Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, canacas skrev:

Var aldri Lucia... :icon_frown::cry3:Oh the pain, the pain.... :cry3:

@toothfairy Hvem er den siste som ringte deg?

Det skjønner jeg. Du har gått glipp av noe stort. Hilsen hun som var Lucia to år på rad :danse:

Det var Ellen. Kjæresten min. Neida. Joda. Neida. 

Synes du det er juks å bruke gurkemeie istedenfor safran i lussekatter @canacas?

7 minutter siden, EpleDrue skrev:

Temperaturen i en by. Spennende? @toothfairy Har du utført HLR før? 

Bare på hun demodukke Anna. Heldigvis!

@EpleDrue Har du noengang brukt en hjertestarter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
49 minutter siden, Byjenta! skrev:

Spiser litt  ja. :) Du?

@applestories : ser du på noen julekalendere i år? 

Nei, vet ikke hva som går. Tenkte jeg skulle sjekke ut NRK sin i år, den virket bra ifølge en voksen anmelder. Heldigvis har man NRK på nett siden det blir en del sene kvelder på jobb nå for tiden.

Har du en favorittjulekalender fra da du var liten? @Byjenta!

30 minutter siden, EpleDrue skrev:

Haha, du spør vanskelig.. Kanskje Poker? Om vi sier kortspill/brettspill. Ikke at jeg skal følge med mer nå.:ler2: Kanskje @Dr. A. Kula Kan hjelpe oss med spørsmålet ditt. 

@applestories Hva er ditt syn på bodybuildere? 

Haha, kvinnfolk.:ph34r:

Bodybuildere? De er vel mennesker som alle oss andre... men for en viljestyrke!
Kan ikke si jeg synes det ser så fint ut, men sånt sier man ikke høyt.

Hva er "kvinnfolk" med å teste røykvarslerne mens man lager mat? Multitasking på høyt nivå!

Har du hatt snø der du bor så langt i vinter? @EpleDrue

Gjest canacas
Skrevet
3 minutter siden, toothfairy skrev:

Det skjønner jeg. Du har gått glipp av noe stort. Hilsen hun som var Lucia to år på rad :danse:

Det var Ellen. Kjæresten min. Neida. Joda. Neida. 

Synes du det er juks å bruke gurkemeie istedenfor safran i lussekatter @canacas?

:snurt:

Atte, hæ? Gurkemeie? Safran? Har ingen anelse om hva du snakker om.. tror du jeg kan bake?

@toothfairy Burde jeg bakt lussekatter eller annet til jul? Er det hva som forventes av meg? :sad:

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, applestories skrev:

Har du hatt snø der du bor så langt i vinter? @EpleDrue

Tror vi hadde i 10 minutter en gang. Det var tider det!:nigo: @applestories Har du en hemmelighet få mennesker vet om?

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 1.12.2016 den 21.32):

Endret av annebanane
Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Moonwalker skrev:

Julesanger og juletre - og det å samle familien en vil være med.

@canacas hvor mange gaver gir du bort i år?

Uff, det vet jeg ikke enda. Ikke begynt på sånt. Mens det generelt er fordel å ha stor familie, er det alltid en ulempe når julegavene skal kjøpes inn :cry3: Det blir MANGE!

@Moonwalker Har du begynt på julehandelen enda?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
39 minutter siden, EpleDrue skrev:

:5: 

Favorittplagg må være genser eller t-skjorte. Hva med deg? @Strixa Hvor mange glass med vann drikker du pr dag? 

Jeg elsker lange sommerkjoler:)

Jeg teller ikke vannglass, men sikkert alt for få... drikker derimot plenty kaffe i løpet av en dag. Er du sånn vann-flinkis?

@EpleDrue hva er din største drøm?

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 1.12.2016 den 22.36):

Endret av annebanane
Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, Strixa skrev:

Jeg elsker lange sommerkjoler:)

Jeg teller ikke vannglass, men sikkert alt for få... drikker derimot plenty kaffe i løpet av en dag. Er du sånn vann-flinkis?

@EpleDrue hva er din største drøm?

Ja, vann-flinkis er meg! Da tar du deg av kaffekoppene, og jeg vannglassene? Perfekt team. :) Min største drøm er å bli far en dag. Hva med deg? @Strixa Hva synes du om regjeringen vår? 

2 minutter siden, canacas skrev:

@EpleDrue Ser deg nok :ph34r:

Begge hendene ligger synlig på pleddet! 

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, Moonwalker skrev:

Det kommer an på hva du bruker de 3000 til. Litt rart å ta ut akkurat samme beløpet hver gang. Etterforskeren i meg blir nysgjerrig.

@EpleDrue Hvor gammel har du lyst å bli?

Samme sum hver måned de siste 3 årene.:ph34r:

Jeg har superduperlyst å bli 118 år gammel, eller eldre.Tror du jeg vil klare det, @Moonwalker?

Skrevet
18 minutter siden, canacas skrev:

:snurt:

Atte, hæ? Gurkemeie? Safran? Har ingen anelse om hva du snakker om.. tror du jeg kan bake?

@toothfairy Burde jeg bakt lussekatter eller annet til jul? Er det hva som forventes av meg? :sad:

Det er krydder ;) Safran er verdens dyreste. Kommer fra tørket krokus. Det gir lussekattene den karakteristiske gule fargen. Gurkemeie koster ingenting og smaker lite, derfor veldig beleilig å bruke hvis man skal bake til mange.

Det trenger du ikke. Men du bør unne deg en lussekatt på Luciadagen i hvert fall :D BIT sine er gode.

@canacas Er du kul eller streng tante?

19 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, for noen måneder siden. 

@toothfairy Liker du marsipan? 

Njæ...Det går ned på et vis men jeg kjøper aldri selv. 

@EpleDrue Hva skal til for å få deg til å smake sushi?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, vann-flinkis er meg! Da tar du deg av kaffekoppene, og jeg vannglassene? Perfekt team. :) Min største drøm er å bli far en dag. Hva med deg? @Strixa Hva synes du om regjeringen vår? 

Da kan vi sitte i all vår kjedelighet og drikke vann og kaffe sammen - som jeg gleder meg!

Den drømmer høres ikke uoppnåelig ut:). Har du konkrete planer?

Jeg er ikke ansvarlig for vår regjering. Min stemme gikk ikke til noen av de fire partiene som ikke blir enige om bruk av skattepengene våre. Er du regjeringsfan?

@EpleDrue Hva er viktigst? Drømmen eller virkeligheten?

Gjest canacas
Skrevet
7 minutter siden, Moonwalker skrev:

Har kjøpt en jeg ikke hadde planer om å kjøpe en gang :P

@canacas Hvor gammel har du lyst å bli?

Oh lord... vet ikke helt, men i min familie blir alle veldig gamle og de holder seg veldig godt. Så greit om jeg bikker 90 lizm. Sikkert kul da og jeg :Knegg:

@Moonwalker Hvor stor ble bagasjen? Eller har du ikke pakket ferdig enda?

7 minutter siden, EpleDrue skrev:

Begge hendene ligger synlig på pleddet! 

:nei:

Skrevet
16 minutter siden, Moonwalker skrev:

Slik planlegging er ikke vits i for meg. Sommerferien blir sikkert ikke booket før uti mars/april en gang - om jeg har råd..

@toothfairy baker du til din egen bursdag?

Nei. Ikke god på kaker. Mamma fix :fnise:

@Moonwalker Er du komfortabel med å gå med knallrød leppestift?

Gjest canacas
Skrevet
1 minutt siden, toothfairy skrev:

Det er krydder ;) Safran er verdens dyreste. Kommer fra tørket krokus. Det gir lussekattene den karakteristiske gule fargen. Gurkemeie koster ingenting og smaker lite, derfor veldig beleilig å bruke hvis man skal bake til mange.

Det trenger du ikke. Men du bør unne deg en lussekatt på Luciadagen i hvert fall :D BIT sine er gode.

@canacas Er du kul eller streng tante?

Wow, hva du kan!! :ohmy: Uten at jeg skal røpe noe må jeg nok avstå lussekatter, men det ser godt ut da :P

Jeg er en helt fantastisk awesome tante! Og det er ikke bare noe jeg skryter på meg. Nå har jeg ikke barn, og mine tanteunger ser jeg på som mine egne. I tillegg er disse barna vakre, smarte, snille, flinke osv osv. Perfekt match med andre ord :hjerter:

@toothfairy Har du tanteunger?

Gjest EpleDrue
Skrevet
5 minutter siden, toothfairy skrev:

@EpleDrue Hva skal til for å få deg til å smake sushi?

Det skjer aldri.:ph34r: @toothfairy Har du noen gode råd til meg som bet meg selv i tungen?

5 minutter siden, Strixa skrev:

Da kan vi sitte i all vår kjedelighet og drikke vann og kaffe sammen - som jeg gleder meg!

Den drømmer høres ikke uoppnåelig ut:). Har du konkrete planer?

Jeg er ikke ansvarlig for vår regjering. Min stemme gikk ikke til noen av de fire partiene som ikke blir enige om bruk av skattepengene våre. Er du regjeringsfan?

@EpleDrue Hva er viktigst? Drømmen eller virkeligheten?

Og spise wienerbrød?

Hmm, mulig jeg skal donere bort sæden min til en klinikk i Danmark, så kommer det kanskje noen på døren min om 18-19 år som leter etter faren sin. Høres det ut som en god ide?

Jeg er ikke fan av regjeringen, gleder meg alt til nytt valg, og ny regjering.:nigo:

Virkeligheten er nok viktigst, men det er også viktig å ha en drøm.:) Kan du nevne 5 gode egenskaper ved deg selv, @Strixa?

Skrevet
8 minutter siden, canacas skrev:

Wow, hva du kan!! :ohmy: Uten at jeg skal røpe noe må jeg nok avstå lussekatter, men det ser godt ut da :P

Jeg er en helt fantastisk awesome tante! Og det er ikke bare noe jeg skryter på meg. Nå har jeg ikke barn, og mine tanteunger ser jeg på som mine egne. I tillegg er disse barna vakre, smarte, snille, flinke osv osv. Perfekt match med andre ord :hjerter:

@toothfairy Har du tanteunger?

Herlig!

Nei, har ingen :cry3: Tror jeg hadde blitt en fantastisk tante. Tante Toothfairy klinger jo sinnsykt bra da. Krysser fingrene. Kanskje det skjer når jeg er 40 eller noe.

@canacas Er du allergisk mot noe?

5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Det skjer aldri.:ph34r: @toothfairy Har du noen gode råd til meg som bet meg selv i tungen?

Hmm, mulig jeg skal donere bort sæden min til en klinikk i Danmark, så kommer det kanskje noen på døren min om 18-19 år som leter etter faren sin. Høres det ut som en god ide?

Sug på en isbit:)

@EpleDrue Hvor sannsynlig er det at du allerede har biologisk avkom som vandrer rundt på denne kloden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...