Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11721 Skrevet 3. desember 2016 4 minutter siden, Moonwalker skrev: Hahah! Jeg kjeder meg ikke! Jeg restituerer @canacas har du komt deg ut av døren i dag, eller har du sittet skvist oppi skjermen med KG i hele dag? Pfffff! Jeg var ute av døra allerede kl 9 i dag, har til og med trent Så du kan ta deg en bolle, fyllevrak! @Moonwalker Har du spydd i dag?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. desember 2016 #11722 Skrevet 3. desember 2016 1 time siden, Nordavind skrev: Jeg trener (i varierende mengder). Liker kamsport, styrketrening, intervalløping. @Strixa hva gjør du denne vakre lørdagen? Spennede og variert program. Forstår hvor den deilige stumpen kommer fra. Jeg trener litt styrke og er glad i tredemølla, men burde trent mer... hvor blir dagene av? Jeg gjør ingenting. Skulle gjøre rent, ikke begynt enda @Nordavind hender det du flørter på nett?
annebanane Skrevet 3. desember 2016 #11723 Skrevet 3. desember 2016 (endret) canacas skrev (På 3.12.2016 den 14.32): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 3. desember 2016 #11724 Skrevet 3. desember 2016 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Men hadde vært mye kjekkere å møte de enn å se på et bilde. Eller er det noen du er redd for å møte, @EpleDrue? Du har rett, det hadde vært mye gøyere! Er ikke redd for å møte noen her, bare visse brukere (utenfor denne tråden) jeg ikke har noe behov for å se. @Dr. A. Kula Klar for håndball-EM? 3 timer siden, Lady skrev: @EpleDrue Hva er det beste og værste meg julen? Beste er folka og maten! Kjipeste er stresset og kaoset. @Lady Hvordan ligger du an med gavene? 3 timer siden, Strixa skrev: @EpleDrue hvor lang utdannelse har du? Jeg lærer hver dag jeg, så ferdig utdannet er jeg ikke! Men det tok 4 år med utdannelse for å få lov til å jobbe med det jeg gjør. @Strixa Har du vært på sykkeltur nedover Europa før? 1 time siden, canacas skrev: @EpleDrue Jeg ble så ufattelig lei av de intetsigende dickpic´s du stadig følte for å sende. Tissen din er kjedelig, finn på noe nytt. Har ikke blokkert deg, så du har en sjanse til. Har dog lyst til å bytte deg ut. Hvem er du, @canacas?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11725 Skrevet 3. desember 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Haha! Nope. Hvorfor skulle jeg spydd når jeg ikke er syk? @canacas hva brekker du deg lettere av? Haha , det finnes ett par tråder om sånt på forumet Men mener du billedlig eller bokstavelig nå? Billedlig er det noen brukere her inne jeg brekker meg av, bokstavelig brekker jeg meg av hår i kjeften eller hos tannlegen. @Moonwalker Blir du aldri sjuk av fylla? Er du SÅ ung? Bare vent du
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11726 Skrevet 3. desember 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Hvem er du, @canacas? Har du glemt meg allerede?
Lady Skrevet 3. desember 2016 #11727 Skrevet 3. desember 2016 5 minutter siden, EpleDrue skrev: Du har rett, det hadde vært mye gøyere! Er ikke redd for å møte noen her, bare visse brukere (utenfor denne tråden) jeg ikke har noe behov for å se. Klar for håndball-EM? Beste er folka og maten! Kjipeste er stresset og kaoset. @Lady Hvordan ligger du an med gavene?J Jeg har kjøpt to gaver 😊 @EpleDrue Gleder du deg mest til julaften eller nyttårsaften?
annebanane Skrevet 3. desember 2016 #11728 Skrevet 3. desember 2016 (endret) canacas skrev (På 3.12.2016 den 14.39): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. desember 2016 #11729 Skrevet 3. desember 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg lærer hver dag jeg, så ferdig utdannet er jeg ikke! Men det tok 4 år med utdannelse for å få lov til å jobbe med det jeg gjør. @Strixa Har du vært på sykkeltur nedover Europa før? Aldri vært på sykkeltur i Europa nei, kun biltur. Tror ikke det hadde vært mi greie, altså lang sykkeltur, men mer av Europa vil jeg gjerne se. Livslang læring er viktig. Helt enig. @EpleDrue er dette utsagnet representativt for deg: man lærer så lenge man har elever?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11730 Skrevet 3. desember 2016 (endret) 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Uggen, men ikke så jeg må spy. Skal svært mye til for det @canacas hvem var du i klassen på vgs? Men dette blir verre med årene min lille venn. Etterhvert klarer du knapt en kveld uten å spy Jeg trodde jeg var hun morsomme, men var visst hun lekre ingen hadde sjangs på. Oppdaget mye på reunion. Tror jeg gikk glipp av noe @Moonwalker Hvem er du i vennegjengen? Endret 3. desember 2016 av canacas .
Byjenta! Skrevet 3. desember 2016 #11731 Skrevet 3. desember 2016 @toothfairy: Er du redd for edderkopper? @minister-mio: Hvordan sjokoladeplate foretrekker du?@Lady Hvilken egenskap er det du setter høyest hos det motsatte kjønn? @Coronas: Sett på noen julekalendere i år? @calavi: Er det noen her inne du er interessert i å møte?
Lady Skrevet 3. desember 2016 #11732 Skrevet 3. desember 2016 Akkurat nå, Byjenta! skrev: @Lady Hvilken egenskap er det du setter høyest hos det motsatte kjønn? God humor! Andre egenskaper er selvfølgelig også avgjørende, men jeg syns faktisk det er så viktig å ha det morsomt sammen. @Byjenta! Du da?
Byjenta! Skrevet 3. desember 2016 #11733 Skrevet 3. desember 2016 1 minutt siden, Lady skrev: God humor! Andre egenskaper er selvfølgelig også avgjørende, men jeg syns faktisk det er så viktig å ha det morsomt sammen. @Byjenta! Du da? Det er det! Hvis jeg skal svare angående min forlovede så setter jeg jo pris på alt ved han, men vi har det gøy sammen, ler sammen, og det at han er omsorgsfull og alltid støtter meg. @Lady Er det en matrett du har lyst til å smake på, men ikke tør?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. desember 2016 #11734 Skrevet 3. desember 2016 10 minutter siden, canacas skrev: Har du glemt meg allerede? Gå bort, gal kattedame! 7 minutter siden, Lady skrev: @EpleDrue Gleder du deg mest til julaften eller nyttårsaften? Mest til julaften, nyttår er meh. @Lady Har du vært for full på nyttår at du ikke fikk med deg rakettene? 6 minutter siden, Strixa skrev: Livslang læring er viktig. Helt enig. @EpleDrue er dette utsagnet representativt for deg: man lærer så lenge man har elever? Hehe. Nei, jeg er nok ikke lærer! Dårlig forslag, @Strixa. Hvilken by skal du besøke neste gang du skal ut på tur?
Dr. A. Kula Skrevet 3. desember 2016 #11735 Skrevet 3. desember 2016 31 minutter siden, toothfairy skrev: Stand-by liste du Snakker om A-lag og B-lag. Men jeg elsker banansplit. Husk en dæsj med kremtopp oppå isen og så topp det hele med tutti frutti strøssel og et enslig lite cocktailbær. Takk @canacas er hjertelig velkommen til å joine mitt julebord. Tror hun hadde kommet skikkelig bra overens med sjefen. Han er skikkelig gamm...eh, voksen. Klarer ikke la vær å alders-shame. Det er så godt innarbeidet i meg tydeligvis Det blir både vors og nach men er ikke noe god på nach kjenner jeg meg selv rett. Kryper nok hjem lenge før morgengry. Finnes grenser på hvor lenge jeg klarer å holde det gående i våken tilstand. Tross alt ingen vampyr @Dr. A. Kula Er du en sånn der "helt om natten, helt om dagen" type? Hadde tenkt å la de ligge trygt der de ligger- i den berømte kakeboksen, men når jeg tenker over hvor lause kolleger jeg faktisk har så har du et poeng. Tar med en hel drøss til alle som måtte ha glemt. Jeg skal være hun ansvarlige som står ved siden av servitøren med velkomstdrinkene og forsyne folket med kondomer @canacas Hvor ofte går du truseløs? Nå var det @calavi som begrenset selskapet til 4 (og selv da klarte jeg ikke telle riktig). Jeg ville jo helst hatt dere alle sammen, og da hadde det muligens også vært rom for å ta med @EpleDrue. Når man først er i gang på kjøkkenet, spiller det ikke stor rolle om man lager til 4 eller 14. Kan være dobbelhelt noen dager, men en hel uke blir fort tøft. Men da er det lurt med lite og ingenting alkohol involvert. @toothfairy takker for bananasplit tips, noe av det er jo selvsagt. Lykke til på pulebordet i kveld, og husk vi forventer full rapport i morgen! 20 minutter siden, canacas skrev: Hahaha, jeg digger ordet da Ingen shaming i min verden altså, det gjør jeg aldri. Man må ta tilbake slike ord og bruke dem positivt, eller no Vel, der jeg jobbet før var det streng dresscode, så jeg gikk mye i skjorter og dressbukser, eller skjørt og gjerne høye hæler, legg så til mitt fabelaktige lange hår og snasne briller, så ser du kanskje hva jeg mener? Slutty på jobb er kun greit når det er i festlige anledninger. Jeg kan godt finne på å bruke genser som kjole, eller ha på hot-pants osv. Det handler ikke om å vise masse hud eller gjøre meg til noe jeg ikke er, men jeg kler meg i det jeg liker. @Dr. A. Kula Har du oppkneppet skjorte ala degos når du er ute på vift? Android sucks ass. Jeg snorker som et helvete selv, så det er om å gjøre å sovne først! @Moonwalker Kjeder du deg på tur? Eller var savnet så sårt at du klemte inn en kåge-pause? Ehm, du drakk èn øl og du skal definitivt trene i dag! @Nordavind Blir det fest til kvelds? Er han kjekk han derre gammern du kaller sjef? Singel? Kondomer i kakeboksen du, ha! Er jo truseløs daglig, men du tenker kanskje på lengre intervaller enn når man er i dusjen og sånn? @toothfairy Hvor mange lag med sparkel.. eh, jeg mener sminke tar du på i kveld? Bare hvis når damene går amok og knepper de opp for meg! @canacas er du også plaget med at fremmede skal begynne å kneppe opp klærne dine? 19 minutter siden, Moonwalker skrev: Jeg er litt usikker på forretten ellers ser det namnam ut! @Dr. A. Kula er du god på kjøkkenet? Jeg liker meg i hverfall på kjøkkenet og lager gjerne mat og prøver meg på nye ting. Men ikke så veldig avansert (som du ser av menyen). Om jeg er flink får andre avgjøre. @Moonwalker har du lokalisert nærmeste oppbevaringsboks, slik at du slipper å drasse hele shoppingen med deg? 8 minutter siden, Lady skrev: Ja😊 @Dr. A. Kula He du møtt noen fra kg? Nei Ikke enda @Lady sitter med en merkelig følelse av at du trenger noen rundt deg nå. Derfor jeg ga linken til adventstiden og en virtuell klem over. Har du noen som passer godt på deg nå? 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Du har rett, det hadde vært mye gøyere! Er ikke redd for å møte noen her, bare visse brukere (utenfor denne tråden) jeg ikke har noe behov for å se. @Dr. A. Kula Klar for håndball-EM? Beste er folka og maten! Kjipeste er stresset og kaoset. @Lady Hvordan ligger du an med gavene? Jeg lærer hver dag jeg, så ferdig utdannet er jeg ikke! Men det tok 4 år med utdannelse for å få lov til å jobbe med det jeg gjør. @Strixa Har du vært på sykkeltur nedover Europa før? Hvem er du, @canacas? Mangler popcorn, så er jeg klar. @EpleDrue hva ser du på hvis LFC og håndballjentene spiller på samme tid?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. desember 2016 #11736 Skrevet 3. desember 2016 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue hva ser du på hvis LFC og håndballjentene spiller på samme tid? Da blir det selvfølgelig LFC! Og jeg som prøver daglig å motbevise ryktene her på Kvinneguiden. Velger å se på menn fremfor kvinner i kort shorts..
Gjest Annetnavn_ Skrevet 3. desember 2016 #11737 Skrevet 3. desember 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Hehe. Nei, jeg er nok ikke lærer! Dårlig forslag, @Strixa. Hvilken by skal du besøke neste gang du skal ut på tur? Søren! Og så jeg som pleier å være så god til å gjette. Var det SÅ dårlig forslag? Jeg skal straks til Trondheim. Flott by! Gleder meg @EpleDrue har du et godt forhold til din mor?
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #11738 Skrevet 3. desember 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Gå bort, gal kattedame! Love u 2 beibi 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Bare hvis når damene går amok og knepper de opp for meg! @canacas er du også plaget med at fremmede skal begynne å kneppe opp klærne dine? Ja, det skjer HELE tiden. Overalt er det noen som skal plukke Nei, heldigvis ikke så plaget med det @Dr. A. Kula Betyr det at ingen vil ha meg? Eller ser jeg så streng ut at de rett og slett ikke tør? Ohhh, se hva jeg fant ----->
Gjest EpleDrue Skrevet 3. desember 2016 #11739 Skrevet 3. desember 2016 5 minutter siden, Strixa skrev: Søren! Og så jeg som pleier å være så god til å gjette. Var det SÅ dårlig forslag? Jeg skal straks til Trondheim. Flott by! Gleder meg @EpleDrue har du et godt forhold til din mor? Ja, det var skuffende forslag.. Hva liker du best ved Trondheim, @Strixa? Har et godt forhold til min mor, er nok favorittungen hennes.
Dr. A. Kula Skrevet 3. desember 2016 #11740 Skrevet 3. desember 2016 7 minutter siden, EpleDrue skrev: Da blir det selvfølgelig LFC! Og jeg som prøver daglig å motbevise ryktene her på Kvinneguiden. Velger å se på menn fremfor kvinner i kort shorts.. Det er viktig med prioriteringer. @EpleDrue sniker du frem mobilen i familieselskap for å holde deg oppdatert på Liverpoolkampen, eller ser du på opptaket når du kommer hjem? 2 minutter siden, canacas skrev: Love u 2 beibi Ja, det skjer HELE tiden. Overalt er det noen som skal plukke Nei, heldigvis ikke så plaget med det @Dr. A. Kula Betyr det at ingen vil ha meg? Eller ser jeg så streng ut at de rett og slett ikke tør? Ohhh, se hva jeg fant -----> For å svare på det, tror jeg nesten jeg må ha et bilde av deg i det antrekket, ellers må du stiller nytt spørsmål. @canacas er det motsatt med meg da, at alle bare leker med meg fordi de vet jeg er trofast, eller vet de det ikke og er på desperat mannejakt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå