Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11441 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Har du sett meg? Jeg er ikke noe noen "kaster". Har ikke vært på glattcelle, nei. Det hadde tatt seg ut du! @canacas Har du prøvd å flørte deg unna en fartsbot før? Ser deg hele tiden jeg, har du ikke lagt merke til kameraene hjemme hos deg? Et i hvert hjørne sweetheart, I see you Nei, det skal godt la seg gjøre! Aldri blitt stoppet da, bare fått brev fra politiet i etterkant @EpleDrue Hvorfor stirrer du rett i kameraet nå?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11442 Skrevet 1. desember 2016 4 minutter siden, canacas skrev: Vel, gal som i crazy fun? Eller gal som i lukket avdeling? Ja til førstnevnte, nei til siste @Lady Har du nasket i butikk noen gang? Sistnevnte 😨 Haha, bra Nei 😛 @canacas Har du hatt venner eller familie som har stjålet fra deg?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11443 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Sistnevnte 😨 Haha, bra Nei 😛 @canacas Har du hatt venner eller familie som har stjålet fra deg? Ikke som jeg vet om, heldigvis for dem @Lady Hva skjer i helgen?
Gjest EpleDrue Skrevet 1. desember 2016 #11444 Skrevet 1. desember 2016 12 minutter siden, pika skrev: Hadde regnet med du spiste fler Hmm - undertøy, joggebukse og t-skjorte @EpleDrue Hører du på Wildcard FC? Nei, anbefaler du det? @pika Hvilken radiokanal lytter du oftest til?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11445 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Ikke som jeg vet om, heldigvis for dem @Lady Hva skjer i helgen? Vet ikke enda. @canacas Hs deg da? 😊
annebanane Skrevet 1. desember 2016 #11446 Skrevet 1. desember 2016 (endret) canacas skrev (På 1.12.2016 den 9.04): Endret 18. september 2025 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 1. desember 2016 #11447 Skrevet 1. desember 2016 20 minutter siden, EpleDrue skrev: Selvfølgelig kan jeg lage mat. Jeg er ikke helt amøbe. Selvstending mann! Er ofte på fredagspizza hos min kjære mor. @canacas Har du fått forelegg for andre ting enn å kjøre litt for fort? Nei, det orket jeg ikke. Vi har mange verdensmestere i denne byen. @Dr. A. Kula Når spilte du fotball sist? 18 minutter siden, canacas skrev: Nei, det slo meg ikke. Anonym som selger av frekke undies - ja, anonym for å motta royalties? Neei, pyse @Dr. A. Kula Betyr dette at du egentlig venter på anonym Vipps så du kan bli kunde av Ladyen og meg? Hva skulle jeg gjort med deres undertøy?!? Det ville ikke passet, og så måtte jeg jo vasket det først uansett. Er desverre (for dere) ikke i kundegrunnlaget for den bizznissen. @canacas du skjønner vel med den historien til @Lady (det var ikke meg altså) at jeg ikke kan sende PM i øst og vest? 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Tssss @canacas er det innafor å sove en time til nå? Uniformsfri jobb. @Dr. A. Kula hva med deg? Så fint atte! @Byjenta! hvor lenge sov du i natt? er visst en spesialitet da @EpleDrue Kan du alle fylkene i Norge på rams? Jeg har jo allerede sagt hverdagsantrekket, og jeg velger helt selv farger og fasong og hva som eventuelt måtte være av skrift påtrykket plaggene. @Moonwalker kunne du tenkt deg å bruke uniform på jobb?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11448 Skrevet 1. desember 2016 7 minutter siden, Lady skrev: Vet ikke enda. @canacas Hs deg da? 😊 Fryktelig lite, men min egen feil at jeg takket nei til en fest. Orker bare ikke fylla. @ladyen - hva har du lyst til å gjøre i helgen da? 7 minutter siden, Moonwalker skrev: Tssss @canacas er det innafor å sove en time til nå? ALLTID innafor å sove masse @månejenta - Har du ikke stått opp enda?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11449 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Hva skulle jeg gjort med deres undertøy?!? Det ville ikke passet, og så måtte jeg jo vasket det først uansett. Er desverre (for dere) ikke i kundegrunnlaget for den bizznissen. @canacas du skjønner vel med den historien til @Lady (det var ikke meg altså) at jeg ikke kan sende PM i øst og vest? Tror du skremmer resten med profilbildet @Dr. A. Kula Tror du @Lady og jeg kunne tjent oss gode penger her på KG?
Byjenta! Skrevet 1. desember 2016 #11450 Skrevet 1. desember 2016 10 minutter siden, Moonwalker skrev: Så fint atte! @Byjenta! hvor lenge sov du i natt? Så bra fra halv 1- halv 6 Så ca 5 timer. @Moonwalker : Bruker du skype?
annebanane Skrevet 1. desember 2016 #11451 Skrevet 1. desember 2016 (endret) canacas skrev (På 1.12.2016 den 15.20): Endret 18. september 2025 av annebanane
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11452 Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Fryktelig lite, men min egen feil at jeg takket nei til en fest. Orker bare ikke fylla. @ladyen - hva har du lyst til å gjøre i helgen da? ALLTID innafor å sove masse @månejenta - Har du ikke stått opp enda? Har lyst til å reise bort i helgen egentlig. @canacas Hva skal du ha til middag? @Dr. A. Kula Hadde du blitt kunde av min og canacas truseservice?
annebanane Skrevet 1. desember 2016 #11453 Skrevet 1. desember 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 1.12.2016 den 15.23): Endret 18. september 2025 av annebanane
Byjenta! Skrevet 1. desember 2016 #11454 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Brukte det daglig før, men nå har jeg ikke vært pålogget på flere måneder. @Byjenta! Hvilke chatapper har du på mobilen? Facebook og snapchat Du? @Moonwalker bruker du mye snap?
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11455 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Nei @canacas når du sto du opp i dag? 7-ish Fortsatt trøtt. Savner fortsatt senga. @Moonwalker A eller B menneske? 2 minutter siden, Lady skrev: Har lyst til å reise bort i helgen egentlig. @canacas Hva skal du ha til middag? @Dr. A. Kula Hadde du blitt kunde av min og canacas truseservice? Tror ikke jeg hadde orket noe reising i helgen, vinterdepresjonen har satt inn hos meg - da vil jeg bare være hjemme og se film eller sove Tror det blir hjemmelaget burger i dag, må ha proteiner og grønnsaker etter trening vettu! @ladyen - trener du? I så fall hva?
Lady Skrevet 1. desember 2016 #11456 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, canacas skrev: 7-ish Fortsatt trøtt. Savner fortsatt senga. @Moonwalker A eller B menneske? Tror ikke jeg hadde orket noe reising i helgen, vinterdepresjonen har satt inn hos meg - da vil jeg bare være hjemme og se film eller sove Tror det blir hjemmelaget burger i dag, må ha proteiner og grønnsaker etter trening vettu! @ladyen - trener du? I så fall hva? Nei 😮 Sa opp medlemskapet på sats/elixia. Har null motivasjon. Helt ærlig, tror ikke jeg kommer til å gidde å begynne igjen med det første. @canacas Hva trener du?
Gjest EpleDrue Skrevet 1. desember 2016 #11457 Skrevet 1. desember 2016 16 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Hvorfor stirrer du rett i kameraet nå? Jeg speiler meg i kameraet vel. Sjekker sveisen. Fikk du med deg hva jeg gjorde for drøye 10 minutter siden, @canacas? 12 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Kan du alle fylkene i Norge på rams? Nordland, Troms, Finnmark, Nord-trøndelag, Sør-trøndelag, Møre og Romsdal,Sogn og Fjordane, Hordaland, Rogaland, Vest-agder, Aust-agder, Vestfold, Buskerud, Oslo, Østfold, Akershus, Oppland, Hedmark og Telemark. Greit nok jeg er utlending, men hallä! (Måtte lese over noen ganger, vet det er 19, men jeg klarte å lese 26 en gang..) @Moonwalker Tror du på meg om jeg sier at jeg akkurat vant 1000 kroner i skrapelodd?
annebanane Skrevet 1. desember 2016 #11458 Skrevet 1. desember 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 1.12.2016 den 15.30): Endret 18. september 2025 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #11459 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Nei 😮 Sa opp medlemskapet på sats/elixia. Har null motivasjon. Helt ærlig, tror ikke jeg kommer til å gidde å begynne igjen med det første. @canacas Hva trener du? Kondisjon og styrke @Lady Er ikke alle de kjekke og trente mennene på sentrene motivasjon nok? Hva skal til for å motivere deg? Akkurat nå, EpleDrue skrev: Jeg speiler meg i kameraet vel. Sjekker sveisen. Fikk du med deg hva jeg gjorde for drøye 10 minutter siden, @canacas? Jo, jeg så det. Er fortsatt litt usikker på hva jeg skal si til det. Det er spesielt altså. Uff, hva skal det bli av deg liksom? @drueklasen - Er du virkelig så forfengelig som jeg får inntrykk av på alle kameraene jeg har hos deg? Og når skal du egentlig re opp senga di unge mann??
Dr. A. Kula Skrevet 1. desember 2016 #11460 Skrevet 1. desember 2016 9 minutter siden, canacas skrev: Tror du skremmer resten med profilbildet @Dr. A. Kula Tror du @Lady og jeg kunne tjent oss gode penger her på KG? Ikke på KG, nei, men kanskje på den store verdensveven? @canacas skrytte ikke du tidligere at du var nok bemidlet? 5 minutter siden, Moonwalker skrev: Nei @canacas når du sto du opp i dag? Helst ikke. Kleskode er mer enn nok @Dr. A. Kula har du flexitid? Ja, men har noen tidspunkt å forholde meg til. @Moonwalker pleier julaftenen å plutselig komme for fort? 5 minutter siden, Lady skrev: Har lyst til å reise bort i helgen egentlig. @canacas Hva skal du ha til middag? @Dr. A. Kula Hadde du blitt kunde av min og canacas truseservice? Takk, men nei takk, @Lady Det der er ikke min greie. @Lady hvordan skal en "gammel mann" som meg klare å stille spørsmål til deg, uten at det kan bli misforstått?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå