vilt Stemte SV @toothfairy Hvor mange stortingsvalg har du kunnet stemme i?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 1. desember 2016 #11551 Skrevet 1. desember 2016 35 minutter siden, EpleDrue skrev: Og spise wienerbrød? Hmm, mulig jeg skal donere bort sæden min til en klinikk i Danmark, så kommer det kanskje noen på døren min om 18-19 år som leter etter faren sin. Høres det ut som en god ide? Jeg er ikke fan av regjeringen, gleder meg alt til nytt valg, og ny regjering. Virkeligheten er nok viktigst, men det er også viktig å ha en drøm.:) Kan du nevne 5 gode egenskaper ved deg selv, @Strixa? Jeg tar gjerne et Wienerbrød med syltetøy i. Skal vi diskutere politikk også? Å donere sæd kan være en god ide om man elsker store overraskelser og plutselige omveltninger i livet. Gjør du? Drøm og virkelighet er like viktig synes jeg. Hmm, fem gode egenskaper? Ikke enkelt. Tilfeldig rekkefølge: 1. Altruistisk (jada, vet at noen synes det er naivt, men jeg synes det er bra) 2. Klartenkt og strategisk 3. Nysgjerrig på mennesker og vil gjerne finne ut hvordan andre tenker og hvordan deres verden ser ut. 4. Stabilt godt humør 5. Omgjengelig og lettvint å være sammen med. @EpleDrue hva liker du best med deg selv?
chouette Skrevet 1. desember 2016 #11552 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Haha, 80-tallet rocket vilt Stemte SV @toothfairy Hvor mange stortingsvalg har du kunnet stemme i? Samme her! *sisterfist* To stykker @canacas For mange navn og etternavn har du til sammen?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11553 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, toothfairy skrev: Samme her! *sisterfist* To stykker @canacas For mange navn og etternavn har du til sammen? 3 navn, det holder i massevis. @toothfairy Beholder du etternavnet ditt når du gifter deg?
annebanane Skrevet 1. desember 2016 #11554 Skrevet 1. desember 2016 (endret) toothfairy skrev (På 1.12.2016 den 23.38): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #11555 Skrevet 1. desember 2016 @EpleDrue hvordan ser du ut? Anonymkode: 09aee...865
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11556 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Får bli som John siden jeg ikke har sett siste sesong av The Walking Dead enda. @canacas synest du at mr. Morgan er heit? jaaaaaaa! @Moonwalker Hvorfor har du ikke sett TWD denne sesongen? Har du ikke Fox eller?
annebanane Skrevet 1. desember 2016 #11557 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, canacas skrev: jaaaaaaa! @Moonwalker Hvorfor har du ikke sett TWD denne sesongen? Har du ikke Fox eller? Fordi jeg falt av for 2 sesonger siden. Må se de først, vel! Har ikke fox heller, haha! @canacas hvor mange strømmetjenester betaler du for?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11558 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Fordi jeg falt av for 2 sesonger siden. Må se de først, vel! Har ikke fox heller, haha! @canacas hvor mange strømmetjenester betaler du for? Netflix og HBO, så to. Nei vent, regnes Spotify også? Ja, tre da.. hmm, tror det er alt. @Moonwalker Har du sett carpool karaoke (James Corden)? Hvilken er din favoritt?
Gjest EpleDrue Skrevet 1. desember 2016 #11559 Skrevet 1. desember 2016 17 minutter siden, Strixa skrev: Jeg tar gjerne et Wienerbrød med syltetøy i. Skal vi diskutere politikk også? Å donere sæd kan være en god ide om man elsker store overraskelser og plutselige omveltninger i livet. Gjør du? @EpleDrue hva liker du best med deg selv? Skal vi droppe politikken, og heller prate om noe gøy? Den tid den sorg, tenker jeg. Jeg liker håret mitt best. @Strixa Hvilken advokatserie liker du best?
chouette Skrevet 1. desember 2016 #11560 Skrevet 1. desember 2016 22 minutter siden, canacas skrev: 3 navn, det holder i massevis. @toothfairy Beholder du etternavnet ditt når du gifter deg? Tror du jeg kommer til å gifte meg? Men det kommer i såfall helt an på etternavnet. Gidder bare å skifte hvis det er et sjeldent, litt kult et Har du nådd den alderen der det føles naturlig å dra på seg broddene når det er hålkeføre @canacas?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå