Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11701 Skrevet 3. desember 2016 2 timer siden, Lady skrev: Det er ikke helt det samme da.. Vet ikke. Føler bare for å reise bort og koble av litt. @Nordavind Hva ønsker du deg ril jul? En flaske god whisky 😀 @Lady og du? Noen store ønsker?
Lady Skrevet 3. desember 2016 #11702 Skrevet 3. desember 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: En flaske god whisky 😀 @Lady og du? Noen store ønsker? Aaaltfor mye. Blant annet nytt kamera, armbånd fra Camilla Phil osv. @Nordavind Hvordan sport bør jeg begynne med?
Lady Skrevet 3. desember 2016 #11703 Skrevet 3. desember 2016 12 minutter siden, canacas skrev: Biomamma du... Høres ut som litt prektig bekledning her, dropper du sateng sengetøy også mon tro? Nei, ikke gått på BI du hamstret kondomer før kveldens julebord? Misunnelig på det prektige antrekket der? Haha, aldri Her går det i slutty antrekk, daglig. Dette er andre gang du antyder at jeg er tøff bak tastaturet, men ikke IRL. Hva er årsaken til det? Vel, jeg er definitivt ingen ekspert - men jeg tror at kostholdet er 85-90% av vekta og trening resten. Og så må man spise fornuftig, og sikkert telle kalorier eller no @Lady Har du noen planer for kvelden? ble så ufattelig lei av de intetsigende dickpic´s du stadig følte for å sende. Tissen din er kjedelig, finn på noe nytt. Har ikke blokkert deg, så du har en sjanse til. Har dog lyst til å bytte deg ut. Jaa, men vil ikke skrive her @canacas Hva er den kjipeste julegaven du har fått? Og klarte du å skjule skuffelsen?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11704 Skrevet 3. desember 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Jaa, men vil ikke skrive her @canacas Hva er den kjipeste julegaven du har fått? Og klarte du å skjule skuffelsen? Hvorfor vil du ikke skrive her? Skal du på date? Klarer ikke å huske at jeg har fått noe spesielt kjipt, men jeg har IKKE pokerfjes så skuffelsen var nok svært åpenbar @Lady Hvorfor er du så hemmelighetsfull? @Nordavind Hvorfor får "alle andre" spørsmål og ikke jeg?
Lady Skrevet 3. desember 2016 #11705 Skrevet 3. desember 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Hvorfor vil du ikke skrive her? Skal du på date? Klarer ikke å huske at jeg har fått noe spesielt kjipt, men jeg har IKKE pokerfjes så skuffelsen var nok svært åpenbar @Lady Hvorfor er du så hemmelighetsfull?får "alle andre" spørsmål og ikke jeg? Kan sende på pm hvis du vil
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11706 Skrevet 3. desember 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Kan sende på pm hvis du vil Send
Dr. A. Kula Skrevet 3. desember 2016 #11707 Skrevet 3. desember 2016 14 minutter siden, Lady skrev: Skjønner Ja, men i år gleder jeg meg til julen 😊 @Dr. A. Kula Skjemmer du bort barna dine med masse julegaver? Har ikke for vane å kjøpe( eller få) mange gaver til/fra samme. Prøver heller å gå for noe høyt på ønskelisten, men det finnes jo (økonomiske) grenser. Men vi stiller på juleavslutninger og følger opp på annet vis enn å bare gi gaver. Hvor kjekt er det ikke for minsten når far er med å bygger Lego første juledag! (eller bygger ikke, bare hjelper, leder og viser slik at hun får det til selv). @Lady bygget du med Lego da du selv var mindre? 11 minutter siden, canacas skrev: Biomamma du... Høres ut som litt prektig bekledning her, dropper du sateng sengetøy også mon tro? Nei, ikke gått på BI @toothfairy Har du hamstret kondomer før kveldens julebord? Misunnelig på det prektige antrekket der? Haha, aldri Her går det i slutty antrekk, daglig. @Dr. A. Kula Dette er andre gang du antyder at jeg er tøff bak tastaturet, men ikke IRL. Hva er årsaken til det? Vel, jeg er definitivt ingen ekspert - men jeg tror at kostholdet er 85-90% av vekta og trening resten. Og så må man spise fornuftig, og sikkert telle kalorier eller no @Lady Har du noen planer for kvelden? @EpleDrue Jeg ble så ufattelig lei av de intetsigende dickpic´s du stadig følte for å sende. Tissen din er kjedelig, finn på noe nytt. Har ikke blokkert deg, så du har en sjanse til. Har dog lyst til å bytte deg ut. Nå antydet jeg ingenting om tøff bak tastaturet. Ikke slik jeg ser det. Jeg antydet bare at du beskrev et antrekk for andre som du egentlig ville bruke selv. Det kunne du like gjerne gjort i middagsselskapet med meg (som du glatt lot være å kommentere), og har altså ingenting med å skjule personlighet bak et tastatur. Har du husket å pusse brillene/ta på kontaktlinser i dag? @canacas kan du beskrive ditt daglige antrekk som du kaller slutty, slik at det ikke finnes grunnlag til misforståelser begrunnet ulik oppfatning av begrepsbruken?
Peter007 Skrevet 3. desember 2016 #11708 Skrevet 3. desember 2016 2 timer siden, Strixa skrev: Jeg sa det ikke. Jeg sa jeg er kjedelig fordi jeg har vokst opp der jeg er. Kjenner mange kristne som er morsomme og spennende og noen som ikke er det... Wow, tenk at jeg kjenner sånn en kul fyr! Jeg føler meg beæret. Om jeg er sulten, kommer vel an på hva du spør om, men jeg ikke sulten på mat. Nettopp spist knekkebrød. @EpleDrue hvor lang utdannelse har du? Strixa er kul og flott
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11709 Skrevet 3. desember 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Har ikke for vane å kjøpe( eller få) mange gaver til/fra samme. Prøver heller å gå for noe høyt på ønskelisten, men det finnes jo (økonomiske) grenser. Men vi stiller på juleavslutninger og følger opp på annet vis enn å bare gi gaver. Hvor kjekt er det ikke for minsten når far er med å bygger Lego første juledag! (eller bygger ikke, bare hjelper, leder og viser slik at hun får det til selv). @Lady bygget du med Lego da du selv var mindre? Nå antydet jeg ingenting om tøff bak tastaturet. Ikke slik jeg ser det. Jeg antydet bare at du beskrev et antrekk for andre som du egentlig ville bruke selv. Det kunne du like gjerne gjort i middagsselskapet med meg (som du glatt lot være å kommentere), og har altså ingenting med å skjule personlighet bak et tastatur. Har du husket å pusse brillene/ta på kontaktlinser i dag? @canacas kan du beskrive ditt daglige antrekk som du kaller slutty, slik at det ikke finnes grunnlag til misforståelser begrunnet ulik oppfatning av begrepsbruken? Haha, jeg kler meg ikke slutty daglig Jeg er jo stram og streng businesswoman @Dr. A. Kula Hva er slutty i din verden?
Dr. A. Kula Skrevet 3. desember 2016 #11710 Skrevet 3. desember 2016 6 minutter siden, canacas skrev: Haha, jeg kler meg ikke slutty daglig Jeg er jo stram og streng businesswoman @Dr. A. Kula Hva er slutty i din verden? Nåvel, det var dine egne ord, så jeg undret jo. Jeg synes ikke noe om å bruke begrepet overhodet. Slutty brukes utelukkende for negativ omtale om en annen person. Denne personen har selv valgt antrekket (eller oppførselen) og da er personen selv fornøyd. Om personen mot formodning skulle være beskrivelsen påtvunget, er det heller ingen grunn til å være slem mot denne. @canacas hvordan vil du beskrive antrekket til en streng og stram (og/eller slutty) businesswoman.?
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11711 Skrevet 3. desember 2016 32 minutter siden, Lady skrev: Aaaltfor mye. Blant annet nytt kamera, armbånd fra Camilla Phil osv. @Nordavind Hvordan sport bør jeg begynne med? Det er vanskelig for meg å anbefale, jeg vet jo ikke hva du liker, hva målet ditt er, om det er sterk du vil bli, eller myk eller få god kondis. Jeg kunne selvfølgelig anbefalt den sporten jeg driver med men jeg vet at det er ikke alle som synes sånt er gøy. Men det er veeeldig bra trening @Lady fortsatt mulig å komme seg ut av byen. Rekker du det?
annebanane Skrevet 3. desember 2016 #11712 Skrevet 3. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 2.12.2016 den 14.31): @Moonwalker Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11713 Skrevet 3. desember 2016 29 minutter siden, canacas skrev: Hvorfor vil du ikke skrive her? Skal du på date? Klarer ikke å huske at jeg har fått noe spesielt kjipt, men jeg har IKKE pokerfjes så skuffelsen var nok svært åpenbar @Lady Hvorfor er du så hemmelighetsfull? @Nordavind Hvorfor får "alle andre" spørsmål og ikke jeg? Det er ikke sant, jeg har jo spurt deg en del også @canacas gjettelek: hvor mange øl drakk jeg i går? Og tror du jeg skal trene i dag?
Lady Skrevet 3. desember 2016 #11714 Skrevet 3. desember 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: Det er vanskelig for meg å anbefale, jeg vet jo ikke hva du liker, hva målet ditt er, om det er sterk du vil bli, eller myk eller få god kondis. Jeg kunne selvfølgelig anbefalt den sporten jeg driver med men jeg vet at det er ikke alle som synes sånt er gøy. Men det er veeeldig bra trening @Lady fortsatt mulig å komme seg ut av byen. Rekker du det? Nei, ikke denne helgen. Men fikk en god nyhet, så går bra 😃 @Nordavind Vil du også komme deg ut av byen?
Dr. A. Kula Skrevet 3. desember 2016 #11715 Skrevet 3. desember 2016 5 minutter siden, Moonwalker skrev: Tok meg av alle pengene og en god del avisgreier. @Dr. A. Kula hvilken linje gikk du på vgs? Androoooiid 4 life lizm 😎 @canacas får du sove i et rom hvor andre snorker? Hmmm. No clue. Går overens med de fleste, så kan plasseres både her og der. Så lenge jeg får sitte i midten så jeg får med meg alt som skjer på bordet @toothfairy har du hatt regulering? Man bruker vel ikke linjebegrepet lenger, man tar fagkombinasjoner. Jeg hadde fysikk,kjemi og biologi og matematikk for denslags på vgs. Min mor kalte det realfagene. @Moonwalker hva synes du om menyen min i 4 KG- brukeres middag?
chouette Skrevet 3. desember 2016 #11716 Skrevet 3. desember 2016 12 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Det meste jeg har veid må være ett tilhengerlass med grus/pukk for å prisfeste mengden på vei ut fra forhandleren . (du trodde jeg ikke ville svare deg her, men jeg glemte det faktisk) @toothfairy blir det forsch og/eller nachspiel i morgen? De blir hvertfall aldri voksne nok! (men det har de sikkert etter faren) @canacas jeg tror du er litt misunnelig på @toothfairy og beskriver for henne hvordan du selv ønsker å kle deg til julebordet, men aldri tør. Har jeg rett? Vanskelig. Det er så mange kjekke her inne. Siden du spør (og vi skal danse fletta av alle andre) må jo du få komme. Skulle veldig gjerne invitert @minister-mio, men jeg vil servere kjøtt, og da passer det desverre dårlig. Da blir det kanskje også feil å invitere venninnen @incognita, da jeg heller ville invitert de to sammen i en annen sammenheng. @canacas er velkommen, forutsatt at hun også tåler menyen, det er jo hintet om visse matintoleranse også der. Burde jo hatt med en ekstra mann for balansen i sammensetningen, men er redd om jeg inviterer @EpleDrue så vil ingen se/snakke med meg. @Moonwalker virker som ei veldig trivelig kvinne, og jeg har ikke registrert utfordringer matmessig med henne. Og så må jeg bare ha med @Raven.WritingDesk. Den dama er virkelig ett fyrverkeri her på KG, og vi har hatt noen skikkelige diskusjoner. Så da blir vi, foruten meg selv, @calavi, @canacas og @Moonwalker. Edit: Men der skulle jo @Raven.WritingDesk også vært med. Har jeg telt feil? Det er fire gjester vel? Hvem skal ut? F... så mye jobb med å velge ut og likevel blir det feil. Dere får bli enige dere i mellom, jeg tar kvelden. Kanskje jeg bare skal være vert og dere fire kose dere? EndEdit. På stand-by listen - i tilfelle noen ikke kan eller tåler maten - har vi i uprioritert rekkefølge; @toothfairy, @pika @Lady og @Coronas Vi startet med dresskoden, og jeg liker å kle meg opp så vi kjører antrekk smoking. Mat: Forrett må bli en suppe. Minestrone eller beta-suppe. Akkompagnert med brytebrød, hjemmelaget, med litt smakfullt krydder. Eller Foccatia brød. Til hovedrett blir det Chili-con-carne med ris kokt med laurbærblad og brød til. Mye chili! Dessert må bli bananasplit med hjemmelaget is. Det serveres variert drikke, slik alle skal få fylt glasset med noe passende. Verten sørger for at det finnes gode alternativer med og uten alkohol til enhver anledning. Underholdning: Det blir selvsagt fellessang ved bordet, skrevet for anledningen. Det blir kort kviss der svaret er premien (nei, jeg vil ikke være svaret), og i invitasjonen vil hver gjest (og verten) bli utfordret til å bidra med ett partytriks hver. Noe mer kan det være verten har i bakhånd, men da velges alternativer etter utviklingen i selskapet. Stand-by liste du Snakker om A-lag og B-lag. Men jeg elsker banansplit. Husk en dæsj med kremtopp oppå isen og så topp det hele med tutti frutti strøssel og et enslig lite cocktailbær. Takk @canacas er hjertelig velkommen til å joine mitt julebord. Tror hun hadde kommet skikkelig bra overens med sjefen. Han er skikkelig gamm...eh, voksen. Klarer ikke la vær å alders-shame. Det er så godt innarbeidet i meg tydeligvis Det blir både vors og nach men er ikke noe god på nach kjenner jeg meg selv rett. Kryper nok hjem lenge før morgengry. Finnes grenser på hvor lenge jeg klarer å holde det gående i våken tilstand. Tross alt ingen vampyr @Dr. A. Kula Er du en sånn der "helt om natten, helt om dagen" type? 50 minutter siden, canacas skrev: Biomamma du... Høres ut som litt prektig bekledning her, dropper du sateng sengetøy også mon tro? Nei, ikke gått på BI @toothfairy Har du hamstret kondomer før kveldens julebord? Misunnelig på det prektige antrekket der? Haha, aldri Her går det i slutty antrekk, daglig. @Dr. A. Kula Dette er andre gang du antyder at jeg er tøff bak tastaturet, men ikke IRL. Hva er årsaken til det? Vel, jeg er definitivt ingen ekspert - men jeg tror at kostholdet er 85-90% av vekta og trening resten. Og så må man spise fornuftig, og sikkert telle kalorier eller no Hadde tenkt å la de ligge trygt der de ligger- i den berømte kakeboksen, men når jeg tenker over hvor lause kolleger jeg faktisk har så har du et poeng. Tar med en hel drøss til alle som måtte ha glemt. Jeg skal være hun ansvarlige som står ved siden av servitøren med velkomstdrinkene og forsyne folket med kondomer @canacas Hvor ofte går du truseløs?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11717 Skrevet 3. desember 2016 24 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nåvel, det var dine egne ord, så jeg undret jo. Jeg synes ikke noe om å bruke begrepet overhodet. Slutty brukes utelukkende for negativ omtale om en annen person. Denne personen har selv valgt antrekket (eller oppførselen) og da er personen selv fornøyd. Om personen mot formodning skulle være beskrivelsen påtvunget, er det heller ingen grunn til å være slem mot denne. @canacas hvordan vil du beskrive antrekket til en streng og stram (og/eller slutty) businesswoman.? Hahaha, jeg digger ordet da Ingen shaming i min verden altså, det gjør jeg aldri. Man må ta tilbake slike ord og bruke dem positivt, eller no Vel, der jeg jobbet før var det streng dresscode, så jeg gikk mye i skjorter og dressbukser, eller skjørt og gjerne høye hæler, legg så til mitt fabelaktige lange hår og snasne briller, så ser du kanskje hva jeg mener? Slutty på jobb er kun greit når det er i festlige anledninger. Jeg kan godt finne på å bruke genser som kjole, eller ha på hot-pants osv. Det handler ikke om å vise masse hud eller gjøre meg til noe jeg ikke er, men jeg kler meg i det jeg liker. @Dr. A. Kula Har du oppkneppet skjorte ala degos når du er ute på vift? 21 minutter siden, Moonwalker skrev: Androoooiid 4 life lizm 😎 @canacas får du sove i et rom hvor andre snorker? Android sucks ass. Jeg snorker som et helvete selv, så det er om å gjøre å sovne først! @Moonwalker Kjeder du deg på tur? Eller var savnet så sårt at du klemte inn en kåge-pause? 21 minutter siden, Nordavind skrev: Det er ikke sant, jeg har jo spurt deg en del også @canacas gjettelek: hvor mange øl drakk jeg i går? Og tror du jeg skal trene i dag? Ehm, du drakk èn øl og du skal definitivt trene i dag! @Nordavind Blir det fest til kvelds? 1 minutt siden, toothfairy skrev: @canacas er hjertelig velkommen til å joine mitt julebord. Tror hun hadde kommet skikkelig bra overens med sjefen. Han er skikkelig gamm...eh, voksen. Klarer ikke la vær å alders-shame. Det er så godt innarbeidet i meg tydeligvis Hadde tenkt å la de ligge trygt der de ligger- i den berømte kakeboksen, men når jeg tenker over hvor lause kolleger jeg faktisk har så har du et poeng. Tar med en hel drøss til alle som måtte ha glemt. Jeg skal være hun ansvarlige som står ved siden av servitøren med velkomstdrinkene og forsyne folket med kondomer @canacas Hvor ofte går du truseløs? Er han kjekk han derre gammern du kaller sjef? Singel? Kondomer i kakeboksen du, ha! Er jo truseløs daglig, men du tenker kanskje på lengre intervaller enn når man er i dusjen og sånn? @toothfairy Hvor mange lag med sparkel.. eh, jeg mener sminke tar du på i kveld?
annebanane Skrevet 3. desember 2016 #11718 Skrevet 3. desember 2016 18 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Man bruker vel ikke linjebegrepet lenger, man tar fagkombinasjoner. Jeg hadde fysikk,kjemi og biologi og matematikk for denslags på vgs. Min mor kalte det realfagene. @Moonwalker hva synes du om menyen min i 4 KG- brukeres middag? Jeg er litt usikker på forretten ellers ser det namnam ut! @Dr. A. Kula er du god på kjøkkenet?
annebanane Skrevet 3. desember 2016 #11719 Skrevet 3. desember 2016 6 minutter siden, canacas skrev: Android sucks ass. Jeg snorker som et helvete selv, så det er om å gjøre å sovne først! @Moonwalker Kjeder du deg på tur? Eller var savnet så sårt at du klemte inn en kåge-pause? Hahah! Jeg kjeder meg ikke! Jeg restituerer @canacas har du komt deg ut av døren i dag, eller har du sittet skvist oppi skjermen med KG i hele dag?
Lady Skrevet 3. desember 2016 #11720 Skrevet 3. desember 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Har ikke for vane å kjøpe( eller få) mange gaver til/fra samme. Prøver heller å gå for noe høyt på ønskelisten, men det finnes jo (økonomiske) grenser. Men vi stiller på juleavslutninger og følger opp på annet vis enn å bare gi gaver. Hvor kjekt er det ikke for minsten når far er med å bygger Lego første juledag! (eller bygger ikke, bare hjelper, leder og viser slik at hun får det til selv). @Lady bygget du med Lego da du selv var mindre? Nå antydet jeg ingenting om tøff bak tastaturet. Ikke slik jeg ser det. Jeg antydet bare at du beskrev et antrekk for andre som du egentlig ville bruke selv. Det kunne du like gjerne gjort i middagsselskapet med meg (som du glatt lot være å kommentere), og har altså ingenting med å skjule personlighet bak et tastatur. Har du husket å pusse brillene/ta på kontaktlinser i dag? @canacas kan du beskrive ditt daglige antrekk som du kaller slutty, slik at det ikke finnes grunnlag til misforståelser begrunnet ulik oppfatning av begrepsbruken? Ja😊 @Dr. A. Kula He du møtt noen fra kg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå