chouette Skrevet 2. desember 2016 #11661 Skrevet 2. desember 2016 (endret) 6 minutter siden, minister-mio skrev: Det gjør det sikkert, men salt og sitron hører med. @toothfairy blander du gode drinker? Ikke veldig. Er ikke så god på drinker. Men lager helt ok margaritas. Og gin tonics. @minister-mio Synes du julekalendersangen "Selmas sang" sunget av Eva Weel Skram er vakker? Endret 2. desember 2016 av toothfairy
Gjest Annetnavn_ Skrevet 2. desember 2016 #11662 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, calavi skrev: @Strixa Har du noen spennende planer for helgen? I wish. Gjøre rent står på blokka... @calavi hva er det viktigst å vite om deg? 39 minutter siden, EpleDrue skrev: Haha, vi kan alltids diskutere hvem som har den beste jobben!;) Jeg tror jeg går under kategorien "normal". Så ikke eplekjekk. @Strixa Hva synes du om ungdommer som råner rundt, og spiller så høy musikk med bass at det er rett før bilen faller sammen? OK. Da sier vi det sånn: kaffe, vann, wienerbrød og diskusjon med påfølgende kåring av verdens beste jobb. Rånere er folk de og. Jeg har aldri vært blant dem, men aksepterer deres rett til å leve ut sine lyster. @EpleDrue hva slags lyster lever du ut?
Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11663 Skrevet 2. desember 2016 9 minutter siden, toothfairy skrev: Bare som newbie her inne. Var i 2013 eller 2014. Har lært nå @canacas Hva føler du nå som Jon Almaas har gjort sin siste gullrekkasending? Ingenting, aldri sett på det @toothfairy Har du spist taco og sett gullrekka i dag?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11664 Skrevet 2. desember 2016 3 minutter siden, calavi skrev: Pleier og pleier... Jeg gjør det om jeg er kledd for det Jeg synes Snøfall er superkoselig selv! Nei, gjør ikke det. Gjør du, @toothfairy? Varierer veldig. Gjorde det ikke i fjor. Kanskje nå i år. Muligens det blir en annen hvert år-tradisjon:) Har du gått til innkjøp av disse svarte fløyelschokerne som har blitt så poppis igjen @calavi?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11665 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Ingenting, aldri sett på det @toothfairy Har du spist taco og sett gullrekka i dag? Ikke spist taco, men kyllingsalat. Skal tross alt inn i kjole i morgen. Men har selvfølgelig sett gullrekkas andre program og avskjeden for verdens beste programleder @canacas Hvilken styrke på kjøpesalsaen foretrekker du?
Dr. A. Kula Skrevet 2. desember 2016 #11666 Skrevet 2. desember 2016 37 minutter siden, EpleDrue skrev: Tenker jeg skal prøve det til sommeren! Er ikke så glad i sykling, men det går nok fint det også.:) @Coronas Følger du med på The Stream? Hovden. Hva med deg, @Dr. A. Kula? Driver ikke med alpint, så har ingen favoritt. @EpleDrue liker du dame-alpint like mye som dame-fotball? 34 minutter siden, minister-mio skrev: @Dr. A. Kula er du romantisk og kreativ når det kommer til julegave til din kone? Det varierer nok. Er veldig flink til å pakke inn slik at det er umulig å gjette. Har eksempelvis gitt flotte smykker innpakket i dikt/brev, men også bommet totalt med å gi husholdningsmaskin som trengtes, men helt klart burde vært gitt/kjøpt utenom. (:flau:). @minister-mio skal du kjøpe en ekstra gave i år, sånn en fin en fra julenissen? 31 minutter siden, canacas skrev: Hahaha, enda mer nysgjerrig på det faktiske russekortet. Har du det enda? @Dr. A. Kula Har du fulgt med på Skam? Minner det deg om din tid på videregående? Bare om det er nudes av Joseph Gordon-Levitt @toothfairy Har du sendt mange nudes på Kåge? Kan jo ikke se på noe jeg ikke eier? Har ikke passet seg slik at jeg har sett, men tror ungdommen i huset ser på. Men hun vil vel neppe se på det med meg? @canacas burde jeg se på Skam sammen med ungdommen, eller blir det bare flaut (for de eller meg)? 23 minutter siden, calavi skrev: Skal handle et par julegaver selv i morgen, så skal jeg muligens treffe en venninne senere på kvelden. Søndagen skal jeg besøke familie Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilke brukere du ikke vil treffe på altså... Tja, muligens Nei, det er litt kortere og muligens litt mindre bølgete enn hun på avataren har. Feirer med mamma, mammas forlovede, søsken og samboe@toothfairy Hvilken julekalender på tv er den beste, synes du? @Dr. A. Kula Hvordan ser du ut? @Nordavind Hva liker du å gjøre på fritiden? @EpleDrue Når lagde du sist snømann? @Lady Drikker du mye brus? I følge fruen ser jeg ikke ut for tiden (vil jeg skal ta turen til frisøren), men jeg tror det skyldes de skitne vinduene. Minner meg om at jeg burde vaske de i morgen. @calavi hvem vasker vinduene hjemme hos deg. Eller tar dere hver sin side (innvendig/utvendig)?
calavi Skrevet 2. desember 2016 #11667 Skrevet 2. desember 2016 18 minutter siden, Strixa skrev: @calavi hva er det viktigst å vite om deg? At jeg er dritkul Eller at jeg er til å stole på eller no... 14 minutter siden, toothfairy skrev: Har du gått til innkjøp av disse svarte fløyelschokerne som har blitt så poppis igjen @calavi? Nei, du vil nok aldri se meg med chocker. Ikke helt min stil... 11 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @calavi hvem vasker vinduene hjemme hos deg. Eller tar dere hver sin side (innvendig/utvendig)? Han har vel vasket vinduene en gang eller to, ellers så er det jeg som har gjort det. @toothfairy Er du veldig aktiv på snapchat? @Strixa Har du noen fobier? @Dr. A. Kula Nå vet ikke jeg alderen på barna dine, men la oss si at din datter/sønn på 14 kommer hjem full. Hvordan reagerer du? Får det noen konsekvenser?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11668 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, calavi skrev: At jeg er dritkul Eller at jeg er til å stole på eller no... Nei, du vil nok aldri se meg med chocker. Ikke helt min stil... Han har vel vasket vinduene en gang eller to, ellers så er det jeg som har gjort det. @toothfairy Er du veldig aktiv på snapchat? Nei. Jeg suger på snap. Er så vidt jeg vet hvordan man snapper videosnutter Hvem ligner du mest på av dine foreldre @calavi?
calavi Skrevet 2. desember 2016 #11669 Skrevet 2. desember 2016 11 minutter siden, toothfairy skrev: Nei. Jeg suger på snap. Er så vidt jeg vet hvordan man snapper videosnutter Hvem ligner du mest på av dine foreldre @calavi? Utseendemessig er jeg en god miks, men når det kommer til personlighet er jeg nok mest lik min mor. @toothfairy Hvor mange søsken har du?
Dr. A. Kula Skrevet 2. desember 2016 #11670 Skrevet 2. desember 2016 7 minutter siden, calavi skrev: At jeg er dritkul Eller at jeg er til å stole på eller no... Nei, du vil nok aldri se meg med chocker. Ikke helt min stil... Han har vel vasket vinduene en gang eller to, ellers så er det jeg som har gjort det. @toothfairy Er du veldig aktiv på snapchat? @Strixa Har du noen fobier? @Dr. A. Kula Nå vet ikke jeg alderen på barna dine, men la oss si at din datter/sønn på 14 kommer hjem full. Hvordan reagerer du? Får det noen konsekvenser? Datteren vår var 16ishockey da hun ble fulgt hjem av venninner. Hele gjengen fikk komme inn og vi pratet litt om hva som hadde skjedd. Uten å kjefte! Vi skjønte jo at det var en reaksjon på en hendelse. Og derfor så vi stort sett gjennom fingrene på hele episoden. @calavi gruer du deg til den dagen, og tror du at du vil reagere som du/dere har planlagt/sett for dere?
Gjest canacas Skrevet 2. desember 2016 #11671 Skrevet 2. desember 2016 21 minutter siden, toothfairy skrev: Ikke spist taco, men kyllingsalat. Skal tross alt inn i kjole i morgen. Men har selvfølgelig sett gullrekkas andre program og avskjeden for verdens beste programleder @canacas Hvilken styrke på kjøpesalsaen foretrekker du? Jeg er jo hot kjære deg, hva tror du? @toothfairy Hvor kort er morgendagens kjole? Stay-ups og truseløs også? Frem med sateng sengetøy? 20 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Har ikke passet seg slik at jeg har sett, men tror ungdommen i huset ser på. Men hun vil vel neppe se på det med meg? @canacas burde jeg se på Skam sammen med ungdommen, eller blir det bare flaut (for de eller meg)? Nja, nei kanskje ikke. 40-årige meg ser ikke problemet, 17-år gamle meg ville dødd av forlegenhet. Se den alene! @Dr. A. Kula Hvor gammel/gamle er ungdommen i huset?
calavi Skrevet 2. desember 2016 #11672 Skrevet 2. desember 2016 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Datteren vår var 16ishockey da hun ble fulgt hjem av venninner. Hele gjengen fikk komme inn og vi pratet litt om hva som hadde skjedd. Uten å kjefte! Vi skjønte jo at det var en reaksjon på en hendelse. Og derfor så vi stort sett gjennom fingrene på hele episoden. @calavi gruer du deg til den dagen, og tror du at du vil reagere som du/dere har planlagt/sett for dere? Jeg gruer meg ikke nå nei. Det er så høyt opp og langt frem tidsmessig at det ikke er noe jeg tenker noe på. Vanskelig å si hvordan vi vil reagere på det, da det kommer helt an på situasjonen. Om man har tenåringer i hus vil jeg tro man er innstilt på at det er noe som kan skje, og da er man vel muligens litt forberedt på det? Ikke vet jeg... @Dr. A. Kula Du skal invitere på fire stjerner kg-middag. Hvem inviterer du, hva serverer du (3-retters) og hva blir underholdningen?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11673 Skrevet 2. desember 2016 6 minutter siden, calavi skrev: Utseendemessig er jeg en god miks, men når det kommer til personlighet er jeg nok mest lik min mor. @toothfairy Hvor mange søsken har du? 1. En bror. @calavi Hva spiser dere til dessert på julaften? 5 minutter siden, canacas skrev: Jeg er jo hot kjære deg, hva tror du? @toothfairy Hvor kort er morgendagens kjole? Stay-ups og truseløs også? Frem med sateng sengetøy? Vi er bare for like. SV og hot salsa på oss begge. Sikker på at du ikke er min biomamma? Alternativ 1: Sort kjole uten ermer er knelang. Alt. 2: Kjole med ermer er 2-3 cm kortere. Ingen viser kløft. Bestemmer meg i morgen. Det er alt du får vite! prøver du å legge opp til runketråd nå? @canacas Har du gått på BI?
Gjest EpleDrue Skrevet 2. desember 2016 #11674 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, calavi skrev: @EpleDrue Har du noen tvangstanker eller spesielle greier du bare "må" gjøre? Ja, jeg må alltid fikse meg på håret når jeg ser meg selv i speilet. Også tror jeg at jeg løper raskere om jeg tygger tyggegummi. @calavi Hvordan avviser du en person på en fin måte? 1 time siden, Strixa skrev: @EpleDrue hva slags lyster lever du ut? "Den som lever etter sine lyster er levende død." @Strixa Hva skjer hos deg i helgen? 55 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue liker du dame-alpint like mye som dame-fotball? Absolutt! Kvinneidrett er undervurdert. @Dr. A. Kula Hvor mange brukere på Kvinneguiden har du blokkert?
Gjest Nordavind Skrevet 2. desember 2016 #11675 Skrevet 2. desember 2016 2 timer siden, Lady skrev: Nei @Nordavind Hvordan skal jeg få pause fra byen nå? Du kan jo fortsatt komme deg ut i morgen? @Lady hvorfor er du så lei byen for tiden?
Gjest Nordavind Skrevet 2. desember 2016 #11676 Skrevet 2. desember 2016 2 timer siden, toothfairy skrev: Å nei! Må ned 3 kilo først Og kommer aldri til å tørre å poste noe her uten alkohol i blodet. Vil du ha mer vågalt @canacas? Når hadde du sist en dirty drøm? Jeg jobber:) @Nordavind På en skala fra 1-10, hvor kjekk er Jonas Gahr Støre til 56-åring å være? Har ikke så mye til overs for fyren så min evt bedømmelse blir ikke særlig upartisk her.. @toothfairy når folk tipper alderen din- har de ofte rett?
Gjest Nordavind Skrevet 2. desember 2016 #11677 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, calavi skrev: Skal handle et par julegaver selv i morgen, så skal jeg muligens treffe en venninne senere på kvelden. Søndagen skal jeg besøke familie Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilke brukere du ikke vil treffe på altså... Tja, muligens Nei, det er litt kortere og muligens litt mindre bølgete enn hun på avataren har. Feirer med mamma, mammas forlovede, søsken og samboe@toothfairy Hvilken julekalender på tv er den beste, synes du? @Dr. A. Kula Hvordan ser du ut? @Nordavind Hva liker du å gjøre på fritiden? @EpleDrue Når lagde du sist snømann? @Lady Drikker du mye brus? Jeg liker å trene. Og lese. Og rett og slett slappe av, der jeg bare setter på musikk, åpner en øl og lar tankene flyte fritt:) @Strixa er du i godt humør for tiden?
chouette Skrevet 2. desember 2016 #11678 Skrevet 2. desember 2016 30 minutter siden, Nordavind skrev: Har ikke så mye til overs for fyren så min evt bedømmelse blir ikke særlig upartisk her.. @toothfairy når folk tipper alderen din- har de ofte rett? Det er ikke så ofte jeg kommer over folk som må tuppe alderen min men den siste som gjorde det trodde 20-22. Fornøyd med det:) hvilket fylke kommer du fra @Nordavind?
Gjest Nordavind Skrevet 2. desember 2016 #11679 Skrevet 2. desember 2016 2 minutter siden, toothfairy skrev: Det er ikke så ofte jeg kommer over folk som må tuppe alderen min men den siste som gjorde det trodde 20-22. Fornøyd med det:) hvilket fylke kommer du fra @Nordavind? Oslo 😊 @toothfairy enn du?
Coronas Skrevet 2. desember 2016 #11680 Skrevet 2. desember 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: Gitt opp politikken! @Coronas Hva liker du best ved "vennen" din? Hans omsorg og omtanke for dyr @EpleDrue Vet du hvem som har en spesiel dag på mandag 5. desember?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå