Gjest EpleDrue Skrevet 4. desember 2016 #11881 Skrevet 4. desember 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue er du nøye med at bestikket matcher i hverdagen? (at kniven og gaffelen er fra samme bestikkelser/mønster),? Har ikke ulike sett, så ja, er nøye på det! @Dr. A. Kula Skal du bygge snøhytte i år? 1 time siden, canacas skrev: @EpleDrue Trenger du tilskudd av testosteron? Nei. 1 time siden, Strixa skrev: @EpleDrue Har du tapt i kveld? Jeg har tapt i kveld ja. Det er visst ikke helt min dag i dag. @Strixa Skal du handle julegaver i Trondheim? 34 minutter siden, pika skrev: Nei, kanskje jeg skal gjøre det med en gang?! Snakket om den i stad faktisk! Så kanskje det - må sees ila desember iallefall Det er hvitt og blått.. @EpleDrue Hva er ditt favoritt kortspill? Nå håper jeg lyset er tent! Synes du skal se den, så har vi noe å diskutere i kveld. Henger meg på Strixas svar, cards against humanity. Morsomt! 6 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue har antydet at jeg er gammel nok til å være mora hans. Jeg har skikkelig problemer i kjærlighetslivet mitt.. Trenger gode råd, mor.
chouette Skrevet 4. desember 2016 #11882 Skrevet 4. desember 2016 13 minutter siden, canacas skrev: Altså, nei!! @toothfairy har tvunget seg inn. @EpleDrue har antydet at jeg er gammel nok til å være mora hans. Hva nå, vil du inn i varmen og? Faans unger ass Hvor får dere disse mamma-vibbene fra??? @Moonwalker Ville du savnet meg om jeg slettet meg fra kåge? Mommy-issues tenk! Vi er som små forlatte føll som blir trukket mot en pen selvstendig kvinne uten eget avkom. Veldig viktig å rive deg ned fra den strenge, ambisiøse businesswoman-pidestallen din og forme deg til en bollebakende overfølsom moder i småblomstrete forkle 5 minutter siden, canacas skrev: Nei, lenge siden jeg har taklet en 10 år eldre mann. Herregud, det ville jo betydd 50 år! @toothfairy Hadde DU taklet en 10 år eldre mann? Hmmm. Tenke tenke. Hvor gammel tror du en 10 år eldre mann enn meg er? 1
pika Skrevet 4. desember 2016 #11883 Skrevet 4. desember 2016 18 minutter siden, canacas skrev: Nei, ingen alkohol denne helgen (heller) Men det hender jeg blir spurt om jeg er full uansett @pika Hva er din pinligste "i-fylla" historie? *knis* Husker ikke @canacas Hva er det siste du bestilte online?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 4. desember 2016 #11884 Skrevet 4. desember 2016 10 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg har tapt i kveld ja. Det er visst ikke helt min dag i dag. @Strixa Skal du handle julegaver i Trondheim? Takler du det da? Ikke pokker om jeg skal kjøpe noe som helst. Jeg haaaaater shopping! Kan jeg unngå en butikk, så gjør jeg det. @EpleDrue hvor handler du dine gaver?
pika Skrevet 4. desember 2016 #11885 Skrevet 4. desember 2016 8 minutter siden, EpleDrue skrev: Nå håper jeg lyset er tent! Synes du skal se den, så har vi noe å diskutere i kveld. Henger meg på Strixas svar, cards against humanity. Morsomt! Ja, tenkte jeg måtte det så jeg kunne svare ja når du spurte igjen Fant den ikke på Viaplay, men har sett den hundre ganger før så klarer nok å være med på en diskusjon/samtale om filmen uten å se den i kveld Hmm - aldri hørt om :/ @EpleDrue Skal du gjøre noe annet på reisen enn å se fotball og film?
Gjest EpleDrue Skrevet 4. desember 2016 #11886 Skrevet 4. desember 2016 5 minutter siden, Strixa skrev: Takler du det da? Ikke pokker om jeg skal kjøpe noe som helst. Jeg haaaaater shopping! Kan jeg unngå en butikk, så gjør jeg det. @EpleDrue hvor handler du dine gaver? Takler mye jeg. Jeg vet ikke enda. Må finne ut det snart, kun 20 dager igjen. @Strixa Hvilken film var din favoritt i barndommen? 3 minutter siden, pika skrev: Ja, tenkte jeg måtte det så jeg kunne svare ja når du spurte igjen Fant den ikke på Viaplay, men har sett den hundre ganger før så klarer nok å være med på en diskusjon/samtale om filmen uten å se den i kveld Hmm - aldri hørt om :/ @EpleDrue Skal du gjøre noe annet på reisen enn å se fotball og film? Haha! Skal komme med skikkelig vanskelige spørsmål. Ja, jeg skal gjøre mye. Ink kjøpe julegaver. Ai ai. @pika Har du mye julelys ute?
pika Skrevet 4. desember 2016 #11887 Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Haha! Skal komme med skikkelig vanskelige spørsmål. Ja, jeg skal gjøre mye. Ink kjøpe julegaver. Ai ai. @pika Har du mye julelys ute? Blir spennende å se hvor mye jeg husker da I see :D - naai, ingen foreløpig @EpleDrue Bor du alene eller sammen med noen?
Gjest EpleDrue Skrevet 4. desember 2016 #11888 Skrevet 4. desember 2016 3 minutter siden, pika skrev: @EpleDrue Bor du alene eller sammen med noen? Bor nok alene @pika Hvor mange feil hadde du på teorien til førerkortet?
pika Skrevet 4. desember 2016 #11889 Skrevet 4. desember 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Bor nok alene @pika Hvor mange feil hadde du på teorien til førerkortet? Første gangen hadde jeg EN feil for mye til å stå.. Husker ikke hvor mange jeg hadde andre gangen, men klarte det da ialf :D @EpleDrue Hvilket underforum liker du best og har du en favoritt-tråd?
Gjest EpleDrue Skrevet 4. desember 2016 #11890 Skrevet 4. desember 2016 7 minutter siden, pika skrev: Første gangen hadde jeg EN feil for mye til å stå.. Husker ikke hvor mange jeg hadde andre gangen, men klarte det da ialf :D @EpleDrue Hvilket underforum liker du best og har du en favoritt-tråd? Tja, liker meg her. @pika Hvilken bil har du?
Dr. A. Kula Skrevet 4. desember 2016 #11891 Skrevet 4. desember 2016 1 time siden, canacas skrev: Ja, har vel det. Spesielt på treningstøy, der går det mest i Nike og Reebok og Casall. Ellers er jeg veldig glad i Filippa K @Moonwalker Syns du jeg virker sossete nå? Du liker klissete filmer. @EpleDrue Trenger du tilskudd av testosteron? Hahaha, nei. Er ikke sitat eller visdomsord jeg har heller. Det er tekst fra en sang jeg liker. @Dr. A. Kula Hva er ditt livsmotto? Har ikke noe bestemt livsmot, men starte på et lignende spørsmål tidligere i tråden "å vende det andre kinnet til". @canacas er du veldig opptatt av aldersforskjeller? 1 time siden, Moonwalker skrev: Har nok ikke komt meg til taxfree enda, men det ser ut til at det blir litt likevel @Dr. A. Kula Hvor mange ulike retter er det meste du har prøvd i løpet av en middag? Å spise som i å bli servert, 5 eller 6.tror jeg. @Moonwalker hva er det største antallet retter du har laget og servert selv? 1 time siden, pika skrev: Sushi :D @Dr. A. Kula Har du sett Love Actually? Hmm.. Hvilken sjokolade var det? Har ikke spist så mye sjokolade egentlig - to kvikk lunj.. Men kjøpte en pose med sjokolade nå da så nå begynner det å hjelpe :D @canacas Hva liker du best å drikke? (hvis det er vann, hva liker du isåfall nest best?) Nei, kanskje jeg skal gjøre det med en gang?! Snakket om den i stad faktisk! Så kanskje det - må sees ila desember iallefall Det er hvitt og blått.. @EpleDrue Hva er ditt favoritt kortspill? Hvem har ikke det? Svaret er jo husker ikke hvor mange ganger. @pika ser du "Grevinnen og hovmesteren" på lille julaften? 1 time siden, toothfairy skrev: God morgen Tenk atte jeg delte ut null og niks. Feiget faktisk ut. Så ikke mye til pulebord. Kan naturligvis ikke snakke for gamlingene da. De gamle er som kjent aldri eldst når det kommer til stykket Dessuten var jeg en av de som kom sist. Sånt hadde bare tatt seg ut hvis jeg var først og kunne delt ut ved døra og stukket de diskret i lommene på folk. Hvor skuffet ble du over svaret mitt @Dr. A. Kula? Ankom sengen(ja, alene!) halv fem-ish. Jeg klarte til og med å fjerne sminke og kle av meg selv. Frykter jeg glemte tannpuss da. Fysj. Fikser du noe fôr @canacas? er sulten Ble litt overrasket over hvor eksplisitt og utfyllende du var i PMen, da , men joda, litt skuffet over at du ikke holdt ut til sexks. @toothfairy hva er planen for å få til å sove i natt?
pika Skrevet 4. desember 2016 #11892 Skrevet 4. desember 2016 16 minutter siden, EpleDrue skrev: Tja, liker meg her. @pika Hvilken bil har du? ....skulle skrevet utenom her .... Skoda @EpleDrue Har du mye fridager i desember? 8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Hvem har ikke det? Svaret er jo husker ikke hvor mange ganger. @pika ser du "Grevinnen og hovmesteren" på lille julaften? Jaaa!! Må jo det! @Dr. A. Kula Bruker du mest pc, mobil eller nettbrett når du er på kg?
chouette Skrevet 4. desember 2016 #11893 Skrevet 4. desember 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Ble litt overrasket over hvor eksplisitt og utfyllende du var i PMen, da , men joda, litt skuffet over at du ikke holdt ut til sexks. @toothfairy hva er planen for å få til å sove i natt? Hahaa. Din artigkar Skal begynne seint i morgen. Så tenkte å herje rundt her til 02 eller noe. Og så prøve noe varm melk og honning-greier. Må hente frem noe Tolstoj hvis ikke. Så blir det garantert zzzz. Mer action på KG-bordet formoder jeg? @Dr. A. Kula Hva sier flaggermusen?
annebanane Skrevet 5. desember 2016 #11894 Skrevet 5. desember 2016 (endret) canacas skrev (På 4.12.2016 den 21.08): Endret 18. september 2025 av annebanane
annebanane Skrevet 5. desember 2016 #11895 Skrevet 5. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 4.12.2016 den 22.25): Endret 18. september 2025 av annebanane
Coronas Skrevet 5. desember 2016 #11896 Skrevet 5. desember 2016 17 timer siden, EpleDrue skrev: Sunnhet til folket vet du. Ingen julemesse her i år. Skal visst på julemarked ila uken, kanskje jeg kjøper ullsokker. @Coronas Har du vært på juleverksted i år? Er sunt med en liten kakebit i ny og ne, hverfall for sinnet Har ikke vært på noe julegreier i det hele tatt i år. Skulle ønske jeg kunne dratt til Kiel for der har jeg vært før og det var veldig koselig og fint. De har mye rart som ikke vi har i Norge. Mange rare typer gløgg og "varme" drikker i kulda bl.a hihi. @EpleDrue Hvilken juletradisjon setter du mest pris på?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. desember 2016 #11897 Skrevet 5. desember 2016 8 timer siden, EpleDrue skrev: Takler mye jeg. Jeg vet ikke enda. Må finne ut det snart, kun 20 dager igjen. @Strixa Hvilken film var din favoritt i barndommen? Barndommen? Det er jo hundre år siden, nesten i alle fall. Jeg kan huske jeg var på kino og så Ronja Røverdatter og The Goonies. Den siste gjorde inntrykk. @EpleDrue mandag- hva skal vi gjøre med det?
Gjest canacas Skrevet 5. desember 2016 #11898 Skrevet 5. desember 2016 12 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg har skikkelig problemer i kjærlighetslivet mitt.. Trenger gode råd, mor. Kom hit i armkroken lille venn, så skal jeg løse alle dine problemer 12 timer siden, toothfairy skrev: Mommy-issues tenk! Vi er som små forlatte føll som blir trukket mot en pen selvstendig kvinne uten eget avkom. Veldig viktig å rive deg ned fra den strenge, ambisiøse businesswoman-pidestallen din og forme deg til en bollebakende overfølsom moder i småblomstrete forkle Hmmm. Tenke tenke. Hvor gammel tror du en 10 år eldre mann enn meg er? 39 @toothfairy Vil du heller ha yngre eller eldre? 12 timer siden, pika skrev: *knis* Husker ikke @canacas Hva er det siste du bestilte online? Ha, det sier jeg ikke @pika - Handler du mye på nett? 11 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Har ikke noe bestemt livsmot, men starte på et lignende spørsmål tidligere i tråden "å vende det andre kinnet til". @canacas er du veldig opptatt av aldersforskjeller? Jepp! @doktor - er du? 5 timer siden, Moonwalker skrev: Ikke still så dumt spm da Klart, klart! @canacas Hva skal til for at du tar på deg strengestemmen? Masete unger! @månejenta - Er du mors beste eller verste barn?
Dr. A. Kula Skrevet 5. desember 2016 #11899 Skrevet 5. desember 2016 11 timer siden, pika skrev: ....skulle skrevet utenom her .... Skoda @EpleDrue Har du mye fridager i desember? Jaaa!! Må jo det! @Dr. A. Kula Bruker du mest pc, mobil eller nettbrett når du er på kg? Mest mobil, noe PC og sjeldent nettbrett (har vurdert å gi minsten eget til jul, ja). @pika hvor gamle bør barna være før de får eget nettbrett? 10 timer siden, toothfairy skrev: Hahaa. Din artigkar Skal begynne seint i morgen. Så tenkte å herje rundt her til 02 eller noe. Og så prøve noe varm melk og honning-greier. Må hente frem noe Tolstoj hvis ikke. Så blir det garantert zzzz. Mer action på KG-bordet formoder jeg? @Dr. A. Kula Hva sier flaggermusen? Gikk jeg også glipp av KG-bordet? Jeg var ute i selskap IRL, med folk jeg faktisk vet hvem er . @toothfairy er det bare meg som tenker koffert på spørsmålet ditt? Ble litt målløs og det ble den også. DEN flaggermusen sier ikke så mye under bruk av munn-til-"munn" metoden! 5 timer siden, Moonwalker skrev: Laget helt selv blir maks 3 rettets. Vært med på deler av lagingen og all serveringen blir 19 retter. @Dr. A. Kula Lærte du dine barn å lage mat fra en tidlig alder? Ikke noe tidligere enn andre, tror jeg. Baking skjer jo tidlig, men har ikke vært bevisst på å lære barna matlaging. @Moonwalker 19 retter, snakker vi tapas og/eller koldtbord - alle 19 rettene ble vel ikke servert ved bordet!? 4 minutter siden, canacas skrev: Kom hit i armkroken lille venn, så skal jeg løse alle dine problemer 39 @toothfairy Vil du heller ha yngre eller eldre? Ha, det sier jeg ikke @pika - Handler du mye på nett? Jepp! @doktor - er du? Masete unger! @månejenta - Er du mors beste eller verste barn? Nei. @canacas har du akseptert tilbudet?
Gjest canacas Skrevet 5. desember 2016 #11900 Skrevet 5. desember 2016 7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei. @canacas har du akseptert tilbudet? Ja, jeg har visst gjort det Men vi får se om det er gjennomførbart. Snart deadline. @Dr. A. Kula Har du tatt tran og sanasol i dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå