Dr. A. Kula Skrevet 4. desember 2016 #11821 Skrevet 4. desember 2016 22 minutter siden, canacas skrev: Til hva da? Hehe, jeg får tilbud om bilder, heldigvis ingen som kaster inn bilder på pm uoppfordret Prøvde å kaste meg inn i kampen om bilder når jeg så at @Strixa og @Nordavind skulle utveksle i går. Til liten hell eller lykke @Dr. A. Kula Hvorfor var du ikke på kåge i går, fantes det noe mer spennende å gjøre der ute? Jepp! Opptil flere ganger @Moonwalker Har du fylleangst i dag? Jeg tok på dressen og knyttet tversover'n og tilbrakte timer i hyggelig lag med tema på både mat og drikke. Et riktig hyggelig lag, som etterhvert er blitt en tradisjon. @canacas har du savnet meg allerede? 22 minutter siden, Coronas skrev: Nei, ikke hvis det blir veldig morsomt. Sarkasme og ironi er moro! @Dr. A. Kula hva med en dramatisk opplesning av kulturuke? Det kunne jeg lett tatt på meg. Forfatteren (Finn Erik Vinje?) har flere skriverier i samlingen sin som kunne vært brukt til formålet. 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Det er det helt sikkert om det finnes noe de liker der @Dr. A. Kula Hva er den beste parfymen for menn? Ikke litt en gang Det er ganske greitt. @canacas Hvor mange kilo ekstra i kofferten tror du det blir etter min heftige shopping? Parfyme? Har ikke peiling. Har fortsatt restene fra en "Old Spice" jeg fikk i komfirmasjonsalderen stående. Den er ikke i bruk. Men har vel brukt en fra Jean Paul Gaultiere innimellom. Den som er formet som en manuskript ikledd hans karakteristiske matros/seilertrøye i horisontale striper. @Moonwalker er det et must med parfyme.
Gjest EpleDrue Skrevet 4. desember 2016 #11822 Skrevet 4. desember 2016 12 timer siden, Coronas skrev: Hva, får du aldri kake på jobb? Ikke når noen har bursdag en gang? Det må du kreve syns jeg @EpleDrue Har du vært på julemesse eller skal du? Hva kjøper du evt der? Sunnhet til folket vet du. Ingen julemesse her i år. Skal visst på julemarked ila uken, kanskje jeg kjøper ullsokker. @Coronas Har du vært på juleverksted i år? 10 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue skal du oppdatere i FPL tråden snart? Hvilken unnskyldning skal jeg bruke denne uken? Er i utlandet så vet ikke hva jeg får tid til..? Følger du med på innebandy, @Dr. A. Kula? Norge ligger under 3-0 mot Tsjekkia. 4 timer siden, Strixa skrev: @EpleDrue er du strengt oppdratt? Ja, og det er jeg glad for. @Strixa Hva står på agendaen i dag?
Dr. A. Kula Skrevet 4. desember 2016 #11823 Skrevet 4. desember 2016 5 minutter siden, EpleDrue skrev: Sunnhet til folket vet du. Ingen julemesse her i år. Skal visst på julemarked ila uken, kanskje jeg kjøper ullsokker. @Coronas Har du vært på juleverksted i år? Hvilken unnskyldning skal jeg bruke denne uken? Er i utlandet så vet ikke hva jeg får tid til..? Følger du med på innebandy, @Dr. A. Kula? Norge ligger under 3-0 mot Tsjekkia. Ja, og det er jeg glad for. @Strixa Hva står på agendaen i dag? Nei det er 0-5, men ser heller andre omgang alpint. @EpleDrue hadde du Agüero som kaptein denne runden?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 4. desember 2016 #11824 Skrevet 4. desember 2016 30 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, og det er jeg glad for. @Strixa Hva står på agendaen i dag? Streng oppdragelse og beskyttet oppvekst her og. I dag reiser jeg til Trondheim, pakker koffert as we speak. @EpleDrue hva er best med søndager?
annebanane Skrevet 4. desember 2016 #11825 Skrevet 4. desember 2016 (endret) canacas skrev (På 4.12.2016 den 11.57): Endret 18. september 2025 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 4. desember 2016 #11826 Skrevet 4. desember 2016 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Du må opp noen kilo i det minste. Alt i posen er jo harde gaver! Vært flink med mysteriegaver i år Tror ikke jeg skal ha noe på taxfree, faktisk. Blir kanskje litt dumle eller noe? @canacas hvor mye penger bruker du i snitt på julegaver hvert år? Nææh. Bruker det nesten ikke selv en gang. Kan gi en ekstra god lukt i riktig dose og kombinasjon da! @Dr. A. Kula har du vært på whiskydistilleri? Nei, det har jeg ikke. Er generelt ikke overbegeistret for alkoholholdige drikker med høy volumprosent. Finnes dog noen unntak. @Moonwalker hvor mange er i reisefølget ditt, inkludert deg selv?
annebanane Skrevet 4. desember 2016 #11827 Skrevet 4. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 4.12.2016 den 14.10): Endret 18. september 2025 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 4. desember 2016 #11828 Skrevet 4. desember 2016 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg tok på dressen og knyttet tversover'n og tilbrakte timer i hyggelig lag med tema på både mat og drikke. Et riktig hyggelig lag, som etterhvert er blitt en tradisjon. @canacas har du savnet meg allerede? Hvis du vil, så kan vi godt si det sånn @Dr. A. Kula Hva er dagens plan? 14 minutter siden, Moonwalker skrev: Du må opp noen kilo i det minste. Alt i posen er jo harde gaver! Vært flink med mysteriegaver i år Tror ikke jeg skal ha noe på taxfree, faktisk. Blir kanskje litt dumle eller noe? @canacas hvor mye penger bruker du i snitt på julegaver hvert år? På min egen gave, eller totalen? Min egen drar jo opp snittet, men endre vel på 5-6000 kr Prøver å unngå å tenke så mye på det... @Moonwalker Ble helgen like bra (eller bedre) enn forventet? Noen juicy detaljer du vil dele? De du ikke vil dele må ut på et eller annet vis, så bare hiv dem ut!
Dr. A. Kula Skrevet 4. desember 2016 #11829 Skrevet 4. desember 2016 10 minutter siden, Moonwalker skrev: Selve reisefølget har bare vært en person, altså meg blir nok en til tilbake. @Dr. A. Kula liker du å reise alene? Jeg har ingenting i mot å reise alene, men bruker ikke ferie for å dra på solo-tur. @Moonwalker hvem blir med tilbake? 7 minutter siden, canacas skrev: Hvis du vil, så kan vi godt si det sånn @Dr. A. Kula Hva er dagens plan? På min egen gave, eller totalen? Min egen drar jo opp snittet, men endre vel på 5-6000 kr Prøver å unngå å tenke så mye på det... @Moonwalker Ble helgen like bra (eller bedre) enn forventet? Noen juicy detaljer du vil dele? De du ikke vil dele må ut på et eller annet vis, så bare hiv dem ut! Planen er allerede gått i vasken, så da improviserer litt. @canacas har du noen gang vært misfornøyd (angret) på julegaven til deg selv?
Gjest canacas Skrevet 4. desember 2016 #11830 Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Planen er allerede gått i vasken, så da improviserer litt. @canacas har du noen gang vært misfornøyd (angret) på julegaven til deg selv? Aldri, det er ingen som er så god på å kjøpe gaver til meg som meg selv @Dr. A. Kula Kjøper du også gave til deg selv? @EpleDrue Hvorfor har du ikke redd senga di i dag? @Nordavind Skal du trene i dag også? @toothfairy Enda ikke kommet deg hjem etter julebord eller? Ungdommen nå til dags altså
Dr. A. Kula Skrevet 4. desember 2016 #11831 Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Aldri, det er ingen som er så god på å kjøpe gaver til meg som meg selv @Dr. A. Kula Kjøper du også gave til deg selv? @EpleDrue Hvorfor har du ikke redd senga di i dag? @Nordavind Skal du trene i dag også? @toothfairy Enda ikke kommet deg hjem etter julebord eller? Ungdommen nå til dags altså Ikke til vanlig, men det kan ha skjedd. @EpleDrue ser fotballkamp nå. Ikke forvent svar på 2 timer. @toothfairy er travelt opptatt med å skrive ned fyldig referat (regner jeg med) så vi får avvente litt. Men bare litt. @canacas var det ensomt på KG i går kveld?
Gjest canacas Skrevet 4. desember 2016 #11832 Skrevet 4. desember 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ikke til vanlig, men det kan ha skjedd. @EpleDrue ser fotballkamp nå. Ikke forvent svar på 2 timer. @toothfairy er travelt opptatt med å skrive ned fyldig referat (regner jeg med) så vi får avvente litt. Men bare litt. @canacas var det ensomt på KG i går kveld? Det er mulig det var det, men jeg var ikke ensom @Dr. A. Kula Syns du jeg er for mye på Kåge?
pika Skrevet 4. desember 2016 #11833 Skrevet 4. desember 2016 På 2.12.2016 den 12.58, canacas skrev: Paul Walker vel, alle vet at han var vakrest av dem alle Sukk. @pika Hvor mye tar du i benkpress? Kunne tenke meg det var han du siktet til ja <3 Du, det er jeg neimen ikke sikker på - lite benk for tiden... Hva er pull-up-rekorden din? (overhånd) På 2.12.2016 den 13.08, Dr. A. Kula skrev: Dagens "meny" er ikke fastsatt enda, men det er stor mulighet for at det blir ferdigpizza. Eller fredagstaco. @pika er ukesmenyen veldig forskjellig mellom ukene du har ungene og ukene du ikke har ungene? Ja, den er vel egentlig det ja Legger du alltid på et ord forran matretter slik at alt du spiser starter på F? På 2.12.2016 den 19.11, EpleDrue skrev: Det vet jeg ikke? Hvorfor tror du at du har fått bronkitt, @pika? Kjentes sånn ut @EpleDrue Er du litt lei deg akkurat nå? På 3.12.2016 den 14.47, canacas skrev: Men dette blir verre med årene min lille venn. Etterhvert klarer du knapt en kveld uten å spy Jeg trodde jeg var hun morsomme, men var visst hun lekre ingen hadde sjangs på. Oppdaget mye på reunion. Tror jeg gikk glipp av noe @Moonwalker Hvem er du i vennegjengen? Dette gjelder heldigvis ikke alle
Gjest EpleDrue Skrevet 4. desember 2016 #11834 Skrevet 4. desember 2016 3 timer siden, Strixa skrev: @EpleDrue hva er best med søndager? Søndagsmiddag! @Strixa Har du ankommet Trondheim? 1 time siden, canacas skrev: @EpleDrue Hvorfor har du ikke redd senga di i dag? Fordi jeg ikke er hjemme? @canacas Er det like gøy å stalke soverommet mitt når jeg ikke er der? 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue ser fotballkamp nå. Ikke forvent svar på 2 timer. Etter den kampen burde ingen forvente svar fra meg.
Gjest EpleDrue Skrevet 4. desember 2016 #11835 Skrevet 4. desember 2016 4 minutter siden, pika skrev: @EpleDrue Er du litt lei deg akkurat nå? Litt lei blir for mildt..:( @pika Hva skal du trøste deg med nå etter denne skandalekampen?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 4. desember 2016 #11836 Skrevet 4. desember 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Søndagsmiddag! @Strixa Har du ankommet Trondheim? På Gardermoen nu. Straks ombord. @EpleDrue hva stod på menyen i dag?
pika Skrevet 4. desember 2016 #11837 Skrevet 4. desember 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Litt lei blir for mildt..:( @pika Hva skal du trøste deg med nå etter denne skandalekampen? Skulle gjerne trøsta meg med sjokolade, men det har jeg ikke @EpleDrue Gikk det bra med fpl-laget ditt da? - så du kanskje kan få litt trøst i det?
Gjest EpleDrue Skrevet 4. desember 2016 #11838 Skrevet 4. desember 2016 5 minutter siden, Strixa skrev: På Gardermoen nu. Straks ombord. @EpleDrue hva stod på menyen i dag? God tur da! I dag ble det kalkun, nam nam.:) @Strixa Ble du tatt ut i tilfeldig kontroll i sikkerhetskontrollen?
Gjest EpleDrue Skrevet 4. desember 2016 #11839 Skrevet 4. desember 2016 4 minutter siden, pika skrev: @EpleDrue Gikk det bra med fpl-laget ditt da? - så du kanskje kan få litt trøst i det? Jeg.. *kremt* hadde ikke tid til det i helgen. Gitt opp. Hvordan gikk det for deg denne runden, @pika?
pika Skrevet 4. desember 2016 #11840 Skrevet 4. desember 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Jeg.. *kremt* hadde ikke tid til det i helgen. Gitt opp. Hvordan gikk det for deg denne runden, @pika? Det gikk skikkelig dårlig! Aguero-kaptein Hva brukte du tid på i stedet for å se på laget ditt da @EpleDrue ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå