Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11621 Skrevet 2. desember 2016 7 minutter siden, toothfairy skrev: Helt ærlig så vil jeg påstå at mine spørsmål er litt freidigere kanskje, men veldig mye sprekere enn alle dere andres. "Spiser du grøt på julaften, hvilken julekalender har du..." SNORK. Hallo, er dette barnehagen eller syklubben 70+ egentlig? Vi sier 69 på deg da(som er snittvekten på norske kvinner) Hvilken nytte jeg ville hatt? Like mye nytte som du får av å vite hvor crazy bananas Moonwalker gikk i russetida og hvor mange dater din elskede Nordavind har vært på lately @canacas Har du speil i dusjen? Hahahahaha, du er morsomst da. Av alle! (Men ikke si det til noen ) Syns du er passe freidig som antar vekta mi også, men skal la den forbigå siden jeg liker frekke folk! Nei, ikke speil inne i dusjen - men har dusjvegger og speil på andre siden av badet, så om noe skal/vil/bør speiles er det fullt mulig @toothfairy Har du speil i taket over senga? Eller har du tilfeldig oppdaget et speil i taket? Og du, ikke mobb min lille @Moonwalker eller diss @Nordavind Om du vil plukke på noen skal kan du ta @EpleDrue - han trenger å herjes litt med tror jeg.
Gjest Nordavind Skrevet 2. desember 2016 #11622 Skrevet 2. desember 2016 6 minutter siden, canacas skrev: Hahahahaha, du er morsomst da. Av alle! (Men ikke si det til noen ) Syns du er passe freidig som antar vekta mi også, men skal la den forbigå siden jeg liker frekke folk! Nei, ikke speil inne i dusjen - men har dusjvegger og speil på andre siden av badet, så om noe skal/vil/bør speiles er det fullt mulig @toothfairy Har du speil i taket over senga? Eller har du tilfeldig oppdaget et speil i taket? Og du, ikke mobb min lille @Moonwalker eller diss @Nordavind Om du vil plukke på noen skal kan du ta @EpleDrue - han trenger å herjes litt med tror jeg. Takk😃
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11623 Skrevet 2. desember 2016 5 minutter siden, canacas skrev: Hahahahaha, du er morsomst da. Av alle! (Men ikke si det til noen ) Syns du er passe freidig som antar vekta mi også, men skal la den forbigå siden jeg liker frekke folk! Nei, ikke speil inne i dusjen - men har dusjvegger og speil på andre siden av badet, så om noe skal/vil/bør speiles er det fullt mulig @toothfairy Har du speil i taket over senga? Eller har du tilfeldig oppdaget et speil i taket? Og du, ikke mobb min lille @Moonwalker eller diss @Nordavind Om du vil plukke på noen skal kan du ta @EpleDrue - han trenger å herjes litt med tror jeg. Det har jeg ikke. Har ikke et eneste speil på soverommet utenom det på garderobedøren. Disser de ikke! @Moonwalker er skjønn! Og @Nordavind er riktig så kjekk. Skjønner godt at du lyster. Han ser ut som en 25-åring. Angående sistnevnte så tror jeg han har blitt mer enn nok plaget på PM @canacas Har du noengang bodd i høyblokk?
Gjest Nordavind Skrevet 2. desember 2016 #11624 Skrevet 2. desember 2016 4 minutter siden, toothfairy skrev: Det har jeg ikke. Har ikke et eneste speil på soverommet utenom det på garderobedøren. Disser de ikke! @Moonwalker er skjønn! Og @Nordavind er riktig så kjekk. Skjønner godt at du lyster. Han ser ut som en 25-åring. Angående sistnevnte så tror jeg han har blitt mer enn nok plaget på PM @canacas Har du noengang bodd i høyblokk? Det der var veldig hyggelig å høre og det varmet et gammelt hjerte😀 når det gjelder PM så får jeg ca 1 i året i snitt
applestories Skrevet 2. desember 2016 #11625 Skrevet 2. desember 2016 22 timer siden, EpleDrue skrev: Tror vi hadde i 10 minutter en gang. Det var tider det! @applestories Har du en hemmelighet få mennesker vet om? Selvsagt. Og har ikke planer om å dele noen av dem @EpleDrue Leser du papiraviser? 9 timer siden, Byjenta! skrev: Ja, så første episode av den i går. Virka koselig ut den Det er jul i blåfjell Og jul i skomakergata Hva med deg? @applestories: Hva spiser du på juleaften? Jeg tror jeg likte Vertshuset den gyldne hale. Og skomakergata. Og Amalies jul - den er gammel nok og ny nok på samme tid På julaften - regner med du mener til middag - er det ribbe, pinnekjøtt, julepølse, mårpølse, surkål, rødkål, poteter og masse kålstappe. Spiser du kalkun i julen? @Byjenta!
calavi Skrevet 2. desember 2016 #11626 Skrevet 2. desember 2016 4 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Nå har jeg platespiller, så er ikke i markedet. Men ville nok sjekket hos Hi-Fi senteret og Soundgarden/Spaceworld for råd. Er jo bare å lese på nett. Hmm. Har vel ingen norsk favoritt som jeg kommer på. Digga jo Jan Teigen i ungdommen, men er ikke mye nytt derfra for tiden. Siden jeg liker EDM sjangeren, tenker jeg Röyksopp kommer høyt opp, samt har hørt noe (altfor lite) av Susanne Sundfør. Visste du at hun synger på tittelsporet til "Oblivion" (med Tom Cruise), skrevet av M83? @calavi liker du EDM? Får vel lese meg litt opp på nett i første om gang ja Nei, kan ikke si jeg er noe særlig fan. 4 timer siden, toothfairy skrev: White Christmas og Nordnorsk julesalme:) @calavi er du kilen? Nja, jeg er ikke sånn som starter å le av det, men jeg hater å bli kilt. Samboeren min vil så gjerne kose-kile på meg, men jeg HATER det. Det finnes ikke godt i det hele tatt. 3 timer siden, Coronas skrev: @calaviHar du noen gang fått frokost på sengen? Og av hvem? Aldri fått. Jeg er nemlig flink til å informere om relativt tidlig i et eventuell forhold om at jeg ikke er fan av frokost på sengen. Frokost er liksom ingen høydare i utgangspunktet, og mat i sengen er ikke noe å rope hurra for det heller 2 timer siden, EpleDrue skrev: @calavi Hvordan er du på julebord? Jeg oppfører meg ganske så bra altså. Liker å ha det gøy med noe godt i glasset, tar meg gjerne en runde på dansegulvet og er generelt veldig sosial. Er mest sannsynlig en av de siste som drar hjem, men de store skandalene er det nok ikke jeg som står for. *Bank i bordet* @EpleDrue Hadde du turt å dra på kg-treff om det ble arrangert et i byen "din"? @Dr. A. Kula Har du et godt forhold til svigerfamilien? @Strixa Har du noen spennende planer for helgen? @Nordavind Hvordan hadde du reagert om det kom en søt jente bort til deg å spurte om du var Nordavind fra kg? Hadde du svart ærlig? Hadde du slått av en prat, eller blitt småflau og prøvd å komme deg ut av situasjonen fortest mulig?
Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11627 Skrevet 2. desember 2016 13 minutter siden, toothfairy skrev: Det har jeg ikke. Har ikke et eneste speil på soverommet utenom det på garderobedøren. Disser de ikke! @Moonwalker er skjønn! Og @Nordavind er riktig så kjekk. Skjønner godt at du lyster. Han ser ut som en 25-åring. Angående sistnevnte så tror jeg han har blitt mer enn nok plaget på PM @canacas Har du noengang bodd i høyblokk? Ja, legger man ut bilde av rumpa si må man regne med massiv pågang på pm (forutsatt at den er fin da ) Jepp, jeg har bodd i høyblokk. Det får´n si, de vågale spørsmålene bare raser på her @toothfairy Legger du ut et bilde i frekke selfies tråden i kveld?
Gjest Nordavind Skrevet 2. desember 2016 #11628 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, calavi skrev: Får vel lese meg litt opp på nett i første om gang ja Nei, kan ikke si jeg er noe særlig fan. Nja, jeg er ikke sånn som starter å le av det, men jeg hater å bli kilt. Samboeren min vil så gjerne kose-kile på meg, men jeg HATER det. Det finnes ikke godt i det hele tatt. Aldri fått. Jeg er nemlig flink til å informere om relativt tidlig i et eventuell forhold om at jeg ikke er fan av frokost på sengen. Frokost er liksom ingen høydare i utgangspunktet, og mat i sengen er ikke noe å rope hurra for det heller Jeg oppfører meg ganske så bra altså. Liker å ha det gøy med noe godt i glasset, tar meg gjerne en runde på dansegulvet og er generelt veldig sosial. Er mest sannsynlig en av de siste som drar hjem, men de store skandalene er det nok ikke jeg som står for. *Bank i bordet* @EpleDrue Hadde du turt å dra på kg-treff om det ble arrangert et i byen "din"? @Dr. A. Kula Har du et godt forhold til svigerfamilien? @Strixa Har du noen spennende planer for helgen? @Nordavind Hvordan hadde du reagert om det kom en søt jente bort til deg å spurte om du var Nordavind fra kg? Hadde du svart ærlig? Hadde du slått av en prat, eller blitt småflau og prøvd å komme deg ut av situasjonen fortest mulig? Jeg ser ikke helt for meg at det vil skje men om det skjer så blir jeg kanskje litt småflau men samtidig ville jeg nok svart ærlig og slått av en prat, det er jo ikke så farlig. @calavi blir det tur til hovedstaden i julen?
Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11629 Skrevet 2. desember 2016 22 minutter siden, Nordavind skrev: Takk😃 Alt for deg smukken
calavi Skrevet 2. desember 2016 #11630 Skrevet 2. desember 2016 8 minutter siden, Nordavind skrev: Jeg ser ikke helt for meg at det vil skje men om det skjer så blir jeg kanskje litt småflau men samtidig ville jeg nok svart ærlig og slått av en prat, det er jo ikke så farlig. @calavi blir det tur til hovedstaden i julen? Ja, jeg gleder meg skikkelig! I fjor så var jeg der kun fem dager i forbindelse med julen, så jeg fikk bl.a. ikke med meg julemarkedet, så det skal jeg absolutt innom i år. Teller ned dagene @Nordavind Er dere mange på julaften? Hvem feirer du med?
Gjest Nordavind Skrevet 2. desember 2016 #11631 Skrevet 2. desember 2016 12 minutter siden, calavi skrev: Ja, jeg gleder meg skikkelig! I fjor så var jeg der kun fem dager i forbindelse med julen, så jeg fikk bl.a. ikke med meg julemarkedet, så det skal jeg absolutt innom i år. Teller ned dagene @Nordavind Er dere mange på julaften? Hvem feirer du med? Blir med familien min, mamma-pappa-bror-søster. @calavi enn du? @toothfairy studerer du eller jobber du?
Lady Skrevet 2. desember 2016 #11632 Skrevet 2. desember 2016 2 timer siden, Nordavind skrev: Jeg må innrømme at jeg gjør det ja:) @Lady kom du deg ut av byen? Nei @Nordavind Hvordan skal jeg få pause fra byen nå?
Lady Skrevet 2. desember 2016 #11633 Skrevet 2. desember 2016 6 timer siden, calavi skrev: Ja, mulig det heller får bli fra nissen Jeg har ikke sånn voldsomt peiling om jeg skal være helt ærlig, så jeg har ingen favorittmerker. Har du en spiller/et merke å anbefale meg? Godt anlegg har samboer sørget for at vi har i hus Et sted i tjueårene Iste fersken. Oslodialekt Takk for påminnelsen! Jeg kjøpte inn nye batterier, men de ligger urørt i gangen enda Får se å få byttet de senere i dag Det har jeg Synes det var superstas! @Lady Hva er planene for helgen? Kom nettopp hjem, så i kveld skal jeg bare slappe av. Skal bare handle julegaver i morgen. Ingen store planer egentlig. @calavi Dine planer da?:)
Gjest EpleDrue Skrevet 2. desember 2016 #11634 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, Coronas skrev: @EpleDrue Hvorfor har ikke du facebook? @EpleDrue Hvilken julekalender har du? Ser ikke helt det store behovet, så jeg slettet brukeren min. Nå får jeg håndlaget bursdagsinvitasjoner! I år fikk jeg julekalender med 24 like gaver. Til nå har det vært sjokolade. @Coronas Har du fullført et maraton før? 1 time siden, toothfairy skrev: Ikke etter jeg ble voksen. Var ganske lettlurt som barn. @EpleDrue Når på året er det tidligste du har badet i sjøen? 1 januar! Slår du den, @toothfairy? Nei? Tenkte meg det! @toothfairy Hva skal du ha på deg på julebordet i morgen? 55 minutter siden, Strixa skrev: Seks til fire hørtes slitsomt ut... bare åtte til halv fire her. Trives kjempegodt på jobb Beklager at jeg har tatt verdens beste jobb rett foran nesen på alle andre. @EpleDrue vil du beskrive deg selv som kjekk eller eplekjekk? Haha, vi kan alltids diskutere hvem som har den beste jobben!;) Jeg tror jeg går under kategorien "normal". Så ikke eplekjekk. @Strixa Hva synes du om ungdommer som råner rundt, og spiller så høy musikk med bass at det er rett før bilen faller sammen? 26 minutter siden, applestories skrev: @EpleDrue Leser du papiraviser? Kun sportsdelen når jeg er på jobb. Ellers går det mye i nettaviser.:) @applestories Nå som Alt for Norge er over, hva følger du med på?:) 25 minutter siden, calavi skrev: @EpleDrue Hadde du turt å dra på kg-treff om det ble arrangert et i byen "din"? Det kommer an på hvem andre som kommer. Visse brukere jeg ikke ønsker å måtte møte IRL. Hva med deg, @calavi?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11635 Skrevet 2. desember 2016 26 minutter siden, canacas skrev: Ja, legger man ut bilde av rumpa si må man regne med massiv pågang på pm (forutsatt at den er fin da ) Jepp, jeg har bodd i høyblokk. Det får´n si, de vågale spørsmålene bare raser på her @toothfairy Legger du ut et bilde i frekke selfies tråden i kveld? Å nei! Må ned 3 kilo først Og kommer aldri til å tørre å poste noe her uten alkohol i blodet. Vil du ha mer vågalt @canacas? Når hadde du sist en dirty drøm? 12 minutter siden, Nordavind skrev: Blir med familien min, mamma-pappa-bror-søster. @toothfairy studerer du eller jobber du? Jeg jobber:) @Nordavind På en skala fra 1-10, hvor kjekk er Jonas Gahr Støre til 56-åring å være?
Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11636 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Det kommer an på hvem andre som kommer. Visse brukere jeg ikke ønsker å måtte møte IRL. Hva med deg, @calavi?
Lady Skrevet 2. desember 2016 #11638 Skrevet 2. desember 2016 @canacas Syns du Vinni (Øyvind sauvik) er kjekk?
Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11639 Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, toothfairy skrev: Å nei! Må ned 3 kilo først Og kommer aldri til å tørre å poste noe her uten alkohol i blodet. Vil du ha mer vågalt @canacas? Når hadde du sist en dirty drøm? Pysa! Nå nettopp! Duppet av i et par minutter @toothfairy Hvem drømte du dirty om sist?
Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11640 Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, Lady skrev: @canacas Syns du Vinni (Øyvind sauvik) er kjekk? Nei, syns ikke det assa.. @Lady Aksel Lund Svindal, hot or not?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå