Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11781 Skrevet 3. desember 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: Jeg er ganske altetende, kommer an på humøret jeg er i. Men det er mest rock det går i om jeg skulle velge én. @canacas samme spørsmål til deg Hører på det meste, men en forkjærlighet for 90-talls hip hop og R&B Favorittartist for tiden er Sia @Nordavind Hvordan reagerer publikum når du kaster deg ut på dansegulvet og slår deg løs?
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11782 Skrevet 3. desember 2016 10 minutter siden, Strixa skrev: Skulle du ønske du fikk PM? Eller kanskje du skulle ønske du var jente? Hvorfor ikke? Tja, tror muligens folk har sett nok pupp. Og lørdager kan være gøye uten pupper også Du må være en av de mest mystiske mennene på dette forumet.@Nordavind er du sjenert eller bare bevisst tilbakeholden? Ingen behov å være jente altså haha. Og det går helt fint uten PM altså, er ikke derfor jeg er her men det er jo hyggelig med PM også om man får en. Jeg er i hvertfall ikke bevisst tilbakeholden, selv om @canacas vil kanskje påstå det motsatte:) jeg er litt sjenert men det merkes som regel ikke av andre. Jeg er bare meg selv 😊 @Strixa mente ikke nødvendigvis pupp da:) du kunne ha postet noe annet, f eks ansiktet;)
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11783 Skrevet 3. desember 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Hører på det meste, men en forkjærlighet for 90-talls hip hop og R&B Favorittartist for tiden er Sia @Nordavind Hvordan reagerer publikum når du kaster deg ut på dansegulvet og slår deg løs? Det skulle jeg gjerne visst selv hvordan de ville reagert. Men det skjer ikke. Var på dansegulvet kanskje 2 ganger i mitt liv. @canacas danser du?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11784 Skrevet 3. desember 2016 2 minutter siden, Nordavind skrev: Ingen behov å være jente altså haha. Og det går helt fint uten PM altså, er ikke derfor jeg er her men det er jo hyggelig med PM også om man får en. Jeg er i hvertfall ikke bevisst tilbakeholden, selv om @canacas vil kanskje påstå det motsatte:) jeg er litt sjenert men det merkes som regel ikke av andre. Jeg er bare meg selv 😊 @Strixa mente ikke nødvendigvis pupp da:) du kunne ha postet noe annet, f eks ansiktet;) Still cute 1 minutt siden, Nordavind skrev: Det skulle jeg gjerne visst selv hvordan de ville reagert. Men det skjer ikke. Var på dansegulvet kanskje 2 ganger i mitt liv. @canacas danser du? Yes I do! I alle fall frem til benskjørheten og alle prolapsene tar meg @Nordavind Blir det øl etter middag i dag?
calavi Skrevet 3. desember 2016 #11785 Skrevet 3. desember 2016 18 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Det er så mange kjekke her inne. Siden du spør (og vi skal danse fletta av alle andre) må jo du få komme. Skulle veldig gjerne invitert @minister-mio, men jeg vil servere kjøtt, og da passer det desverre dårlig. Da blir det kanskje også feil å invitere venninnen @incognita, da jeg heller ville invitert de to sammen i en annen sammenheng. @canacas er velkommen, forutsatt at hun også tåler menyen, det er jo hintet om visse matintoleranse også der. Burde jo hatt med en ekstra mann for balansen i sammensetningen, men er redd om jeg inviterer @EpleDrue så vil ingen se/snakke med meg. @Moonwalker virker som ei veldig trivelig kvinne, og jeg har ikke registrert utfordringer matmessig med henne. Og så må jeg bare ha med @Raven.WritingDesk. Den dama er virkelig ett fyrverkeri her på KG, og vi har hatt noen skikkelige diskusjoner. Så da blir vi, foruten meg selv, @calavi, @canacas og @Moonwalker. Edit: Men der skulle jo @Raven.WritingDesk også vært med. Har jeg telt feil? Det er fire gjester vel? Hvem skal ut? F... så mye jobb med å velge ut og likevel blir det feil. Dere får bli enige dere i mellom, jeg tar kvelden. Kanskje jeg bare skal være vert og dere fire kose dere? EndEdit. På stand-by listen - i tilfelle noen ikke kan eller tåler maten - har vi i uprioritert rekkefølge; @toothfairy, @pika @Lady og @Coronas Vi startet med dresskoden, og jeg liker å kle meg opp så vi kjører antrekk smoking. Mat: Forrett må bli en suppe. Minestrone eller beta-suppe. Akkompagnert med brytebrød, hjemmelaget, med litt smakfullt krydder. Eller Foccatia brød. Til hovedrett blir det Chili-con-carne med ris kokt med laurbærblad og brød til. Mye chili! Dessert må bli bananasplit med hjemmelaget is. Det serveres variert drikke, slik alle skal få fylt glasset med noe passende. Verten sørger for at det finnes gode alternativer med og uten alkohol til enhver anledning. Underholdning: Det blir selvsagt fellessang ved bordet, skrevet for anledningen. Det blir kort kviss der svaret er premien (nei, jeg vil ikke være svaret), og i invitasjonen vil hver gjest (og verten) bli utfordret til å bidra med ett partytriks hver. Noe mer kan det være verten har i bakhånd, men da velges alternativer etter utviklingen i selskapet. @calavi, stiller du eller er det noe du ville foreslått gjort annerledes? Ingen, jeg har ikke hatt behov og diskuterer heller tilbake med argumenter på sak, enn å la seg rive med på personkarakteristikker. Har ikke blitt nedlesset av uhåndterbare PMs, men ville nok rapportert før jeg blokkerte. Jeg er tilhenger av åpenhet og inkludering, ikke utestengelse og ekskludering. @EpleDrue hvor mange brukere tror du har blokkert deg? Først og fremst så vil jeg jo si at jeg er veldig fornøyd med at jeg er en av de inviterte da. Det er superkos! Så vil jeg gi skryt for langt, og utfyllende svar! Artig å lese (Veldig glad for at menyen ikke inkluderer skalldyr, sånn mtp på at jeg ikke tåler det. Det hadde vært småkjipt å ikke blitt invitert pga det) Jeg synes det her hørtes helt perfekt, så jeg stiller definitivt. Jeg har allerede begynt å tenke på partytriks 10 timer siden, Strixa skrev: Så kult at du er kul! Jeg har ingen fobier, men jeg er ikke veldig glad i mus, rotter og hester. @calavi hve gjør deg så kul? Oh lord, du har skjønt at jeg kommer fra bibelbeltet... Er det rart jeg er kjedelig??? Så kjedlig at i helga har jeg kun en plan - vaske huset. @EpleDrue hvor kul er du EGENTLIG? Som normalt, tenker jeg. Godt humør, synger i dusjen og nynner på jobb. @Nordavind trener du og i så fall hva? Det er dritkult Det er liksom hele pakka... Må oppleves rett og slett 8 timer siden, Lady skrev: @calavi Når på døgnet har du størst søtsug? På kvelden. 4 timer siden, Byjenta! skrev: @calavi: Er det noen her inne du er interessert i å møte? Det er flere jeg gjerne kunne ha tenkt meg til å møte, spesielt fra denne tråden 4 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Nå var det @calavi som begrenset selskapet til 4 (og selv da klarte jeg ikke telle riktig). Jeg ville jo helst hatt dere alle sammen, og da hadde det muligens også vært rom for å ta med Altså, jeg vil ikke ha på meg at jeg er ekskluderende, så det er klart at alle som vil får være med! Jo flere, jo bedre @Dr. A. Kula Hva slags partytriks må jeg dra for å imponere deg? @Strixa Hvilken grønnsak spiser du oftest? @LadyHvor mange dager i uken spiser du godteri/snacks?@Byjenta! Hvor mange skopar har du?
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11786 Skrevet 3. desember 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Still cute Yes I do! I alle fall frem til benskjørheten og alle prolapsene tar meg @Nordavind Blir det øl etter middag i dag? Det blir øl TIL middag 😁 så får vi se. @canacas var du gærn i russetiden?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11787 Skrevet 3. desember 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: Det blir øl TIL middag 😁 så får vi se. @canacas var du gærn i russetiden? Haha, ja litt. Men det var mest på drikking og gale påfunn, vi hadde noen fester rundt omkring som det ble skrevet om i avisen og vi gjorde en hel del rampestreker. Det var en morsom og utmattende tid @Nordavind Var du blå eller rød?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11788 Skrevet 3. desember 2016 12 minutter siden, Nordavind skrev: @Strixa mente ikke nødvendigvis pupp da:) du kunne ha postet noe annet, f eks ansiktet;) @Strixa Ser ikke ut til at alle har fått med seg rett kutyme på kåge. Bilde av kropp = ingen bilde av ansikt, bilde av ansikt = ingen bilde av kropp. Eventuelt pm da! For de som tør sånt Ja, det er jeg som har funnet på disse reglene. Og etterfølger de, med unntak av dagens bidrag på polyesterfronten. Det er passe gutsy å legge ut begge deler!
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. desember 2016 #11789 Skrevet 3. desember 2016 10 minutter siden, Nordavind skrev: Ingen behov å være jente altså haha. Og det går helt fint uten PM altså, er ikke derfor jeg er her men det er jo hyggelig med PM også om man får en. Jeg er i hvertfall ikke bevisst tilbakeholden, selv om @canacas vil kanskje påstå det motsatte:) jeg er litt sjenert men det merkes som regel ikke av andre. Jeg er bare meg selv 😊 @Strixa mente ikke nødvendigvis pupp da:) du kunne ha postet noe annet, f eks ansiktet;) Jeg er bevisst tilbakeholden, så ansiktet mitt vil aldri dukke opp i en tråd på forumet. @Nordavind får vi se ansiktet ditt da? Pliiiizzz
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. desember 2016 #11790 Skrevet 3. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: @Strixa Ser ikke ut til at alle har fått med seg rett kutyme på kåge. Bilde av kropp = ingen bilde av ansikt, bilde av ansikt = ingen bilde av kropp. Eventuelt pm da! For de som tør sånt Ja, det er jeg som har funnet på disse reglene. Og etterfølger de, med unntak av dagens bidrag på polyesterfronten. Det er passe gutsy å legge ut begge deler! @canacas er du sånn regelrytter?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11791 Skrevet 3. desember 2016 2 minutter siden, Strixa skrev: @canacas er du sånn regelrytter? Ja! For egen del da Blir ingen bilder av kroppen min på forumet i alle fall, det hadde ikke internetten taklet På pm kan alt skje da
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11792 Skrevet 3. desember 2016 15 minutter siden, canacas skrev: Haha, ja litt. Men det var mest på drikking og gale påfunn, vi hadde noen fester rundt omkring som det ble skrevet om i avisen og vi gjorde en hel del rampestreker. Det var en morsom og utmattende tid @Nordavind Var du blå eller rød? Var rød @canacas nå kommer jeg til å være mystisk igjen- middagstid. Tilgir du meg?
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11793 Skrevet 3. desember 2016 12 minutter siden, Strixa skrev: Jeg er bevisst tilbakeholden, så ansiktet mitt vil aldri dukke opp i en tråd på forumet. @Nordavind får vi se ansiktet ditt da? Pliiiizzz Ikke i tråden her nei
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11794 Skrevet 3. desember 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: Var rød @canacas nå kommer jeg til å være mystisk igjen- middagstid. Tilgir du meg? Skal tenke på det
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. desember 2016 #11795 Skrevet 3. desember 2016 8 minutter siden, Nordavind skrev: Ikke i tråden her nei @Nordavind hvor kan jeg se det da?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. desember 2016 #11796 Skrevet 3. desember 2016 32 minutter siden, calavi skrev: @Strixa Hvilken grønnsak spiser du oftest? Hm, brokkoli, kanskje? @calavi er du opptatt av å leve sunt?
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11797 Skrevet 3. desember 2016 7 minutter siden, Strixa skrev: @Nordavind hvor kan jeg se det da? Evt PM, hvis du sender selv:)
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11798 Skrevet 3. desember 2016 17 minutter siden, Strixa skrev: @Nordavind hvor kan jeg se det da? 9 minutter siden, Nordavind skrev: Evt PM, hvis du sender selv:)
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11799 Skrevet 3. desember 2016 Akkurat nå, canacas skrev: 😮😮😮
Gjest EpleDrue Skrevet 3. desember 2016 #11800 Skrevet 3. desember 2016 8 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue sniker du frem mobilen i familieselskap for å holde deg oppdatert på Liverpoolkampen, eller ser du på opptaket når du kommer hjem? Hele familien er fan av Liverpool, så vi holder oss oppdatert uansett hva. Bryllup osv.. @Dr. A. Kula Tror du det er tapt for City nå etter tap og 2 røde kort? 8 timer siden, Strixa skrev: Skuffende? Huff, har du så dårlig forhold til lærere? Favorittungen.. @EpleDrue er du enebarn? Ja, ene læreren ville ikke gi meg toppkarakter fordi jeg diskuterte så mye.. Høhø! Langt ifra enebarn skal jeg si deg! @Strixa Hvordan var du på skolen? Og tror du enebarn har vanskeligere for å dele med andre? 6 timer siden, applestories skrev: @EpleDrue Er det noe du må se på TV i julen? Hjelp det er juleferie! Hva synes du om den filmen, @applestories? 6 timer siden, Coronas skrev: Nei ikke meg, men det inngår jo meg forsåvidt. Er renholderenes dag. Så sett pris på de som gjør rent rundt om i de mange bygg og institusjoner Vi får kake på jobb @EpleDrue Hva slags yrke har du? Hvis du ikke vil si så spør jeg hva som får deg opp om morran? Ha en strålende lørdag. Jeg skal på kino og se The accountant i kveld Notert ned! Jeg får aldri kake på jobb..:( Jeg jobber med mennesker! Hva som får meg opp om morran? Frokost! Ellers hjelper det på å vite jeg kan være til nytte for andre mennesker. @Coronas Opplever du å bli satt pris på mtp jobben du har?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå