Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. desember 2016 #11741 Skrevet 3. desember 2016 9 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, det var skuffende forslag.. Hva liker du best ved Trondheim, @Strixa? Har et godt forhold til min mor, er nok favorittungen hennes. Skuffende? Huff, har du så dårlig forhold til lærere? Jeg liker alt ved Trondheim, skulle ønske jeg bodde der. Vanskelig å sette fingeren på akkurat hva som er så bra med byen, men koser meg masse hver gang jeg er på besøk. Favorittungen.. @EpleDrue er du enebarn?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11742 Skrevet 3. desember 2016 4 minutter siden, Strixa skrev: Skuffende? Huff, har du så dårlig forhold til lærere? Jeg liker alt ved Trondheim, skulle ønske jeg bodde der. Vanskelig å sette fingeren på akkurat hva som er så bra med byen, men koser meg masse hver gang jeg er på besøk. Favorittungen.. @EpleDrue er du enebarn?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11743 Skrevet 3. desember 2016 7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: For å svare på det, tror jeg nesten jeg må ha et bilde av deg i det antrekket, ellers må du stiller nytt spørsmål. @canacas er det motsatt med meg da, at alle bare leker med meg fordi de vet jeg er trofast, eller vet de det ikke og er på desperat mannejakt? Nope, nok bilder for i dag Enten er du uimotståelig, eller så leker de med deg, eller så er de desperate. En av tre. @Dr. A. Kula Er du glad i musikk?
Dr. A. Kula Skrevet 3. desember 2016 #11744 Skrevet 3. desember 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Nope, nok bilder for i dag Enten er du uimotståelig, eller så leker de med deg, eller så er de desperate. En av tre. @Dr. A. Kula Er du glad i musikk? Nå var de lilla polyesterkledde apostlenes hester lite egnet til å vurdere basisen i spørsmålet ditt. Men om du mener spørsmålet må behandles i en privat sfære er det bare å påpeke det. Ja, jeg liker musikk. Av mange ulike sjangre. @canacas hvilken musikksjanger liker du best, og hvilket alternativ tror du er det mest sannsynlige?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11745 Skrevet 3. desember 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Nå var de lilla polyesterkledde apostlenes hester lite egnet til å vurdere basisen i spørsmålet ditt. Men om du mener spørsmålet må behandles i en privat sfære er det bare å påpeke det. Ja, jeg liker musikk. Av mange ulike sjangre. @canacas hvilken musikksjanger liker du best, og hvilket alternativ tror du er det mest sannsynlige? Hahaha, apostlenes hester! Har jeg så feite bein så de må sammenlignes med hester? Jeg hører på stort sett alt av musikk, men jeg holder en knapp på old school hip-hop, r&b og egentlig mye mainstream også. Favoritten om dagen er Starboy med Weeknd. Jeg kom nettop på at du har nevnt musikksmaken din flere ganger. Ups...! @Dr. A. Kula Syns du jeg roter veldig med spørsmål som allerede er stilt opptil flere ganger før? Bør jeg ta meg en halvtime på øyet?
Dr. A. Kula Skrevet 3. desember 2016 #11746 Skrevet 3. desember 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Hahaha, apostlenes hester! Har jeg så feite bein så de må sammenlignes med hester? Jeg hører på stort sett alt av musikk, men jeg holder en knapp på old school hip-hop, r&b og egentlig mye mainstream også. Favoritten om dagen er Starboy med Weeknd. Jeg kom nettop på at du har nevnt musikksmaken din flere ganger. Ups...! @Dr. A. Kula Syns du jeg roter veldig med spørsmål som allerede er stilt opptil flere ganger før? Bør jeg ta meg en halvtime på øyet? Synes du heller skal ta en halvtime i dusjen. Litt friskt kaldt vann over hele kroppen får deg garantert våken. @canacas du forstår at det bare er helt på slutten du bruker bare kaldt vann for å våkne og føle deg fresh (da har du jo brukt opp det varme Uansett)?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11747 Skrevet 3. desember 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Synes du heller skal ta en halvtime i dusjen. Litt friskt kaldt vann over hele kroppen får deg garantert våken. @canacas du forstår at det bare er helt på slutten du bruker bare kaldt vann for å våkne og føle deg fresh (da har du jo brukt opp det varme Uansett)? Spesielt at du svarer uten å svare for deg om kommentaren som gjaldt mine påståtte tjukke ben Jeg har aldri kaldt vann, er det vanlig? Alltid varmt vann hos meg @Dr. A. Kula Hva syns du om Sia?
Dr. A. Kula Skrevet 3. desember 2016 #11748 Skrevet 3. desember 2016 5 minutter siden, canacas skrev: Spesielt at du svarer uten å svare for deg om kommentaren som gjaldt mine påståtte tjukke ben Jeg har aldri kaldt vann, er det vanlig? Alltid varmt vann hos meg @Dr. A. Kula Hva syns du om Sia? Apostlenes hester er et helt vanlig uttrykk for bein. Jeg skjønner du ikke kan den kulturhistoriske delen av ulike religioner, men faktum var at apostlene (følgere av Jesus) ikke hadde hester og måtte ta beina fatt. Det ligger ingen implisitt eller eksplisitt beskrivelse av benas form eller fasong i begrepet. Bare at det er bein som brukes til egentransport. Det var du selv som trakk en sammenligning med hester, ikke jeg. Jeg synes ikke dine bein er stygge. Jeg synes vinkelen bildet er tatt i gir et vrient utsnitt til å danne grunnlag for en kommentar. Videre synes jeg også at damene tar seg penere ut i nylon enn polyester, så manglende respons er preget av bekledning, ikke beskaffenhet. Jeg starte heller ikke på om jeg synes du roter med spørsmål. Skal du tolke det også som bekreftelse da? Det er det heller ikke. Du er ikke den eneste som gjentar spørsmål i tråden her, meg selv inkludert (vil jeg tro), så jeg gadd bare ikke kommentere. Det er veldig friskt å dusje i bare kaldt vann. Prøv! Ja jeg liker musikken til Sia (det var musikken du mente, eller mente du dama i seg selv?) I tillegg til sine egne fremføringer har hun jo også skrevet mye bra brukt av andre. Jeg hører glatt på mP3 og "mainstream" musikk. Kan gjerne skru opp volumet om rytmene fenger. @canacas fikk du bakoversveis nå?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11749 Skrevet 3. desember 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Apostlenes hester er et helt vanlig uttrykk for bein. Jeg skjønner du ikke kan den kulturhistoriske delen av ulike religioner, men faktum var at apostlene (følgere av Jesus) ikke hadde hester og måtte ta beina fatt. Det ligger ingen implisitt eller eksplisitt beskrivelse av benas form eller fasong i begrepet. Bare at det er bein som brukes til egentransport. Det var du selv som trakk en sammenligning med hester, ikke jeg. Jeg synes ikke dine bein er stygge. Jeg synes vinkelen bildet er tatt i gir et vrient utsnitt til å danne grunnlag for en kommentar. Videre synes jeg også at damene tar seg penere ut i nylon enn polyester, så manglende respons er preget av bekledning, ikke beskaffenhet. Jeg starte heller ikke på om jeg synes du roter med spørsmål. Skal du tolke det også som bekreftelse da? Det er det heller ikke. Du er ikke den eneste som gjentar spørsmål i tråden her, meg selv inkludert (vil jeg tro), så jeg gadd bare ikke kommentere. Det er veldig friskt å dusje i bare kaldt vann. Prøv! Ja jeg liker musikken til Sia (det var musikken du mente, eller mente du dama i seg selv?) I tillegg til sine egne fremføringer har hun jo også skrevet mye bra brukt av andre. Jeg hører glatt på mP3 og "mainstream" musikk. Kan gjerne skru opp volumet om rytmene fenger. @canacas fikk du bakoversveis nå? Ja.... du glemte å legge til en "drop mic" på innlegget ditt Digger Sia, elsker Elastic Heart som er helt rått skrevet og sunget. @Dr. A. Kula Er vi venner igjen?
Dr. A. Kula Skrevet 3. desember 2016 #11750 Skrevet 3. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Ja.... du glemte å legge til en "drop mic" på innlegget ditt Digger Sia, elsker Elastic Heart som er helt rått skrevet og sunget. @Dr. A. Kula Er vi venner igjen? selv uten betingelser om bilder på PM. Bare gode venner Men var vi egentlig uvenner da. Det var jo bare en vennskapelig realitetsorientering til en god venn som var påvirket av KG's uangripelige spørsmål "er jeg ikke god nok?". Klart du er! @canacas hvordan synes du jeg håndterte @toothfairytoothfairys gjentakende spørsmål om vekt (du hadde fått det samme rett før)?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11751 Skrevet 3. desember 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: selv uten betingelser om bilder på PM. Bare gode venner Men var vi egentlig uvenner da. Det var jo bare en vennskapelig realitetsorientering til en god venn som var påvirket av KG's uangripelige spørsmål "er jeg ikke god nok?". Klart du er! @canacas hvordan synes du jeg håndterte @toothfairytoothfairys gjentakende spørsmål om vekt (du hadde fått det samme rett før)? BFF´s Vel, du har mer erfaring med vanskelige tenåringer enn meg. Jeg har dem kun når de er søte og snille (og trenger noe), så jeg syns du taklet det fint. @toothfairy kunne trengt en runde med spanskrøret. Du vet, det som ble brukt den gang vi gikk på skolen @Dr. A. Kula Har du fått mange pm med bilder?
applestories Skrevet 3. desember 2016 #11752 Skrevet 3. desember 2016 19 timer siden, EpleDrue skrev: Kun sportsdelen når jeg er på jobb. Ellers går det mye i nettaviser.:) @applestories Nå som Alt for Norge er over, hva følger du med på?:) Nå ligger vel ting litt i dvale til etter jul på TV-fronten, da skal jeg se på Mesternes Mester. Liker bare reality når folk ikke krangler! Men som Alt for Norge så blir det litt vel gjentagende når det er det samme år etter år. @EpleDrue Er det noe du må se på TV i julen? 18 timer siden, Byjenta! skrev: Så deilig da Det gjør jeg, julemiddagen er sprengt ribbe, kalkun, farse, medisterkaker og medisterpølse. Så det er nydelig godt, blir det 3 ganger i jula. Gleder meg @applestories Har du julenisse på juleaften? Nei, det begynner å bli noen år siden sist. Hvordan deler dere ut gaver hos deg? @byjenta (uten tagging denne gangen, tydeligvis )
Coronas Skrevet 3. desember 2016 #11753 Skrevet 3. desember 2016 6 timer siden, EpleDrue skrev: Nei, kan det være deg, @Coronas? Nei ikke meg, men det inngår jo meg forsåvidt. Er renholderenes dag. Så sett pris på de som gjør rent rundt om i de mange bygg og institusjoner Vi får kake på jobb @EpleDrue Hva slags yrke har du? Hvis du ikke vil si så spør jeg hva som får deg opp om morran? Ha en strålende lørdag. Jeg skal på kino og se The accountant i kveld
Coronas Skrevet 3. desember 2016 #11754 Skrevet 3. desember 2016 16 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Det meste jeg har veid må være ett tilhengerlass med grus/pukk for å prisfeste mengden på vei ut fra forhandleren . (du trodde jeg ikke ville svare deg her, men jeg glemte det faktisk) @toothfairy blir det forsch og/eller nachspiel i morgen? De blir hvertfall aldri voksne nok! (men det har de sikkert etter faren) @canacas jeg tror du er litt misunnelig på @toothfairy og beskriver for henne hvordan du selv ønsker å kle deg til julebordet, men aldri tør. Har jeg rett? Vanskelig. Det er så mange kjekke her inne. Siden du spør (og vi skal danse fletta av alle andre) må jo du få komme. Skulle veldig gjerne invitert @minister-mio, men jeg vil servere kjøtt, og da passer det desverre dårlig. Da blir det kanskje også feil å invitere venninnen @incognita, da jeg heller ville invitert de to sammen i en annen sammenheng. @canacas er velkommen, forutsatt at hun også tåler menyen, det er jo hintet om visse matintoleranse også der. Burde jo hatt med en ekstra mann for balansen i sammensetningen, men er redd om jeg inviterer @EpleDrue så vil ingen se/snakke med meg. @Moonwalker virker som ei veldig trivelig kvinne, og jeg har ikke registrert utfordringer matmessig med henne. Og så må jeg bare ha med @Raven.WritingDesk. Den dama er virkelig ett fyrverkeri her på KG, og vi har hatt noen skikkelige diskusjoner. Så da blir vi, foruten meg selv, @calavi, @canacas og @Moonwalker. Edit: Men der skulle jo @Raven.WritingDesk også vært med. Har jeg telt feil? Det er fire gjester vel? Hvem skal ut? F... så mye jobb med å velge ut og likevel blir det feil. Dere får bli enige dere i mellom, jeg tar kvelden. Kanskje jeg bare skal være vert og dere fire kose dere? EndEdit. På stand-by listen - i tilfelle noen ikke kan eller tåler maten - har vi i uprioritert rekkefølge; @toothfairy, @pika @Lady og @Coronas Vi startet med dresskoden, og jeg liker å kle meg opp så vi kjører antrekk smoking. Mat: Forrett må bli en suppe. Minestrone eller beta-suppe. Akkompagnert med brytebrød, hjemmelaget, med litt smakfullt krydder. Eller Foccatia brød. Til hovedrett blir det Chili-con-carne med ris kokt med laurbærblad og brød til. Mye chili! Dessert må bli bananasplit med hjemmelaget is. Det serveres variert drikke, slik alle skal få fylt glasset med noe passende. Verten sørger for at det finnes gode alternativer med og uten alkohol til enhver anledning. Underholdning: Det blir selvsagt fellessang ved bordet, skrevet for anledningen. Det blir kort kviss der svaret er premien (nei, jeg vil ikke være svaret), og i invitasjonen vil hver gjest (og verten) bli utfordret til å bidra med ett partytriks hver. Noe mer kan det være verten har i bakhånd, men da velges alternativer etter utviklingen i selskapet. @calavi, stiller du eller er det noe du ville foreslått gjort annerledes? Ingen, jeg har ikke hatt behov og diskuterer heller tilbake med argumenter på sak, enn å la seg rive med på personkarakteristikker. Har ikke blitt nedlesset av uhåndterbare PMs, men ville nok rapportert før jeg blokkerte. Jeg er tilhenger av åpenhet og inkludering, ikke utestengelse og ekskludering. @EpleDrue hvor mange brukere tror du har blokkert deg? Jeg blir gjerne med på middagsfest altså. Tar med coronas og noen lime 1
chouette Skrevet 3. desember 2016 #11755 Skrevet 3. desember 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @toothfairy takker for bananasplit tips, noe av det er jo selvsagt. Lykke til på pulebordet i kveld, og husk vi forventer full rapport i morgen! Takk Tenk at jeg har DEN muligheten til å redde folk fra potensielle kjønnssykdommer og svangerskap i kveld Føler meg litt Gud akkurat nå. 2 timer siden, canacas skrev: Er han kjekk han derre gammern du kaller sjef? Singel? Kondomer i kakeboksen du, ha! Er jo truseløs daglig, men du tenker kanskje på lengre intervaller enn når man er i dusjen og sånn? @toothfairy Hvor mange lag med sparkel.. eh, jeg mener sminke tar du på i kveld? Han er ganske kjekk for å ha nådd en viss alder ja. Nyskilt og ready to mingle. Send et lettkledd bilde på pm så skal jeg introdusere dere for hverandre. "Canacas, dette er sjefen. Han liker langrenn, hagearbeid og kommer fra Hønefoss. Sjefen, dette er canacas. Hun jobber med økonomi, bor på KG og kommer hele tiden." Jeg tenkte sånn ute i det offentlige rom. Tror det blir fire lag totalt. Har tatt på concealer og funndejsjæn. Så skal jeg ha litt mineralpudder over der, og kanskje bittebittelitt bronzer. 31 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: selv uten betingelser om bilder på PM. Bare gode venner Men var vi egentlig uvenner da. Det var jo bare en vennskapelig realitetsorientering til en god venn som var påvirket av KG's uangripelige spørsmål "er jeg ikke god nok?". Klart du er! @canacas 27 minutter siden, canacas skrev: BFF´s Vel, du har mer erfaring med vanskelige tenåringer enn meg. Jeg har dem kun når de er søte og snille (og trenger noe), så jeg syns du taklet det fint. @toothfairy kunne trengt en runde med spanskrøret. Du vet, det som ble brukt den gang vi gikk på skolen @Dr. A. Kula Har du fått mange pm med bilder? hvordan synes du jeg håndterte @toothfairytoothfairys gjentakende spørsmål om vekt (du hadde fått det samme rett før)? Hvor tenker du å daske meg med spanskrøret @canacas? @Dr. A. Kula Omformulerer herved! Har kroppsvekten din noengang nærmet seg den korpulente kategorien?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11756 Skrevet 3. desember 2016 2 minutter siden, toothfairy skrev: Takk Tenk at jeg har DEN muligheten til å redde folk fra potensielle kjønnssykdommer og svangerskap i kveld Føler meg litt Gud akkurat nå. Han er ganske kjekk for å ha nådd en viss alder ja. Nyskilt og ready to mingle. Send et lettkledd bilde på pm så skal jeg introdusere dere for hverandre. "Canacas, dette er sjefen. Han liker langrenn, hagearbeid og kommer fra Hønefoss. Sjefen, dette er canacas. Hun jobber med økonomi, bor på KG og kommer hele tiden." Jeg tenkte sånn ute i det offentlige rom. Tror det blir fire lag totalt. Har tatt på concealer og funndejsjæn. Så skal jeg ha litt mineralpudder over der, og kanskje bittebittelitt bronzer. Hvor tenker du å daske meg med spanskrøret @canacas? @Dr. A. Kula Omformulerer herved! Har kroppsvekten din noengang nærmet seg den korpulente kategorien? Hvor vil du helst daskes @toothfairy? I aim to please Si til sjefen din at han får sende bilde først!
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11757 Skrevet 3. desember 2016 3 timer siden, Lady skrev: Nei, ikke denne helgen. Men fikk en god nyhet, så går bra 😃 @Nordavind Vil du også komme deg ut av byen? Gjerne men nå er det for sent. Skal ut og spise i Oslo senere i kveld @Lady vil du dele den gode nyheten?
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11758 Skrevet 3. desember 2016 3 timer siden, canacas skrev: Ehm, du drakk èn øl og du skal definitivt trene i dag! @Nordavind Blir det fest til kvelds? 4 øl men trening ble det. I kveld blir det ingen fest men skal spise ute. @canacas hva driver du med denne kvelden?
Gjest Nordavind Skrevet 3. desember 2016 #11759 Skrevet 3. desember 2016 2 timer siden, Strixa skrev: Spennede og variert program. Forstår hvor den deilige stumpen kommer fra. Jeg trener litt styrke og er glad i tredemølla, men burde trent mer... hvor blir dagene av? Jeg gjør ingenting. Skulle gjøre rent, ikke begynt enda @Nordavind hender det du flørter på nett? Det hender men ikke så ofte nå. @Strixa kom du i gang med ryddingen?
chouette Skrevet 3. desember 2016 #11760 Skrevet 3. desember 2016 (endret) 15 minutter siden, canacas skrev: Hvor vil du helst daskes @toothfairy? I aim to please Si til sjefen din at han får sende bilde først! Haha, greit. På rumpa. Slå litt ekstra hardt da Prøvd SM-sex før @canacas? Endret 3. desember 2016 av toothfairy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå