Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11601 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Egentlig ikke, bare sånn passe. Sikkert mer hos noen og mindre hos andre. Noen av sprellene var vel med tanke på å øke i popularitet. Men ble stort sett inkludert. Det skjedde ikke alltid på barne-/ungdomsskolen. @Dr. A. Kula Fornøyd med svaret på ris/ros? 9 minutter siden, Moonwalker skrev: Det ene sto det noe om trafikkskilt som ble endret på i mørket for utfordringer til folk (husker ikke ordlyden) og det andre husker jeg ikke. @canacas har du et fotokamera du bruker, eller går det bare i mobilbilder? Fotoapparat mener du? Ja, jeg har det. Ganske nytt og fancy også. Bruker jeg det? Det er et helt annet spørsmål... @Moonwalker iPhone eller Android? (Eller windows? )
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11602 Skrevet 2. desember 2016 (endret) 14 timer siden, EpleDrue skrev: Har vært. Skal du, @toothfairy? Skal i morgen! Har du smakt bringebærøl @EpleDrue? 6 timer siden, Moonwalker skrev: Ikke sett enda. Får sjekke det ut over helgen. @toothfairy hva synest du om den? Verdt å prøve seg på den? Synes første episode var skikkelig koselig! Nissen Julius er bare herlig og lille Selma helt yndig. Kommer nok til å se mer! @Moonwalker hvilke to brukere ville du helst sittet ved siden av under middagen på det o store KG julebordet? 4 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @toothfairy har du samarbeid med julenissen, slik at du sanker inn barnas julegaveønsker sammen med tennene, og får du hjelp til innsamlingen av Rudolf & Co? Jajamennsann. Her tenker vi produktivitet og efficiency før alt annet. Nissen og jeg har høyst konfidensiell korrespondanse. Nissen har faktisk blitt hi-tec og fått seg snap BTW. I morgen skal Rudolf 1 være vikarierende tannfe i og med at jeg skal ut og juleborde med mine fellow fe'er. Vi har et utmerket samarbeid hvilken tran er minst vond @Dr. A. Kula? Har sitronsmak noe for seg? 5 timer siden, canacas skrev: Hehe, har ingen anelse om hva det skulle vært i så fall. Snakker i plastikklaken eller? @toothfairy Må stille deg samme spørsmål tilbake, gjerne med forklaring på hva et sexsengetøy egentlig er Du vet...er jo forskjell på sextruser og mensentruser. Gjelder ikke det sengetøy også? jeg sorterer etter bruksgradene sex, mensen, syk og sesong. For eksempel er billig, gammelt ikeasengetøy i bomull og polyestermix helt klart mensensengetøy. Sateng er helt klart i sexkategorien, spesielt grått. Litt mer skeptisk til å benytte hvitt til det formålet. Lin og bomull om våren og sommeren, flanell om vinteren og ved sykdom. Kan forresten også benytte sommerbomull ved sex altså, er ikke helt nazi på det ☺️ @canacas drømmer du om Birken? Endret 2. desember 2016 av toothfairy
Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11603 Skrevet 2. desember 2016 7 minutter siden, toothfairy skrev: Du vet...er jo forskjell på sextruser og mensentruser. Gjelder ikke det sengetøy også? jeg sorterer etter bruksgradene sex, mensen, syk og sesong. For eksempel er billig, gammelt ikeasengetøy i bomull og polyestermix helt klart mensensengetøy. Sateng er helt klart i sexkategorien, spesielt grått. Litt mer skeptisk til å benytte hvitt til det formålet. Lin og bomull om våren og sommeren, flanell om vinteren og ved sykdom. Kan forresten også benytte sommerbomull ved sex altså, er ikke helt nazi på det ☺️ @canacas drømmer du om Birken? Helt utrolig hva jeg lærer på kåge altså. *noterer* Nei, jeg har bare sengetøy jeg. Alt er like fint. Alltid. Syns det er rart du tror jeg har slitne og/eller kjipe truser når jeg har mensen og. Makan. Birken er for gamle tjukke menn! Hehe, neida. Jeg deltar ikke i Tour de Finans, og skygger banen når de dukker opp langs veien. Jeg er for cool for sånt tøys, er ikke i 40-års krisa heller da! @toothfairy Hvor ofte bruker du sateng sengetøy?
calavi Skrevet 2. desember 2016 #11604 Skrevet 2. desember 2016 På 30.11.2016 den 15.48, Dr. A. Kula skrev: @calavi vinylspiller er et fint ønske (jeg har), men må kanskje leveres av julenissen (=presang til seg selv)? Har du et favorittmerke, og har du (et skikkelig) anlegg til å få lyden ut i høytalere med? Ja, mulig det heller får bli fra nissen Jeg har ikke sånn voldsomt peiling om jeg skal være helt ærlig, så jeg har ingen favorittmerker. Har du en spiller/et merke å anbefale meg? Godt anlegg har samboer sørget for at vi har i hus På 30.11.2016 den 17.58, Coronas skrev: 41 @calaviDu da? Et sted i tjueårene På 30.11.2016 den 20.16, EpleDrue skrev: @calavi Hvilken fun light saft er den beste? Iste fersken. På 30.11.2016 den 20.26, Lady skrev: @calavi du da? Oslodialekt På 1.12.2016 den 14.01, EpleDrue skrev: @Dr. A. Kula @Daybreak @incognita@calavi @minister-mio @Moonwalker @Coronas @applestories @Strixa @canacas @Byjenta! Husk røykvarslerens dag i dag! Takk for påminnelsen! Jeg kjøpte inn nye batterier, men de ligger urørt i gangen enda Får se å få byttet de senere i dag 17 timer siden, toothfairy skrev: @calavi Fikk du noengang være selveste Sankta Lucia på barneskolen? Dette spørsmålet skal @canacas også få svare på, så lysblond og fager som hun er:) Det har jeg Synes det var superstas! @Dr. A. Kula Beste, norske artist? @Lady Hva er planene for helgen? @EpleDrue Hva er ditt beste minne så langt i 2016? @toothfairy Fineste julesang? @Coronas Verdens beste lukt er...?
Dr. A. Kula Skrevet 2. desember 2016 #11605 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, canacas skrev: @Dr. A. Kula Fornøyd med svaret på ris/ros? Fotoapparat mener du? Ja, jeg har det. Ganske nytt og fancy også. Bruker jeg det? Det er et helt annet spørsmål... @Moonwalker iPhone eller Android? (Eller windows? ) Svaret er greit nok det, litt mer presiserende enn sist, men det trekkes fortsatt ikke noen klare linjer. Dessuten er retningslinjen kjønnsdiskriminerende (bokstavlig talt ). @canacas hvor nysjerrig er du egentlig på hvordan folk ser ut på KG? 1 time siden, toothfairy skrev: <...> Jajamennsann. Her tenker vi produktivitet og efficiency før alt annet. Nissen og jeg har høyst konfidensiell korrespondanse. Nissen har faktisk blitt hi-tec og fått seg snap BTW. I morgen skal Rudolf 1 være vikarierende tannfe i og med at jeg skal ut og juleborde med mine fellow fe'er. Vi har et utmerket samarbeid hvilken tran er minst vond @Dr. A. Kula? Har sitronsmak noe for seg? <...> Tran er tran. Bare det er Møllers! (Eller tok jeg for hardt i nå?) @toothfairy er du med på ta-tran avtalen til @canacas og meg, eller tror du hun blir formærmet og sjalu om jeg inviterer flere med? 56 minutter siden, calavi skrev: Ja, mulig det heller får bli fra nissen Jeg har ikke sånn voldsomt peiling om jeg skal være helt ærlig, så jeg har ingen favorittmerker. Har du en spiller/et merke å anbefale meg? Godt anlegg har samboer sørget for at vi har i hus <...>@Dr. A. Kula Beste, norske artist? @Lady Hva er planene for helgen? @EpleDrue Hva er ditt beste minne så langt i 2016? @toothfairy Fineste julesang? @Coronas Verdens beste lukt er...? Nå har jeg platespiller, så er ikke i markedet. Men ville nok sjekket hos Hi-Fi senteret og Soundgarden/Spaceworld for råd. Er jo bare å lese på nett. Hmm. Har vel ingen norsk favoritt som jeg kommer på. Digga jo Jan Teigen i ungdommen, men er ikke mye nytt derfra for tiden. Siden jeg liker EDM sjangeren, tenker jeg Röyksopp kommer høyt opp, samt har hørt noe (altfor lite) av Susanne Sundfør. Visste du at hun synger på tittelsporet til "Oblivion" (med Tom Cruise), skrevet av M83? @calavi liker du EDM?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11606 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, canacas skrev: Helt utrolig hva jeg lærer på kåge altså. *noterer* Nei, jeg har bare sengetøy jeg. Alt er like fint. Alltid. Syns det er rart du tror jeg har slitne og/eller kjipe truser når jeg har mensen og. Makan. Birken er for gamle tjukke menn! Hehe, neida. Jeg deltar ikke i Tour de Finans, og skygger banen når de dukker opp langs veien. Jeg er for cool for sånt tøys, er ikke i 40-års krisa heller da! @toothfairy Hvor ofte bruker du sateng sengetøy? Tour de finans 😂Elsker uttrykket. Det er over et halvt år siden hjeeelp @canacas foretrekker du å ha alle sokker i en farge så slipper å sortere så mye? 1 time siden, calavi skrev: Ja, mulig det heller får bli fra nissen Jeg har ikke sånn voldsomt peiling om jeg skal være helt ærlig, så jeg har ingen favorittmerker. Har du en spiller/et merke å anbefale meg? Godt anlegg har samboer sørget for at vi har i hus Et sted i tjueårene Iste fersken. Oslodialekt Takk for påminnelsen! Jeg kjøpte inn nye batterier, men de ligger urørt i gangen enda Får se å få byttet de senere i dag Det har jeg Synes det var superstas! @toothfairy Fineste julesang? White Christmas og Nordnorsk julesalme:) @calavi er du kilen?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11607 Skrevet 2. desember 2016 12 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Svaret er greit nok det, litt mer presiserende enn sist, men det trekkes fortsatt ikke noen klare linjer. Dessuten er retningslinjen kjønnsdiskriminerende (bokstavlig talt ). @canacas hvor nysjerrig er du egentlig på hvordan folk ser ut på KG? Tran er tran. Bare det er Møllers! (Eller tok jeg for hardt i nå?) @toothfairy er du med på ta-tran avtalen til @canacas og meg, eller tror du hun blir formærmet og sjalu om jeg inviterer flere med? Møllers er 👍🏼 Hva går avtalen ut på? Tran hver dag i desember? Er med hvis @canacas godkjenner. Vil jo ikke ødelegge hvis dere er exclusive☺️ @Dr. A. Kula hva er ditt forhold til kiropraktorer?
Dr. A. Kula Skrevet 2. desember 2016 #11608 Skrevet 2. desember 2016 2 minutter siden, toothfairy skrev: Møllers er 👍🏼 Hva går avtalen ut på? Tran hver dag i desember? Er med hvis @canacas godkjenner. Vil jo ikke ødelegge hvis dere er exclusive☺️ @Dr. A. Kula hva er ditt forhold til kiropraktorer? Har vært hos kiropraktor ved vond rygg. Fått hjelp og fornuftige tilbakemeldinger. Har hjulpet. Leeenge siden jeg var der sist. Er nok mye mer skeptisk til å bruke kiropraktor til andre plager, for eksempel kolikk. Forholder meg i all hovedsak til skolemedisin. @toothfairy har du noen gang hatt vondt /låsing i rygg, og hva gjorde du da?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11609 Skrevet 2. desember 2016 7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Har vært hos kiropraktor ved vond rygg. Fått hjelp og fornuftige tilbakemeldinger. Har hjulpet. Leeenge siden jeg var der sist. Er nok mye mer skeptisk til å bruke kiropraktor til andre plager, for eksempel kolikk. Forholder meg i all hovedsak til skolemedisin. @toothfairy har du noen gang hatt vondt /låsing i rygg, og hva gjorde du da? Aldri faktisk! Hvor gammel er jeg @Dr. A. Kula?
Dr. A. Kula Skrevet 2. desember 2016 #11610 Skrevet 2. desember 2016 9 minutter siden, toothfairy skrev: Aldri faktisk! Hvor gammel er jeg @Dr. A. Kula? Du vet jeg ikke vil oute deg her i åpen tråd! Yngre enn meg i hvertfall. Men jeg vet om 18-åringer som har hatt vond rygg og vært tillege/fysioterapøyt/kiropraktor, sånn at du ikke tror at det var derfor jeg spurte forrige spørsmål. @toothfairy ble du dødelig fornærmet fordi du trodde at jeg trodde du var mye eldre enn du faktisk er (hvilket jeg altså ikke gjør)?
Coronas Skrevet 2. desember 2016 #11611 Skrevet 2. desember 2016 2 timer siden, calavi skrev: @Coronas Verdens beste lukt er...? Nymalt kaffebønner på morgenkvisten og nytrukket kaffe på sengen av min venn. Den beste lukten å våkne til @calaviHar du noen gang fått frokost på sengen? Og av hvem?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11612 Skrevet 2. desember 2016 Tehe- tolket det heller som at du trodde jeg var 18 tror du jeg er nærmest 18 eller 30 @Dr. A. Kula?
Gjest EpleDrue Skrevet 2. desember 2016 #11613 Skrevet 2. desember 2016 17 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Tror du jeg har fått bronkitt? Det vet jeg ikke? Hvorfor tror du at du har fått bronkitt, @pika? 12 timer siden, Coronas skrev: @EpleDrue Er du flink å holde kontakten med alle vennen på face? @EpleDrue Er du brannmann av yrke? Jeg har ikke Facebook, så jeg er veldig dårlig på å holde kontakten der. Men besøker/har besøk av venner ofte.:) @CoronasHva skal til for at du kutter ut et vennskap? Er ikke brannmann av yrke. @Coronas Har du en av de her lettkledde brannmenn-kalenderene? 8 timer siden, Strixa skrev: Hva skal vi prate om da? Hva er så bra med håret ditt? @EpleDrue har du ni til fire jobb? Hva interesserer du deg for? Det er godt å kose med når jeg ser på tv. Nei, jeg har ikke ni til fire jobb. Har ofte seks til fire jobb. @Strixa Trives du i jobben din? 8 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue har du vært inne i "Fraggleberget"? Nei, det har jeg ikke. @Dr. A. Kula Følger du med på V-cup på NRK? 3 timer siden, toothfairy skrev: Har du smakt bringebærøl @EpleDrue? Ja, det har jeg. @toothfairy Pleier du å gå fem på når folk prøver å lure deg med en aprilsnarr? 3 timer siden, calavi skrev: @EpleDrue Hva er ditt beste minne så langt i 2016? En familietur i sommer.:) @calavi Hvordan er du på julebord?
Gjest Nordavind Skrevet 2. desember 2016 #11614 Skrevet 2. desember 2016 22 timer siden, Lady skrev: Hmm, helt ærlig? Ikke alle barn. Syns noen er så herlige og bare til å spise opp, men andre barn igjen kan jeg ikke fordra.. @Nordavind Gjør du? Jeg må innrømme at jeg gjør det ja:) @Lady kom du deg ut av byen?
Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11615 Skrevet 2. desember 2016 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Svaret er greit nok det, litt mer presiserende enn sist, men det trekkes fortsatt ikke noen klare linjer. Dessuten er retningslinjen kjønnsdiskriminerende (bokstavlig talt ). @canacas hvor nysjerrig er du egentlig på hvordan folk ser ut på KG? @toothfairy er du med på ta-tran avtalen til @canacas og meg, eller tror du hun blir formærmet og sjalu om jeg inviterer f Jaaaaa, jeg er sinnsykt nysgjerrig på ALT og ALLE Eller kanskje bare noen @toothfairy kan få lov til å være med, om hun roer ned alders-shamingen sin litt @Dr. A. Kula Innrømmer du at du er nysgjerrig på folk du og? 2 timer siden, toothfairy skrev: Tour de finans 😂Elsker uttrykket. Det er over et halvt år siden hjeeelp @canacas foretrekker du å ha alle sokker i en farge så slipper å sortere så mye? Neh, sokk er sokk lizm. Er ikke så nøye på akkurat det @toothfairy Er du ute på vift i helgen?
Coronas Skrevet 2. desember 2016 #11616 Skrevet 2. desember 2016 32 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg har ikke Facebook, så jeg er veldig dårlig på å holde kontakten der. Men besøker/har besøk av venner ofte.:) @CoronasHva skal til for at du kutter ut et vennskap? Er ikke brannmann av yrke. @Coronas Har du en av de her lettkledde brannmenn-kalenderene? Jeg må si at venner for meg aldri blir bestevenn. Som ikke kan leve ute personen. Jeg er litt redd for å knytte meg sterkt til mennesker. Vet ikke hvorfor. Så jeg har veldig mange venner som jeg kan besøke eller bare chatte med. Så hvis jeg skal kutte vennskapet med dem, må de gå bak min rygg og ødelegge mitt liv. @EpleDrue Hvorfor har ikke du facebook? Har ikke en slik kalender. Er liksom bare en av de gutta som er litt kjekk for meg. Og den som er mest kjekk for meg, er min "venn" @EpleDrue Hvilken julekalender har du?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11617 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Ja, det har jeg. @toothfairy Pleier du å gå fem på når folk prøver å lure deg med en aprilsnarr? Ikke etter jeg ble voksen. Var ganske lettlurt som barn. @EpleDrue Når på året er det tidligste du har badet i sjøen? 26 minutter siden, canacas skrev: Jaaaaa, jeg er sinnsykt nysgjerrig på ALT og ALLE Eller kanskje bare noen @toothfairy kan få lov til å være med, om hun roer ned alders-shamingen sin litt @Dr. A. Kula Innrømmer du at du er nysgjerrig på folk du og? Neh, sokk er sokk lizm. Er ikke så nøye på akkurat det @toothfairy Er du ute på vift i helgen? Jeg mener det bare godt Du er jo bare 40. Er jo ikke som at du kunne vært min mor liksom. Det hadde vært mest tragisk i så fall Er ikke ute på vift i kveld. Men i morgen skal det julebordes. @canacas Hva er det meste du noengang har veid?
Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11618 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, toothfairy skrev: Ikke etter jeg ble voksen. Var ganske lettlurt som barn. @EpleDrue Når på året er det tidligste du har badet i sjøen? Jeg mener det bare godt Du er jo bare 40. Er jo ikke som at du kunne vært min mor liksom. Det hadde vært mest tragisk i så fall Er ikke ute på vift i kveld. Men i morgen skal det julebordes. @canacas Hva er det meste du noengang har veid? Du har jo de mest sinnsyke (eller åndsvake) spørsmålene av alle! Det meste jeg har veid?? Hahahahahahahahahaha, du er ikke sann Jeg vet ikke, jeg har ikke badevekt og har ikke veid meg på årevis. Sånt sier meg ingenting, så lenge klærne fortsatt passer er jeg happy @toothfairy Hvilken nytte ville du hatt av å vite min høyeste vekt egentlig?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11619 Skrevet 2. desember 2016 (endret) 11 minutter siden, canacas skrev: Du har jo de mest sinnsyke (eller åndsvake) spørsmålene av alle! Det meste jeg har veid?? Hahahahahahahahahaha, du er ikke sann Jeg vet ikke, jeg har ikke badevekt og har ikke veid meg på årevis. Sånt sier meg ingenting, så lenge klærne fortsatt passer er jeg happy @toothfairy Hvilken nytte ville du hatt av å vite min høyeste vekt egentlig? Helt ærlig så vil jeg påstå at mine spørsmål er litt freidigere kanskje, men veldig mye sprekere enn alle dere andres. "Spiser du grøt på julaften, hvilken julekalender har du..." SNORK. Hallo, er dette barnehagen eller syklubben 70+ egentlig? Vi sier 69 på deg da(som er snittvekten på norske kvinner) Hvilken nytte jeg ville hatt? Like mye nytte som du får av å vite hvor crazy bananas Moonwalker gikk i russetida og hvor mange dater din elskede Nordavind har vært på lately @canacas Har du speil i dusjen? Endret 2. desember 2016 av toothfairy
Gjest Annetnavn_ Skrevet 2. desember 2016 #11620 Skrevet 2. desember 2016 (endret) 1 time siden, EpleDrue skrev: Hva interesserer du deg for? Det er godt å kose med når jeg ser på tv. Nei, jeg har ikke ni til fire jobb. Har ofte seks til fire jobb. @Strixa Trives du i jobben din? Jeg interesserer meg for mennensker. Vi kan sitte på kafe og studere folk. Åååå, har du sånn hår du ja Seks til fire hørtes slitsomt ut... bare åtte til halv fire her. Trives kjempegodt på jobb Beklager at jeg har tatt verdens beste jobb rett foran nesen på alle andre. @EpleDrue vil du beskrive deg selv som kjekk eller eplekjekk? Endret 2. desember 2016 av Annetnavn_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå