Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 1.12.2016 den 23.59):

Endret av Moonwalker
Videoannonse
Annonse
Gjest canacas
Skrevet
1 minutt siden, toothfairy skrev:

Tror du jeg kommer til å gifte meg?:bond:

Men det kommer i såfall helt an på etternavnet. Gidder bare å skifte hvis det er et sjeldent, litt kult et :) 

Har du nådd den alderen der det føles naturlig å dra på seg broddene når det er hålkeføre @canacas

Hahahahahaha, jeg tar tilbake den om giftermål for deg :laugh:

Jeg har brodder ja, men bruker dem ikke. Kjøpte de den vinteren jeg brakk beinet ;)

@toothfairy Favorittgodis? 

Gjest canacas
Skrevet
2 minutter siden, Moonwalker skrev:

Det har jeg! Ingen favoritter der. Håper Bruno Mars kommer og at det blir braaaaa! Den verste er lett å peke ut da! Det er Britney, bitch :ler: 

@canacas synest du det er kjekt med late night shows fra USA?

Ja, jeg liker de programmene. Så Letterman i gamle dar også :P

@Moonwalker Hvor lenge har du vært en belieber? 

Skrevet
26 minutter siden, Moonwalker skrev:

En som kan komme seg hjem uten å måtte kjøle seg ned på vegen. Dvs motstykket til min første bil :P @toothfairy hadde du vært god i kategorien "bilmerker" i gruble?

Det tror jeg faktisk!

Så du første episoden av NRK's Snøfall @Moonwalker? Hva synes du?

1 time siden, EpleDrue skrev:

0.:ph34r: @toothfairy Bryr du deg om synder? 

Jeg synder ikke:plystre:

Har du dobbelt statsborgerskap @EpleDrue?

Gjest EpleDrue
Skrevet
4 minutter siden, toothfairy skrev:

Jeg synder ikke:plystre:

Har du dobbelt statsborgerskap @EpleDrue?

Det medfører riktighet.:Nikke: Så da rømmer jeg landet om Trump kommer på besøk.

@toothfairy Hvor lang tid bruker du på tannstellet pr dag?

@canacas Legg deg!

Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Det medfører riktighet.:Nikke: Så da rømmer jeg landet om Trump kommer på besøk.

@canacas Legg deg!

:kyss2:

Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

Hahahahahaha, jeg tar tilbake den om giftermål for deg :laugh:

Jeg har brodder ja, men bruker dem ikke. Kjøpte de den vinteren jeg brakk beinet ;)

@toothfairy Favorittgodis? 

Brudd er legitim grunn for broddebruk før fylte 70 ja ;)

Vet ikke om jeg klarer velge. Men er generelt svak for all Milka sjokolade, Pandalakris, bringebærsjokolader og lovehearts.

@canacas Har du eget "sexsengetøy"?

Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ikke så mye mer enn dere andre dødelige faktisk. Halvtime om dagen-ish:tannverk:

Skal du på julebord i år @EpleDrue?

Skrevet
5 timer siden, canacas skrev:

@pika Ble det date denne uka? :Knegg:

Ja :)

@canacas Hvis du kunne velge hvem du ville i hele verden - hvem ville du dratt på date med?

3 timer siden, EpleDrue skrev:

Min snapscore er 23200. @pika Når klippet du håret sist? 

Hmm... Husker ikke helt - 3-4 uker kanskje... eller mer..

@EpleDrue Tror du jeg har fått bronkitt?

Skrevet
8 timer siden, EpleDrue skrev:

Jeg liker bedre å være hjemme, eller på stranda. Så kjedelig er jeg.:ler2:

Hmm, kresen på valg av sko. @Coronas Hva står det på din siste mottatte sms? 

Nei! Piper den bytter jeg batteri. Det er viktig å ha den i orden. Visste du at akkurat det du skrev der gjør 50% av husstandene i Norge? Det er skremmende. @Coronas Lader du mobiltelefonen når du sover? 

Da er vi begge kjedelig hihi ;) 

Jeg fikk bilde av et utdrag i en bok om renhold. Ei kollega som skal ta fagbrev og lurte på ting. Bruker egentlig ikke så mye sms lengre. Alt foregår på messenger. @EpleDrue Er du flink å holde kontakten med alle vennen på face?

Må innrømme at jeg dro ut batteri for å kunne sove på natta. Den begynte å pipe kl 22 på kvelden og jeg orket ikke å dra ut for å kjøpe batteri da. Etter butikken og jobben, ble det satt inn nytt. @EpleDrue Er du brannmann av yrke?

Nei jeg lader den ikke når jeg sover på natta, men kanskje når jeg powernap'er på ettermiddagen ;) 

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 2.12.2016 den 0.19):

@canacas

toothfairy skrev (På 2.12.2016 den 0.19):

@toothfairy

Endret av Moonwalker
Gjest canacas
Skrevet (endret)
8 timer siden, toothfairy skrev:

Brudd er legitim grunn for broddebruk før fylte 70 ja ;)

Vet ikke om jeg klarer velge. Men er generelt svak for all Milka sjokolade, Pandalakris, bringebærsjokolader og lovehearts.

@canacas Har du eget "sexsengetøy"?

Hehe, har ingen anelse om hva det skulle vært i så fall. Snakker i plastikklaken eller?

@toothfairy Må stille deg samme spørsmål tilbake, gjerne med forklaring på hva et sexsengetøy egentlig er :P 

7 timer siden, pika skrev:

Ja :)

@canacas Hvis du kunne velge hvem du ville i hele verden - hvem ville du dratt på date med?

Hurraaa :strix:

Vanskelig spørsmål da verdens kjekkeste mann ikke lenger lever. Men Channing Tatum er en god runner-up :P 

@pika (dammit forbanna tagging) - Blir det date nr 2, eller har du allerede hatt den kanskje? :) 

43 minutter siden, Moonwalker skrev:

Since the first day I saw him :hjerte: Neida. Lite belieber i meg. Var en gang med og observerte alle småjentene løpe frognerparken rundt på let etter gratisbilletter til første konserten hans her da. Det er et syn jeg ikke får ut av hodet :sjokkbla::balltre: vi snakker hundrevis av folk som løp. 

@canacas trener du på senter eller i friluft?

Åh, Justin altså... :rodmer: 

Trener på senter høst/vinter, så senter kombinert med friluft vår/sommer :) 

@moonie - er du uthvilt og klar for en heidundrandes helg?

Endret av canacas
skrivefeil
Skrevet (endret)
canacas skrev (På 2.12.2016 den 9.22):

@moonie - er du uthvilt og klar for en heidundrandes helg?

@canacas

Endret av Moonwalker
Gjest canacas
Skrevet
1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Ikke litt en gang :ler: Spiste frokost for en gangs skyld nå da, så håper det gjør noe med meg. Vurderte å begynne på øl'en før avgang, men det er stusselig når en reiser alene :sjenert: 

@canacas pleier du kjøpe noe spesielt i tax free-en?

Haha, om du reiser tidlig på dagen syns jeg ikke du skal pilse før avgang nei :laugh:

Nei, kjøper sjelden noe i taxfree, men en gang i blant må jeg jo kjøpe parfyme :P 

@Moonwalker Får du i det hele tatt tilgang på taxfree når du reiser innenlands, eller innrømmer du nå at du skal utenlands? ;) 

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 2.12.2016 den 9.40):

Endret av Moonwalker
Gjest canacas
Skrevet
3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Har hørt rykter om at det skal komme taxfree for alle på flyplassen da... men jeg skal faktisk reise både innenlands og utenlands! :ler: 

@canacasHvor god tid liker du å ha på flyplassen? Blir du stresset om du er der akkurat ved boarding?

Skikkelig globetrotter denne helgen altså ;) 

Jeg er ikke så begeistret for flyplasser, og har reist så mye med jobb så jeg er trent opp til å ankomme akkurat til boarding. Jeg rekker en tur innom toalettet først, og så er jeg på flyet. 

@Moonwalker Hvor mange timer i forkant kommer du til å være på flyplassen i dag? :fnise:

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Skikkelig globetrotter denne helgen altså ;) 

Jeg er ikke så begeistret for flyplasser, og har reist så mye med jobb så jeg er trent opp til å ankomme akkurat til boarding. Jeg rekker en tur innom toalettet først, og så er jeg på flyet. 

@Moonwalker Hvor mange timer i forkant kommer du til å være på flyplassen i dag? :fnise:

Haha! Var der bare en time før :ninja:

@canacas tror du at du kommer til å bli en av de som reiser på organiserte turer til utlandet for eldre senere i livet? 

Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Moonwalker skrev:

Haha! Var der bare en time før :ninja:

@canacas tror du at du kommer til å bli en av de som reiser på organiserte turer til utlandet for eldre senere i livet? 

:dry: Nei.

@Moonwalker Hva kjøpte du på taxfree? ;) 

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 2.12.2016 den 10.02):

:dry: Nei.

@Moonwalker Hva kjøpte du på taxfree? ;) 

Endret av Moonwalker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...